Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef mctwigt het volgende:
Ik vind dat in de op moet:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
we komen er weer aan
hallo vriendjes en vriendinnetjes
't is Freddie en Vanity
wat we allemaal beleven zie je 't komend half uur
maar er wordt ook veel gelachen in ons nieuwe avontuur
dus humor en spanning die komen eraan
met Freddie..........en Vanity......... En andere vriendjes
Zie OPquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef mctwigt het volgende:
Ik vind dat in de op moet:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
we komen er weer aan
hallo vriendjes en vriendinnetjes
't is Freddie en Vanity
wat we allemaal beleven zie je 't komend half uur
maar er wordt ook veel gelachen in ons nieuwe avontuur
dus humor en spanning die komen eraan
met Freddie..........en Vanity......... En andere vriendjes
Hoezo, waarom ga je wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Nog anderhalf uur jongens en dan ben ik weg!
quote:
Zeg dat je goeie zin eraan is en je wandelschoenen ingepakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hij smste me net: "Heb je je wandelschoenen al aan en je goeie zin al ingepakt?"
Sorry schatje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:07 schreef muhahaha het volgende:
Waarom deel je mijn berichtjes hier
Door met me te gaan wandelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
Nee. Als ik niet meer verder wil lopen, zaltie me toch terug naar de auto moeten dragen mocht ie z'n sleutels terugwillen.quote:
Meid, doe vooral waar je zin in hebt. Hij zal je zere voetjes daarna heerlijk masserenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:15 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee. Als ik niet meer verder wil lopen, zaltie me toch terug naar de auto moeten dragen mocht ie z'n sleutels terugwillen.
Gezellig! Roep je dan als je me ziet heel hard: "MUHAHAHAHAHA!?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb je pics uitgeprint zodat ik als de enge stalker die ik ben je kan gaan zoeken
Nee, ik ga heimelijk naar je starenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik doe geen pumps aan. Komop.Ik ga op All Stars.
[..]
Gezellig! Roep je dan als je me ziet heel hard: "MUHAHAHAHAHA!?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |