Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef mctwigt het volgende:
Ik vind dat in de op moet:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
we komen er weer aan
hallo vriendjes en vriendinnetjes
't is Freddie en Vanity
wat we allemaal beleven zie je 't komend half uur
maar er wordt ook veel gelachen in ons nieuwe avontuur
dus humor en spanning die komen eraan
met Freddie..........en Vanity......... En andere vriendjes
Zie OPquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef mctwigt het volgende:
Ik vind dat in de op moet:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
we komen er weer aan
hallo vriendjes en vriendinnetjes
't is Freddie en Vanity
wat we allemaal beleven zie je 't komend half uur
maar er wordt ook veel gelachen in ons nieuwe avontuur
dus humor en spanning die komen eraan
met Freddie..........en Vanity......... En andere vriendjes
Hoezo, waarom ga je wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Nog anderhalf uur jongens en dan ben ik weg!
quote:
Zeg dat je goeie zin eraan is en je wandelschoenen ingepakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij smste me net: "Heb je je wandelschoenen al aan en je goeie zin al ingepakt?"
Sorry schatje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:07 schreef muhahaha het volgende:
Waarom deel je mijn berichtjes hier
Door met me te gaan wandelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
Nee. Als ik niet meer verder wil lopen, zaltie me toch terug naar de auto moeten dragen mocht ie z'n sleutels terugwillen.quote:
Meid, doe vooral waar je zin in hebt. Hij zal je zere voetjes daarna heerlijk masserenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee. Als ik niet meer verder wil lopen, zaltie me toch terug naar de auto moeten dragen mocht ie z'n sleutels terugwillen.
Gezellig! Roep je dan als je me ziet heel hard: "MUHAHAHAHAHA!?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb je pics uitgeprint zodat ik als de enge stalker die ik ben je kan gaan zoeken
Nee, ik ga heimelijk naar je starenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik doe geen pumps aan. Komop.Ik ga op All Stars.
[..]
Gezellig! Roep je dan als je me ziet heel hard: "MUHAHAHAHAHA!?"
Ik val in het echt heel erg tegen, vraag maar aan Unkie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ga heimelijk naar je staren
Wie houdt zijn ogen nou open. Gesloten ogen voor optimaal plezier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Houd ie tijdens de daad zijn ogen gesloten?
Ik voel me gevlijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
![]()
Je bent een man van vele talenten
Ik, niks is geiler dan je partner diep in de ogen te kijken en diep te stotenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wie houdt zijn ogen nou open. Gesloten ogen voor optimaal plezier.
Jij wilt niet weten wat "ie" allemaal doet...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Houd ie tijdens de daad zijn ogen gesloten?
Dat gaan we hier niet vertellen hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat "ie" allemaal doet...
Ik moest lachen... Bij het woord stoten denk ik altijd aan biljartenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik, niks is geiler dan je partner diep in de ogen te kijken en diep te stoten![]()
/agreequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Pumps zijn sexy, jonge! Sleehakken zijn wel een fail idd.
[..]
Ik val in het echt heel erg tegen, vraag maar aan Unkie.
Ja ok pas het dan aan: tijdens het bedrijven van de liefde of bij het bereiken van het orgasme. Samen klaarkomen is erg lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Bij het woord stoten denk ik altijd aan biljarten
Mijn vader heeft het wel eens over hard stoten, met effect stoten enz..
Liever denk ik dan niet aan seks
Geen idee. Het zal wel niet winkels in wandelen zonder tassen en winkels uit wandelen mét tassen worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Eigenlijk wil ik dat wel
haha garpje
Goed wandelen, in Eindhoven zelf?
WABLIEF?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zal eens gaan, ik zou om half 2 bij hem zijn en dat is het over één minuut.OH JONGENS IK HEB ZIN.
Succes dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zal eens gaan, ik zou om half 2 bij hem zijn en dat is het over één minuut.OH JONGENS IK HEB GEEN ZIN.
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Succes dan maarIs het een lekker ding? Dan heb je in elk geval nog een goed uitzicht
Alweer jaloers dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef muhahaha het volgende:
Tsk tsk tijdens de lunch ook al, zaten de dames te soppen op een man die alleen zat te eten, royal sadness
Is hij knap dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee.Ik hoop dat ik Muhahaha tegenkom voor het goede uitzicht..........................
Ik zit in Den Bosch, in mijn optiek is dat vlakbij Eindhovenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee.Ik hoop dat ik Muhahaha tegenkom voor het goede uitzicht..........................
In mijn fantasieen wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is hij knap dan?
Edit: Je bent nog steeds niet weg
Nou, beetje danquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
In mijn fantasieen wel.
Ah dus je denkt steeds aan hem als wij samen zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
In mijn fantasieen wel.
Kleed jezelf dan uit. Wedden dat je bekijks krijgtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, beetje dan, ik zat aan dezelfde tafel toen ze hem zo onderhand uit aan het kleden waren met die oogjes
Ow crapquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ah dus je denkt steeds aan hem als wij samen zijn
Vies kereltje ben je!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef muhahaha het volgende:
En dan later utihuilen dat ze als een stuk vlees worden behandeld.. kom maar bij muhahaha hoor ik troost je wel *schuur schuur*
Als ik met jou ben hoef ik toch niet te fantaseren? Wel opletten Joost.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ah dus je denkt steeds aan hem als wij samen zijn
Ohja. Zeg nou niet steeds mijn naamquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als ik met jou ben hoef ik toch niet te fantaseren? Wel opletten Joost.
Typisch...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:36 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HOI JONGENS, UNKLE IS JOOST EN IK BEN LAURA EN MISS VANITY IS MELISSA EN MUHAHAHA IS FREEK.
Oke, dit is genoeg om nu écht te gaan. BAIBAI.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Wat kun je goed raden Laura, raad eens hoever mijn broekje open is
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:41 schreef sciter het volgende:
Jezus, hier worden alleen erotisch getinte gesprekken gehouden.
Geen moeder/vrouw/vriendin hebben die het doetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:05 schreef muhahaha het volgende:
bah, komt er eindelijk een goedkope strijkbout voorbij op ibood, mis ik m
Ik zou het kunnen vragen ja, toch doe ik het liever zelfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Geen moeder/vrouw/vriendin hebben die het doet
Wat geëmancipeerd..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen vragen ja, toch doe ik het liever zelf
Integendeel, de vrouw alles laten doen is conventieel. Ik vind juist dat wij het modern hebben opgelost. De taken zijn bespreekbaar en we doen beide de dingen die de ander het minst prettigst vind. Zo af en toe wisselen we wel af omdat dat beter uitkomt qua tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef sciter het volgende:
Ik heb nog nooit bij iemand anders ingewoond enzo want ik ben 17 maar dat klinkt als de meest conventionele huishouding.
Oh, ik bedoelde dat tegenwoordig dat wel de conventionele vorm van huishouding is. Alleen de oudere mensen houden nog vast aan het vrouw doet de huishouding principe.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Integendeel, de vrouw alles laten doen is conventieel. Ik vind juist dat wij het modern hebben opgelost. De taken zijn bespreekbaar en we doen beide de dingen die de ander het minst prettigst vind. Zo af en toe wisselen we wel af omdat dat beter uitkomt qua tijd.
Ik ben liever een uurtje bezig met stofzuigen, bak, was erin/ophangen dan koken. Echt daar hou ik totaal niet van. Vroeger werkte je als man, als je thuis kwam werkte je de prak naar binnen en plofte op de bank voor de televisie
.
Nu nog correct typenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef mctwigt het volgende:
Zo saai op werk... Niets te doen... Lang leven mobiel internet
Ik heb geen containerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:55 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
ik zal even de gemeente bellen dat ze jouw vuilniscontainer moeten laten staan
Waarom?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen container, ik woon op de camping
Je kunt bij bijna alles toch liggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha was het een activiteit waabij je kon liggen?
Ze wil niet elke ochtend, middag en avond wippequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je kunt bij bijna alles toch liggen?Maar niet waar jij op doelt nee.
Maar hoezo heb jij een vriendin, maar kom je toch tekort?
Waaaat een kutwijf.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wil niet elke ochtend, middag en avond wippe
Tongelreep is niet in Tongelere.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef muhahaha het volgende:
Euh oja ik was net met mijn fobo bezig.
Ik ken maar 1 park, die met de bordjes wordt aangegeven vlakbij het zwembad
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:46 schreef vieze_freddie het volgende:
K, hier mijn verhaal, nou let op he oke.
Ik ging net mij mini computer openschroeven in de hoop de HDD te upgraden. Want er zit een DOM HDD in van 64mb. Dusja ik d8 ff upgrade toch dus ik zoeken naar 2,5' ide hdd. Maarja nergens te vinden. ja balen man dus ik ff die usb stick bootable gemaakt met een pertinent ubuntu, en dan dadelijk nas servertje ervan maken. Dus nu ff die poortjes forwarden naar die mini pc met static ip. En wachten tot die die usb opgeboot heeft want de pertinent boot nogal sloom.
spannend he ?
nu moet je mijn striptopique ook redden vind ik hoor, amper reagerende fansquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef vieze_freddie het volgende:
mctwight red me topic : [paint/fotosjop] ralf mackenbach
aub ?
Bummer!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:00 schreef mctwigt het volgende:
Ik heb een linkeroog, voor mensen die mij aankijken rechteroog infectiedus me bril maar weer op
Je bent terug!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef Saisai het volgende:
the event is leuk, falling skies is tof.. en natuurlijk supernatural. Maar dat laatste heeft ook alles te maken met de acteurs
Damn woman !quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Had je niet ktnxbye gezegd?![]()
Dat was cactus he. Shit.
En? Mening? Die serie is zo awesome, boeken ook trouwensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Bummer!
Kijk iemand van jullie Game of Thrones? Ga zo de Pilot maar 'ns bekijken.
Foto's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:09 schreef sciter het volgende:
Ik kwam er gisteren en vandaag achter dat iedereen mij 25 schat terwijl ik 17 ben. Toen ik gisteren shotjes haalde was ik enige die geen id hoefde te laten zien en vanmiddag toen ik uit mijn werk kwam kwam er een 17 jarige chick op mij af die mij aansprak met ''meneer''
Wtf.
Nee, niet op Fok! sorry. Ik heb het nog wel gevraagd aan de barman en die chick en die zeiden 22 en 25.quote:
Ik werd toen ik 16 was aangesproken op mijn werk door oma's of ik geen kinderarbeid aan het verrichten wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef mctwigt het volgende:
Ik ben 20 en ik word 30 geschatop klassefotos dacht men altijd dat ik de leraar was als er een leraar bij was
Oh en ik ben aan het poolen nu met bier en whiskey woeeet
Je proeft redelijk vers hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi allemaal![]()
Vind je mij vers? klinkt wel lief hoor
Dat vind ik lief om te horen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je proeft redelijk vers hoor.
Dat ik drank kan halen is het enige fijne aan dit, en natuurlijk dat 17 jarige chicks oudere jongens diggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik word vaak jonger geschat. Moet ik bij sigaretten halen m'n legitimatie laten zien.(Ben 22.)
quote:
Nee, dat is straattaal en word volgens mij bijna alleen in grotere steden gesproken. En als je nooit in contact komt met mensen die pistolen hebben zul je het woord weinig horen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Is het raar dat ik geen idee heb wat pipa is? Of het moet pistool zijn. Maar dat lijkt me ook niet echt logisch. Waar uit het land kom je vandaan, nog nooooit gehoord.
Opzich zou ik het wel leuk vinden als mijn hond dat deed, maar alleen omdat ik dan een hond zou hebben.
Say wutquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hai!
Ik heb even je fobo gechekked en je speelt gitaar! Op schaal van 1 tot 10, hoe groot is de kans dat ik ooit een serenade van je krijg?
Je kan er wel één van mij krijgen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hai!
Ik heb even je fobo gechekked en je speelt gitaar! Op schaal van 1 tot 10, hoe groot is de kans dat ik ooit een serenade van je krijg?
Hoewel dat waarschijnlijk minder sexy zal zijn (niets wint van een vent met een gitaar op muzikaal gebied), zeg ik geen nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:32 schreef sciter het volgende:
Ik kan muziek mixen, wil je een serenadeset?
Je ziet weer van je voorstel af?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef Roburtt het volgende:
kuuuuut, m'n onderste snaar is gesprongen![]()
Do tell, ben dol op smeuige detailsquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dat "goede" valt nog ff tegen hier.
Hahaha, smeuige details zet ik hier niet neer. Maar ik heb sowieso altijd al last van een heel erg ochtendhumeur en nu had ik vannacht een hele vervelende steeds weer terugkomende droom. Interesse om hem over te nemen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Do tell, ben dol op smeuige details
Ja, dat krijg je als je account bekend wordt bij collega's en ze je historie in een paar dagen volledig uitpluizen en je ermee confronteren. Ik kon er niet tegenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hahaha, de brutaliteit. Van users die zo anoniem mogelijk blijven, maar toch alles willen weten.
Je mag met best in een PMetje een kleine biografie sturen hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je account bekend wordt bij collega's en ze je historie in een paar dagen volledig uitpluizen en je ermee confronteren. Ik kon er niet tegen
Biografie nog wel, dat lijkt me het andere uiterstequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je mag met best in een PMetje een kleine biografie sturen hoor.
Je weet zelf de gulden middenweg wel te vinden he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Biografie nog wel, dat lijkt me het andere uiterste
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Ayca
zarGon
msnk
Weissman
WammesWaggel
Slayage
amenth
Softlegend
FreakyStyley
FireFox1
Angel-Joy
ClapClapYourHands
Che_
SicSicSics
RockNijntje
Trollscience
Isetmyfriendsonfire
2NutZ
Plastic_zak
mctwigt
TheMagnificent
xaban06
Buffalo-Soldier
weerstandje
SonicVolcano
EricOscuro
Psy-freak
Trashcanman
Meaghan
Triggershot
Nectar
Roburtt
wikwakka2
aloa
MarokkaanseKip
rumiii
conleche
Doler12
zakjapannertje
sciter
Id_do_her
Baghdaddy
Onnoman
autodief
Chilled
Abbadon
Irakeesje
speknek
Bortecinem
Henkiepsv
Halloquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef muhahaha het volgende:
Hallo MissVanity, goed om te horen dat je weekend top is geweest.
Hopelijk komt alles op zijn/haar pootjes terecht :0
Gelukkig maar! Dat betekent wel dat Joost dus geen gezelschap hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef muhahaha het volgende:
Goed hoor, was wel saai in dit topic afgelopen weekend
Gelukkig hield Laura me gezelschap
Halloquote:
Alleen in dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dat betekent wel dat Joost dus geen gezelschap had
Klinkt geweldig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen in dit topic
Van het weekend het nieuwe huis van mijn zus bekeken, ze hebben veel aangepast.
Elke kamer opnieuw geverfd, nieuwe vloer, op zolder een nieuw dakkapel die over de gehele breedte loopt waardoor de boilerkamer nu ramen heeft. 6 kamers ter beschikking waarvan 2 kleintjes, badkamer met douche en ligbad, achtertuin afgegegraven en wit zand gestort, daaroverheen tegels en een grasveldje incl een trampoline
. Mijn nichtjes en neefje kunnen flink spelen, de tuin is groter dan de oude tuin
. De wijk is wat prettiger, je zit niet hutjemutje op elkaar en de huizen staan ook niet allemaal haaks op elkaar zodat je ook verstoppertje in de wijk kan doen
.
Ja sorry lieve schat, mijn nichtje vraagt er expliciet om kwam ik dus achter via mijn zusje en ja ik geef liever iets wat ze echt wil hebben dan iets wat ze 2 tellen naar kijkt, de bips mee afveegt en wegmieterdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
Behangvrij makenWat een vreselijke kutklus!
Bij mij in huis zaten er welgeteld 7 lagen behang op
We zijn bijna een week bezig geweest met behangvrij maken!
De makkelijke wegGeld...
Saai hoor. En dat na al onze handige tips
Hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sorry lieve schat, mijn nichtje vraagt er expliciet om kwam ik dus achter via mijn zusje en ja ik geef liever iets wat ze echt wil hebben dan iets wat ze 2 tellen naar kijkt, de bips mee afveegt en wegmieterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |