Enya en/of Enigma niks voor je ?quote:
Ik vind het niks... Enge muziek zelfs!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Enya en/of Enigma niks voor je ?
Hoewel, Enya is vooral goed als alternatieve slaappil![]()
Dan heb ik weer ...
nodig
Uhm, iets met werkquote:
'trustequote:Ik ga zo denk ik even een dutje doen op de bank die voor de receptie staat
De receptioniste voor mij deed dat echtquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef mousy31 het volgende:
heerlijk wakker worden muziek
@lavenderr thxhet gaat nog steeds goed dus ja k geniet er van.
Dat wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
Heerlijke uitvinding, youtube kijken op tv tegenwoordig
Surround lekker aan, knallen maar
Blij voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef mousy31 het volgende:
heerlijk wakker worden muziek
@lavenderr thxhet gaat nog steeds goed dus ja k geniet er van.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
Heerlijke uitvinding, youtube kijken op tv tegenwoordig
Surround lekker aan, knallen maar
Ik heb een interactieve tv.. kan internet, Facebook, twitter, YouTube, allerlei apps, videoland, etc erg leuk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:34 schreef mousy31 het volgende:
Bastard hoe doe je dat youtube op tv kijken heb je een kabel tussen je pc en tv getrokken?
Niet slecht, maar meer voor op de zondag-rustdagquote:
Dat zijn betere berichten. Ik ben jaloers.quote:
quote:
Dit wil ik gewoon niet weten.quote:
Ik heb ook interactieve tv ( van KPN) maar geen internet eropquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een interactieve tv.. kan internet, Facebook, twitter, YouTube, allerlei apps, videoland, etc erg leuk!
Om precies te zijn, naar dit:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
Zou Bastard op dit moment naar zoiets staan te luisteren?
![]()
![]()
Klinkt goed hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Om precies te zijn, naar dit:
http://www.b2s.nl/radio/ = decibel live stream
De zon schijnt nu, maar het schijnt dus de hele week zulk weer te worden, heel warm met veel zon maar ook heftige buien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:27 schreef dreamviber het volgende:
Gewoon zelf weer bepalen mousy. Wegjagen van slecht weer, nee laten oplossen. In het zuiden noodweer gemeld maar ik wil zomer dus regel dat. Je bent mens en wilt wat
Zelf droom ik niet meer zoveel. Stukken rustiger tijdens de slaap nu. Niet meer zoveel te verwerken heb ik. En ik verwerk overdag dus dan is het 's nachts niet zo nodig.
Over dat terug komen van depressie. Heb afgelopen jaren veel depressie gehad. Op een gegeven moment heb je alles gehad wat dat betreft. Ook de manie raakt op een gegeven moment op. Niet dat ik zeg ik ga normaal zijn op en top maar de extremen zullen eruit zijn bij mij. Ik zal grenzen opzoeken maar dan met controle erop. Niet meer losbandig met alle remmen losquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:34 schreef mousy31 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu, maar het schijnt dus de hele week zulk weer te worden, heel warm met veel zon maar ook heftige buien.
Hoop dat we er nog een beetje van kunnen genieten want de zomer was echt soep.
Das mooi dat je je beter voeld, maar hou wel in je achterhoofd dat het zo kan terug komen, heb ook hele perioden dat k geen last heb van bepaalde symptomen.
---------------------------------------------------------------------
Oh heb trouwens ook nog goed nieuws ben na 5 jaar gebruik van antidepressiva er eindelijk af, gisteravond mn laatste pilletje gehad. Ben benieuwd hoe het zal gaan aankomende winter ik ben nl heel vatbaar voor winter depressies , maar zolang we maar positief denken moet t goed komen toch?
Ik schijn dus borderline kenmerken te hebben.....maar nu ik wat ouder ben ( ben 37) is alles rustiger geworden en heb mn emoties aardig onder controle gekregen , ze beheersen niet meer mn hele leven, heb de vers training gedaan (in 2003/2004) en daar veel van geleerd en op mezelf kunnen toepassen. Mijn ervaring is met psychische beperkingen is dat het allemaal afzwakt naar mate men ouder word.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:38 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Over dat terug komen van depressie. Heb afgelopen jaren veel depressie gehad. Op een gegeven moment heb je alles gehad wat dat betreft. Ook de manie raakt op een gegeven moment op. Niet dat ik zeg ik ga normaal zijn op en top maar de extremen zullen eruit zijn bij mij. Ik zal grenzen opzoeken maar dan met controle erop. Niet meer losbandig met alle remmen los
Maar goed. 11 jaar bezig met gezond worden en denk echt 2012 dat het jaar gaat zijn van meer stabiliteit die blijft. En dan in stabiliteit alsnog limieten opzoeken maar zonder te ontsporen.
Succes ermee met stoppen met anti depressiva!!!
Over positief denken. Ik ga altijd uit van het beste maar dat is niet genoeg voor mij. Moet ook actief blijven op verschillende vlakken en ben en blijf ik actief dan gaat het vanzelf beter. Maar uitgaan van het beste van het beste, inderdaad dan het beste om te doen. Beste van het beste...gewoon alles relaxt dus zonder ellende.
Ik heb geen controle erop en voer geen controle uit. Ik heb zoveel geschreven dat ik verwerkt heb volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:47 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik schijn dus borderline kenmerken te hebben.....maar nu ik wat ouder ben ( ben 37) is alles rustiger geworden en heb mn emoties aardig onder controle gekregen , ze beheersen niet meer mn hele leven, heb de vers training gedaan (in 2003/2004) en daar veel van geleerd en op mezelf kunnen toepassen. Mijn ervaring is met psychische beperkingen is dat het allemaal afzwakt naar mate men ouder word.
Ik wil in de toekomst wat met mn ervaringen gaan doen als ervarings deskundige k kan bij het GGZ daar zelfs een opleiding gaan krijgen. Maar dat is nu nog toekomstmuziek. Eerst in wat rustiger vaarwater komen met mn zoon, kan immers niet overal maar mn energie insteken want dan verlies ik mezelf.
Vroeger werd ik overspoeld door emoties en nam dan impulsive beslissingen ik bedoel dus dat ik dat op orde heb gekregen, mn emoties zijn nog steeds hetzelfde alleen beheersen ze mn hele leven niet meer heb mn eigen manier gevodnen om er beter mee om te gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:58 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Ik heb geen controle erop en voer geen controle uit. Ik heb zoveel geschreven dat ik verwerkt heb volgens mijControle moeten uitoefenen is ook niet alles want dan ben je je hele leven bezig met controle uitoefenen en dan ben je nog niet genezen.
Je blijft de ziekte met je meeslepen als je controle moet uitoefenen. Je hebt dan de ziekte onder controle maar bent nog steeds ziek. Verwerken is beter denk ik. Zoveel verwerken totdat de ziekte weg is. Ik doe dat met muziek en schrijven.
Ik heb dan orde en chaos nodig. Orde brengt rust maar teveel orde maakt gek. Ook de gulden middenweg.
Dan ben je snel met orde krijgen erop. 37 jaar is snel. Sommige mensen zijn met 60 nog helemaal ziek. Heeft ook te maken met zelf inzicht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Vroeger werd ik overspoeld door emoties en nam dan impulsive beslissingen ik bedoel dus dat ik dat op orde heb gekregen, mn emoties zijn nog steeds hetzelfde alleen beheersen ze mn hele leven niet meer heb mn eigen manier gevodnen om er beter mee om te gaan.
Ik ben niet ziek ik ben juist erg vooruit gegaan mn psych zei dat ook , ze zag me na 6 jaar terug, ze is er ff om het te kort aan psychiaters op te vullen dus was erg leuk om haar terug te zien. Ze kon zien dat ik enorm gegroeid was en alles beter in de hand heb. Heb dingen uit mn verleden verwerkt en hebben een plekje gekregen dus dat doe ik wel goed.
Ik ben altijd snel geweest met dingen aanleren adhd heeft ook voordelen hihi want die stempel hebben ze ook nog op me geplakt. k Kreeg dat te horen op mn 23equote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef dreamviber het volgende:
[..]
Dan ben je snel met orde krijgen erop. 37 jaar is snel. Sommige mensen zijn met 60 nog helemaal ziek. Heeft ook te maken met zelf inzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |