Niet als de eurocrisis voort blijft slepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is een kabinet waar we het prima tot 2015 mee kunnen uitzingen.
En aan de andere kant zie je de lichtjes van de Wallen? Maar ik voel met je mee, toen ik in Rotterdam woonde keek ik vanuit de 9e verdieping uit op het centrum en de hoogbouw van Rotterdam.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
Jammer dat ik geen camera heb, de zuidas ziet er prachtig uit zo in de verte met die lichtjes.
Mooi is het kapitaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
Jammer dat ik geen camera heb, de zuidas ziet er prachtig uit zo in de verte met die lichtjes.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
Irritant zo'n klein glas. Moet om de haveklap wijn inschenken.
Je kan ook gewoon uit de fles drinken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
Irritant zo'n klein glas. Moet om de haveklap wijn inschenken.
Hij werkt bij de schrijvende pers. Goeie kans dat de boel op de fles gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon uit de fles drinken.
Hihi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij werkt bij de schrijvende pers. Goeie kans dat de boel op de fles gaat.
Jezus, je lijkt whis wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Binnenkort twee halve dagen achter elkaar werken. Benieuwd of ik het trek.
Luie donder, wacht maar totdat je straks op je kantoor zit, dan is het 's ochtends om 7u00 beginnen en 's avonds tot 22u00 / 23u00 doorgaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Zo vroeg?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luie donder, wacht maar totdat je straks op je kantoor zit, dan is het 's ochtends om 7u00 beginnen en 's avonds tot 22u00 / 23u00 doorgaan.
Zolang ik mn pinkie omhoog oud is er niks aan de hand inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon uit de fles drinken.
Arme jongen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Oh je neemt een groter glas. Zo'n veels te grote rode wijn bokaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zolang ik mn pinkie omhoog oud is er niks aan de hand inderdaad.
Dan moet ik naar de kast lopen. Dat is mij te ver.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh je neemt een groter glas. Zo'n veels te grote rode wijn bokaal.
Van enkele vrienden die in de zomer een stage bij in de investment banking sector deden heb ik gehoord dat ze idd zulke dagen maakten, c.q. ook zaterdag en zondagen regelmatig sneuvelden. Maar goed, daardoor kregen ze dan ook een stagevergoeding van ¤3.500 per maand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef eriksd het volgende:
De nood is hoog momenteel. Ik had vanochtend om 11:30 een afspraak maar had me verslapen.
[..]
Zo vroeg?
Die bankiers draaien inderdaad echt bizarre uren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van enkele vrienden die in de zomer een stage bij in de investment banking sector deden heb ik gehoord dat ze idd zulke dagen maakten, c.q. ook zaterdag en zondagen regelmatig sneuvelden. Maar goed, daardoor kregen ze dan ook een stagevergoeding van ¤3.500 per maand.
Een paar dagen heb ik dat ook wel eens gedaan, maar dat echt tijdenlang achter elkaar volhouden, respect hoor, ik zou dat niet kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Die bankiers draaien inderdaad echt bizarre uren.
Gelukkig ben ik maar een eenvoudige tax-attorney in wording. Mijn eerste stagedag moet ik me melden om 9:30quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van enkele vrienden die in de zomer een stage bij in de investment banking sector deden heb ik gehoord dat ze idd zulke dagen maakten, c.q. ook zaterdag en zondagen regelmatig sneuvelden. Maar goed, daardoor kregen ze dan ook een stagevergoeding van ¤3.500 per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |