Haha juist. Maar beter lang leve hakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Je hebt gelijk![]()
Lang leve de spillepoten!![]()
Hahaha
Die plateau's vind ik zelfs te hoogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die trouwens weet van welk merk deze 2 zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schuldsanering gaat het druk krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Op www.cutedress.com zijn er heel veel leuke jurkjes die goed bij hakken passen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha juist. Maar beter lang leve hakken
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dan duim maar dat het topic snel vol zitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Die plateau's vind ik zelfs te hoog![]()
En ik heb een nieuw voornemen.. In de hele topic ga ik niets posten wat ik ga kopen of whatever.. enige die nog komen zijn die van asos.. verder niets
Maar ik mag wel plaatjes posten van schoenen die ik mooi vind!
Is die onderste niet gewoon heel erg uitgerekt en zijn ze eigenlijk zo:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt viel me ook al op. Zo zijn ze een stuk mooier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Is die onderste niet gewoon heel erg uitgerekt en zijn ze eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
Dan nog is het plateau wel te hoog, maar op de foto die jij plaatste zien ze er zo uitgerekt uit naar mijn idee..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kosten rond de 600 euroquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Die bovenste is zo mooi!
Volgens mij herken ik m ergens van. Waar heb je m vandaan?
Kzou m zo kopen. Mits ie binnen mn budget valt
Troost je met de gedachte dat je prima sleehakken kunt dragen. Of moest je daar juist helemaal niks van hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze kosten rond de 600 euro
Maar dames wees blij met bescheiden kuiten! Ik zelf heft echt mega kuiten (wel maar 36 in kleding en maat 37 in schoenen) door o.a. dansen en hardlopen en kan me daar echt flink aan ergeren. Altijd gezeik met laarzen kopen![]()
Wat slankere benen zou zeeeeeer welkom zijn!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Die plateau's vind ik zelfs te hoog![]()
En ik heb een nieuw voornemen.. In de hele topic ga ik niets posten wat ik ga kopen of whatever.. enige die nog komen zijn die van asos.. verder niets
Maar ik mag wel plaatjes posten van schoenen die ik mooi vind!
Ik vond de uitgerekte foto logischer eruit zien dan dat hij 'normaal' is. Maar inderdaad, te hoog plateau.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Is die onderste niet gewoon heel erg uitgerekt en zijn ze eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
Dan nog is het plateau wel te hoog, maar op de foto die jij plaatste zien ze er zo uitgerekt uit naar mijn idee..
600 euro moet ik maar even niet doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze kosten rond de 600 euro
Maar dames wees blij met bescheiden kuiten! Ik zelf heft echt mega kuiten (wel maar 36 in kleding en maat 37 in schoenen) door o.a. dansen en hardlopen en kan me daar echt flink aan ergeren. Altijd gezeik met laarzen kopen![]()
Wat slankere benen zou zeeeeeer welkom zijn!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb vandaag slippers aan dus kan niet 'voelen' hoeveel je nou eigenlijk op het middelste van je voet staat. Maar ik heb dansschoenen gehad (sneakers) waar het middelste gedeelte van de zool flexibel was. Ik miste daar geen steun dus zou goed kunnen dat deze schoenen ook voldoende steun bieden...quote:
Wauw. Echt apart dan. En mensen met platvoeten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb vandaag slippers aan dus kan niet 'voelen' hoeveel je nou eigenlijk op het middelste van je voet staat. Maar ik heb dansschoenen gehad (sneakers) waar het middelste gedeelte van de zool flexibel was. Ik miste daar geen steun dus zou goed kunnen dat deze schoenen ook voldoende steun bieden...
Jammer van de sleehak! Vind ze wel apart genoeg om te dragen namelijkquote:
Ze doen me op een of andere manier denken aan een dwangbuis ofzo. Maar ik vind ze wel kinky ergens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Jammer van de sleehak! Vind ze wel apart genoeg om te dragen namelijk
Dat wil ik ook wel weten! Ik ga werken op m'n hakken en even snel een boodschap doen. Maar hele dag winkelen of stappen kan ik echt niet op hakken! Dan komen echt de allstars of de slippers uit de kastquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef ChicaChula het volgende:
Haha ik ben bezig voor mn werk met een e-book met veel tips erin over winkelen dus misschien kan ik nog wat ervaring opdoen uit dit topic..
Dus meiden, tips over:
Hoe een hele dag te shoppen op fashionable high heels
Ik kan het op zich wel, maar dan moet ik echt van die inlegzooltjes hebben aan de voorkant en gewoon tussendoor lunchen en wat drinken. Gewoon ff je rust pakken danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten! Ik ga werken op m'n hakken en even snel een boodschap doen. Maar hele dag winkelen of stappen kan ik echt niet op hakken! Dan komen echt de allstars of de slippers uit de kast
Ah toppiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:04 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik doe staand werk en ben gewend om minimaal 7 uur op hakken te lopen. Mijn geheimen:
- Twee paar meenemen. Niks werkt beter dan af en toe wisselen. Ook al zijn ze allebei van hoge hakken, je voeten krijgen rust als ze even in een andere positie staan.
- Talkpoeder bij strakke schoenen. Je hebt er ook een officiele versie van, geen idee hoe dat heet. Maar het kan zeker een paar uur schelen dat je het uithoudt in strakke strakke pumps. Ook ideaal voor dansen in hoge hakken. (Zelfde idee maar minder effectief: Blarenstick)
- In de winter: Sokken of Maillots. Schijnt hip te zijn, en het zit heerlijk. Nergens last meer van.
- Altijd een blarenpleister op zak hebben. Gewoon voor het geval alle bovenstaande tips niet hielpen. Blarenpleister geeft direct verlichting en een buffer op de plek waar je het nodig hebt.
- Klinkertjes en kinderkopjes: Gewicht naar de bal van je voet verplaatsen, je hak raakt de steentjes nog, maar blijft er dan niet meer tussenhangen en gaat zo niet kapot. Let wel op dat je niet op je tenen gaat lopen ipv de bal, want dat ziet er nogal debiel uit
Wat is dan het rijtje voor Nederland? Ik heb me tot nu toe redelijk beperkt tot online shoppen maar ik wil wel eens een dagje gaan schoenenshoppen in Nederlandquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben nu bezig met de top tien steden.. Binnen NL heb ik al.. ben nu bij internationaal.. zit op nr 8 nu.. Dus als iemand nog 2 steden weet die niet vaak genoemd worden maar toch echt de moeite waard zijn voor een stedentripje haha
1. New York City
2. Parijs
3. Barcelona
4. Londen
5. Kopenhagen
6. Berlijn
7. Antwerpen
8. Milaan
Deze staan er al in...
Hong Kong, Bangkok, Dubai?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben nu bezig met de top tien steden.. Binnen NL heb ik al.. ben nu bij internationaal.. zit op nr 8 nu.. Dus als iemand nog 2 steden weet die niet vaak genoemd worden maar toch echt de moeite waard zijn voor een stedentripje haha
1. New York City
2. Parijs
3. Barcelona
4. Londen
5. Kopenhagen
6. Berlijn
7. Antwerpen
8. Milaan
Deze staan er al in...
Praag!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef ChicaChula het volgende:
1. New York City
2. Parijs
3. Barcelona
4. Londen
5. Kopenhagen
6. Berlijn
7. Antwerpen
8. Milaan
Deze staan er al in...
Beetje jammer dat Amsterdam bovenaan staatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef ChicaChula het volgende:
NL:
1. Amsterdam
2. Utrecht
3. Groningen
4. Maastricht
5. Den Haag
6. Rotterdam
7. Haarlem
8. Den Bosch
9. Arnhem
10. Breda
Deeeen Bosscchh!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef ChicaChula het volgende:
NL:
1. Amsterdam
2. Utrecht
3. Groningen
4. Maastricht
5. Den Haag
6. Rotterdam
7. Haarlem
8. Den Bosch
9. Arnhem
10. Breda
Haha lekker voor je! Rotterdam staat hogerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Deeeen Bosscchh!
Nummer 8 maar??
Als ik zou moeten kiezen voor echt een goed dagje shoppen dan wordt het toch Maastricht of Groningenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef Lips het volgende:
Waar zou ik dan het beste heen kunnen voor een dagje shoppen (en dan niet alleen schoenen die ik niet kan betalen, dan wordt windowshoppen frustrerend)
Wat is er leuk aan Den bosch qua winkelgelegenheid?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Deeeen Bosscchh!
Nummer 8 maar??
Nee jonge, je hebt in Den Bosch alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Den bosch qua winkelgelegenheid?
Je hebt leuke terrassen, het ziet er schattig uit. En dan?
Ik vind er maar weinig keus.
Groningen is wel heel ver vanuit Eindhoven...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen voor echt een goed dagje shoppen dan wordt het toch Maastricht of Groningen
Haha Eindhoven de gekstuh!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Groningen is wel heel ver vanuit Eindhoven...
Maastricht is dus een goede winkelstad voor schoenen? Moet ik daar maar eens heen
Hmm vanuit Eindhoven wel ja. Dan zou ik zeker voor Maastricht gaan!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Groningen is wel heel ver vanuit Eindhoven...
Maastricht is dus een goede winkelstad voor schoenen? Moet ik daar maar eens heen
Ik werk er ook (midden in de stad) en hoop er dit jaar nog te gaan wonen. Woon nu in Veldhoven maar heb huisje gekocht in Eindhovenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha Eindhoven de gekstuh!
Ik zit nu ook in Eindhoven, aangezien ik hier werk.
Eindhoven is een klein beetje baazz.
Ik vind die uitgesneden sleehak echt heel leuk, maar had het nog leuker gevonden als het een pump was denk ik of iets met bandjes. Dat het helemaal tot de enkel zit staat mij nooit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Lips het volgende:
Ik doe mee met een plaatje! Jammer van de open teen maar vind deze wel cool!
[ afbeelding ]
Maar dat was toch het hele punt, leuke winkelsteden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee jonge, je hebt in Den Bosch alles.
Mooiste stad van de wereld!!!![]()
![]()
(Pssst, okee, misschien niet de grootste winkel stad, maar dat is tussen ons.)
Je moet niet naar die jongen luisteren. Die weet er helemaal niks van. Het is een manquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:22 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Maar dat was toch het hele punt, leuke winkelsteden?
Echt? Leuk!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik werk er ook (midden in de stad) en hoop er dit jaar nog te gaan wonen. Woon nu in Veldhoven maar heb huisje gekocht in Eindhoven
Hee! Dat is niet waar!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Je moet niet naar die jongen luisteren. Die weet er helemaal niks van. Het is een man
Nou dan vinden we je toch vrouw....Wat jij wil!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet waar!![]()
Oh wacht, dat man gedeelte wel natuurlijk.
Hoe weet jij dat trouwens zo zeker? Dat ik een man ben??![]()
![]()
Haha, ik heb zo mijn vermoedensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Hee! Dat is niet waar!![]()
Oh wacht, dat man gedeelte wel natuurlijk.
Hoe weet jij dat trouwens zo zeker? Dat ik een man ben??![]()
![]()
kfcquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Echt? Leuk!
Werk je midden in de stad??
Dan kan jij dus tijdens de pauze naar de KFC!!!
Dat ga ik net niet halen vanuit Ekkersrijt. Haha
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, ik heb zo mijn vermoedens
Al zou je vast leuk zijn met een paar hakken aan
Ja maar bij KFC aaien ze elke kip nog even voordat z'n kop eraf gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:26 schreef Lips het volgende:
[..]
kfc
Al zou ik dode beesten eten (wat ik dus niet doe) dan zou ik nog niet naar die martelaars van de kfc gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat net ook te denken dat het ongeveer rond mijn 16ste geweest zal zijn. De tijd dat ik echt mocht gaan stappenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Mijn eerste paar hakken kreeg ik toen ik 13 was. Maar toen droeg ik ze natuurlijk nog niet elke dag. Want dat mocht niet...
Maar zo sinds mn 16e draag ik ongeveer 70% van de tijd dat ik schoenen aan heb, hakken. Die met de jaren hoger werden. Het begon met 7 cm en nu gaan ze tot 13cm (excl plateau).
Ik word in november 25 trouwens. Dus dat is bijna 9 jaar dan.
Ik draag voornamelijk hakken naar studie/werk/feestjes/uitgaan/winkelen.
Ik draag geen hakken thuis-tenzij voor de lol of feestje/strand/bos/sport etc
Volgens mij klopt het laatste niet helemaal want nu lijkt het net of je het strand en bos ingaat met hakken aanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Mijn eerste paar hakken kreeg ik toen ik 13 was. Maar toen droeg ik ze natuurlijk nog niet elke dag. Want dat mocht niet...
Maar zo sinds mn 16e draag ik ongeveer 70% van de tijd dat ik schoenen aan heb, hakken. Die met de jaren hoger werden. Het begon met 7 cm en nu gaan ze tot 13cm (excl plateau).
Ik word in november 25 trouwens. Dus dat is bijna 9 jaar dan.
Ik draag voornamelijk hakken naar studie/werk/feestjes/uitgaan/winkelen.
Ik draag geen hakken thuis-tenzij voor de lol of feestje/strand/bos/sport etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mn eerste paar hakken kreeg ik in groep 8 ( a la spice girls) en dat weet ik nog heel goed aangezien ik pas met een vriendinnetje haar oude dagboek bekeek en daar in stond: En ZIJ MAG wel hakken van haar moeder en ik niet dus ik werd heel boos op haar maar eigenlijk ben ik een beetje jarloers (ook echt zo geschreven jaRloers)
Aaaahnu heeft die vriendin ook heel veel hakjes hoor..
![]()
Haha, ik herinner me ook goed dat ik dus echt voor het eerst mocht gaan stappen. Ik ging met mn beste vriendinnetje en voor de gelegenheid ging ik smiddags met haar nieuwe schoenen kopen. hakschoenen natuurlijk. Ze waren roze met witte stipjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zat net ook te denken dat het ongeveer rond mijn 16ste geweest zal zijn. De tijd dat ik echt mocht gaan stappen. Damn ik word oud haha.
Heb het aangepast n beetjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het laatste niet helemaal want nu lijkt het net of je het strand en bos ingaat met hakken aanlijkt me niet zo fijn haha
Haha, ik herinner me dat ook echt heel goed. Mijn ouders zeiden toen tegen me kijk maar hoe laat je thuis komt. En ik heel stoer natuurlijk heel laat thuiskomen en toen waren ze pissedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:48 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Haha, ik herinner me ook goed dat ik dus echt voor het eerst mocht gaan stappen. Ik ging met mn beste vriendinnetje en voor de gelegenheid ging ik smiddags met haar nieuwe schoenen kopen. hakschoenen natuurlijk. Ze waren roze met witte stipjes.
De jongste misschien wel, maar niet de enige die niet in Brabant woontquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
Ben ik nou gewoon de jongste hier?![]()
![]()
![]()
En die enige die niet in Brabant woont?![]()
![]()
![]()
Ik voel me in de minderheid
Ohhh gelukkigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:05 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De jongste misschien wel, maar niet de enige die niet in Brabant woont![]()
Zuid-Holland
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan missen jullie wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:05 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De jongste misschien wel, maar niet de enige die niet in Brabant woont![]()
Zuid-Holland
Daar heb ik een aantal jaar geleden gewoondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig
Ik woon in Noord-Holland
Die was zooo te verwachtenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:06 schreef Giester het volgende:
[..]
[..]
Dan missen jullie wat.
Brabant is het mooiste wat er is!
Ik woon in Haarlem/Heemstede (precies op de grens!) om precies te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:07 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Daar heb ik een aantal jaar geleden gewoond
Ik heb toen in Alkmaar gewoond dus dat is wel vlakbij. Haarlem is wel een leuke stadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik woon in Haarlem/Heemstede (precies op de grens!) om precies te zijn
Gecondoleerd.quote:
Tik'm aan.quote:
precies. en hier in het zonnige zuiden is het vaker mooi weer waardoor vrouwen sneller pumps dragen zonder koude voeten te krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Tik'm aan.
En vrouwen met high heels komen hier ook beter naar voren en ziet er nog sexier uit.
Dat heeft te maken met de geometrie van Aarde en de ligging van Brabant ten opzichte van de zon. Brabant ligt namelijk precies in het midden van de aarde, dit gezien vanaf het centrum van de Melkweg. Dus niet beginnen over de evenaar en blabla. Brabant is gewoon baaz.
Jij weet het!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
precies. en hier in het zonnige zuiden is het vaker mooi weer waardoor vrouwen sneller pumps dragen zonder koude voeten te krijgen.
Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Giester het volgende:
[..]
In Brabant weten we zelf!
Nu de rest van Nederland nog.
Ik ben ook 22quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je, je DENKT dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |