Ow fuckquote:
Dat mag summers doen, die is daar goed in.quote:
Dat heb ik ooit in de OP gezet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:09 schreef R0N1N het volgende:
"1 van de vorige deeltjes vindt je hier"![]()
Valt me nu pas op, zie dat Bastard dat al in de vorige had staan ... echt![]()
![]()
Enormquote:
Je bent een waardeloze mod!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat mag summers doen, die is daar goed in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:51 schreef MissVanity het volgende:
Je bent een waardeloze mod!*aansluit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef summer2bird het volgende:
Dat heb ik ooit in de OP gezet.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je bent een waardeloze mod!Nee hoor, ik delegeer taken naar personen op basis van hun kwaliteiten. Gebruik maken van ieders volledig potentieel heet dat. Laat elk teamlid doen waar hij het beste in is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Wat zijn jouw kwaliteiten dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik delegeer taken naar personen op basis van hun kwaliteiten. Gebruik maken van ieders volledig potentieel heet dat. Laat elk teamlid doen waar hij het beste in is.
Opscheppen & neus drukkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat zijn jouw kwaliteiten dan?
Dat dacht ik alquote:
Coordineren en aansturen. Het overzicht behouden. Weloverwogen beslissingen nemen en daarin niet bang zijn voor verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat zijn jouw kwaliteiten dan?
Opschepper dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Coordineren en aansturen. Het overzicht behouden. Weloverwogen beslissingen nemen en daarin niet bang zijn voor verantwoordelijkheden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Coordineren en aansturen. Het overzicht behouden. Weloverwogen beslissingen nemen en daarin niet bang zijn voor verantwoordelijkheden.
Nou, ik zou zeggen, put your money where your mouth is en koppel dit topic evenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Punt 1: Hij is de hele middag wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, put your money where your mouth is en koppel dit topic even
Lekker Missy. Ga je wat leuks doen de komende dagen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:04 schreef MissVanity het volgende:
Nog 25 minuten werken en dan... Vrijheid!
Hotel, etenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker Missy. Ga je wat leuks doen de komende dagen?
Wens je iig een superleuke vakantie. Geniet er vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hotel, eten, slapen, sauna, zwemmen, fietsen. En stappen in Assen.
Ben heel benieuwdWel jammer van het weer
Maar goed.
We maken er wel wat van
Dat klopt niet. "Het vorige deeltje vind je hier" is van jouw hand, dat is in het vorige deeltje (door Bastard ? ) veranderd in "1 van de vorige deeltjes vind je hier" i.p.v. de link onder "hier" aan te passen. (en dat is:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef summer2bird het volgende:
Dat heb ik ooit in de OP gezet.
Luie kutmod.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Normaal zou je op het icoontje van de reeks kunnen klikken om te zien welke topics er allemaal gekoppeld zijn.. mocht je echt de onweerstaanbare behoefte hebben om het vorige deel te zoeken dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:53 schreef R0N1N het volgende:
Trouwens:
[..]
Dat klopt niet. "Het vorige deeltje vind je hier" is van jouw hand, dat is in het vorige deeltje (door Bastard ? ) veranderd in "1 van de vorige deeltjes vind je hier" i.p.v. de link onder "hier" aan te passen. (en dat is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Sinds de 'reeksen' is een linkje naar het vorige deeltje inderdaad overbodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:46 schreef Bastard het volgende:
Normaal zou je op het icoontje van de reeks kunnen klikken om te zien welke topics er allemaal gekoppeld zijn.. mocht je echt de onweerstaanbare behoefte hebben om het vorige deel te zoeken dus.
Preciesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Sinds de 'reeksen' is een linkje naar het vorige deeltje inderdaad overbodig.
Sinds de Moderatie te lui is om een toets in te drukken, zou het toch wel weer handig zijn
Crewbash?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Luie kutmod.
Summers is er een paar dagen niet, dat weet je ook vast wel.
Als je het zo wilt opvatten, prima.quote:
Stappen in Assen.. ga dan ajb naar Groningen toe!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hotel, eten, slapen, sauna, zwemmen, fietsen. En stappen in Assen.
Ben heel benieuwdWel jammer van het weer
Maar goed.
We maken er wel wat van
Prima, je mag je mening hebben en ik hoop dat je daar heel gelukkig mee wordt. Ik ben op mijn beurt een beetje klaar met het voortdurend doelbewust afzeiken van iemand die wel zijn best doet voor deze toko. En ja, dat mijn best doen betekent dus ook dat ik dat voor jou doe. Ik ben niet de enige mod hier, ik ben wel degene die het meeste hier is. Omdat ik wel hart heb voor deze toko en er wat van wil maken. Constant gezeik van wie dan ook draagt daar niet aan bij en dat gaat dus ook stoppenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je het zo wilt opvatten, prima.
Ben een beetje klaar met de opmerkingen van de supermod uithangen vooral als je steekjes laat vallen.
Da's best een lange dag dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef summer2bird het volgende:
Nog 13.5 uur werken (inclusief pauze) en dan vakantie
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal.. en dat ga ik hier dan ook verder niet uitleggen ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prima, je mag je mening hebben en ik hoop dat je daar heel gelukkig mee wordt. Ik ben op mijn beurt een beetje klaar met het voortdurend doelbewust afzeiken van iemand die wel zijn best doet voor deze toko. En ja, dat mijn best doen betekent dus ook dat ik dat voor jou doe. Ik ben niet de enige mod hier, ik ben wel degene die het meeste hier is. Omdat ik wel hart heb voor deze toko en er wat van wil maken. Constant gezeik van wie dan ook draagt daar niet aan bij en dat gaat dus ook stoppen
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef summer2bird het volgende:
Nog 13.5 uur werken (inclusief pauze) en dan vakantie
Thank Bob for thatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef Bastard het volgende:
Nou, tis in ieder geval bijna weekend
Italië, waar het weer nog warm is en de supermarches groot zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
'Roodkapje, waar ga je heen?'
Supermercados toch? Of was dat nu Spaans?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Italië, waar het weer nog warm is en de supermarches groot zijn.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Supermercados toch? Of was dat nu Spaans?
Zolang ze er maar pizza's hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Supermercatore zou het moeten zijn.
Dat is wel een lekker plaatje, wist niet dat het van Macdonald was eigenlijk.quote:
Fijn meid, geniet er vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef summer2bird het volgende:
VAKANTIEEE!!!![]()
na 2 weken 90 uur gewerkt heb ik vakantie
Een fursuit? Is dat zo'n pak van een beer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:10 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker weird, maar vandaag nog eventjes een dagje werken. Dan even naar huis om spullen en fursuit op te halen, dan naar Rotterdam voor pre-Eurofurence party met vrienden waar ik vervolgens mee naar Duitsland ga rijden de volgende ochtend.
Goedemorgen iedereen, trouwens.
Het Ronde Huis.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien is deze vraag meer voor BNW, maar toch.
Iemand die nog wat weet over het topic van een tijd geleden, ging over een huis/pand.
Het scheen dat er in de vorige eeuw vreemde dingen beurden met de kinder/vrouwen die daar aan kwamen.
Er was volgens mij zelfs een link met de Oranjes.
Ik weet ook nog dat het er nu niet meer staat.
Kan niet meer op de naam komen van het huis en het topic.
Een aantal Fok!ers deden ook zelf onderzoek over dit onderwerp.
Vroeg me af hoe het is afgelopen.
Iemand?
ELO, altijd goed!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even een mooi liedje voor het slapen gaan.
Hele rel gemist ook hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef MissVanity het volgende:
HalloIk ben weer terug van het weekendje weg
Heerlijk gewandeld. Ook al regende het constant
Zondag zijn we 3 uur wezen wandelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hele rel gemist ook hier
Maar jammer van het weer inderdaad zeg... nou zondag ging wel toch? Ben mijn kinderen nog langs zegersloot gelopen en ze hebben daar wat in het water gespeeld.
Zaterdag was regen hier.. voor de 4e week op rij ofzo, dus zondag tm nu kan ik niet over klagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zondag zijn we 3 uur wezen wandelenWas wel af en toe een regenbuitje.
Zaterdag was de beste dag![]()
Ik heb me even bijgelezen over de rel![]()
Bij ons in Drenthe was het niet warm genoeg hoor om in het water te gaan
Kon je wat met de uitleg van de kaart?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo, nog even en dan... Ben ik ook weg. See you over twee weken ofzo weer.
Ah jawel. Ik post hem even in je topic en dan kan jij jouw uitleg er bij posten, zodat hij voor iedereen zichtbaar is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon je wat met de uitleg van de kaart?
Ook goedemorgen!quote:
Klik...quote:
En de rest van de dierenwereld?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:14 schreef Bastard het volgende:
Goedemorgen!
Zo, de mod is van huis, de muizen kunnen op tafel
Okee, okee...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klik...en weg .
Waar vind je dit soort liedjes Ferdo? Verschrikkelijk![]()
Ja, dat is al stukken beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En de rest van de dierenwereld?
[..]
Okee, okee...
Doe mij dan maar het origineel.quote:
Ja hoor, ik moet ook eens werken op zaterdag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)delijk_zomer___.html
Je zal toch van vrijdag tot en met zondag buiten zijn
Jij altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
Zal ik dan nog maar een lekker liedje doen?
![]()
Dan liever Goedemorgen, Goedemorgen.quote:
Nou.....zo ver zou ik niet willen gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan liever Goedemorgen, Goedemorgen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou.....zo ver zou ik niet willen gaan![]()
Ook een buttnummer
Kan er wel om jankenquote:
Tranentrekkend!quote:
Je treft het echt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)delijk_zomer___.html
Je zal toch van vrijdag tot en met zondag buiten zijn
Ga je naar mysteryland dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je treft het echt!
Het wordt superweer. Dat wordt genieten. The beat takes controle![]()
Hoop dat het 27 aug ook mooi weer is.
Mysteryland![]()
Goeie line-up, wel duur hoor, 75 euro.
Het is bijna in mijn achtertuin, kan het goed horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je naar mysteryland dan?![]()
Ja die prijzen
Tis hier vlakbij inderdaad, vlgs mij waar ook altijd dancevalley is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is bijna in mijn achtertuin, kan het goed horen.
Weet het nog niet, hangt ook een beetje van het weer af. Geen zin om in de blubber te dansen.
Dancevalley is in Spaarnwoude, Mysteryland is hier in Hoofddorp op het oude Floriande-terrein.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis hier vlakbij inderdaad, vlgs mij waar ook altijd dancevalley is?
Ik vind Mysteryland niet meer zo tof, veel meer kermis idee geworden.. maar de muziek is lekker
Oh dacht op zelfde terreinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dancevalley is in Spaarnwoude, Mysteryland is hier in Hoofddorp op het oude Floriande-terrein.
Ja, het is een bizarre kermis, maar idd, de muziek maakt veel goed .
Avifauna ken ik, weleens geweest op een trouwerij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dacht op zelfde terrein
Ik heb toch altijd dat ik nooit naar dingen ga die in de buurt zijn.. Avifauna in Alphen wel geweest maar bijvoorbeeld Archeon niet, en dat festifal feest aankomende weekend nooit geweest, jaarmarkt nooit. Ja ok de oldtimerdag ga ik heen (dat is met oude auto's niet voor opa's en oma's) kan er niet omheen aangezien ik op die straat woon, hebben ze op de hoek een biertent staan en podium
Als ik moest kiezen wist ik het welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Avifauna ken ik, weleens geweest op een trouwerij.
Dus met Lakeside ben je niet eens in je eigen plaats maar ga je het verderop zoeken bij Decibel. Jammer dat het net op dezelfde datum is he?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Back2school (early Rave)
11:00 - 12:30: Kristof
12:30 - 13:30: Lars
13:30 - 15:00: Ominous
13:30 - 15:00: Sequence
15:00 - 16:00: Predator
16:00 - 17:30: Rob
17:30 - 18:30: The Viper
18:30 - 20:00: Neophyte
20:00 - 21:30: Bass-D
21:30 - 23:00: The Stunned Guys
00:00 - 00:00: MC: Alee
Wow Neophyte
Dat is er vast wel, én andere versnaperingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
JaDie wil ik meemaken, en de vrijdag ervoor op de camping draait Neophyte ook
En voor de rest word het Pussy Lounge denk ik, dat is buiten. En ergens draaide The Playah ook.. die set wil ik ook wel zien.
Ach als er maar bier is
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is er vast wel, én andere versnaperingen
Anders ga je mee?quote:
Voor mij is het vrijdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:48 schreef MissVanity het volgende:
Het is donderdagMorgen is het wel vrijdag
Flauw! Alhoewel... Dit is pas mijn tweede werkdag deze weekquote:
Ook een lekker kort weekje zo hee.. en vanaf morgen (ja zeggen ze hoor dus het is afwachten) mooi weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Flauw! Alhoewel... Dit is pas mijn tweede werkdag deze week
Ik heb het ook gehoord!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook een lekker kort weekje zo hee.. en vanaf morgen (ja zeggen ze hoor dus het is afwachten) mooi weer
Het is hier al de hele week best redelijk te noemen. Zondag wordt het zelfs echt zomers, naar het schijntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Bastard het volgende:
Ook een lekker kort weekje zo hee.. en vanaf morgen (ja zeggen ze hoor dus het is afwachten) mooi weer
We zijn allemaal rustige jongens he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Michielos het volgende:
Ben ik weer mannen!! Ik zie dat het zonder mij erg rustig en gezellig was, m.n. in FB!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:10 schreef Michielos het volgende:
Ben ik weer mannen!! Ik zie dat het zonder mij erg rustig en gezellig was, m.n. in FB!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]Alleen maar hoi zeggen tegen de mannen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]Alleen maar hoi zeggen tegen de mannen
Of het is gewoon een grove belediging aan jullie adres.quote:
En dat terwijl ik zooooooo lief benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
Of het is gewoon een grove belediging aan jullie adres.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zooooooo lief ben
Hij ziet ons als twee kerelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
Of het is gewoon een grove belediging aan jullie adres.
Kan ook nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Hij ziet ons als twee kerels
Heb je haar op je borsten misschien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Hij ziet ons als twee kerels
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je haar op je borsten misschien?
Ja, en een snorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je haar op je borsten misschien?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:18 schreef Bastard het volgende:
Ja.. hij doet het weer... pfff mn leven... 1 grote flits, alles weg
Op je borsten?quote:
Zo'n snor waar je zachtjes aan moet draaienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Op je borsten?
En dan echt a la Chiel Montagne of Ted de Braak?
Links Chiel en rechts Tedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Op je borsten?
En dan echt a la Chiel Montagne of Ted de Braak?
Nou, ik hoor het al. Dat zit helemaal sno...eh...goed!quote:
Iedere avondquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef MissVanity het volgende:
South park en family guyEn American dad natuurlijk
Duim dat het goed blijft gaan en dat jullie een fijne tijd samen hebben Mousy.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef mousy31 het volgende:
goeiesavonds kom ff de groetjes doen en een knuff voor de lieverds hier.
alvast fijn weekend
ben er weinig mn zoon is hier het gaat op t moment gelukkig goed.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dacht even dat je alweer op *kuch..verlof was
Mijne is November Rain, maar komt enkel omdat ik in november geboren benquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:51 schreef MissVanity het volgende:
Money for nothingDat is het lievelingsnummer van mijn vriend.
Like? Je lijkt me echt zo een Nightwish type eigenlijkquote:
Nee... Ik houd van Disturbed, A Day To Remember, Muse, Michael Jackson, Prince en Mindless Self Indulgence (En meer...)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Like? Je lijkt me echt zo een Nightwish type eigenlijk
Ow ja disturbed. Ik vind A welcome burden vet nummer al is het niet zo een bekend liedjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee... Ik houd van Disturbed, A Day To Remember, Muse, Michael Jackson, Prince en Mindless Self Indulgence (En meer...)
Die staat ook op Real Hardcore 2 CD dacht ik. Die ligt nog ergens op zolderquote:
Brand New Day van de Wiz Stars!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:14 schreef MissVanity het volgende:
Kennen jullie gave, inspirerende nummers? Wil mijn mp3 speler na 2 jaar wel een keer verversen.
Heb nu alleen maar depri nummers. En ik ben ze zat.
Is ook van begin jaren 90 en ik weet zeker dat ik hem dit weekend een paar keer zal horenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die staat ook op Real Hardcore 2 CD dacht ik. Die ligt nog ergens op zolder
Zoek eens de cd's van the script op .quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:14 schreef MissVanity het volgende:
Kennen jullie gave, inspirerende nummers? Wil mijn mp3 speler na 2 jaar wel een keer verversen.
Heb nu alleen maar depri nummers. En ik ben ze zat.
Meestal word ik agressief van dat nummerquote:
Ik ga m even checken. Ik ken het wel van naam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoek eens de cd's van the script op .
Toch weer wat anders dan deprimerends dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Meestal word ik agressief van dat nummer
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch weer wat anders dan deprimerends dus.
Check, maar ... echt opbeurend ... meeste klinkt best een tikkie depriquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het alweer
Waar whatsapp al niet goed voor is, een maat van me is echt een muziek encyclopedie
Smashing pumkins.. alles.
Enya en/of Enigma niks voor je ?quote:
Ik vind het niks... Enge muziek zelfs!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Enya en/of Enigma niks voor je ?
Hoewel, Enya is vooral goed als alternatieve slaappil![]()
Dan heb ik weer ...
nodig
Uhm, iets met werkquote:
'trustequote:Ik ga zo denk ik even een dutje doen op de bank die voor de receptie staat
De receptioniste voor mij deed dat echtquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef mousy31 het volgende:
heerlijk wakker worden muziek
@lavenderr thxhet gaat nog steeds goed dus ja k geniet er van.
Dat wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
Heerlijke uitvinding, youtube kijken op tv tegenwoordig
Surround lekker aan, knallen maar
Blij voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef mousy31 het volgende:
heerlijk wakker worden muziek
@lavenderr thxhet gaat nog steeds goed dus ja k geniet er van.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
Heerlijke uitvinding, youtube kijken op tv tegenwoordig
Surround lekker aan, knallen maar
Ik heb een interactieve tv.. kan internet, Facebook, twitter, YouTube, allerlei apps, videoland, etc erg leuk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:34 schreef mousy31 het volgende:
Bastard hoe doe je dat youtube op tv kijken heb je een kabel tussen je pc en tv getrokken?
Niet slecht, maar meer voor op de zondag-rustdagquote:
Dat zijn betere berichten. Ik ben jaloers.quote:
quote:
Dit wil ik gewoon niet weten.quote:
Ik heb ook interactieve tv ( van KPN) maar geen internet eropquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een interactieve tv.. kan internet, Facebook, twitter, YouTube, allerlei apps, videoland, etc erg leuk!
Om precies te zijn, naar dit:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
Zou Bastard op dit moment naar zoiets staan te luisteren?
![]()
![]()
Klinkt goed hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Om precies te zijn, naar dit:
http://www.b2s.nl/radio/ = decibel live stream
De zon schijnt nu, maar het schijnt dus de hele week zulk weer te worden, heel warm met veel zon maar ook heftige buien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:27 schreef dreamviber het volgende:
Gewoon zelf weer bepalen mousy. Wegjagen van slecht weer, nee laten oplossen. In het zuiden noodweer gemeld maar ik wil zomer dus regel dat. Je bent mens en wilt wat
Zelf droom ik niet meer zoveel. Stukken rustiger tijdens de slaap nu. Niet meer zoveel te verwerken heb ik. En ik verwerk overdag dus dan is het 's nachts niet zo nodig.
Over dat terug komen van depressie. Heb afgelopen jaren veel depressie gehad. Op een gegeven moment heb je alles gehad wat dat betreft. Ook de manie raakt op een gegeven moment op. Niet dat ik zeg ik ga normaal zijn op en top maar de extremen zullen eruit zijn bij mij. Ik zal grenzen opzoeken maar dan met controle erop. Niet meer losbandig met alle remmen losquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:34 schreef mousy31 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar het schijnt dus de hele week zulk weer te worden, heel warm met veel zon maar ook heftige buien.
Hoop dat we er nog een beetje van kunnen genieten want de zomer was echt soep.
Das mooi dat je je beter voeld, maar hou wel in je achterhoofd dat het zo kan terug komen, heb ook hele perioden dat k geen last heb van bepaalde symptomen.
---------------------------------------------------------------------
Oh heb trouwens ook nog goed nieuws ben na 5 jaar gebruik van antidepressiva er eindelijk af, gisteravond mn laatste pilletje gehad. Ben benieuwd hoe het zal gaan aankomende winter ik ben nl heel vatbaar voor winter depressies , maar zolang we maar positief denken moet t goed komen toch?
Ik schijn dus borderline kenmerken te hebben.....maar nu ik wat ouder ben ( ben 37) is alles rustiger geworden en heb mn emoties aardig onder controle gekregen , ze beheersen niet meer mn hele leven, heb de vers training gedaan (in 2003/2004) en daar veel van geleerd en op mezelf kunnen toepassen. Mijn ervaring is met psychische beperkingen is dat het allemaal afzwakt naar mate men ouder word.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:38 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Over dat terug komen van depressie. Heb afgelopen jaren veel depressie gehad. Op een gegeven moment heb je alles gehad wat dat betreft. Ook de manie raakt op een gegeven moment op. Niet dat ik zeg ik ga normaal zijn op en top maar de extremen zullen eruit zijn bij mij. Ik zal grenzen opzoeken maar dan met controle erop. Niet meer losbandig met alle remmen los
Maar goed. 11 jaar bezig met gezond worden en denk echt 2012 dat het jaar gaat zijn van meer stabiliteit die blijft. En dan in stabiliteit alsnog limieten opzoeken maar zonder te ontsporen.
Succes ermee met stoppen met anti depressiva!!!
Over positief denken. Ik ga altijd uit van het beste maar dat is niet genoeg voor mij. Moet ook actief blijven op verschillende vlakken en ben en blijf ik actief dan gaat het vanzelf beter. Maar uitgaan van het beste van het beste, inderdaad dan het beste om te doen. Beste van het beste...gewoon alles relaxt dus zonder ellende.
Ik heb geen controle erop en voer geen controle uit. Ik heb zoveel geschreven dat ik verwerkt heb volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:47 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik schijn dus borderline kenmerken te hebben.....maar nu ik wat ouder ben ( ben 37) is alles rustiger geworden en heb mn emoties aardig onder controle gekregen , ze beheersen niet meer mn hele leven, heb de vers training gedaan (in 2003/2004) en daar veel van geleerd en op mezelf kunnen toepassen. Mijn ervaring is met psychische beperkingen is dat het allemaal afzwakt naar mate men ouder word.
Ik wil in de toekomst wat met mn ervaringen gaan doen als ervarings deskundige k kan bij het GGZ daar zelfs een opleiding gaan krijgen. Maar dat is nu nog toekomstmuziek. Eerst in wat rustiger vaarwater komen met mn zoon, kan immers niet overal maar mn energie insteken want dan verlies ik mezelf.
Vroeger werd ik overspoeld door emoties en nam dan impulsive beslissingen ik bedoel dus dat ik dat op orde heb gekregen, mn emoties zijn nog steeds hetzelfde alleen beheersen ze mn hele leven niet meer heb mn eigen manier gevodnen om er beter mee om te gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:58 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Ik heb geen controle erop en voer geen controle uit. Ik heb zoveel geschreven dat ik verwerkt heb volgens mijControle moeten uitoefenen is ook niet alles want dan ben je je hele leven bezig met controle uitoefenen en dan ben je nog niet genezen.
Je blijft de ziekte met je meeslepen als je controle moet uitoefenen. Je hebt dan de ziekte onder controle maar bent nog steeds ziek. Verwerken is beter denk ik. Zoveel verwerken totdat de ziekte weg is. Ik doe dat met muziek en schrijven.
Ik heb dan orde en chaos nodig. Orde brengt rust maar teveel orde maakt gek. Ook de gulden middenweg.
Dan ben je snel met orde krijgen erop. 37 jaar is snel. Sommige mensen zijn met 60 nog helemaal ziek. Heeft ook te maken met zelf inzicht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Vroeger werd ik overspoeld door emoties en nam dan impulsive beslissingen ik bedoel dus dat ik dat op orde heb gekregen, mn emoties zijn nog steeds hetzelfde alleen beheersen ze mn hele leven niet meer heb mn eigen manier gevodnen om er beter mee om te gaan.
Ik ben niet ziek ik ben juist erg vooruit gegaan mn psych zei dat ook , ze zag me na 6 jaar terug, ze is er ff om het te kort aan psychiaters op te vullen dus was erg leuk om haar terug te zien. Ze kon zien dat ik enorm gegroeid was en alles beter in de hand heb. Heb dingen uit mn verleden verwerkt en hebben een plekje gekregen dus dat doe ik wel goed.
Ik ben altijd snel geweest met dingen aanleren adhd heeft ook voordelen hihi want die stempel hebben ze ook nog op me geplakt. k Kreeg dat te horen op mn 23equote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Dan ben je snel met orde krijgen erop. 37 jaar is snel. Sommige mensen zijn met 60 nog helemaal ziek. Heeft ook te maken met zelf inzicht.
Hadden ze een beetje verschillende tenten die ze lieten horen? Ben heel weinig mainstage geweest, meeste was back2school, hardcore4life en de pussy lounchquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Om precies te zijn, naar dit:
http://www.b2s.nl/radio/ = decibel live stream
Dat zeg ik ook niet k had t in dit geval over mezelf.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:32 schreef dreamviber het volgende:
Kan zeker tegen kritiek maar als ik mijn gelijk verdedig wilt dat niet zeggen dat ik niet tegen kritiek kan. Dus dan zou ik alles dat tegen me gezegd wordt als tegen argument moeten aannemen als waarheid van de ander?
Is kritiek terecht dan neem ik kritiek dus aan. Is dat niet zo dan verdedig ik mijn standpunt.
Een eigen mening hebben wilt zeggen dat je niet zomaar stopt met een discussie. Het is dan ook niet eens een mening. Het is een beeld dat ik heb of een visie hoe het systeem in elkaar zit.
Maar zal een topic openen want hier is de ouwehoer nodig.
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad Bastardquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hadden ze een beetje verschillende tenten die ze lieten horen? Ben heel weinig mainstage geweest, meeste was back2school, hardcore4life en de pussy lounch
Het was.. niet... normaal.. wat een heerlijk feest
Okquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet k had t in dit geval over mezelf.
Er werd geregeld gewisseld ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Hadden ze een beetje verschillende tenten die ze lieten horen? Ben heel weinig mainstage geweest, meeste was back2school, hardcore4life en de pussy lounch
Het was.. niet... normaal.. wat een heerlijk feest
Ff feestje bouwen hequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Michielos het volgende:
Mijn god Bastaard!! Lekkere fotos brotha
Val er bij in slaap hoor, deze mixen aanstaan http://thepiratebay.org/t(...)-2011-hM_-_Hardstylequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:15 schreef Michielos het volgende:
ehhehe![]()
vetste trance nummer imoAirbase_O_
Gast whutquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Val er bij in slaap hoor, deze mixen aanstaan http://thepiratebay.org/t(...)-2011-hM_-_Hardstyle
Tis dan wel hardstyle, vanaf cd2 word het leuker, minder happy
Daar durf ik niet op te klikken.quote:
Kun je gerust doen hoor, best vrolijke tekstquote:
Nou nou, da's ook lekker vrolijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je gerust doen hoor, best vrolijke tekst
"Alle rozen zijn hier rood, alle mensen zijn hier dood " zoiets
Okee, fair enough, doe ik dezequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook lekker vrolijk.
Maar door die tekst durf ik nu helemaal niet meer te klikken.
Die deed de afsluiting in de Pussy lounchquote:
Leuk he? Lekkere muziek vind ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die deed de afsluiting in de Pussy lounch
Ja hij had zeker een lekkere set.. maar Dj Panic, the playah, en neophyte waren wel top hoor pff. Stilstaan was niet mogelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk he? Lekkere muziek vind ik.
En als je er dan bij staat is het helemaal tof, go with the beat.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef Michielos het volgende:
die naam.. the playah!!!!!!!!!!!!!!!!!
... met Mental Theo samen als ik het goed herinner. (of was dat nou daarvoor nog ... who caresquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
Die deed de afsluiting in de Pussy lounch
Ook gehoord.. echt al die oude platen voorbij horen komen.. zo geweldig dat ik er emo van wordquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... met Mental Theo samen als ik het goed herinner. (of was dat nou daarvoor nog ... who cares)
oh, en hardstyle is voor pussies, hardcore (vibes) 4 ever![]()
Dat was ook mijn 'top tijd'quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Is dat nog wat, die hardcore van tegenwoordig? Zelf heb ik van 1992 tot ergens in 2000 in het wereldje rondgelopen, gouden tijden waren dat, vooral 1992 t/m half 1994
Download cd 3 van Decibel 2011, helemaal bekendquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat was ook mijn 'top tijd'(maar dan wel wat eerder begonnen ... sinds het begin eigenlijk)
Yeah, nog even en ik ben van nature kaal.quote:
Helaas, helaas. Dat was maar 500 meter lopen & dat was nog met een omweg ook (zit een 'sloot' & snelweg tussen)quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef Bastard het volgende:
Het is geen energiehallen meer, maar je komt er wel in de buurt als je in de tent van H4L staat. Maar het is veel meer massa nu geworden joh.. was ook al een tijd niet meer geweest maar er liep 50.000 man over het terrein! En alles hebben ze.. van nasi maaltijden tot tosti's![]()
Ze liepen er nog, in aussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |