ik heb haar gevraagd veel fruit te eten, ananas en zo,quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb haar gevraagd veel fruit te eten, ananas en zo,
dan is een 69 een beetje te pruimen daar beneden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
mensen die je mag bashen/haten;
luukieboy2
-Dora-
emzor1994
motorbloempje
Etsu
jeetje dan walg ik ontzettend van etsuquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is een vieze kroket met mosterd.
RT RT RT RT @Ezellquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is een vieze kroket met mosterd.
hoe klein zijn ze nu danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
hee etsu, je kent toch wel ans, van op de hoek? je weet wel, van jaap en tineke. zij heeft een borstverkleining laten doen
zullen we gelijk vragen of we ze mogen aanraken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb vernomen B. maar ja, 't is maar een gerucht. ga 't binnenkort maar eens checken![]()
![]()
Terecht. Het smaakt net als een mislukte kaassoufflé.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje dan walg ik ontzettend van etsu
OMFG. #WATEENEERquote:
straks springt die wond open man, moet ik niet hebben. al die melkproducerende kliertjes druppelen dan langs mijn handquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we gelijk vragen of we ze mogen aanraken?![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
straks springt die wond open man, moet ik niet hebben. al die melkproducerende kliertjes druppelen dan langs mijn hand
ja, ans van op de hoekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Borstverkleiningen.Bitch please.
Bij sommige mensen is het wel prettig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Borstverkleiningen.Bitch please.
ga wegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
dastan heb je gehoord he, die geert, het oompje van ans van op de hoek, die heeft een penisverkleining laten doen![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik permanent weg zou gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds dat je weggaat en dan kom je steeds weer terug?
Nee, maar ik vind het een rare gedachtegang. Waarom dat zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik permanent weg zou gaan.
dat werd wel eens tijd jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
ik had wel vernomen dat oom nico, je weet wel, aangetrouwd, zwager van tineke, sinds kort bij een diëtiste loopt
o, dat moet ik morgen aan hennie vertellenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
het schijnt dat er zo'n 5 centimeter eraf is gegaan![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Waarom ging je tijdelijk weg dan?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het een rare gedachtegang. Waarom dat zo?
ja, kees zei al: de kilo's beginnen te komen. en bep en annie zaten ook al een tijdje te klagen over zijn pensquote:
dat is wel heel oprecht en eerlijk van kees, zou zie ik truus niet zo snel doen eigenlijk. die truus he, het nichtje van piet henk, de buurman van ans van op de hoek, die blijkt vreemd te zijn gegaan en heeft nu aids opgelopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, kees zei al: de kilo's beginnen te komen. en bep en annie zaten ook al een tijdje te klagen over zijn pens![]()
heeft zij zich laten nemen `van achteren` dan? ik dacht dat truus daar niet zo van hield, tenminste, dat zei hennie altijd. maar goed, zij vertelt ook niet alles natuurlijk. wel erg, en wat een tragedie voor de kinderen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is wel heel oprecht en eerlijk van kees, zou zie ik truus niet zo snel doen eigenlijk. die truus he, het nichtje van piet henk, de buurman van ans van op de hoek, die blijkt vreemd te zijn gegaan en heeft nu aids opgelopen
treesje drinkt sinds kort decafé hoor. cor zat inderdaad aan de borrel al.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
op de koffieze drinken geen eens koffie man
ja maar ik heb beloofd het voor me te houden, dus dat moet jij dan ook doen hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
heeft zij zich laten nemen `van achteren` dan? ik dacht dat truus daar niet zo van hield, tenminste, dat zei hennie altijd. maar goed, zij vertelt ook niet alles natuurlijk. wel erg, en wat een tragedie voor de kinderen!
is goed hoor, al weet ik niet of ik bep en annie nog in de ogen kan kijken nu ik dit weet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik heb beloofd het voor me te houden, dus dat moet jij dan ook doen he
gewoon niks meer van laten horenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
is goed hoor, al weet ik niet of ik bep en annie nog in de ogen kan kijken nu ik dit weet.
ja maar ik kom annie altijd tegen bij de vomar.quote:
neeeeeee dat meen je niet. hij was mijn suikeroompjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wisten jullie trouwens dat ger, de achterneef van trudie en kees een beroerte heeft gehad?
ger, de man van corrie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wisten jullie trouwens dat ger, de achterneef van trudie en kees een beroerte heeft gehad?
ja die ger, zo jong nog, echt erg, ook voor arme corrie, die heeft al zoveel tegenslag gehad, dit kan ze nu echt niet gebruikenquote:
Jason Derülo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jason Derülo - It Girl = gemaakt op 538 met 78,6%.
Vast wel iemand die 538-muziek luistert?
Scherp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je had je tanden toch al gepoetst.
proef ik toch niets meer vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je had je tanden toch al gepoetst.
Je iets aantrekken van dat soort non-zangers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jason Derülo.
Als ik één iemand hard tegen z'n ketel wil slaan is het wel Jason Derülo. Met z'n nichtenstem. Iedere keer z'n naam roepen als z'n nummer begint. 'JEEEEEEEEEESEEEEENN DUUUUROELLOOOOOO"
Krijg een afvaltyfusgriepgalblaasinfectie.
6 uurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
ik moet morgen om kwart voor 11 opstaan, hoelaat zal ik slapen
Dat is juist in z'n nieuwe track niet meer het geval.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere keer z'n naam roepen als z'n nummer begint. 'JEEEEEEEEEESEEEEENN DUUUUROELLOOOOOO"
Heb je al vrouwenwarmte?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je iets aantrekken van dat soort non-zangers.
ik sliep met mariekje in een bed in groep vierquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
vrouwelijk schoon in je bed willen hebben
zo vies bah
fotografische afbeeldingen van mariekje graagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik sliep met mariekje in een bed in groep vier
ik heb nog een vale foto, maar heb geen scannerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
fotografische afbeeldingen van mariekje graag
Macintosh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
Nieuw logo Olympische Spelen London 2012:
[ afbeelding ]
Oude meme is oudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet mijn printscreen vriend
Ik glimlachte een klein beetje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
Nieuw logo Olympische Spelen London 2012:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |