Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef mctwigt het volgende:
Ik vind dat in de op moet:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
we komen er weer aan
hallo vriendjes en vriendinnetjes
't is Freddie en Vanity
wat we allemaal beleven zie je 't komend half uur
maar er wordt ook veel gelachen in ons nieuwe avontuur
dus humor en spanning die komen eraan
met Freddie..........en Vanity......... En andere vriendjes
Zie OPquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef mctwigt het volgende:
Ik vind dat in de op moet:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
we komen er weer aan
hallo vriendjes en vriendinnetjes
't is Freddie en Vanity
wat we allemaal beleven zie je 't komend half uur
maar er wordt ook veel gelachen in ons nieuwe avontuur
dus humor en spanning die komen eraan
met Freddie..........en Vanity......... En andere vriendjes
Hoezo, waarom ga je wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Nog anderhalf uur jongens en dan ben ik weg!
quote:
Zeg dat je goeie zin eraan is en je wandelschoenen ingepakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij smste me net: "Heb je je wandelschoenen al aan en je goeie zin al ingepakt?"
Sorry schatje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:07 schreef muhahaha het volgende:
Waarom deel je mijn berichtjes hier
Door met me te gaan wandelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
Nee. Als ik niet meer verder wil lopen, zaltie me toch terug naar de auto moeten dragen mocht ie z'n sleutels terugwillen.quote:
Meid, doe vooral waar je zin in hebt. Hij zal je zere voetjes daarna heerlijk masserenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee. Als ik niet meer verder wil lopen, zaltie me toch terug naar de auto moeten dragen mocht ie z'n sleutels terugwillen.
Gezellig! Roep je dan als je me ziet heel hard: "MUHAHAHAHAHA!?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb je pics uitgeprint zodat ik als de enge stalker die ik ben je kan gaan zoeken
Nee, ik ga heimelijk naar je starenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik doe geen pumps aan. Komop.Ik ga op All Stars.
[..]
Gezellig! Roep je dan als je me ziet heel hard: "MUHAHAHAHAHA!?"
Ik val in het echt heel erg tegen, vraag maar aan Unkie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ga heimelijk naar je staren
Wie houdt zijn ogen nou open. Gesloten ogen voor optimaal plezier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Houd ie tijdens de daad zijn ogen gesloten?
Ik voel me gevlijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
![]()
Je bent een man van vele talenten
Ik, niks is geiler dan je partner diep in de ogen te kijken en diep te stotenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wie houdt zijn ogen nou open. Gesloten ogen voor optimaal plezier.
Jij wilt niet weten wat "ie" allemaal doet...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Houd ie tijdens de daad zijn ogen gesloten?
Dat gaan we hier niet vertellen hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat "ie" allemaal doet...
Ik moest lachen... Bij het woord stoten denk ik altijd aan biljartenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik, niks is geiler dan je partner diep in de ogen te kijken en diep te stoten![]()
/agreequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Pumps zijn sexy, jonge! Sleehakken zijn wel een fail idd.
[..]
Ik val in het echt heel erg tegen, vraag maar aan Unkie.
Ja ok pas het dan aan: tijdens het bedrijven van de liefde of bij het bereiken van het orgasme. Samen klaarkomen is erg lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Bij het woord stoten denk ik altijd aan biljarten
Mijn vader heeft het wel eens over hard stoten, met effect stoten enz..
Liever denk ik dan niet aan seks
Geen idee. Het zal wel niet winkels in wandelen zonder tassen en winkels uit wandelen mét tassen worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef muhahaha het volgende:
Eigenlijk wil ik dat wel
haha garpje
Goed wandelen, in Eindhoven zelf?
WABLIEF?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zal eens gaan, ik zou om half 2 bij hem zijn en dat is het over één minuut.OH JONGENS IK HEB ZIN.
Succes dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zal eens gaan, ik zou om half 2 bij hem zijn en dat is het over één minuut.OH JONGENS IK HEB GEEN ZIN.
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Succes dan maarIs het een lekker ding? Dan heb je in elk geval nog een goed uitzicht
Alweer jaloers dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef muhahaha het volgende:
Tsk tsk tijdens de lunch ook al, zaten de dames te soppen op een man die alleen zat te eten, royal sadness
Is hij knap dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee.Ik hoop dat ik Muhahaha tegenkom voor het goede uitzicht..........................
Ik zit in Den Bosch, in mijn optiek is dat vlakbij Eindhovenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee.Ik hoop dat ik Muhahaha tegenkom voor het goede uitzicht..........................
In mijn fantasieen wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is hij knap dan?
Edit: Je bent nog steeds niet weg
Nou, beetje danquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
In mijn fantasieen wel.
Ah dus je denkt steeds aan hem als wij samen zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
In mijn fantasieen wel.
Kleed jezelf dan uit. Wedden dat je bekijks krijgtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, beetje dan, ik zat aan dezelfde tafel toen ze hem zo onderhand uit aan het kleden waren met die oogjes
Ow crapquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ah dus je denkt steeds aan hem als wij samen zijn
Vies kereltje ben je!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef muhahaha het volgende:
En dan later utihuilen dat ze als een stuk vlees worden behandeld.. kom maar bij muhahaha hoor ik troost je wel *schuur schuur*
Als ik met jou ben hoef ik toch niet te fantaseren? Wel opletten Joost.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ah dus je denkt steeds aan hem als wij samen zijn
Ohja. Zeg nou niet steeds mijn naamquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Als ik met jou ben hoef ik toch niet te fantaseren? Wel opletten Joost.
Typisch...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:36 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HOI JONGENS, UNKLE IS JOOST EN IK BEN LAURA EN MISS VANITY IS MELISSA EN MUHAHAHA IS FREEK.
Oke, dit is genoeg om nu écht te gaan. BAIBAI.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Wat kun je goed raden Laura, raad eens hoever mijn broekje open is
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:41 schreef sciter het volgende:
Jezus, hier worden alleen erotisch getinte gesprekken gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |