Zeg jouw usericon, he. Kan je daar wat meer over vertellen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz dan zou je denk ik hier ook shit krijgen, 50% gaat hier al uit naar vaste lasten bij wijze van spreken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zeg jouw usericon, he. Kan je daar wat meer over vertellen?
Dit telt inderdaad ook mee. Londen heeft talloze "centra", en tot nu toe zijn er slecht problemen geweest in een stuk of 5-10 van de "dorpen". Ook allemaal wijken waarvan je het verwacht, weinig nieuws daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
In londen zien ze die wijken ook echt als aparte dorpen/steden wat het vroeger ook waren.
Niet nodig, lijkt mequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef Drive-r het volgende:
Nou goed, mensen mogen me vannacht PM-en als ze richting SW5/SW7 komen, dan ga ik ook een stukje orde herstellen
Nee, wel een portier om de eerste golf buiten te houden. Vervolgens rijden we de Defender voor en ga ik eens kijken of die echt zo "unstoppable" isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet nodig, lijkt meHeb je een prive-legertje Sikhs, toevallig?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef Kingstown het volgende:
Heftig filmpje van de Manchester rellen:
Ahh, 4wd ftwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, wel een portier om de eerste golf buiten te houden. Vervolgens rijden we de Defender voor en ga ik eens kijken of die echt zo "unstoppable" is
Britse stijl, zeg maar. Nee, ik denk dat in mijn wijk er geen grote oproer komt. Zo wel, dan hebben we echt een probleem, want al die kakkers gaan natuurlijk niet samen de boel verdedigen.quote:
Je kunt een soort phalanx van landrovers proberen, lekker zij-aan-zij door de straten raggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Britse stijl, zeg maar. Nee, ik denk dat in mijn wijk er geen grote oproer komt. Zo wel, dan hebben we echt een probleem, want al die kakkers gaan natuurlijk niet samen de boel verdedigen.
Nee, er wonen 12 miljoen mensen het het complete greater london gebied. Dat heeft echter niets met het begrip stad te maken, dat is gewoon een administratieve indeling. Tenzij jij vindt dat een stad van 300.000 mensen die 40 km van het centrum ligt en waartussen 10 km weiland ligt tot de volgende bebouwing echt onderdeel is van dezelfde stad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Inderdaad, er wonen rond de 13 miljoen mensen in Londen en het stedelijk gebied eromheen. Sommige wijken zijn even groot als Amsterdam bijvoorbeeld. Best kans dat als je het nieuws niet kijkt je niet eens weet dat er rellen zijn in je eigen stad.
Dan nog is Londen een stad met 8 miljoen inwoners volgens het begrip "stad".quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, er wonen 12 miljoen mensen het het complete greater london gebied. Dat heeft echter niets met het begrip stad te maken, dat is gewoon een administratieve indeling. Tenzij jij vindt dat een stad van 300.000 mensen die 40 km van het centrum ligt en waartussen 10 km weiland ligt tot de volgende bebouwing echt onderdeel is van dezelfde stad.
Volgens dezelfde definitie is de Randstad een stad van 8 miljoen mensen.
Ja en de Haagse agglomeratie telt ruim 1 miljoen mensen. Dus? Dat zijn administratieve indelingen, niets meer, niets minder. Staat leuk en zo op de Wikipedia, maar meer niet. Brussel is zgn een miljoenenstad en R'dam niet, maar in de R'damse stadsregio wonen meer mensen dan in Brussel en Brussel zelf heeft minder inwoners dan Almere.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maar Manchester is wel weer deels van een metropool met bijna 2.5 miljoen mensen en heeft al problemen genoeg... Ook daar is het redelijk geconcentreerd, in Moss Side was ik toch al niet van plan vakantie te vieren... Dat overleef je letterlijk ook zonder rellen geen week.
Denk het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
In manchester 2 mensen opgepakt met bivak mutsen, drugs, benzine en een zak kogellagers
of ball bearings moet slang voor nog iets anders zijn.
Vast om mee te gooien\weg te schieten. Kan hard aankomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
In manchester 2 mensen opgepakt met bivak mutsen, drugs, benzine en een zak kogellagers
Joh, en jij bedacht jezelf dat de rest van de wereld die briljante kennis nog niet tot zich genomen had? Ik zeg toch nergens dat die 2.5 miljoen mensen in het centrum wonen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en de Haagse agglomeratie telt ruim 1 miljoen mensen. Dus? Dat zijn administratieve indelingen, niets meer, niets minder. Staat leuk en zo op de Wikipedia, maar meer niet. Brussel is zgn een miljoenenstad en R'dam niet, maar in de R'damse stadsregio wonen meer mensen dan in Brussel en Brussel zelf heeft minder inwoners dan Almere.
Vooral 'nuttig' in combi met een katapult..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vast om mee te gooien\weg te schieten. Kan hard aankomen.
gmpolice GM Policequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:The Metropolitan Police have named the man killed by a gunshot wound and found in car in Croydon on Monday night as 26-year-old Trevor Ellis.
dat soort dingen kan je in een sok stoppen, als er mee zwaait komt dat flink hard aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vast om mee te gooien\weg te schieten. Kan hard aankomen.
Was dat in Manchester of Londen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
En nu een discussie op sky dat de mensen die nu opgepakt zijn en voor de rechter geleid zijn vaak blank zijn en een baan hebben.dat zijn de losers die niet hebben opgelet en zonder bivakmuts in beeld zijn gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |