abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:11:34 #151
353023 Boosbaard
Quod mihi non nocet, me firmat
pi_100595619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah...misschien zou je ze schaakles kunnen geven? Leren ze ipv hun vuisten hun hersens te gebruiken.
Ik gebruik mijn bugatti veyron toch ook niet ?
pi_100596829
Cameron heeft een statement gemaakt over de rellen en dit zijn de highlights:
quote:
Instant messaging services will be reviewed. "We are working with the Police, the intelligence services and industry to look at whether it would be right to stop people communicating via these websites and services when we know they are plotting violence, disorder and criminality," he said.

• The police will have new powers to order people to remove facemasks. "On facemasks, currently [the police] can only remove these in a specific geographical location and for a limited time," Cameron said. "So I can announce today that we are going to give the police the discretion to remove face coverings under any circumstances where there is reasonable suspicion that they are related to criminal activity."

• Curfew powers will be reviewed. "On dealing with crowds, we are also looking at the use of existing dispersal powers and whether any wider power of curfew is necessary," he said.

• Sentencing powers will be kept under review to ensure that the courts have the powers they need.

• Individuals and companies will get compensation for damage caused by rioting. "On repairing the damages, I can confirm that any individual, homeowner or business that has suffered damage to or loss of their buildings or property as a result of rioting, can seek compensation under the Riot Damages Act, even if uninsured," he said.

• The police will receive "the funds they need to meet the cost of any legitimate aims".

• The government will set up a £20m fund to help high street firms affected by the rioting. Businesses affected will be able to defer tax payments.

• The government will allow councils to grant business rate relief. Whitehall will fund three quarters of the cost of such schemes.

• Gang injunctions will be extended across the whole of the UK.

• A ministerial group will prepare a programme of action on gang culture. It will report in October. People like Bill Bratton, the American police chief, will be consulted.
pi_100596899
Hoe willen ze die messenger services dan gaan verbieden, internet ook maar gaan verbieden? Wat een hysterische onzin zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:36:42 #154
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100597017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Tuurlijk werkt dat niet. Dovemansoren. Pomp er maar lekker geld in. Maar ondertussen wordt iets echt heel simpels vergeten: Niks kan dit soort gasten ook maar iets schelen, behalve geld, status en ik, ik ik.
Onzin. In essentie zijn het over het algemeen nog steeds mensen die net zo graag algemeen gerespecteerd willen worden en een comfortabel leventje willen opbouwen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_100597077
quote:
15s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
Hoe willen ze die messenger services dan gaan verbieden, internet ook maar gaan verbieden? Wat een hysterische onzin zeg.
Ze zullen wrs. inzage krijgen in messenger services als er rellen zijn (of die verwacht worden)...alles in de naam van veiligheid he...dat zijn we al tijden mee bezig...en "het volk" doet en wil het zelf, want dat voelt zich bedreigd.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:39:12 #156
353023 Boosbaard
Quod mihi non nocet, me firmat
pi_100597177
Dit filmpje over de rellen in Engeland vond ik toch wel erg grappig :)

http://www.dumpert.nl/med(...)et_earth_london.html
pi_100597187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ze zullen wrs. inzage krijgen in messenger services als er rellen zijn (of die verwacht worden)...alles in de naam van veiligheid he...dat zijn we al tijden mee bezig...en "het volk" doet en wil het zelf, want dat voelt zich bedreigd.
Totdat het weer doorslaat zoals in Nederland al het geval is en het volk zich bedreigd voelt door de overheid ivm het schenden van privacy. :z
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:40:03 #158
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100597237
quote:
15s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
Inderdaad nogal belachelijk. Net zoals het met scheve ogen bekijken van die Blackberry messaging. Bange oude mannen die helemaal niets van technologie begrepen hebben en denken dat ze communicatie kunnen belemmeren. :{.
Fotoboek
pi_100597298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:36 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Onzin. In essentie zijn het over het algemeen nog steeds mensen die net zo graag algemeen gerespecteerd willen worden en een comfortabel leventje willen opbouwen.
Jazeker. Ze hebben alleen maar een dagje vrij genomen van hun respectabele baantje of studie of school om een extra televisietje te kunnen scoren. Liever zouden ze dit hebben verdiend met keihard werken of studeren. Zij kunnen er immers ook niets aan doen, dat dat respectabele baantje te weinig salaris oplevert, scholieren of studentjes te weinig verdienen om de broodnodige Ipad2 te kunnen aanschaffen. Dan MOETEN ze wel. De arme snufferds... zo onbegrepen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100597304
Nja BBM is encrypted en dat vinden velen niet leuk.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100597391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Totdat het weer doorslaat zoals in Nederland al het geval is en het volk zich bedreigd voelt door de overheid ivm het schenden van privacy. :z
Uiteindelijk zullen ze toch daar voor kiezen, want klagen over de overheid vanachter je pc met een comfortabel leventje is nog altijd beter, dan een stel rellende kiddo voor de deur te hebben staan die je bedreigen.
pi_100597399
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:42:36 #163
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_100597408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef keesjeislief het volgende:

[..]
Bange oude mannen die helemaal niets van technologie begrepen hebben en er bang voor zijn..
Erg makkelijke one-liner. Het is een feit denk ik dat verschillende vormen van social media zowel positief als negatief kunnen worden gebruikt. Dat zagen we bij de 'revoluties' in Iran, Egypte en Syrië, maar dat zien we ook hier in Engeland. De snelle manier waarop groepen elkaar kunnen informeren om toe te slaan, lijken me een ligitieme reden van zorg.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:42:54 #164
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100597420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Jazeker. Ze hebben alleen maar een dagje vrij genomen van hun respectabele baantje of studie of school om een extra televisietje te kunnen scoren. Liever zouden ze dit hebben verdiend met keihard werken of studeren. Zij kunnen er immers ook niets aan doen, dat dat respectabele baantje te weinig salaris oplevert, scholieren of studentjes te weinig verdienen om de broodnodige Ipad2 te kunnen aanschaffen. Dan MOETEN ze wel. De arme snufferds... zo onbegrepen.
Sorry maar het is nogal dom en kortzichtig om al die looters te zien als een homogene groep onmensen zonder enig besef.
Fotoboek
pi_100597463
Video van politieagenten die een paar looters in elkaar meppen:

When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_100597469
En whatsapp, is dat niet encrypted?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100597487
Je buren aangeven is ook weer hip:
quote:
Cameron said he would encourage people to shop their neighbours if they have mysteriously acquired a new plasma TV screen.
pi_100597556
quote:
Dumpert loopt tegenwoordig wel erg achter zeg. Je kunt beter op FOK! zitten.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:45:35 #170
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100597567
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Erg makkelijke one-liner. Het is een feit denk ik dat verschillende vormen van social media zowel positief als negatief kunnen worden gebruikt. Dat zagen we bij de 'revoluties' in Iran, Egypte en Syrië, maar dat zien we ook hier in Engeland. De snelle manier waarop groepen elkaar kunnen informeren om toe te slaan, lijken me een ligitieme reden van zorg.
Proberen de vooruitgang tegen te werken of in te perken is kansloos. Feit is dat die mogelijkheden er zijn en gebruikt worden. Het is slechts een hulpmiddel, als dat er niet was geweest hadden looters wel op andere manieren gecommuniceerd. Dat hulpmiddel aanwijzen als een substantieel deel van het probleem is niet realistisch.
Fotoboek
pi_100597610
http://www.dailymail.co.u(...)utalised-youths.html

quote:
They are essentially wild beasts. I use that phrase advisedly, because it seems appropriate to young people bereft of the discipline that might make them employable; of the conscience that distinguishes between right and wrong.

They respond only to instinctive animal impulses — to eat and drink, have sex, seize or destroy the accessible property of others.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100597680
Ik zat een documentaire te kijken, gemaakt voor alle rellen. Het is nog een wonder dat Newcastle niet mee doet. Belachelijk hoog percentage werkloosheid, een boel mensen die onder de armoede grens leven.
pi_100597735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Sorry maar het is nogal dom en kortzichtig om al die looters te zien als een homogene groep onmensen zonder enig besef.
Ik geloof niet in homogene groepen. Ik geloof wel in groepsdynamica; mensenmassa's zijn geneigd zich van iedere persoonlijke verantwoordelijkheid te ontdoen. Bijna op het kinderlijke "ja, maar zij doen het ook" af. Daar hoef je geen onmens voor te zijn, maar dat beweer ik ook nergens.

Wel beweer ik dat mensen met een gezond verstand en fatsoenlijke opvoeding dit soort daden niet pleegt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100597741
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik zat een documentaire te kijken, gemaakt voor alle rellen. Het is nog een wonder dat Newcastle niet mee doet. Belachelijk hoog percentage werkloosheid, een boel mensen die onder de armoede grens leven.
Welke/waar?
pi_100597757
quote:
Back in the Commons, Conor Burns, a Conservative, asks Cameron to scrap the Human Rights Act.

Cameron says that he talked about human rights concerns because, over the last few days, people have questioned whether the police are able to publish photographs of riot suspects. He wanted to assure them that they could. As for the HRA, Cameron says that the government has plans to reform it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')