abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100769019
Ik denk dat het voor de meesten hier niet als een verrassing komt...

Maar sterkte ermee!
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:16:09 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_100769271
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_100769373
Balen zeg, Marrit. Hopen dat je er snel genoeg overheen komt en de zonnige dagen van de zomer optimaal kunt benutten. :)
pi_100769399
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
Mooie post :P ^O^
Rustig aan.
pi_100770055
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
_O_ ^O^
pi_100771736
Vervelende uitkomst, maar als ik het zo lees ben je beter af zonder hem. Het klinkt namelijk alsof hij het leeftijdsverschil gebruikt als smoes, omdat 'ie liever een friend with benefits/fuckbuddy wil ipv een vriendin. Wel de lusten en niet de lasten, zeg maar. Dat kan natuurlijk, maar wees dan wel eerlijk. Hij had met het leeftijdsverschil ook geen problemen toen jullie elkaar net kenden, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')