ik denk ook allerminst dat hij daarvoor een 'plan' uitgedacht heeft...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij een heel plan heeft bedacht om mij maar zo 'onderhouds-vriendelijk' mogelijk te houden. Daarnaast vroeg ik zelf naar zijn ex-vriendinnen, omdat ik gewoon nieuwsgierig was. Dus dat kan nooit een 'plan' zijn geweest.
Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk ook allerminst dat hij daarvoor een 'plan' uitgedacht heeft...
ik vermoed eerder dat het zn basis-instelling is en ook de grond dat hij liever een onzekere en onervaren 18-jarige als vriendin neemt, dan misschien iemand die meer op een 'gelijk' niveau met hem kan staan.
ik denk dat hij daarvoor gewoon teveel moeite moet doen en zulk een relatie onderhoudsintensief zal worden... een jonger vriendinnetje is dat veel minder.
Excuses, excuses. Ook al heb ik het druk, ik maak altijd wel even tijd om ff dat beetje contact met mijn vriend op de dag te hebben hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:54 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.
Nu ik er zo over aan het praten ben denk ik eigenlijk dat hij het gewoon druk heeft en dusven wat minder behoefte heeft aan contact. Ik ga er zeker nog wel met hem over praten en zal hier nog wel vertellen hoe dat is gegaan. Dat duurt alleen nog wel even denk ik
Iets met prioriteitenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Excuses, excuses. Ook al heb ik het druk, ik maak altijd wel even tijd om ff dat beetje contact met mijn vriend op de dag te hebben hoor.
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?quote:
Alsof het anders niet in jouw voordeel zou spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?
Ik vind trouwens dat jullie wel erg weinig contact hebben, als jij behoefte hebt aan meer kun je dat toch gewoon zeggen of doen? Het lijkt alsof hij het een beetje afstandelijk wil houden want jullie zien elkaar ook niet erg vaak lijkt me?
Ouder wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:17 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Graag, kan jij me vertellen hoe ik dat zo 1-2-3 kan veranderen?
Meid, dat is bullshit. Als ie echt superverliefd is maakt het niet uit hoe druk ie is. Zijn reactie op jouw smsje vond ik ook niet erg hoopgevend btw. En waarom zouden mannen het niet leuk vinden om een sms te krijgen waarin de vrouw van wie ze helemaal wég zijn aangeeft ze te gek te vinden? Toen ik net een relatie had met mijn wederhelft kwam ie nog in de lunchpauze langs en smsten we de hele dag hoe leuk, lief en lekker we elkaar vonden. Zelfs als ie 3 minuten de deur uit was. En mijn vent is echt geen klefkevertje. Echt, he's not that into you..sorry. Ik vind het wel zielig btw, ik herken mezelf wel in jouw post van toen ik ook 18 was..verkrampte ook helemaal bij mijn eerste vriendje en wilde me niet opdringen...later leer je dat als het goed zit al die onzin helemaal niet nodig isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:54 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.
Nu ik er zo over aan het praten ben denk ik eigenlijk dat hij het gewoon druk heeft en dusven wat minder behoefte heeft aan contact. Ik ga er zeker nog wel met hem over praten en zal hier nog wel vertellen hoe dat is gegaan. Dat duurt alleen nog wel even denk ik
Dit. Ik zou gewoon jezelf zijn en lekker smsen en niet druk maken over hoe je over komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meid, dat is bullshit. Als ie echt superverliefd is maakt het niet uit hoe druk ie is. Zijn reactie op jouw smsje vond ik ook niet erg hoopgevend btw. En waarom zouden mannen het niet leuk vinden om een sms te krijgen waarin de vrouw van wie ze helemaal wég zijn aangeeft ze te gek te vinden? Toen ik net een relatie had met mijn wederhelft kwam ie nog in de lunchpauze langs en smsten we de hele dag hoe leuk, lief en lekker we elkaar vonden. Zelfs als ie 3 minuten de deur uit was. En mijn vent is echt geen klefkevertje. Echt, he's not that into you..sorry. Ik vind het wel zielig btw, ik herken mezelf wel in jouw post van toen ik ook 18 was..verkrampte ook helemaal bij mijn eerste vriendje en wilde me niet opdringen...later leer je dat als het goed zit al die onzin helemaal niet nodig isSucces!
Probeerde aan te geven dat wanneer je zo weinig contact hebt de 1 overduidelijk zijn prioriteiten ergens anders heeft. In dit geval lijkt het dus dat de vriend van TS geen prioriteit stelt aan zijn "relatie".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef MultiMarrit het volgende:
Toevallig net een sms'je van hem gekregen! Hij zei dat hij ondanks dat hij dit weekend naar z'n zus gaat, hij toch hoopt me te kunnen zien.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
klopt, heb er tenminste nog wat van geleerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
Mooie postquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |