gewoon verven met paarse stippen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mijn baard nu ook rood wordt, heb ik dat ook.
Ja, dat wel, maar het hoeft niet om de 2 dagen ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
je moet het wel een keer doen. laten staan wordt onverzorgd op den duur
Mijn baard is eckte ginger. M'n hoofdhaar neigt in de winter naar rossig. In de zomer gewoon blond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mijn baard nu ook rood wordt, heb ik dat ook.
3 voldoet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het hoeft niet om de 2 dagen ofzo.
Ligt sowieso aan de man en aan de baard. Sommige mannen hebben na een week nog niet echt een baardje, sommige mannen hebben na 2 dagen al een enorme baard.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt sowieso aan de man en aan de baard. Sommige mannen hebben na een week nog niet echt een baardje, sommige mannen hebben na 2 dagen al een enorme baard.Ik vind paar dagen baardje
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja ieder zijn smaak. Liever een man met lichaamsbeharing dan een jongetje met geen haren.
In de zomer is mijn haar lichtblond, in de winter donkerblondquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn baard is eckte ginger. M'n hoofdhaar neigt in de winter naar rossig. In de zomer gewoon blond.
Ik ben alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook pedofiel of efebofiel.
Je weet dat hij in die scene met een bijl het hoofd van de dame die hij anaal penetreert slaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]dat niet.
dat doe ik alleen bij jeweetwelomg
hou opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet dat hij in die scene met een bijl het hoofd van de dame die hij anaal penetreert slaat?
Je ermee bemoeienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet met uitdrukkingen kunnen leven.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je ermee bemoeien
Impliceren dat ik dat niet kanuitdrukkingen
maar die specifieke uitdrukking
watskebeurtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
In Londen zijn ze ook helemaal gek geworden.
Ik weet heus wel dat er rellen zijn, maar er zal wel weer iets gebeurd zijn waardoor Hero zegt dat ze gek geworden zijn.quote:
dat zei je zelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er zijn geen rellen om het voetbal
doosquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik in eerste instantie.
Je bent goed aan het assimileren in Almere (voel die alliteratie en die eindrijm dan).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
daarbij moet het buitenland afgeschaft worden
Mooie ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je bent goed aan het assimileren in Almere (voel die alliteratie en die eindrijm dan). [ afbeelding ]
Een leuke voor de kennismakingsochtend wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Daarmee kun je volgend jaar de troll van je studie worden.
Hehehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
Een leuke voor de kennismakingsochtend wel.
Bij het onderdeel:
Wat verwacht je van de studie?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar mijn klasgenoten.
Toen ik het eerst las, dacht ik "huh, heb ik dat getypt?"quote:
Ik ook. Blegh, ik wil stiekem al naar school.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar mijn studiegenoten.
Sukkelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Toen ik het eerst las, dacht ik "huh, heb ik dat getypt?"
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Toen ik het eerst las, dacht ik "huh, heb ik dat getypt?"
Met toompje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben benieuwd naar mijn klasgenoten. Zeker meer meisjes dan jongens.
twee en een half mens niet mogenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik weet van vijf mensen dat ik met ze Nederlands heb, maar ik mag de helft al niet.dat wordt wat
Ik ook, hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook. Blegh, ik wil stiekem al naar school.![]()
er zit een historie achter -Dora-quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En ik dacht dat de KLB-SC de naam had gemeen te zijn voor nieuwkomers
Tja, rechtse gedachten alom hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En ik dacht dat de KLB-SC de naam had gemeen te zijn voor nieuwkomers
Grappenmakerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tja, rechtse gedachten alom hier.
Impliceren dat jij rechts bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op nieuwelingen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op nieuwelingen.
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat jij rechts bent.
het is een hijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.
quote:
nee ik heb anderen plannon dit weekeindequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Etsu het volgende:
de vraag is met wie
omg dastan jij toch niet he
wat ga je doen danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee ik heb anderen plannon dit weekeinde
Impliceren dat we naar klassieke, dan wel renaissancistische dan wel neo-classicistische normen typen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
dastannetje dat rijtje is niet echt symmetrisch
Die baard altijd ginger komt omdat die regelmatig opnieuw moet gaan groeien, en die hoofdharen zitten dagenlang in de zon. Ik denk dat met m'n baard hetzelfde zou gebeuren als ik 'm echt lang laat staan maar dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In de zomer is mijn haar lichtblond, in de winter donkerblondDus het is wel redelijk herkenbaar. Behalve die baard.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat we naar klassieke, dan wel renaissancistische dan wel neo-classicistische normen typen.
lekker zo de melk uit je snor zuigenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die baard altijd ginger komt omdat die regelmatig opnieuw moet gaan groeien, en die hoofdharen zitten dagenlang in de zon. Ik denk dat met m'n baard hetzelfde zou gebeuren als ik 'm echt lang laat staan maar dat is gewoon vies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Criminal Minds is echt te ziek gewoon soms
ik heb haar gevraagd veel fruit te eten, ananas en zo,quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb haar gevraagd veel fruit te eten, ananas en zo,
dan is een 69 een beetje te pruimen daar beneden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
mensen die je mag bashen/haten;
luukieboy2
-Dora-
emzor1994
motorbloempje
Etsu
jeetje dan walg ik ontzettend van etsuquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is een vieze kroket met mosterd.
RT RT RT RT @Ezellquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is een vieze kroket met mosterd.
hoe klein zijn ze nu danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
hee etsu, je kent toch wel ans, van op de hoek? je weet wel, van jaap en tineke. zij heeft een borstverkleining laten doen
zullen we gelijk vragen of we ze mogen aanraken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb vernomen B. maar ja, 't is maar een gerucht. ga 't binnenkort maar eens checken![]()
![]()
Terecht. Het smaakt net als een mislukte kaassoufflé.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje dan walg ik ontzettend van etsu
OMFG. #WATEENEERquote:
straks springt die wond open man, moet ik niet hebben. al die melkproducerende kliertjes druppelen dan langs mijn handquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we gelijk vragen of we ze mogen aanraken?![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
straks springt die wond open man, moet ik niet hebben. al die melkproducerende kliertjes druppelen dan langs mijn hand
ja, ans van op de hoekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Borstverkleiningen.Bitch please.
Bij sommige mensen is het wel prettig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Borstverkleiningen.Bitch please.
ga wegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
dastan heb je gehoord he, die geert, het oompje van ans van op de hoek, die heeft een penisverkleining laten doen![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik permanent weg zou gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds dat je weggaat en dan kom je steeds weer terug?
Nee, maar ik vind het een rare gedachtegang. Waarom dat zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik permanent weg zou gaan.
dat werd wel eens tijd jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
ik had wel vernomen dat oom nico, je weet wel, aangetrouwd, zwager van tineke, sinds kort bij een diëtiste loopt
o, dat moet ik morgen aan hennie vertellenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
het schijnt dat er zo'n 5 centimeter eraf is gegaan![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Waarom ging je tijdelijk weg dan?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het een rare gedachtegang. Waarom dat zo?
ja, kees zei al: de kilo's beginnen te komen. en bep en annie zaten ook al een tijdje te klagen over zijn pensquote:
dat is wel heel oprecht en eerlijk van kees, zou zie ik truus niet zo snel doen eigenlijk. die truus he, het nichtje van piet henk, de buurman van ans van op de hoek, die blijkt vreemd te zijn gegaan en heeft nu aids opgelopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, kees zei al: de kilo's beginnen te komen. en bep en annie zaten ook al een tijdje te klagen over zijn pens![]()
heeft zij zich laten nemen `van achteren` dan? ik dacht dat truus daar niet zo van hield, tenminste, dat zei hennie altijd. maar goed, zij vertelt ook niet alles natuurlijk. wel erg, en wat een tragedie voor de kinderen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is wel heel oprecht en eerlijk van kees, zou zie ik truus niet zo snel doen eigenlijk. die truus he, het nichtje van piet henk, de buurman van ans van op de hoek, die blijkt vreemd te zijn gegaan en heeft nu aids opgelopen
treesje drinkt sinds kort decafé hoor. cor zat inderdaad aan de borrel al.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
op de koffieze drinken geen eens koffie man
ja maar ik heb beloofd het voor me te houden, dus dat moet jij dan ook doen hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
heeft zij zich laten nemen `van achteren` dan? ik dacht dat truus daar niet zo van hield, tenminste, dat zei hennie altijd. maar goed, zij vertelt ook niet alles natuurlijk. wel erg, en wat een tragedie voor de kinderen!
is goed hoor, al weet ik niet of ik bep en annie nog in de ogen kan kijken nu ik dit weet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik heb beloofd het voor me te houden, dus dat moet jij dan ook doen he
gewoon niks meer van laten horenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
is goed hoor, al weet ik niet of ik bep en annie nog in de ogen kan kijken nu ik dit weet.
ja maar ik kom annie altijd tegen bij de vomar.quote:
neeeeeee dat meen je niet. hij was mijn suikeroompjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wisten jullie trouwens dat ger, de achterneef van trudie en kees een beroerte heeft gehad?
ger, de man van corrie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wisten jullie trouwens dat ger, de achterneef van trudie en kees een beroerte heeft gehad?
ja die ger, zo jong nog, echt erg, ook voor arme corrie, die heeft al zoveel tegenslag gehad, dit kan ze nu echt niet gebruikenquote:
Jason Derülo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jason Derülo - It Girl = gemaakt op 538 met 78,6%.
Vast wel iemand die 538-muziek luistert?
Scherp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je had je tanden toch al gepoetst.
proef ik toch niets meer vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je had je tanden toch al gepoetst.
Je iets aantrekken van dat soort non-zangers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jason Derülo.
Als ik één iemand hard tegen z'n ketel wil slaan is het wel Jason Derülo. Met z'n nichtenstem. Iedere keer z'n naam roepen als z'n nummer begint. 'JEEEEEEEEEESEEEEENN DUUUUROELLOOOOOO"
Krijg een afvaltyfusgriepgalblaasinfectie.
6 uurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
ik moet morgen om kwart voor 11 opstaan, hoelaat zal ik slapen
Dat is juist in z'n nieuwe track niet meer het geval.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere keer z'n naam roepen als z'n nummer begint. 'JEEEEEEEEEESEEEEENN DUUUUROELLOOOOOO"
Heb je al vrouwenwarmte?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je iets aantrekken van dat soort non-zangers.
ik sliep met mariekje in een bed in groep vierquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
vrouwelijk schoon in je bed willen hebben
zo vies bah
fotografische afbeeldingen van mariekje graagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik sliep met mariekje in een bed in groep vier
ik heb nog een vale foto, maar heb geen scannerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
fotografische afbeeldingen van mariekje graag
Macintosh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
Nieuw logo Olympische Spelen London 2012:
[ afbeelding ]
Oude meme is oudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet mijn printscreen vriend
Ik glimlachte een klein beetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
Nieuw logo Olympische Spelen London 2012:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Oké.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles wat je tegen me zegt op msn.x 10^99
ik feliciteer je nu vast want ik ga zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef Kaasrol het volgende:
hallon ballon. jarig over 50 minuten
Dankjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik feliciteer je nu vast want ik ga zo
gefeliciteerd
stop 't in de vriezerquote:
Het zit al in mijn buik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
stop 't in de vriezer
IK EIS EEN ANTWOORDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
Wacht wat is dezen sinds wanneer is het SES SC
Als je studieboeken, slechte films en slechte wijn daartoe rekent wel.quote:
Dat kan onder vrouwenwarmte gerekend worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je studieboeken, slechte films en slechte wijn daartoe rekent wel.
Sinds vanmiddagquote:
maar waaromquote:
Moet je aan motorbloempje vragen.quote:
ach en weequote:
dan heb je pechquote:
stoerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat emo.gif wat hier is het al tien voor half 1 skl
Ja, eindelijk rijlesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
mare je bent dus bijna achttien kaasrol
Weet ik nog niet, ben van plan na het introkamp van school te beginnen.quote:
cool gaan we samen de weg onveilig makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ben van plan na het introkamp van school te beginnen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mij niet eens bedanken, kkzemmel kaasrol
gezelligquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
* Klinkerbotsing gaat bij R_R in het hoekje mee zitten huilen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mij niet eens bedanken, kkzemmel kaasrol
quote:
Fijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan onder vrouwenwarmte gerekend worden.
Mijn paint uit je sign halen, dat is pas ondankbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
* Klinkerbotsing vindt Kaasrol een beetje ondankbaar.
Man, ik wil de link van je sig om dat topic te lezen, waarom heb je dat blauwe gedeelte weggehaald?quote:
Ik zal even voor je kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Man, ik wil de link van je sig om dat topic te lezen, waarom heb je dat blauwe gedeelte weggehaald?
Alvast gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
maar ik ga ook maar slaapje doen zo denk ik
vooruit dan maarquote:
Dankjequote:
18 willen worden terwijl je online bentquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
18 willen worden terwijl je online bentEhnee.
1 uur snachtsquote:
wilde je je mama een onrustige nacht toewensen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
een FOK! verjaardagsfeestje, met virtuele drank en ballonnen!
Natuurlijk, ik begon daar al vroeg mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
wilde je je mama een onrustige nacht toewensen ofzo?
danke sehr.quote:
Wow, ben je naar Hull geëmigreerd? Hoe is dat?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Man, ik wil de link van je sig om dat topic te lezen, waarom heb je dat blauwe gedeelte weggehaald?
Dat was de post waar zij op reageerde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou. De oude mensen zitten meestal in de raad der wijzen en die mogen beslissen. Maar jij bent al zo oud en dement dat je alweer uit de raad bent getrapt. Nu vormen BDH en ik de raad der wijzen, met barrie en fed als uitvoerend bestuur.
Even kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Dat was de post waar zij op reageerde.
MAXIMUM ULTIMATE TROLLING TO THE ULTIMATE MAX!!1!!!!1!![]()
![]()
hoinquote:
Mooi inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Dat was de post waar zij op reageerde.
MAXIMUM ULTIMATE TROLLING TO THE ULTIMATE MAX!!1!!!!1!![]()
![]()
Op m'n profielfoto kan je trouwens een heel klein beetje m'n rooie baard zien.quote:
ik ga je stalkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op m'n profielfoto kan je trouwens een heel klein beetje m'n rooie baard zien.
Yeah I sawquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op m'n profielfoto kan je trouwens een heel klein beetje m'n rooie baard zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |