?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Heloef![]()
Oh en waarom ontdek je nu iets wat iedereen ontdekt op zijn 14e?
Tactical Force.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Weet je hoe een neushoorn op FOK! zit?
Zo dus.
Omdat ik me voor het eerst heb afgetrokken onder douche. Daarom.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Heloef![]()
Oh en waarom ontdek je nu iets wat iedereen ontdekt op zijn 14e?
Beviel het?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik me voor het eerst heb afgetrokken onder douche. Daarom.
Jepquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
Zie ik daar Stone Cold Steve Austin bij de cast staan?
Het was de beste fapbeurt ooit.quote:
Ja zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het gaat dus in de toekomst vaker gebeuren?
Boh die film is niets minder dan geniaal. Ik moest een traantje wegpinken bij het eindquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Net de beste film ooit gezien met mijn broer, Lake Placid 2. Die special effects, de dialogen.
[ afbeelding ]
Een kerel zit met een geweer in de boom, hij valt er half uit, hangt ie dus, krokodil komt en bijt zijn hoofd er af en die kop vliegt naar het scherm, andere kerel pakt grenadelauncher (quote:
Ik ben oversekst zonder daadwerkelijk seks te hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef (en ik) praten nogal vaak over seksuele handelingen. Vraag me niet waarom.
Waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef (en ik) praten nogal vaak over seksuele handelingen. Vraag me niet waarom.
Wut?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een kerel zit met een geweer in de boom, hij valt er half uit, hangt ie dus, krokodil komt en bijt zijn hoofd er af en die kop vliegt naar het scherm, andere kerel pakt grenadelauncher (? ) en schiet dat ding kapot.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben oversekst zonder daadwerkelijk seks te hebben.
Ik denk dat dat het is.
Het is echt een aanrader als je heel hard wil lachen.quote:
Als je LP2 vet vind heb ik nog wel een toppertje voor je: Mega shark vs Giant Octopusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een kerel zit met een geweer in de boom, hij valt er half uit, hangt ie dus, krokodil komt en bijt zijn hoofd er af en die kop vliegt naar het scherm, andere kerel pakt grenadelauncher (? ) en schiet dat ding kapot.
I blame my hormones.quote:
De perfecte onzin film.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader als je heel hard wil lachen.
Die haai wtfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je LP2 vet vind heb ik nog wel een toppertje voor je: Mega shark vs Giant Octopus
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Asylumquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die haai wtf_________________!
Ik vraag me af wie in godsnaam dat wil financieren.
Wie verzint het ook een haai dat een vliegtuig uit de lucht schept?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die haai wtf_________________!
Ik vraag me af wie in godsnaam dat wil financieren.
Iemand die haai is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie verzint het ook een haai dat een vliegtuig uit de lucht schept?
Ik wil ze allemaal zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Asylum
Ze brengen wel vaker pareltjes van films uit. Wat dacht je van Titanic 2
Ik nu ook, de ultieme slechtheid spat er van af.quote:
http://www.moviemeter.nl/list/flop/ Enjoyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nu ook, de ultieme slechtheid spat er van af.
Ik heb die film, op videoband.quote:
Het enige wat ik me kan herrineren is iets met een bus die over een brug sprong.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien dankzij die lijstEcht wat een hel was dat
Dat was Speedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herrineren is iets met een bus die over een brug sprong.
Nee johquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef ValHallen het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/66222
Hij is al uit![]()
Mooi dat ik hem ga downloaden.
Trusten!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
Maar lieve mensjens ik ga maar weer slapen.
Morgen ga ik naar een bierbrouwerij volgens mij van Carlsberg, tschuss!
Lees die commentsquote:
Dat is sowieso de enige manier waarop je die films moet kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
Keertje paar van die films downloaden, wat liquor halen en grass en dan met paar mensen kieken.
****.quote:
Ik wilde het net zeggen. Ik heb hem ook ontvangen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
Een kaartje uit Las Vegas van Patrick en wander
Hoop dat je niet veel voelt! Succes!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Verdoving zit erineven in laten werken en dan gaan ze boren
Die mensen altijd die zich overal mee bemoeien behalve met hun eigen werk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:26 schreef Kally het volgende:
OMG, ga ik om 1 uur weg van de zaak (6 uurtjes vandaag en 7 uur begonnen) zegt er iemand, ga je nu al weg? Ik ja ik was er om 7 uur ipv half 10 lekker joh kun je 's middags ook nog wat
Echt he? De manager is op vakantie dus denken sommige wat meer voor te stellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die mensen altijd die zich overal mee bemoeien behalve met hun eigen werk.
Ja, nou liever vroeg als het even kan hoor. Ik heb vrij spel wanneer ik werk als ik maar 36 uur per week maak, nou dat doe ik dus zeur vooral nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef Renesite het volgende:
Ik begon altijd ook vroeg. Vonden mensen zooopooo vreemd
730-16 werkte ik op stage.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nou liever vroeg als het even kan hoor. Ik heb vrij spel wanneer ik werk als ik maar 36 uur per week maak, nou dat doe ik dus zeur vooral niet
Aan je middag heb je nog wat, 's ochtends dan eindigt de extra tijd meestal toch in uitslapen hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nou liever vroeg als het even kan hoor. Ik heb vrij spel wanneer ik werk als ik maar 36 uur per week maak, nou dat doe ik dus zeur vooral niet
ja dat jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan je middag heb je nog wat, 's ochtends dan eindigt de extra tijd meestal toch in uitslapen hier
Dat dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aan je middag heb je nog wat, 's ochtends dan eindigt de extra tijd meestal toch in uitslapen hier
Ik eigenlijk ook maar goed ik kan niet andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een avondmensch/vampier, dus ik leef het liefst 's avonds en 's nachts.
ochtend werken: NO problemo. Maar na 02:00u is het gedaan met mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een avondmensch/vampier, dus ik leef het liefst 's avonds en 's nachts.
Ik stort ook altijd inquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ochtend werken: NO problemo. Maar na 02:00u is het gedaan met mij
Ik hou ervanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Renesite het volgende:
Zullen er samen storten en.daarna.naar bed gaan?
Nou ja we doen toch niks?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Renesite het volgende:
Verhip We hebben wel.verkering samen. Ieders met een ander!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |