Tja een bekend probleem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef shifto het volgende:
Dat Devarana zit hier om de hoek. Ben wel erg benieuwd stiekem, maar ben eigenlijk bang dat ik er veel bekenden tegenkom
Terug denken aan een zalig dagje relaxen. Nee ik snap je helemaal, daar wil ik ook niet aan terug denkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:49 schreef martine1984 het volgende:
ik kom liever ook geen bekenden tegen maar dat is meer omdat ik geen beeld wil hebben bij hun naaktheid. Ben bang als ik iemand later nog weer eens tegenkom terug denk aan de sauna.
Mocht ik wel een bekende tegenkomen dan is dat maar zo en dan heb ik daar geen probleem mee
dat vind ik nou onzin. wat zijn nou twee dagen op een hele maand?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, ze zijn bij Houten sauna echt gek geworden. Vanaf december 2 keer per maand op dinsdag badkledingdag...... en natuurlijk valt dit jaar mijn verjaardag op een van die dagen. Wat een stom gedoe, ik respecteerde hen juist zo omdat ze geen badkledingdagen hadden.
Misschien bedoelde Doedezemaar ook wel dat ze badkledingdagen geschift vindt. Zelf vind ik het moeilijk: commercieel gezien is het handiger voor sauna's. Zo lokken ze meer mensen naar binnen, die misschien daarna zonder badpak terugkomen. Moreel gezien vind ik het raar: iedereen roept dat het onhygienisch en slecht is. Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:38 schreef lady-wrb het volgende:
dat vind ik nou onzin. wat zijn nou twee dagen op een hele maand?
en ja, natuurlijk hebben ze bij het vaststellen van die twee dagen gekeken wanneer jij jarig bent
Omdat je zweet er in blijft hangen, ook na goed douchen. En dat blijft niet lang vers.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou niet weten waarom badkleding dragen slecht is. Erg oncomfortabel, absoluut.
En commercieel vast aantrekkelijk omdat er hordes mensen zijn die echt niet in hun blote kont willen. Ik ken er genoeg.
Je krijgt je zweet (en bv olie van de opgietingen) niet volledig uit je badkleding gespoeld onder de douche en stap je daarna weer het bubbelbad in, waar het er weer vrolijk uit drijft gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Daar geloof ik niet zo in, daarbij waarom zou dat 'slecht' zijn.
ik ga 19 november heen. Dus dan zal ik t hier posten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
de leliehof, is dat wat?
(ik kan me weinig voorstellen van naar de sauna gaan in badkleding. niet mijn ding, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen wel fijn is)
Jup! Jij was er al eens geweest geloof ik, toch?quote:
nee dat niet, maar hij staat wel op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! Jij was er al eens geweest geloof ik, toch?
Volgens mij is het ook gewoon een groot aanbod en is het zeker niet de bedoeling dat je bij alle 10 gaat zitten puffenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef bigfoot1972 het volgende:
10 opgietingen, respect voor degene die ze allemaal bijwoont! Dat lijkt me wel wat teveel van het goede, ik heb wel eens 5 opgieitingen op een dag meegemaakt, maar dan wel steeds in een tempo van 1 opgieting per 2 uur ongeveer. 1 per uur is teveel.
ik ben er dus al eens geweestquote:Op donderdag 3 november 2011 12:40 schreef bigfoot1972 het volgende:
Dat lijkt me ook een mooi complex idd. Ik geloof wel dat je zwemkleding aan moet voor het niet-sauna gedeelte, vergeet dat niet dus!
Het was echt hartstikke leuk en goed geregeld. Ben met een vriendin afgelopen zondag van 17 tot 23 uur geweest ongeveer. Elk uur was er dus een opgieting, we hebben ze niet allemaal meegemaakt. Maar er waren leuke thema's en 'extraatjes'. Bij een bepaalde Herfstopgieting kreeg je na afloop buiten de sauna bijvoorbeeld warme anijsmelkquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:42 schreef kahlie het volgende:
Greys hoe was het in CdL met die sauna dagen? Wij konden niet, anders waren we wel geweest.
Zonder overnachting is dat idd te ver om 'even' heen en weer te rijden. Ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden!quote:Inmiddels heb ik ook een leuk arrangement inclusief ontbijt en overnachting via vakantieveilingen voor Sauna Hot Stones (kosten: ¤50). Het leek mij wel heel erg leuk, dus daar hopen we in het weekend ergens in de komende 6 maanden heen te gaan. Friesland is sowieso leuk, maar zonder overnachting vind ik het te ver voor een sauna dagje. Iemand ervaring?
Is dat goed of slecht? Veel plezier in Bussloo (nog nooit geweest).quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef AnnekeM het volgende:
Sauna Hotstones is bijna in mijn achtertuinHeeft onlangs een nieuwe eigenaar las ik in de krant.
Ik heb het tot nu toe ook steeds gemist, jammer is dat. Want je beschrijving klinkt héérlijk Greysquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht? Veel plezier in Bussloo (nog nooit geweest).
Greys, dank je wel voor de uitgebreide review over die dag! Ik sta idd op de nieuwsbrieflijst dus ik hoop dat ze hem snel weer herhalen. Tot nu toe heb ik alle thema-opgiet-zaterdagen en nu dus het weekend gemist.Ik heb het denk ik te druk
Ik had het hiervoor dus ook altijd gemist en ik heb gevraagd of ze het wat langer van te voren bekend willen maken, zodat je meer tijd hebt om die dag vrij te houden. Dus bv een maand van te voren ipv 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht? Veel plezier in Bussloo (nog nooit geweest).
Greys, dank je wel voor de uitgebreide review over die dag! Ik sta idd op de nieuwsbrieflijst dus ik hoop dat ze hem snel weer herhalen. Tot nu toe heb ik alle thema-opgiet-zaterdagen en nu dus het weekend gemist.Ik heb het denk ik te druk
Neen. En ze hadden wel eens een piek gehad van 55%. Dit was dus ook een piek he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:16 schreef bigfoot1972 het volgende:
80C en 45% luchtvochtigheid, dat lijkt me wat overdreven. Hing die meter net boven de opgietstenen?
En je vraagt je nog steeds af waarom mensen negatief zijn over de Zwaluwhoeve?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:12 schreef heaven7 het volgende:
Wij zijn ook weer naar de Zwaluwhoeve geweest afgelopen woensdag. Ik snap de slechte verhalen niet hoor.. het was prima en schoon. Niet superdruk. Alleen is het wel minimaal allemaal. We hadden een arrangement voor 23 euro pp via vakantieveilingen met ontvangt met fruitcocktail met fruity sweets en hele dag sauna en diner buffet en verwenpakket voor thuis.
Die fruitcocktail was sap uit pak met wat stukjes meloen en 2 (jawel 2 hele!!) snoepjesHet diner was prima en het verwenpakket was een bakje scrubzout en een flesje water
En verder gewoon een heerlijke relaxte dag gehad zonder nare of vervelende dingen. Personeel was ook vriendelijk.
Nou sorry hoor, ik wist niet dat ik iets verkeerds zeiquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:42 schreef heaven7 het volgende:
Dat het minimaal is betekent toch niet dat ik per definitie negatief over de sauna moet zijn. Nogmaals, ik heb 2 superdagen gehad daar met wél een schone en rustige sauna, goede bediening en aardig personeel dus laat iedereen ff lekker z'n eigen mening hebben ja.
Qua drukte is Elysium van die drie de drukste heb ik gehoord (ben bij 2 van de 3 zelf niet geweest). Centre Du Lac is altijd wel te doen, zelfs als het 'druk' is. Je draait de parkeerplaats op en denkt: "Goh, druk vandaag", maar eenmaal in de sauna vraag je je af waar ze al die mensen dan gestopt hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
Komende vrijdag wil ik naar een sauna gaan, alleen twijfel nog naar welke, Thermen Schiedam, Elysium of Du Lac in Pijnacker. Zou het druk zijn of niet komende vrijdag?
Dank je, ik heb besloten om naar Schiedam te gaan, ook omdat daar een actie is met 15 euro eentree, ipv 29,50. Ben erg benieuwd en ik zal ook wel een review schrijven over Schiedam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Qua drukte is Elysium van die drie de drukste heb ik gehoord (ben bij 2 van de 3 zelf niet geweest). Centre Du Lac is altijd wel te doen, zelfs als het 'druk' is. Je draait de parkeerplaats op en denkt: "Goh, druk vandaag", maar eenmaal in de sauna vraag je je af waar ze al die mensen dan gestopt hebben.![]()
Veel plezier!
Nog niet met geld toe!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
En mijn mening is dus ook dat ik nooit terug wil naar de Zwaluwhoeve. Al is het gratis
Graag! Ik ben benieuwd hoe het daar nu is!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je, ik heb besloten om naar Schiedam te gaan, ook omdat daar een actie is met 15 euro eentree, ipv 29,50. Ben erg benieuwd en ik zal ook wel een review schrijven over Schiedam.
Is je moeder al eens in Elysium geweest?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:59 schreef ICEB3RG het volgende:
Even een vraagje:
Ik wil graag voor kerst (een beetje laat) een arrangement cadeau doen voor mijn moeder en haar zussen (3 vrouwen van rond de 40-50 jaar) @ elysium. Wat ik me afvroeg is, welk arrangement ik haar cadeau zal doen:
Arrangementen
Wat ik graag zou willen is dat zij gewoon de hele dag kunnen relaxen met evt. eten, prijs is niet relevant.
Welke arrangement zouden jullie aanbevelen?
Alvast gefeliciteerdquote:Op maandag 2 januari 2012 14:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben morgen jarig en wilde naar de Veluwse Bron, maar morgen is het badkledingdagDus nu woensdag maar. Hebben een hotstonemassage van 45 minuten erbij geboekt
Dankjewel en ik vind de Veluwse Bron beter dan Bussloo, vooral omdat er meer faciliteiten zijn (vooral ook veel binnen-faciliteiten, handig voor in de winter) en het personeel en de service/bediening zijn beter vind ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd.
Welke sauna vind jij nou leuker, Bussloo of Veluwse bron? Wij willen ook heel graag weer een dagje (alleen tijd is telkens een probleem) , Bussloo kennen we en vinden we heel fijn, Veluwse bron nog nooit geweest.
lijkt me leuk/lekker om een keer mee te maken. maar even naar Pijnacker rijden en na een lange dag weer terug zie ik eigenlijk niet zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Voor de eventueel geïnteresseerden, Centre du Lac heeft binnenkort weer zo'n marathonweekend met themalöylies, elf per dag. Op 14 en 15 januari!
Ook drijfsessies (onderwaterconcerten zeg maar) zijn er, heb er zelf al paar keer aan meegedaan, aan te raden!
Ik kan verdorie weer nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Voor de eventueel geïnteresseerden, Centre du Lac heeft binnenkort weer zo'n marathonweekend met themalöylies, elf per dag. Op 14 en 15 januari!
Ik hou ook niet van rijden na een sauna, daarom boeken wij een hotel als het meer dan 2,5 uur rijden is of rijdt mijn vriend terug. Ik rij altijd heen, hij houdt weer niet van 's ochtends rijden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
lijkt me leuk/lekker om een keer mee te maken. maar even naar Pijnacker rijden en na een lange dag weer terug zie ik eigenlijk niet zitten.
a la cart is gewoon mogelijk. prijzen zijn conform de meeste sauna's: duurder dan restaurants, maar nog niet belachelijk schokkendquote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef Fiorellino het volgende:
Ik wil Elysium een keer proberen maar vroeg me af hoe het eten is geregeld? Ik zie lunchbuffet + dinerbuffet als mogelijkheid maar kun je ook gewoon van de kaart bestellen? Zo ja, is dat duur of valt het mee?
die is een keer genoemd volgens mij in een van de vorige topicsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:58 schreef jdel het volgende:
Iemand ook ervaring met de welnessboot in Mill?
Ik vroeg er ook naarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die is een keer genoemd volgens mij in een van de vorige topics
Ze hadden er niet veel last van maar het was op een zondag wel merkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef jdel het volgende:
Veel aan het verbouwen nu ja?
Heb je daar ook last van als je er een weekend heen gaat?
Want wel graag een beetje rustig naar de sauna
Hebben een weekendje geboekt voor over 2 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |