Ik weet niet waar het te posten maar ik zet het even hier neer. Het is niet serieus maar fantasie. Geschreven toen ik even niet online kon zijn in word

Lezen mag en hoeft niet. Het is geen series iets. Het is onzin en fantasie

Okey, internetverbinding op zolder is niet mogelijk. Maanden lang bezig geweest met constant willen herstellen maar waarom niet schrijven in wordpad? Dan schrijf ik het hier op en post ik het morgen.
Mijn fantasie en visie over de wereld en realiteit. Sommigen zullen me gestoord noemen. Maar goed. Dat zijn de mensen die ook naar de kerk gaan.
Fantasie tot leven roepen. Niet alleen door mij maar de fantasie van alle mensen. Fantasie is dan niet realistisch maar het bestaat dus het is aanwezig. Fantasie is het mooiste dat er is. Daar waar de realiteit van alle kanten verveeld zorgt fantasie in de mens ervoor dat het leven nog uit te houden is.
De enige reden waarom ik nog zin heb in het leven dat is fantasie. Zou er geen fantasie zijn in boeken en films en muziek plus op internet dan lag ik al jaren onder de grond tussen planken.
Maar fantasie tot leven wekken. Het is niet eens zo dat je er moeite voor moet doen als mens. Het gebeurt vanzelf en alle mensen zijn ermee bezig die op welke manier ook bezig zijn met fantasie. En zo hoef je dan geen Stephen King te heten of Harry Potter geschreven te hebben. Ook mensen die geen boeken schrijven van honderden pagina's zijn artiesten en scheppers van fantasie.
Ook als je leest ben je bezig met lanceren van fantasie. Kan zijn dat je denkt. Ik lees alleen maar. Maar je lanceert omdat je een inbeelding maakt ervan. Je brengt fantasie tot leven door te lezen.
Ik schrijf vaker omdat het een hobby is. Ik schreef over vis zijn en onder water leven. En wat gebeurt er dan? Ik voel me een vis onder water. Ik schrijf en het gebeurt. Het is nu zo dat ik niet direct het resultaat zie maar het resultaat van mijn schrijven komt nog wel. Draken in de lucht. Velen hebben erover geschreven. Op een gegeven moment komt het naar voren. Dat is een kwestie van tijd.
Ik maak dan vaker grappen over het geloof. Dat de paus bezeten is zoals in de film the exorcist en nog meer. Dat bij de paus een beest erin zit en dat zijn nek gaat draaien 5 keer. Is ook mogelijk.
Straks is het zo dat alle fantasie tot leven komt. Ook mijn schrijven dat je gratis producten kunt krijgen door aan te klikken met de muis. Je kunt zeggen je bent gek in de kop, maar alsnog ben je als mens een soort van god. Maar ben je als mens een god dan noemen ze je de duivel.
Het katholieke zal zeggen je bent de duivel als je fantasie lanceert. Maar goed. Dan kun je beter de duivel zijn dan eeuwen lang met hetzelfde saaie verhaal komen in de kerk want dat is slaapverwekkend en schiet niet op.
Als het katholieke Harry Potter al duivels vindt. Dan kunnen ze zich voobereiden op de hel.
Het is ook niet zo serieus dat je alles juist moet doen op de juiste plek constant. Ik meteen denken ik moet het in onzin voor je leven plaatsen en het topic duivelse onzin noemen maar ik kan het overal plaatsen. Het heeft geen haast.
Zal dan in onzin voor je leven nog een topic zetten erover maar dat komt nog.
Ik hang vast en uitgeschreven denk ik. Geen paniek geen paniek want het komt vanzelf weer terug.
Het is bloedheet op zolder ook. Ik zweet me kapot zo benauwd.
De hel is te heet. De hel moet afkoelen. De hel moet lekker zijn om in te leven. Ik wil een hel maar ik wil niet branden in de hel

In vuur en vlam staan maar wel met aangename termperatuur in het klimaat. Dat is een lekkere hel.
Internet verbinding op zolder is vaag. Ene keer verbinding en andere keer niet.
[ Bericht 12% gewijzigd door dreamviber op 22-08-2011 00:34:34 ]