abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100996742
Weet dat we op veel dingen invloed hebben maar echt niet op het weer, het weer is er gewoon en lelijk weer is nodig om de aarde te reinigen. Als we wel enig invloed zouden hebben op t weer zou afrika nu niet met die droogte zitten. Alles heeft een reden en op vele hebben de mens geen invloed sorry maar dan denk je echt in grootheidswaanzin en k weet dat je t niet wil horen maar er klopt echt iets niet als je zo denkt.
pi_100996761
Nah :D

Je bent gewoon te pessimistisch. Ik geloof dat mensen alles voor elkaar krijgen. Geen grootheidswaanzin maar optimist. Ik geloof niet dat mensen alles voor elkaar krijgen, ik weet dat. Kwestie van tijd. Geloof. Geloof is een woord waar twijfel inzit.

The secret is geen secret. Het is geen geheim dat mensen alles voor elkaar kunnen krijgen. Geheim wilt zeggen dat niemand het weet dus dan is the secret geen goede naam.
pi_100996883
Ikke pessimistisch ? nah denk t niet maar bepaalde dingen zijn gewoon vastgelegd in de natuur en heeft de mens geen invloed op.
Ik herken gewoon dingen die je schrijft waar k vroeger ook "last " van heb gehad toen ik randpsychotische verschijnselen had. Ik dacht ook dat ik overal invloed op had , maar dat zijn dus waandenkbeelden en geen gezond denken.
Ik weet dat mensen met hun kracht veel kunnen en ook kunnen genezen maar op de natuur heeft men geen invloed met dat denken. Of je moet HAARP bedoelen daarmee kunnen ze denk ik wel het weer beinvloeden kijk maar om je heen de ene kant van de aarde verdroogd terwijl op andere plaatsen te veel regen valt. Als men daar met de kracht van het denken invloed daarop zou hebben zou dit nl niet zo zijn. Dan zou het beter verdeeld zijn.
pi_100996914
Open maar een topic k zal dr graag in reageren, maar je zal wel tegen kritiek moeten kunnen. Iets wat ik nooit goed kon maar nu toch aan het leren ben.
pi_100996945
Kan zeker tegen kritiek maar als ik mijn gelijk verdedig wilt dat niet zeggen dat ik niet tegen kritiek kan. Dus dan zou ik alles dat tegen me gezegd wordt als tegen argument moeten aannemen als waarheid van de ander?

Is kritiek terecht dan neem ik kritiek dus aan. Is dat niet zo dan verdedig ik mijn standpunt.

Een eigen mening hebben wilt zeggen dat je niet zomaar stopt met een discussie. Het is dan ook niet eens een mening. Het is een beeld dat ik heb of een visie hoe het systeem in elkaar zit.

Maar zal een topic openen want hier is de ouwehoer nodig.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:37:07 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100997052
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Om precies te zijn, naar dit:
http://www.b2s.nl/radio/ = decibel live stream ;)
Hadden ze een beetje verschillende tenten die ze lieten horen? Ben heel weinig mainstage geweest, meeste was back2school, hardcore4life en de pussy lounch :9
Het was.. niet... normaal.. wat een heerlijk feest _O_
The truth was in here.
pi_100997221
Zal straks even een lekker trance nummer posten hier met een link van youtube. CM met dream universe :) Echt lekker nummer. Als hobby wil ik muziek maken. Originele trance of club nummers mixen en dan proberen om zelf eens wat in elkaar te zetten.

Straks 3 halve liters bier. Ben minder aan het drinken maar mijn biertje sla ik niet af. Het zijn dan geen grote hoeveelheden meer behalve tijdens een feest waar ik los ga. Op normale dagen beperkt. Dat echte feest moet nog losbarsten maar ik maak van de vrijdagavond altijd feest thuis.

pi_100997447
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:32 schreef dreamviber het volgende:
Kan zeker tegen kritiek maar als ik mijn gelijk verdedig wilt dat niet zeggen dat ik niet tegen kritiek kan. Dus dan zou ik alles dat tegen me gezegd wordt als tegen argument moeten aannemen als waarheid van de ander?

Is kritiek terecht dan neem ik kritiek dus aan. Is dat niet zo dan verdedig ik mijn standpunt.

Een eigen mening hebben wilt zeggen dat je niet zomaar stopt met een discussie. Het is dan ook niet eens een mening. Het is een beeld dat ik heb of een visie hoe het systeem in elkaar zit.

Maar zal een topic openen want hier is de ouwehoer nodig.

Dat zeg ik ook niet k had t in dit geval over mezelf.
pi_100997471
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hadden ze een beetje verschillende tenten die ze lieten horen? Ben heel weinig mainstage geweest, meeste was back2school, hardcore4life en de pussy lounch :9
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad Bastard :D Fijne zondag
pi_100997560
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:52 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet k had t in dit geval over mezelf.
Ok :)

Weet je wat ook niet leuk is? Zelf kritiek. Ik doe dat nog steeds vaker bij mezelf. Door depressie heb ik vaak constant mezelf afgekraakt en op een gegeven moment blijf je er nog mee zitten ook na de depressie.

Moet daar nog aanwerken. Valt veel te werken nog.

Het gaat nog te snel......en zelf kritiek is al helemaal 1 hel.

Nu even weg van computer. Anders blijf ik snel gaan.

Ben overigens al vanaf 2001 hier maar heb door de tijd heen verschillende namen gepakt.
pi_100997670
Ik kijk vol verwachting uit naar je topic en idd doe ff kalm aan.
Zelfkritiek ben k goed in k maak er humor van k mag mezelf graag voor schut zetten en moet er zelf vaak ook hartelijk om lachen, enne lachen is gezond dus.
Je kan t dus ook omdraaien en ten goede gebruiken.
pi_100997814
Ik ben 2 jaar wakker geworden en sloeg mezelf met vuisten op het hoofd omdat ik geen zin meer had erin. Dat is weg maar nu is het zelf kritiek dat vanzelf in me opspringt. Duurt niet lang maar het is niet lekker wakker worden. Ik wil fris wakker worden zonder negatieve dingen.

Maar goed. Kwestie van tijd en dan sta ik fris op. Die zelf kritiek duurt 1 minuut en is dan weg maar het stoort. Ook door de dag heen vaker zelf kritiek. Teveel zelfvertrouwen is dan niet goed maar gezond zelfvertrouwen is mogelijk zonder twijfel.

Het is een soort programma dat je hebt in je hoofd en je kunt dat programma zelf bewerken. Schrijven, muziek en schilderen plus sport. Is het programma in het hoofd niet goed dan ben je geen slachtoffer ervan. Dat programma dus ook. Je hebt het vanaf kinds af aan ontwikkeld vaak ook op onbewuste manier. En dan kan het zo zijn dat het fout geprogrammeerd gaat zijn. Soms denk ik wel eens dat ieder mens geboren is als ongeschreven blad maar hoe zit het dan met aangeboren karakter en nog meer? De omgevingsfactoren die dan invloed hebben hoe je je als mens ontwikkelt. En ga zo door :P

Ik denk daar dus vaak overna. Ondanks dat de mens onvoorspelbaar is zit er ook logica in. Logica in de mens? Beetje. Gewoon gezonde logica. Ik ga niet beweren de mens is lopende logica want dat is extreem en is niet waar.

[ Bericht 15% gewijzigd door dreamviber op 21-08-2011 13:17:15 ]
pi_100998400
Dan sta ik even stil. Ben ik bezig met het leven juist te leven. En direct komt er zelf kritiek. Dit terwijl ik stukken beter bezig ben. Maar goed. Straks weet ik dat ik goed bezig ben. Ik ben goed bezig dus waarom zelf kritiek? Het beste is om niet stil te staan en door te gaan? Ik vergeet dus ook gisteren altijd. Ik leef vandaag en gisteren is niet aanwezig. Vandaar dat ik op de korte termijn twijfel over het goede bezig zijn. Ik kijk niet dat ik in 11 jaar tijd stabieler ben. Het verleden is er niet De kracht van het heden is voor mij ook niet bezig zijn met positief verleden, helemaal in het nu.

Mijn leven is geen complete ramp geweest. Genoeg mooie dingen gehad. Maar de ziekte die er altijd enigszins inzat die gaat niet in 1 dag weg. 2012 is mijn doel dat ik echt gezond ga zijn nogmaals :) Ik genees mezelf verder en verder. Ook mijn lichaam zal genezen helemaal. Zal daar in eigen topic over schrijven nog als ik over het systeem ga hebben of het universum.

[ Bericht 15% gewijzigd door dreamviber op 21-08-2011 13:33:16 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:37:05 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100998737
The truth was in here.
pi_100998878
Lijkt me super feest daar Bastard!!!
pi_100998893
De kracht van het nu. De tijd zit mee. Geen enkel moment dat je denkt..."De dag duurt te lang".

:P
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:28:20 #267
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101000478
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Er werd geregeld gewisseld ja. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_101015724
Zo.....zo.....zo. Het was een dag. Een dag. Een dag als alle dagen. Een mooie dag. Geen zondag of maandag of dinsdag of welke dag. Het was een dag zonder voornaam. Waarom zou ik de dag bij naam noemen? Is zinloos.

Vandaag is het dag. Laat de voornaam van de dag maar achterwege :P Nu is het dag en straks is het nacht. En morgen is het ook dag. En dan weer nacht.

Mediteren kwam ik achter. Zinloos voor mij. Ik blijf mediteren en mediteren en mediteren en ik zal niet blijvend kalmeren. Slaaf van meditatie ben je dan als je iedere dag meditatie nodig heb. Dan is mediteren als nicotine en zet het geen zoden aan de dijk. En dan meditatie. Ik raak er nog onrustiger van. Ik raak gestoord van mediteren. Ik kan nog beter een joint roken dan mediteren maar wiet is ook niets.
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:17:36 #269
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101015971
Filmpje : hond voelt aardbeving aankomen .

http://www.zie.nl/video/o(...)ankomen/m1ezru8f6ren
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_101016222
Slaaf zijn. Dat is gewoon een van de ergste dingen die er is. Slaaf van andere mensen, slaaf van je werk, slaaf van je inkomen, slaaf van drugs, slaaf van dit en slaaf van dat. Slaaf. Mensen die dan verslaafd zijn aan alcohol en drugs die beseffen niet wat zo erg is eraan. Slaaf zijn van je werk ook dat beseffen mensen niet. Slaaf van mediteren en slaaf van geloof. Zoveel vormen van slaaf zijn.

Slaaf van je denken. Slaaf van je lichaam. Slaaf van ...pffff. Zijn we geboren als slaaf?

Ik ben vaak bezig om mezelf te bevrijden van alles ook. Ik wil nergens slaaf van zijn. Ook geen baas zijn over anderen maar het laatste is dat ik slaaf wil zijn van iets. Baas over andere is alleen bij een vrouw op de slaapkamer. Maar dan wel op leuke manier.

Slaaf van mijn scheren en kapsel. Ik blijf me iedere dag het gezicht scheren en betaal maar voor gilette en after shave. Mijn haren groeien terwijl ik dat niet wil. Ik moet naar de wc en heb daar geen zin in. Ga zo door en ga zo door.

Dan kun je zeggen je zeurt en bent verwend maar ik ben gewoon bewust van de ongemakken in dit leven. Zoveel ongemakken.

Iedere keer met volle maan word ik een weerwolf een beetje. Gisteren iemand op twitter die zei dat je dat kunt vergelijken met menstruatie bij vrouwen, een bekende was dat met vele volgers maar dat zegt niet alles hoeveel volgers je hebt. Maar goed, ben geen vrouw. Ik weet wel dat ik verander op bepaalde momenten in het jaar en in de maand. En ook verander ik in de lente. Als mijn lichaam en geest dus veranderd. Dan lijkt het op bezetenheid heel erg. Ik weet dan geen kant meer op te gaan. Gisteren last van gehad en eergisteren nog erger. Het is geen bezetenheid, het is biologisch allemaal. Ik weet het niet. Ik menstrueer natuurlijk niet maar ik ben manisch depressief en dat is ook een ziekte van een cyclus. Ieder jaar in mei draai ik door. Niet ieder jaar maar afgelopen 11 jaar. En dan zitten er in ieder jaar een patroon steeds. Ik zeg ieder jaar draai ik door maar dat veranderd nog.

Ik wil gemak en ik wil niet gemak. Ik zorg voor gemak. Het is niet ich will zoals in rammstein maar ik ga ervoor zorgen.

Op een gegeven moment ben je het kost ziek allemaal. En dan beslis je tot alles veranderen.

De constante twijfel en druk leggen op mezelf. Perfectionisme. Ik wil alles perfect voor mezelf duidelijk maken. Ik gun mezelf amper inschattingsfouten ook. Ik wil mijn ziekte tot in details begrijpen en hoe het hele systeem in elkaar zit. Maak ik 1 keer een inschattingsfout dan neem ik het mezelf direct zinloos kwalijk. Dus ik ben ook slaaf van mijn eigen perfectionisme.

[ Bericht 8% gewijzigd door dreamviber op 21-08-2011 21:43:57 ]
pi_101018304
Tja tja tja. Al 11 jaar bezig met onderzoeken en denken. Vaak op waanzinnige manier zonder logica maar dat was dan ook nodig om te komen tot helder denken. Ben ik dan opgeschoten. Een beetje maar nog lang niet daar waar ik zijn moet. Ondertussen vrijheid in beleving gekregen maar het is geen ultieme vrijheid. Ben nog steeds een slaaf.

Soms beweer ik. Ik ben genezen en vrij. Maar dat kan nog jaren en jaren duren.

Vroeger was het krapper dan krap. Nu ruimte. Maar komt het op ruimte en vrijheid aan dan is het niet zo dat ik snel ga zeggen. "nu ben ik vrij". Soms begrijpen mensen niet wat ik bedoel met vrijheid. Ik heb er zo mijn idee over wat dat betekend. In ieder geval niet hoe het leven nu is.

Het is uit te houden. En daar is alles mee gezegd :) Het is dus uit te houden omdat ik mezelf weet bezig te houden. Zou ik mezelf niet weten bezig te houden in deze gevangenis dan werd ik gek. Mensen dan vaker van. Je zeurt het leven is mooi. Nou ik heb hele andere opvatting wat mooi is. Het is 1 grote herhaling. Ben niet zo dat ik zeg het moet duisternis zijn en ophouden. Ik wil onbeperkte mogelijkheden. Dat krijg je dan niet in 1 keer. Dat komt stap voor stap maar het gaat zo traag allemaal. Dan loop ik al jaren in de AH rond en wat is er bijgekomen van nieuwe producten?

Het alfabet. Na al die tekst ben ik ook moe van het alfabet. Doe er maar 24 letters bij :D En dat is niet om te lachen. Ik ben serieus. Het wordt tijd voor level 2. De puzzel begint te saai te worden dus. Kan aan mij liggen dat ik nu teveel orde in me heb zitten ook. De puzzel verveeld. Dat de puzzel verveeld ligt puur en alleen aan mij. Het wordt tijd dat ik weer even chaos ga oproepen in mijn hoofd morgen. Kijken hoe dat te doen. Ik puzzel vaak en op een gegeven moment zit ik vast met de puzzel dus. En dan lijkt de puzzel compleet maar dat is bedrog. Ik moet dan alles weer overhoop gooien in mijn hoofd. Dansen en muziek, een ijskoude douche. 2 mogelijkheden of gewoon alles zomaar overhoop in mijn hoofd.

Ik heb nog nooit gekrast in mijn leven, wel vaker de behoefte om eens mezelf pijn te doen. Dat doe ik omdat er teveel orde in me zit. Dat ik teveel controle uitoefen. Krassen zou ik nooit doen maar af en toe met mijn vuist slaan. Maar dan liever denkbeeldig. Sommigen zeggen mensen doen zichzelf pijn omdat ze geen gevoel hebben. Kan ook zo zijn. Ik doe dat door controle en orde.

Gisteren al de hele avond vliegverkeer in de lucht. Echt constant gerommel. Nu weer. IK WIL RUST. Het liefst neem ik controle over op het vliegtuig en laat ik ze landen in verweggistan. Een hond die blaft is irritant maar vliegverkeer de hele avond constant. Om gek van te worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door dreamviber op 21-08-2011 22:24:13 ]
pi_101020946
Weer zulke zulke zulke lange berichten ook. Ik heb chaos chaos en chaos. Maar goed. Wat wat wat wat wat.

Tijd om te gaan slapen. Chaos is dan zinvol want ik heb dat nodig. Weet het niet. Bipolair, biologisch, chemisch, systeem of universum.

Weg!!!

Slapen.
pi_101025271
:D

Ik weet niet waar het te posten maar ik zet het even hier neer. Het is niet serieus maar fantasie. Geschreven toen ik even niet online kon zijn in word :P

Lezen mag en hoeft niet. Het is geen series iets. Het is onzin en fantasie :D

Okey, internetverbinding op zolder is niet mogelijk. Maanden lang bezig geweest met constant willen herstellen maar waarom niet schrijven in wordpad? Dan schrijf ik het hier op en post ik het morgen.
Mijn fantasie en visie over de wereld en realiteit. Sommigen zullen me gestoord noemen. Maar goed. Dat zijn de mensen die ook naar de kerk gaan.
Fantasie tot leven roepen. Niet alleen door mij maar de fantasie van alle mensen. Fantasie is dan niet realistisch maar het bestaat dus het is aanwezig. Fantasie is het mooiste dat er is. Daar waar de realiteit van alle kanten verveeld zorgt fantasie in de mens ervoor dat het leven nog uit te houden is.

De enige reden waarom ik nog zin heb in het leven dat is fantasie. Zou er geen fantasie zijn in boeken en films en muziek plus op internet dan lag ik al jaren onder de grond tussen planken.
Maar fantasie tot leven wekken. Het is niet eens zo dat je er moeite voor moet doen als mens. Het gebeurt vanzelf en alle mensen zijn ermee bezig die op welke manier ook bezig zijn met fantasie. En zo hoef je dan geen Stephen King te heten of Harry Potter geschreven te hebben. Ook mensen die geen boeken schrijven van honderden pagina's zijn artiesten en scheppers van fantasie.
Ook als je leest ben je bezig met lanceren van fantasie. Kan zijn dat je denkt. Ik lees alleen maar. Maar je lanceert omdat je een inbeelding maakt ervan. Je brengt fantasie tot leven door te lezen.
Ik schrijf vaker omdat het een hobby is. Ik schreef over vis zijn en onder water leven. En wat gebeurt er dan? Ik voel me een vis onder water. Ik schrijf en het gebeurt. Het is nu zo dat ik niet direct het resultaat zie maar het resultaat van mijn schrijven komt nog wel. Draken in de lucht. Velen hebben erover geschreven. Op een gegeven moment komt het naar voren. Dat is een kwestie van tijd.
Ik maak dan vaker grappen over het geloof. Dat de paus bezeten is zoals in de film the exorcist en nog meer. Dat bij de paus een beest erin zit en dat zijn nek gaat draaien 5 keer. Is ook mogelijk.
Straks is het zo dat alle fantasie tot leven komt. Ook mijn schrijven dat je gratis producten kunt krijgen door aan te klikken met de muis. Je kunt zeggen je bent gek in de kop, maar alsnog ben je als mens een soort van god. Maar ben je als mens een god dan noemen ze je de duivel.
Het katholieke zal zeggen je bent de duivel als je fantasie lanceert. Maar goed. Dan kun je beter de duivel zijn dan eeuwen lang met hetzelfde saaie verhaal komen in de kerk want dat is slaapverwekkend en schiet niet op.
Als het katholieke Harry Potter al duivels vindt. Dan kunnen ze zich voobereiden op de hel.

Het is ook niet zo serieus dat je alles juist moet doen op de juiste plek constant. Ik meteen denken ik moet het in onzin voor je leven plaatsen en het topic duivelse onzin noemen maar ik kan het overal plaatsen. Het heeft geen haast.
Zal dan in onzin voor je leven nog een topic zetten erover maar dat komt nog.
Ik hang vast en uitgeschreven denk ik. Geen paniek geen paniek want het komt vanzelf weer terug.
Het is bloedheet op zolder ook. Ik zweet me kapot zo benauwd.
De hel is te heet. De hel moet afkoelen. De hel moet lekker zijn om in te leven. Ik wil een hel maar ik wil niet branden in de hel :P In vuur en vlam staan maar wel met aangename termperatuur in het klimaat. Dat is een lekkere hel.
Internet verbinding op zolder is vaag. Ene keer verbinding en andere keer niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door dreamviber op 22-08-2011 00:34:34 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 00:26:17 #274
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101025749
Mijn god Bastaard!! Lekkere fotos brotha :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:37:53 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101030933
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef Michielos het volgende:
Mijn god Bastaard!! Lekkere fotos brotha :D
Ff feestje bouwen he :P
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: