?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Heloef![]()
Oh en waarom ontdek je nu iets wat iedereen ontdekt op zijn 14e?
Tactical Force.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Weet je hoe een neushoorn op FOK! zit?
Zo dus.
Omdat ik me voor het eerst heb afgetrokken onder douche. Daarom.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Heloef![]()
Oh en waarom ontdek je nu iets wat iedereen ontdekt op zijn 14e?
Beviel het?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik me voor het eerst heb afgetrokken onder douche. Daarom.
Jepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
Zie ik daar Stone Cold Steve Austin bij de cast staan?
Het was de beste fapbeurt ooit.quote:
Ja zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het gaat dus in de toekomst vaker gebeuren?
Boh die film is niets minder dan geniaal. Ik moest een traantje wegpinken bij het eindquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Net de beste film ooit gezien met mijn broer, Lake Placid 2. Die special effects, de dialogen.
[ afbeelding ]
Een kerel zit met een geweer in de boom, hij valt er half uit, hangt ie dus, krokodil komt en bijt zijn hoofd er af en die kop vliegt naar het scherm, andere kerel pakt grenadelauncher (quote:
Ik ben oversekst zonder daadwerkelijk seks te hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef (en ik) praten nogal vaak over seksuele handelingen. Vraag me niet waarom.
Waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef (en ik) praten nogal vaak over seksuele handelingen. Vraag me niet waarom.
Wut?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een kerel zit met een geweer in de boom, hij valt er half uit, hangt ie dus, krokodil komt en bijt zijn hoofd er af en die kop vliegt naar het scherm, andere kerel pakt grenadelauncher (? ) en schiet dat ding kapot.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben oversekst zonder daadwerkelijk seks te hebben.
Ik denk dat dat het is.
Het is echt een aanrader als je heel hard wil lachen.quote:
Als je LP2 vet vind heb ik nog wel een toppertje voor je: Mega shark vs Giant Octopusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een kerel zit met een geweer in de boom, hij valt er half uit, hangt ie dus, krokodil komt en bijt zijn hoofd er af en die kop vliegt naar het scherm, andere kerel pakt grenadelauncher (? ) en schiet dat ding kapot.
I blame my hormones.quote:
De perfecte onzin film.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader als je heel hard wil lachen.
Die haai wtfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je LP2 vet vind heb ik nog wel een toppertje voor je: Mega shark vs Giant Octopus
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Asylumquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die haai wtf_________________!
Ik vraag me af wie in godsnaam dat wil financieren.
Wie verzint het ook een haai dat een vliegtuig uit de lucht schept?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die haai wtf_________________!
Ik vraag me af wie in godsnaam dat wil financieren.
Iemand die haai is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie verzint het ook een haai dat een vliegtuig uit de lucht schept?
Ik wil ze allemaal zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Asylum
Ze brengen wel vaker pareltjes van films uit. Wat dacht je van Titanic 2
Ik nu ook, de ultieme slechtheid spat er van af.quote:
http://www.moviemeter.nl/list/flop/ Enjoyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nu ook, de ultieme slechtheid spat er van af.
Ik heb die film, op videoband.quote:
Het enige wat ik me kan herrineren is iets met een bus die over een brug sprong.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien dankzij die lijstEcht wat een hel was dat
Dat was Speedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herrineren is iets met een bus die over een brug sprong.
Nee johquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef ValHallen het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/66222
Hij is al uit![]()
Mooi dat ik hem ga downloaden.
Trusten!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
Maar lieve mensjens ik ga maar weer slapen.
Morgen ga ik naar een bierbrouwerij volgens mij van Carlsberg, tschuss!
Lees die commentsquote:
Dat is sowieso de enige manier waarop je die films moet kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
Keertje paar van die films downloaden, wat liquor halen en grass en dan met paar mensen kieken.
****.quote:
Ik wilde het net zeggen. Ik heb hem ook ontvangen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
Een kaartje uit Las Vegas van Patrick en wander
Hoop dat je niet veel voelt! Succes!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Verdoving zit erineven in laten werken en dan gaan ze boren
Die mensen altijd die zich overal mee bemoeien behalve met hun eigen werk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:26 schreef Kally het volgende:
OMG, ga ik om 1 uur weg van de zaak (6 uurtjes vandaag en 7 uur begonnen) zegt er iemand, ga je nu al weg? Ik ja ik was er om 7 uur ipv half 10 lekker joh kun je 's middags ook nog wat
Echt he? De manager is op vakantie dus denken sommige wat meer voor te stellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die mensen altijd die zich overal mee bemoeien behalve met hun eigen werk.
Ja, nou liever vroeg als het even kan hoor. Ik heb vrij spel wanneer ik werk als ik maar 36 uur per week maak, nou dat doe ik dus zeur vooral nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef Renesite het volgende:
Ik begon altijd ook vroeg. Vonden mensen zooopooo vreemd
730-16 werkte ik op stage.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nou liever vroeg als het even kan hoor. Ik heb vrij spel wanneer ik werk als ik maar 36 uur per week maak, nou dat doe ik dus zeur vooral niet
Aan je middag heb je nog wat, 's ochtends dan eindigt de extra tijd meestal toch in uitslapen hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nou liever vroeg als het even kan hoor. Ik heb vrij spel wanneer ik werk als ik maar 36 uur per week maak, nou dat doe ik dus zeur vooral niet
ja dat jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan je middag heb je nog wat, 's ochtends dan eindigt de extra tijd meestal toch in uitslapen hier
Dat dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan je middag heb je nog wat, 's ochtends dan eindigt de extra tijd meestal toch in uitslapen hier
Ik eigenlijk ook maar goed ik kan niet andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een avondmensch/vampier, dus ik leef het liefst 's avonds en 's nachts.
ochtend werken: NO problemo. Maar na 02:00u is het gedaan met mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een avondmensch/vampier, dus ik leef het liefst 's avonds en 's nachts.
Ik stort ook altijd inquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ochtend werken: NO problemo. Maar na 02:00u is het gedaan met mij
Ik hou ervanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Renesite het volgende:
Zullen er samen storten en.daarna.naar bed gaan?
Nou ja we doen toch niks?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Renesite het volgende:
Verhip We hebben wel.verkering samen. Ieders met een ander!!!!!!
Ola Hanzelquote:
Deden we ook, ik gaf gewoon vrij snel op. Gefeliciteerd met je overwinningquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat we titels van de jeugd gingen roepen.
De herfst valt dit jaar in de zomer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
kut kut en nog eens kut, wat is het koud moet nog naar buiten maar zo geen zin
Ik win van Ian.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deden we ook, ik gaf gewoon vrij snel op. Gefeliciteerd met je overwinning
herfst daar hou ik van maar nu nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
De herfst valt dit jaar in de zomer.
Hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik win van Ian.
Wie wil mij aanraken?
quote:
Ik win ook altijd van Ianquote:
quote:
neuh hij laat me winnenquote:
Kutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je verkoudheid?/
Jaquote:
momenteel is er hier een plaagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he heb er ook een bloedjehekel aan
Terugplagen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
momenteel is er hier een plaag
oh wat een ramp, ja ben bang van zulke beesten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
momenteel is er hier een plaag
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een ramp, ja ben bang van zulke beesten.
ben zeiknat wat een %^$##$%%^^%$$pokkeweer
Spuit 11quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
KLB in de Donald Duck brievenbus
quote:
tot 23 september mag ik toch niks doen! HA!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil geen lastenAlleen lusten
!!!!
Mijn vriendinnen hadden een kaartje uit Portugal gestuurdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:30 schreef Renesite het volgende:
Maar srsly. Enigen die een kaartje hebben gekregen zijn broer/schoonzusVoor zover ik weet. al jaren geleden zijn wij thuis gestopt met kaartjes sturen. Je ken de foto's kieken jong!
reken er maar niet opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:35 schreef Toverheks het volgende:
Misschien neemt Rene wel een mooi souveniertje voor je mee
Syfilis!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:35 schreef Toverheks het volgende:
Misschien neemt Rene wel een mooi souveniertje voor je mee
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm.. Ruuuhhhnneee ik hoef geen flesje zand.
Einde bericht
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook ballonnen gekocht voor de bbq
gezellig en die ga je allemaal opblazenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Donequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Kal, bestook door eens via twitter dat ze geen tongpiercing moet nemen!
Wie?quote:
Doortjenz.quote:
Okan.quote:
Geef je een BBQ? Wat leuk. Wanneer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Doortjequote:
Is daar een film van ja?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Vanavond Norwegian Wood kijken.
Murakami~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
@quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
Maar tongpiercing is juist gheyl.
Noruwei no Mori heet die officieel. Japans gesproken, Engelse ondertiteld.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
@
@xxDoortjexx JE GAAT GEEN IK HERHAAL GEEN TONGPIERCING NEMEN, DOE HEM DAN DOOR JE CLIT, HEB JE ER MEER PLEZIER VAN.
1 minute ago Favorite Reply Delete
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
@
@xxDoortjexx JE GAAT GEEN IK HERHAAL GEEN TONGPIERCING NEMEN, DOE HEM DAN DOOR JE CLIT, HEB JE ER MEER PLEZIER VAN.
Sauvenyr.quote:
Voegt wel wat toe, vind ik.quote:
Jaquote:
ik zei 10 minuten geleden precies tzelfde via WA! Whhahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
@
Kotsmisselijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
ik kan mn koningsketting niet meer om hier
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_toe__.html?p=21,2
Triestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
ik kan mn koningsketting niet meer om hier
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_toe__.html?p=21,2
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei 10 minuten geleden precies tzelfde via WA! Whhaha
Het wordt echt gekker en gekker hoor...voor je het weet rukken ze je gouden vullingen zo op straat uit je mondquote:
maar t past zo niet bij dr!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
Maar tongpiercing is juist gheyl.
Misschien wat voor Soosjos.quote:
Mijn vriendin heeft er 1, voel je niks van zegt ze, alleen wel plezier ervanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar serieus, een clitpiercing, een tongpiercing lijkt me echt minder pijnlijk.
Haken?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
Ik heb bedacht dat ik ga haken
![]()
Nu nog echt gaan doen...lijkt me een prima tijdverdrijf voor de komende periode
Het lijkt me daar gewoon zo gevoelig allemaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er 1, voel je niks van zegt ze, alleen wel plezier ervan
een dormall toch? Met een vishaak!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom neemt ze geen armpiercing.
Vishaakjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
een dormall toch? Met een vishaak!
Van mij hoeft het ook niet hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het lijkt me daar gewoon zo gevoelig allemaal.En stel je hangt ergens aan, je weet maar nooit hoor! Dat iemand een beugel heeft ofzo.
Die heb ik net gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Het ergste vind ik van die hoepels in je oorlel.
Joah...ghehehe en ik heb natuurlijk wel een Uberhaakmeesteres achter de hand...Haksiequote:
Ja, to each his own enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet hoor
Maar het gaat onder plaatselijke verdoving en ze is er helemaal happy mee
quote:
Ja ik snap het wel, ik was gewoon even in shockquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joah...ghehehe en ik heb natuurlijk wel een Uberhaakmeesteres achter de hand...Haksie![]()
Alhoewel mn moeder ook altijd fanatiek heeft gehaakt...en ik wil gewoon eens wat anders '' om handen '' hebben
Jij bedoelt die tunnels?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Editie NL net live vanuit Delfzijl
ik moet zelf ook nog bijkomen van deze creatieve oprispingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, ik was gewoon even in shock
Yup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en scrapboeken dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet zelf ook nog bijkomen van deze creatieve oprisping![]()
Maar ik zal me vl koest moeten houden..dus het lijkt me wel wat
Het item is vanwege omstandigheden pas over 3 weken te zien. De mensen moesten doen alsof het 24 augustus was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Editie NL net live vanuit Delfzijl
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het item is vanwege omstandigheden pas over 3 weken te zien. De mensen moesten doen alsof het 24 augustus was.
Het is gedáán met bungeejumpen!?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet zelf ook nog bijkomen van deze creatieve oprisping![]()
Maar ik zal me vl koest moeten houden..dus het lijkt me wel wat
nee das echt niks voor mij...dit is simpel...1 naald...1 bol met wol en 1 Ally!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en scrapboeken dan?
Is ook leuk, als je het doet dan
Ik met mijn ene pagina
En mocht er een kettingrukker voorbij komen kan je 'm nog neersteken ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee das echt niks voor mij...dit is simpel...1 naald...1 bol met wol en 1 Ally!
Wie weet mag ik dat wel weer danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gedáán met bungeejumpen!?
Toppie dan tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee das echt niks voor mij...dit is simpel...1 naald...1 bol met wol en 1 Ally!
Top planquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En mocht er een kettingrukker voorbij komen kan je 'm nog neersteken ook.
Ik zeg doen.
Combineer het.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet mag ik dat wel weer dan![]()
![]()
![]()
*Gelijk een mail opstelt
ik doe wel een zonnebril opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pro-tip: áls je dan zo nodig wat in je oog moet krijgen, doe dan die bol wol
Ja...Ja....ik wilde nog even zeggen tegen jou dat ik ''Room 1408'' echt om te huilen vond...slecht en een grote anticlimax...doe mij maar Duma....Alles is eventueel was welquote:
Ow alles is eventueel heb ik wel, je zei wat anders van de weekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...Ja....ik wilde nog even zeggen tegen jou dat ik ''Room 1408'' echt om te huilen vond...slecht en een grote anticlimax...doe mij maar Duma....Alles is eventueel was wel
Smakeloze mensen hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...Ja....ik wilde nog even zeggen tegen jou dat ik ''Room 1408'' echt om te huilen vond..
Room 1408quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow alles is eventueel heb ik wel, je zei wat anders van de week
God of ik haal nu alles door elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Room 1408...die zit in dezelfde bundel...maar hey...ik kan heel goed erg onduidelijk zijn
We vonden allebei Duma erg goed....slotje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
God of ik haal nu alles door elkaar
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
We vonden allebei Duma erg goed....slotje!
Heb ik eerder gezien...is echt Bizar!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
RTL5 Shock doc: Madness in the fast lane
22.20 RTL 5 over de zweedse tweeling vrij heftige beelden heb het ook in tv topic geplaatst.
ja weet je nogquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb ik eerder gezien...is echt Bizar!
die filmpjes..............quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb ik eerder gezien...is echt Bizar!
dacht dat youtube versie korter was ik kijk vanavond wel RTL 5quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, hij staat daar ook al gepost.. ik ga m direct kijken denk ik!
Nee.. hij is op rtl van 22.30 tot 23.20.. en deze duurt 48 minutenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat youtube versie korter was ik kijk vanavond wel RTL 5
quote:
Wat slechtquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar dat is bijzaak
We gaan Party machen
Wtf zijn dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
en de cocktails
Orgasm cocktail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |