Haha juist. Maar beter lang leve hakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Je hebt gelijk![]()
Lang leve de spillepoten!![]()
Hahaha
Die plateau's vind ik zelfs te hoogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die trouwens weet van welk merk deze 2 zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schuldsanering gaat het druk krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Op www.cutedress.com zijn er heel veel leuke jurkjes die goed bij hakken passen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha juist. Maar beter lang leve hakken
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dan duim maar dat het topic snel vol zitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Die plateau's vind ik zelfs te hoog![]()
En ik heb een nieuw voornemen.. In de hele topic ga ik niets posten wat ik ga kopen of whatever.. enige die nog komen zijn die van asos.. verder niets
Maar ik mag wel plaatjes posten van schoenen die ik mooi vind!
Is die onderste niet gewoon heel erg uitgerekt en zijn ze eigenlijk zo:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt viel me ook al op. Zo zijn ze een stuk mooier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Is die onderste niet gewoon heel erg uitgerekt en zijn ze eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
Dan nog is het plateau wel te hoog, maar op de foto die jij plaatste zien ze er zo uitgerekt uit naar mijn idee..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kosten rond de 600 euroquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Die bovenste is zo mooi!
Volgens mij herken ik m ergens van. Waar heb je m vandaan?
Kzou m zo kopen. Mits ie binnen mn budget valt
Troost je met de gedachte dat je prima sleehakken kunt dragen. Of moest je daar juist helemaal niks van hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze kosten rond de 600 euro
Maar dames wees blij met bescheiden kuiten! Ik zelf heft echt mega kuiten (wel maar 36 in kleding en maat 37 in schoenen) door o.a. dansen en hardlopen en kan me daar echt flink aan ergeren. Altijd gezeik met laarzen kopen![]()
Wat slankere benen zou zeeeeeer welkom zijn!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Die plateau's vind ik zelfs te hoog![]()
En ik heb een nieuw voornemen.. In de hele topic ga ik niets posten wat ik ga kopen of whatever.. enige die nog komen zijn die van asos.. verder niets
Maar ik mag wel plaatjes posten van schoenen die ik mooi vind!
Ik vond de uitgerekte foto logischer eruit zien dan dat hij 'normaal' is. Maar inderdaad, te hoog plateau.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:53 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Is die onderste niet gewoon heel erg uitgerekt en zijn ze eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
Dan nog is het plateau wel te hoog, maar op de foto die jij plaatste zien ze er zo uitgerekt uit naar mijn idee..
600 euro moet ik maar even niet doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze kosten rond de 600 euro
Maar dames wees blij met bescheiden kuiten! Ik zelf heft echt mega kuiten (wel maar 36 in kleding en maat 37 in schoenen) door o.a. dansen en hardlopen en kan me daar echt flink aan ergeren. Altijd gezeik met laarzen kopen![]()
Wat slankere benen zou zeeeeeer welkom zijn!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb vandaag slippers aan dus kan niet 'voelen' hoeveel je nou eigenlijk op het middelste van je voet staat. Maar ik heb dansschoenen gehad (sneakers) waar het middelste gedeelte van de zool flexibel was. Ik miste daar geen steun dus zou goed kunnen dat deze schoenen ook voldoende steun bieden...quote:
Wauw. Echt apart dan. En mensen met platvoeten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb vandaag slippers aan dus kan niet 'voelen' hoeveel je nou eigenlijk op het middelste van je voet staat. Maar ik heb dansschoenen gehad (sneakers) waar het middelste gedeelte van de zool flexibel was. Ik miste daar geen steun dus zou goed kunnen dat deze schoenen ook voldoende steun bieden...
Jammer van de sleehak! Vind ze wel apart genoeg om te dragen namelijkquote:
Ze doen me op een of andere manier denken aan een dwangbuis ofzo. Maar ik vind ze wel kinky ergens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Jammer van de sleehak! Vind ze wel apart genoeg om te dragen namelijk
Dat wil ik ook wel weten! Ik ga werken op m'n hakken en even snel een boodschap doen. Maar hele dag winkelen of stappen kan ik echt niet op hakken! Dan komen echt de allstars of de slippers uit de kastquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:50 schreef ChicaChula het volgende:
Haha ik ben bezig voor mn werk met een e-book met veel tips erin over winkelen dus misschien kan ik nog wat ervaring opdoen uit dit topic..
Dus meiden, tips over:
Hoe een hele dag te shoppen op fashionable high heels
Ik kan het op zich wel, maar dan moet ik echt van die inlegzooltjes hebben aan de voorkant en gewoon tussendoor lunchen en wat drinken. Gewoon ff je rust pakken danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten! Ik ga werken op m'n hakken en even snel een boodschap doen. Maar hele dag winkelen of stappen kan ik echt niet op hakken! Dan komen echt de allstars of de slippers uit de kast
Ah toppiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:04 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik doe staand werk en ben gewend om minimaal 7 uur op hakken te lopen. Mijn geheimen:
- Twee paar meenemen. Niks werkt beter dan af en toe wisselen. Ook al zijn ze allebei van hoge hakken, je voeten krijgen rust als ze even in een andere positie staan.
- Talkpoeder bij strakke schoenen. Je hebt er ook een officiele versie van, geen idee hoe dat heet. Maar het kan zeker een paar uur schelen dat je het uithoudt in strakke strakke pumps. Ook ideaal voor dansen in hoge hakken. (Zelfde idee maar minder effectief: Blarenstick)
- In de winter: Sokken of Maillots. Schijnt hip te zijn, en het zit heerlijk. Nergens last meer van.
- Altijd een blarenpleister op zak hebben. Gewoon voor het geval alle bovenstaande tips niet hielpen. Blarenpleister geeft direct verlichting en een buffer op de plek waar je het nodig hebt.
- Klinkertjes en kinderkopjes: Gewicht naar de bal van je voet verplaatsen, je hak raakt de steentjes nog, maar blijft er dan niet meer tussenhangen en gaat zo niet kapot. Let wel op dat je niet op je tenen gaat lopen ipv de bal, want dat ziet er nogal debiel uit
Wat is dan het rijtje voor Nederland? Ik heb me tot nu toe redelijk beperkt tot online shoppen maar ik wil wel eens een dagje gaan schoenenshoppen in Nederlandquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben nu bezig met de top tien steden.. Binnen NL heb ik al.. ben nu bij internationaal.. zit op nr 8 nu.. Dus als iemand nog 2 steden weet die niet vaak genoemd worden maar toch echt de moeite waard zijn voor een stedentripje haha
1. New York City
2. Parijs
3. Barcelona
4. Londen
5. Kopenhagen
6. Berlijn
7. Antwerpen
8. Milaan
Deze staan er al in...
Hong Kong, Bangkok, Dubai?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben nu bezig met de top tien steden.. Binnen NL heb ik al.. ben nu bij internationaal.. zit op nr 8 nu.. Dus als iemand nog 2 steden weet die niet vaak genoemd worden maar toch echt de moeite waard zijn voor een stedentripje haha
1. New York City
2. Parijs
3. Barcelona
4. Londen
5. Kopenhagen
6. Berlijn
7. Antwerpen
8. Milaan
Deze staan er al in...
Praag!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef ChicaChula het volgende:
1. New York City
2. Parijs
3. Barcelona
4. Londen
5. Kopenhagen
6. Berlijn
7. Antwerpen
8. Milaan
Deze staan er al in...
Beetje jammer dat Amsterdam bovenaan staatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef ChicaChula het volgende:
NL:
1. Amsterdam
2. Utrecht
3. Groningen
4. Maastricht
5. Den Haag
6. Rotterdam
7. Haarlem
8. Den Bosch
9. Arnhem
10. Breda
Deeeen Bosscchh!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef ChicaChula het volgende:
NL:
1. Amsterdam
2. Utrecht
3. Groningen
4. Maastricht
5. Den Haag
6. Rotterdam
7. Haarlem
8. Den Bosch
9. Arnhem
10. Breda
Haha lekker voor je! Rotterdam staat hogerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Deeeen Bosscchh!
Nummer 8 maar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |