Ja maar straks in de middag is alles geweest en dan hebben we alles sneller gezien, en daarna als de herhalingen komen kunnen we stoppen met kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan heb je binnenkort weer een nut met dezelfde rommel
Ze hebben ons doorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:02 schreef bambino het volgende:
hmm op mijn iphone nu ook melding op dit account al besteld.
Vaag, denk toch dat er een mini ip check op zit
ipad2 129,95quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
oh... heb ik nog iets gemist trouwens? Ik was even weg beetje slapen
Portemonnees een slaapzak en nog wat troepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:03 schreef RockabeIIa het volgende:
oh... heb ik nog iets gemist trouwens? Ik was even weg beetje slapen
Ik klikte alles weg meteen. Nog niets ingevuld bij bank, zover kwam ik niet eens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef delano.888 het volgende:
En nu dus weer annuleren drukken
Ja ik bedacht me ook ineens dat ik ze toch niet nodig heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef BaasXY het volgende:
Toch zie ik maar van de 4 zaklampen af
Dan heb je niet geholpen denk ik maar maakt niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik klikte alles weg meteen. Nog niets ingevuld bij bank, zover kwam ik niet eens.
Uhh wut?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:05 schreef Rem-koe het volgende:
Oh man, deze gaat ook zo lang duren...
Gek is dat he, je denk dat je ze hard nodig hebt maar als het op het geld aankomt zie je er toch vanafquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me ook ineens dat ik ze toch niet nodig heb.
Ja en toen wou ik nog ipv 4 gewoon 1 bestellen, maar dat kon al niet meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:05 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Gek is dat he, je denk dat je ze hard nodig hebt maar als het op het geld aankomt zie je er toch vanaf
paypal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:06 schreef gianni61 het volgende:
kut, vergeten mn internetbankieren geval mee te nemen naar mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |