abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100597783
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100597818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:48 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Welke/waar?
Gedownload.
pi_100597831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:48 schreef djenneke het volgende:

Wel beweer ik dat mensen met een gezond verstand en fatsoenlijke opvoeding dit soort daden niet pleegt.
Dat is theorie, maar zo werkt het dus niet in de praktijk.
pi_100597853
O god Cameron is 'bereid het leger in te zetten' , wat een idioot zeg.

HopelIjk is het voor de bühne :')
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100597944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:50 schreef De_Nuance het volgende:
O god Cameron is 'bereid het leger in te zetten' , wat een debiel zeg.

HopelIjk is het voor de bühne :')
Mensen in Wembley opsluiten gaat hem nog een stapje te ver.

quote:
He also ruled out locking up thousands of rioters in Wembley stadium. Sir Peter Tapsell said that when thousands of demonstrators descended on Washington to protest about the Vietnam war, they were held en masse in a Washington stadium. Cameron said he would prefer to see Wembley used for sport.
pi_100597946
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat is theorie, maar zo werkt het dus niet in de praktijk.
Oh, ik geloof ook wel dat een ieder in bepaalde omstandigheden gekke dingen zou kunnen doen hoor. Daar heb ik geen illusies over.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:53:04 #182
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100597951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik geloof niet in homogene groepen. Ik geloof wel in groepsdynamica; mensenmassa's zijn geneigd zich van iedere persoonlijke verantwoordelijkheid te ontdoen. Bijna op het kinderlijke "ja, maar zij doen het ook" af. Daar hoef je geen onmens voor te zijn, maar dat beweer ik ook nergens.

Wel beweer ik dat mensen met een gezond verstand en fatsoenlijke opvoeding dit soort daden niet pleegt.
In je eerste alinea leg je al uit waarom je tweede alinea niet klopt. De geschiedenis barst van de treurige egoistische/onmenselijke daden van massa's/groepen mensen/maatschappijen waar geen enkel fatsoenlijk mens aan zou doen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_100598069
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:53 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

In je eerste alinea leg je al uit waarom je tweede alinea niet klopt. De geschiedenis barst van de treurige egoistische/onmenselijke daden van massa's/groepen mensen/maatschappijen waar geen enkel fatsoenlijk mens aan zou doen.
Ik ben je een post voor. Ik denk dat ieder mens in staat is tot afschuwelijke daden. Maar ik ben ook van mening dat de situatie zoals die afgelopen week is geweest in Engeland, normale, fatsoenlijk opgevoede mensen niet zou uitnodigen tot hetgeen nu gebeurd is.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:58:09 #184
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100598200
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:55 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ben je een post voor. Ik denk dat ieder mens in staat is tot afschuwelijke daden. Maar ik ben ook van mening dat de situatie zoals die afgelopen week is geweest in Engeland, normale, fatsoenlijk opgevoede mensen niet zou uitnodigen tot hetgeen nu gebeurd is.
Net zoals geen enkele fatsoenlijke Nederlander ooit een Jood zou verraden aan de Duitsers? Of net zoals een fatsoenlijke werknemer van een bank nooit teveel risico zou nemen met het gespaarde geld van hun klanten?
Fotoboek
pi_100598235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:58 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Net zoals geen enkele fatsoenlijke Nederlander ooit een Jood zou verraden aan de Duitsers? Of net zoals een fatsoenlijke werknemer van een bank nooit teveel risico zou nemen met het gespaarde geld van hun klanten?
Wat begrijp jij niet aan de zin "Ik denk dat ieder mens in staat is tot afschuwelijke daden."?
pi_100598237
Cameron said he would prefer to see Wembley used for sport.

Altijd leuk die Britse humor :')
pi_100598306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Oh, ik geloof ook wel dat een ieder in bepaalde omstandigheden gekke dingen zou kunnen doen hoor. Daar heb ik geen illusies over.
Mensen zijn hebberig en ook goed opgeleide, fatsoenlijke burgers zijn dat en als mensen de kans krijgen, dan zal een groot deel dat aanpakken...en 1 op straat en de ander door te frauderen, belasting op te lichten of zichzelf op een andere manier onrechtmatig te verrijken.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:00:48 #188
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100598309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:58 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan de zin "Ik denk dat ieder mens in staat is tot afschuwelijke daden."?
Waarom blijf jij volhouden dat bij de looters geen normale fatsoenlijk opgevoede mensen kunnen zitten terwijl er talloze voorbeelden zijn van normale fatsoenlijk opgevoede mensen die, al dan niet in een groep, wandaden begaan?
Fotoboek
pi_100598384
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:00 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Waarom blijf jij volhouden dat bij de looters geen normale fatsoenlijk opgevoede mensen kunnen zitten terwijl er talloze voorbeelden zijn van normale fatsoenlijk opgevoede mensen die, al dan niet in een groep, wandaden begaan?
Omdat de omstandigheden zoals die nu waren/zijn zich daar niet voor leenden.
pi_100598446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mensen zijn hebberig en ook goed opgeleide, fatsoenlijke burgers zijn dat en als mensen de kans krijgen, dan zal een groot deel dat aanpakken...en 1 op straat en de ander door te frauderen, belasting op te lichten of zichzelf op een andere manier onrechtmatig te verrijken.
Absoluut. Écht fatsoenlijke mensen natuurlijk niet. Maar die zijn behoorlijk zeldzaam.
pi_100598461
quote:
They are essentially wild beasts. I use that phrase advisedly, because it seems appropriate to young people bereft of the discipline that might make them employable; of the conscience that distinguishes between right and wrong.

They respond only to instinctive animal impulses — to eat and drink, have sex, seize or destroy the accessible property of others.
quote:
The point is, ladies and gentleman, that greed, for lack of a better word, is good. Greed is right, greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. Greed, in all of its forms; greed for life, for money, for love, knowledge has marked the upward surge of mankind.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100598505
Het is nu toch rustig?

De rellen zijn over, move along.
Allah Al Watan Al Malik
pi_100598511
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:02 schreef djenneke het volgende:

[..]

Mss moet je definiėren wat je verstaat onder "goede opleiding".
Even een paar voorbeelden die net voorbij komen:

quote:
In another case, a university graduate, who had been pursuing a career in social work, pleaded guilty to theft during the London riots at this court this morning, after handing herself into police on Wednesday. Natasha Reid, 24, of Rosemary Avenue, Enfield, was in McDonalds on Sunday night when she saw looters ransacking the area and decided to join in.
quote:
Marouane Rouhi, A 21-year-old law student is, was one of the 16 and was charged with violent disorder over the attack on Les Bijou Lebanese restaurant and a nearby cafe in Lodge Road. His defence solicitor, Jim Kelly, said he was arrested near the violence but he was on his way to a nearby mosque at the time and had not taken part in the attack. Rouhi did not indicate a plea and was bailed to return to Highbury Corner Magistrates Court on August 18.
Hoezo geen opleiding?

Gewoon hebberigheid...omdat het kan!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:05:00 #194
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100598521
This wasn't about race, it was about crime.

aldus Cameron.
pi_100598548
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Het is nu toch rustig?

De rellen zijn over, move along.
We discussiėren al tien jaar over 11 september, dus we hebben nog even te gaan.
pi_100598573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mss moet je definiėren wat je verstaat onder "goede opleiding".
Even een paar voorbeelden die net voorbij komen:

[..]

[..]

Hoezo geen opleiding?

Gewoon hebberigheid...omdat het kan!
Ik heb het nergens over opleiding gehad. Inderdaad, hebberigheid omdat het kan.
pi_100598628
quote:
Meneer de politie agent begon. Camera man ging er in mee maar kalmeerde. Politie agent begon weer. Als ze zich iedere dag zo gedragen tegen de zwarte bevolking daar kan ik me wel voorstellen dat je er genoeg van krijgt.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:07:03 #198
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100598640
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:02 schreef djenneke het volgende:

[..]

Als je er even over nadenkt moet je meteen toegeven dat je zo'n stelling nooit kunt volhouden omdat je helemaal niet weet wat die omstandigheden nu zijn en hoe die vergelijken met omstandigheden in andere situaties natuurlijk.
Fotoboek
pi_100598642
Wij mensen doen al sinds we bestaan dingen die op het eerste gezicht in tegenspraak lijken met de evolutie.

Het feit dat we evolutie nu begrijpen betekent juist dat we er geen slaaf meer van hoeven te zijn.

Tevens is het voor je eigen overleving beter om in een harmonieuze groep te leven, onderzoek onder apen bevestigt dat.
pi_100598680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over opleiding gehad. Inderdaad, hebberigheid omdat het kan.
Sorry mijn fout...je gebruikte idd gezond verstand, ik vertaalde dat onterecht naar goede opleiding. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')