Zeker, hij heeft toch wel even gedaan wat Nederland bij de volwassen versie van het songfestival jarenlang niet meer lukt.quote:
Beter!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee joh, naar NED 1 gewoon. Voetbal.
Het begon al 20 minuten te laat en zodra ik diverse Adele's op een avond krijg en ook een travo, dan haak ik af...quote:
Ah, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het begon al 20 minuten te laat en zodra ik diverse Adele's op een avond krijg en ook een travo, dan haak ik af...
Als het dan wat drukker is in de SC zie ik mezelf wel weer aanhakenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen
Als ik thuis ben haak ik met je meequote:Op zondag 21 augustus 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het dan wat drukker is in de SC zie ik mezelf wel weer aanhaken
Inderdaad net als die Adele's van vorige week. 1 nummer goed. Gingen ze met zijn drieën zingen viel het tegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook het idee dat merendeel met dit programma 1 nummer kan, het ene trucje met het ene nummertje. Ze kunnen niet 10 nummers van 1 artiest want dan lijkt het niet meer goed genoeg...
Ben benieuwd vanavond, ik wil ook geen Adele meer horen, waarom ze ze in 1 avond tegelijk proppen is mij een raadsel ook
Wat loopt uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, het loopt weer 20 minuten uit
Wat komt er op Zaterdag waardoor het zo uitloopt?
He, jij hier?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, het loopt weer 20 minuten uit
Wat komt er op Zaterdag waardoor het zo uitloopt?
Jij bent snel, milisecondequote:
Die lollers van Carlo en Irenequote:
Zo zoquote:
Ik zie het ja.quote:
Niet leuk dit inderdaad.. zie het nu voor het eerst.quote:
Het lag aan jou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het origineel ook niks overigens1 keer gezien, misschien had ik een shitty episode
Oh daar heb ik maar 1 iets aan toe te voegen:quote:
Dat zou kunnenquote:
Mwah 1 miljoen, ik was bang voor 2 afgelopen weekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Carlo & Irene zijn net zoals Linda de Mol: ze kunnen zoveel troep maken als ze willen, want ze krijgen toch wel kijkcijferhits.
Tv kantine is nog leuk vergeleken dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is nog dramatischer dan de Tv-kantine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |