abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103369782
Ik ga over 2 weken naar Centre du Lac, ik hoop dat de whirlpool buiten dan weer in gebruik is.
Je kunt bij Veronica een goodiebag bestellen waar o.a. een voucher in zit van Thermen Bussloo, 2e persoon gratis http://www.veronicamagazine.nl/Menzis-goodiebag-landing.html
En via Net5 kun je een beautybox bestellen waar o.a. een gratis entree voor Thermen Holiday in zit http://www.net5.nl/custom/beauty-box
pi_103377360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Centre du Lac, ik hoop dat de whirlpool buiten dan weer in gebruik is.
Je kunt bij Veronica een goodiebag bestellen waar o.a. een voucher in zit van Thermen Bussloo, 2e persoon gratis http://www.veronicamagazine.nl/Menzis-goodiebag-landing.html
En via Net5 kun je een beautybox bestellen waar o.a. een gratis entree voor Thermen Holiday in zit http://www.net5.nl/custom/beauty-box
Ik heb de goodiebag besteld. ^O^ Zaten leuke spulletjes in en ik wilde toch al bijdragen aan het KWF. Teveel diagnoses in mijn omgeving de laatste tijd ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103504631
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft een van de gasten in dat vuur zitten porren en kwamen er vonken op een handdoek ofzo. Alleen bij de meeste houtgestookte sauna's is dat niet nodig, want zorgen de medewerkers er altijd voor dat het vuur hoog genoeg is. Dus OF ze hadden een bijdehandte gast die zo nodig zelf moest gaan porren (dan zorg je alleen als sauna zijnde dat dat niet kan, lijkt me...) of het is gewoon hun eigen schuld.
Het schijnt dat iemand de houtkachel heeft bijgevuld, en daarna besloot om er toch maar een blok uit te halen en terug te leggen op de voorraad stapel...
pi_103505104
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb de goodiebag besteld. ^O^ Zaten leuke spulletjes in en ik wilde toch al bijdragen aan het KWF. Teveel diagnoses in mijn omgeving de laatste tijd ;(
goeie tip! ik ga m ook bestellen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_103507434
ik ga volgende maand mn vakantie veiling arrangement bij de leliehof in makkum gebruiken. Heeft iemand ervaring bij deze sauna?
pi_103507789
Zaterdag weer een keertje naar thermen bussloo geweest, heerlijk! Mooi weer ook. Twee opgietingen gedaan, een met vier seizoenen geuren welke heel lekker was, waande we aan een kerstdiner aan t eind. ;) De tweede was wat heter en daarom erg fijn :D niet al te druk en over het algemeen was iedereen rustig en stil waar t hoorde. Bediening in t restaurant was attent en t eten lekker maar wel erg goed geprijsd. Dat laatste was dan ook t enige kleine minpuntje.

We hebben weer genoten! O+

Owh ja niet zo lang geleden ook naar Devarana in den bosch geweest, kwam er zelfs zaterdag nog over te spreken omdat iemand uit venendaal daar een folder van had gekregen en hij hoorde mijn Brabantse accent.
Die sauna kan ik ook iedereen aanraden, staat ook weer op mn verlanglijstje voor binnenkort :)
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:42:08 #187
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_103510457
Dat Devarana zit hier om de hoek. Ben wel erg benieuwd stiekem, maar ben eigenlijk bang dat ik er veel bekenden tegenkom :X
Thinking about thinking of you.
pi_103513155
Zijn doordeweekse dagen nou drukker of minder druk bezocht ? Of ligt dat weer aan de leeftijdgroep ;)

En wat is van de optimel actie's nou een aan te raden sauna ? want de 4 "grote" staan er niet bij helaas.
pi_103517017
Bij Bussloo is het door de week rustiger. Dinsdag is het rustigst dacht ik.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 07:49:33 #190
62913 Blik
The one and Only!
pi_103531794
Ook in Utrecht kregen we een folder van Deverana, die hebben bezoekers nodig denk ik :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:23:56 #191
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_103533008
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef martine1984 het volgende:
ik ga volgende maand mn vakantie veiling arrangement bij de leliehof in makkum gebruiken. Heeft iemand ervaring bij deze sauna?
We gaan er in ieder geval van uit dat je even vermeld hoe het jou is bevallen. ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_103535101
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:23 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

We gaan er in ieder geval van uit dat je even vermeld hoe het jou is bevallen. ;)
ga ik zeker doen :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:13:20 #193
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103588795
Zit er ook iets goeds in Rotterdam. Moest erbij zetten dat ik geen auto tot mijn beschikking hebt en forenzen voornamelijk per fiets is.

En 90 euro per persoon is een beetje veel, ben doch maar een arme student.
pi_103593621
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben er 2 jaar geleden in de winter geweest. Is een kleinschalige sauna met vooral vaste stamgasten. Heb me daar vreselijk aan geīrriteerd, omdat ze je vrijwel overal nakijken. En hielden de hele tijd het warme bad/bubbelbad bezet; effe bijkletsen, (lees: uren) En met 6 man was dat bad meteen vol.
Vond het nogal amateurs uitzien. Kapotte tegeltjes, en de hottub was kapot. Leiding kapot gevroren. Dat is nou echt een amateursfout vind ik.
Horeca verder prima. Alleen beetje lang wachten op onze bestelling (tosti). Wel gezellige loungehoek waar je even lekker languit kunt liggen.

Ben benieuwd naar jouw/jullie ervaringen
pi_103593755
morgen weer eens n dagje naar thermae O+ in omgeving Maastricht weinig andere keus met het ov bereikbaar geloof ik :? maar thermae is ook wel heerlijk O+
pi_103594746
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zit er ook iets goeds in Rotterdam. Moest erbij zetten dat ik geen auto tot mijn beschikking hebt en forenzen voornamelijk per fiets is.

En 90 euro per persoon is een beetje veel, ben doch maar een arme student.
Elysium is een prachtig sauna met een ruime keus aan faciliteiten. Voor een beginnende sauna-ganger kan je ook op een zwempak/broek dag dat is meestal de eerste, derde maandag. Na 18:00 is het geloof ik ¤20,00 p.p. excl. massage of iets. Maar zonder massage is een dag @ elysium ook prima. Vergeet niet een eigen badjas en 2 handdoekken (afdrogen en in sauna) en slippers. Huren is prijzig!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:29:41 #197
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_103610512
Zwembroek lijkt me erg ongemakkelijk. Dan loop ik liever in adamskostuum. Nou is de vriendin die meegaat wat minder exhibitionistisch dus dat moet even in overleg.

Elyisum voldoet het meest aan de criteria maar ik kan echt niks vinden over dat 20 e p.p. Het goedkoopste arrangement is volgens mij zo'n 60e.
pi_103611012
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zwembroek lijkt me erg ongemakkelijk. Dan loop ik liever in adamskostuum. Nou is de vriendin die meegaat wat minder exhibitionistisch dus dat moet even in overleg.

Elyisum voldoet het meest aan de criteria maar ik kan echt niks vinden over dat 20 e p.p. Het goedkoopste arrangement is volgens mij zo'n 60e.
gewoon n losse dagentree :)
pi_103613007
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef shifto het volgende:
Dat Devarana zit hier om de hoek. Ben wel erg benieuwd stiekem, maar ben eigenlijk bang dat ik er veel bekenden tegenkom :X
Heel dichtbij kom je juist nauwelijks bekenden tegen. Je hebt een grotere kans om bekenden tegen te komen in sauna's 30~60 minuten rijden weg. Omdat niemand bekenden wil tegen komen :P
pi_103614040
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 06:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Heel dichtbij kom je juist nauwelijks bekenden tegen. Je hebt een grotere kans om bekenden tegen te komen in sauna's 30~60 minuten rijden weg. Omdat niemand bekenden wil tegen komen :P
Dat schijnt zo te zijn, maar wij weten bijv. dat schoonzus & zwager naar de sauna in hun woonplaats gaan en die zijn weleens bekenden tegengekomen, dus wil mijn partner absoluut daar niet heen. *shrug* Mij zou het aan m'n reet roesten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')