Ralf Mackenbachquote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Volgens mij was dat Kathleen ex K3..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er vorig jaar op de plek van Kelly zat, was dat een andere Belgische (blonde) dame?
Als je 1x het songfestival wint kun je alles...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ralf Mackenbach?!?!?! Lekker kundige jury danHet lijkt me wel handig als je eerst zelf iets gepresteerd hebt..
Daarom is hij er ook om de kinderen te beoordelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het vorig jaar 3 keer niks en dus ga ik dit jaar gewoon weer opnieuw beoordelen![]()
Die Ralf kent toch de helft van de artiesten niet, althans die van vroegah
Ik zit net ook al op de klok te kijken, het moet om half 9 beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |