Haha, ik herinner me dat ook echt heel goed. Mijn ouders zeiden toen tegen me kijk maar hoe laat je thuis komt. En ik heel stoer natuurlijk heel laat thuiskomen en toen waren ze pissedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:48 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Haha, ik herinner me ook goed dat ik dus echt voor het eerst mocht gaan stappen. Ik ging met mn beste vriendinnetje en voor de gelegenheid ging ik smiddags met haar nieuwe schoenen kopen. hakschoenen natuurlijk. Ze waren roze met witte stipjes.
De jongste misschien wel, maar niet de enige die niet in Brabant woontquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
Ben ik nou gewoon de jongste hier?![]()
![]()
![]()
En die enige die niet in Brabant woont?![]()
![]()
![]()
Ik voel me in de minderheid
Ohhh gelukkigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:05 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De jongste misschien wel, maar niet de enige die niet in Brabant woont![]()
Zuid-Holland
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan missen jullie wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:05 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De jongste misschien wel, maar niet de enige die niet in Brabant woont![]()
Zuid-Holland
Daar heb ik een aantal jaar geleden gewoondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig
Ik woon in Noord-Holland
Die was zooo te verwachtenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:06 schreef Giester het volgende:
[..]
[..]
Dan missen jullie wat.
Brabant is het mooiste wat er is!
Ik woon in Haarlem/Heemstede (precies op de grens!) om precies te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:07 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Daar heb ik een aantal jaar geleden gewoond
Ik heb toen in Alkmaar gewoond dus dat is wel vlakbij. Haarlem is wel een leuke stadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:09 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik woon in Haarlem/Heemstede (precies op de grens!) om precies te zijn
Gecondoleerd.quote:
Tik'm aan.quote:
precies. en hier in het zonnige zuiden is het vaker mooi weer waardoor vrouwen sneller pumps dragen zonder koude voeten te krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Tik'm aan.
En vrouwen met high heels komen hier ook beter naar voren en ziet er nog sexier uit.
Dat heeft te maken met de geometrie van Aarde en de ligging van Brabant ten opzichte van de zon. Brabant ligt namelijk precies in het midden van de aarde, dit gezien vanaf het centrum van de Melkweg. Dus niet beginnen over de evenaar en blabla. Brabant is gewoon baaz.
Jij weet het!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
precies. en hier in het zonnige zuiden is het vaker mooi weer waardoor vrouwen sneller pumps dragen zonder koude voeten te krijgen.
Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Giester het volgende:
[..]
In Brabant weten we zelf!
Nu de rest van Nederland nog.
Ik ben ook 22quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je, je DENKT dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |