quote:
Een combinatie van beide denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:45 schreef Rem-koe het volgende:
Gaat het nu zo langzaam omdat iedereen slaapt, of omdat de producten kut zijn?
we doen alquote:
een paar mensen hebben een boxquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand hier überhaupt iets gekocht?
Ik niet...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
USB 3.0 16GB stickquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
baaaasquote:
quote:
750gb externe hdd en eem internetradio/wekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
Box en een band hero set.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:47 schreef Karina het volgende:
true thatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:49 schreef delano.888 het volgende:
YEAH.
Dit word zoooo een saaie middag alles van de afgelopen uren gaat terug komen
Ga je gewoon vanavond om 8 uur "vroeg" naar bedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Het leuke is dat nu mn hele ritme verpest is
Denk ergens in de middag uurtje of 4 ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:50 schreef Rem-koe het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat ze gaan herhalen?
Vlak nadat ik een mooi beeldscherm heb gekocht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:50 schreef Rem-koe het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat ze gaan herhalen?
24" ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:50 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Vlak nadat ik een mooi beeldscherm heb gekocht.
Hij was 50 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:52 schreef Karina het volgende:
Een internetradio zoek ik ook nog steeds, maar alleen als hij ECHT goedkoop is.
Excuus monitor. grootte maakt niet zoveel uit moet gewoon een fatsoenlijk ding zijn.quote:
Ik heb het je nu al 5x gezegd, ja die krijg je terug. Ik heb het al meerdere keren gehad. Ik heb het zelfs terug gekregen toen ik aan de deur weigerde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:53 schreef BaasXY het volgende:
Wie heeft ervaring met het annuleren van een bestelling voordat het bezorgt is? Krijg je de verzendkosten ook terug?
valt ook wel tegenquote:
Ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Wie zijn er hier nog meer vanaf 12 uur gebleven?
Vanaf 2 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Wie zijn er hier nog meer vanaf 12 uur gebleven?
Overal in die policy van ibood lees ik dat de verzendkosten voor rekening van de koper zijn en nergens staat er iets over geld terug voor verzendingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb het je nu al 5x gezegd, ja die krijg je terug. Ik heb het al meerdere keren gehad. Ik heb het zelfs terug gekregen toen ik aan de deur weigerde.
Volgens mij doet iedereen het zelf al nuquote:
Al 2 keer sinds ik er ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:55 schreef Fok-now het volgende:
Pff....
Altijd al die iboodbox willen kopen, ben ik weer te laat
Komt hij vaker langs of maar één keer?
Traaag? binnen een half uur al het 2de topicquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:54 schreef bambino het volgende:
[..]
valt ook wel tegenlaatste 2 topics zijn best traag
Als het geopend is ja bij jou thuis. Ik heb het toch vaker mee gemaakt? Ik ga niet liegen, wil je me afschriften zien voordat je me gelooft ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:55 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Overal in die policy van ibood lees ik dat de verzendkosten voor rekening van de koper zijn en nergens staat er iets over geld terug voor verzending
Hij is al 2x geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:55 schreef Fok-now het volgende:
Pff....
Altijd al die iboodbox willen kopen, ben ik weer te laat
Komt hij vaker langs of maar één keer?
Oke ik zie het welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het geopend is ja bij jou thuis. Ik heb het toch vaker mee gemaakt? Ik ga niet liegen, wil je me afschriften zien voordat je me gelooft ofzo?
help je ook mee zo?quote:
Ik zie t gebeuren iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:59 schreef bambino het volgende:
ik zal mijn 16 vast in bestelling zetten
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:59 schreef bambino het volgende:
ik zal mijn 16 vast in bestelling zetten
Wat moet ik doen? Bestellen en dan cancel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
help je ook mee zo?
[..]
Ik zie t gebeuren idd![]()
Ja bestellen tot betaal schermpje en dan wachten tot uitverkocht en dan annulerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Bestellen en dan cancel?
Bestellen, 4 stuks, ideal kiezen, verder gaan, daar moet je verder niks invullen in je bankscherm maar wachten tot hij uitverkocht is, en dan annuleren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Bestellen en dan cancel?
Dan heb je binnenkort weer een hunt met dezelfde rommelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bestellen, 4 stuks, ideal kiezen, verder gaan, daar moet je verder niks invullen in je bankscherm maar wachten tot hij uitverkocht is, en dan annuleren.
Ja maar straks in de middag is alles geweest en dan hebben we alles sneller gezien, en daarna als de herhalingen komen kunnen we stoppen met kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan heb je binnenkort weer een nut met dezelfde rommel
Ze hebben ons doorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:02 schreef bambino het volgende:
hmm op mijn iphone nu ook melding op dit account al besteld.
Vaag, denk toch dat er een mini ip check op zit
ipad2 129,95quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
oh... heb ik nog iets gemist trouwens? Ik was even weg beetje slapen
Portemonnees een slaapzak en nog wat troepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
oh... heb ik nog iets gemist trouwens? Ik was even weg beetje slapen
Ik klikte alles weg meteen. Nog niets ingevuld bij bank, zover kwam ik niet eens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef delano.888 het volgende:
En nu dus weer annuleren drukken
Ja ik bedacht me ook ineens dat ik ze toch niet nodig heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef BaasXY het volgende:
Toch zie ik maar van de 4 zaklampen af
Dan heb je niet geholpen denk ik maar maakt niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik klikte alles weg meteen. Nog niets ingevuld bij bank, zover kwam ik niet eens.
Uhh wut?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:05 schreef Rem-koe het volgende:
Oh man, deze gaat ook zo lang duren...
Gek is dat he, je denk dat je ze hard nodig hebt maar als het op het geld aankomt zie je er toch vanafquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me ook ineens dat ik ze toch niet nodig heb.
Ja en toen wou ik nog ipv 4 gewoon 1 bestellen, maar dat kon al niet meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:05 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Gek is dat he, je denk dat je ze hard nodig hebt maar als het op het geld aankomt zie je er toch vanaf
paypal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:06 schreef gianni61 het volgende:
kut, vergeten mn internetbankieren geval mee te nemen naar mn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |