me too, eerst inloggen denk ik?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan kom ik gewoon op ibood/nl/nl ?
We zijn nieuwschierig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef bambino het volgende:
[..]
if u don't know, don't worry about it
Heb je nog nooit eerder iets besteld?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan kom ik gewoon op ibood/nl/nl ?
ben ingelogdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
me too, eerst inloggen denk ik?
ik welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder iets besteld?
werkt bij mij ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
me too, eerst inloggen denk ik?
ja lieverd, maar als ik op ik neem er een klik, gebeurt er nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder iets besteld?
Daar moet je ook niet op klikken, maar op die link, en als hij je gegevens al kent, (omdat je eerder iets heb besteld) dan moet dat werken, daarom vroeg ik het, niet omdat ik denk dat je dom bent ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lieverd, maar als ik op ik neem er een klik, gebeurt er niets
ik heb nu zowel chrome als IE aan staan, en ingelogd, maar bij beiden doet hij het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hmm, andere browser proberen?
safari en firefox ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nu zowel chrome als IE aan staan, en ingelogd, maar bij beiden doet hij het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |