gewoon verven met paarse stippen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mijn baard nu ook rood wordt, heb ik dat ook.
Ja, dat wel, maar het hoeft niet om de 2 dagen ofzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
je moet het wel een keer doen. laten staan wordt onverzorgd op den duur
Mijn baard is eckte ginger. M'n hoofdhaar neigt in de winter naar rossig. In de zomer gewoon blond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mijn baard nu ook rood wordt, heb ik dat ook.
3 voldoet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het hoeft niet om de 2 dagen ofzo.
Ligt sowieso aan de man en aan de baard. Sommige mannen hebben na een week nog niet echt een baardje, sommige mannen hebben na 2 dagen al een enorme baard.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt sowieso aan de man en aan de baard. Sommige mannen hebben na een week nog niet echt een baardje, sommige mannen hebben na 2 dagen al een enorme baard.Ik vind paar dagen baardje
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja ieder zijn smaak. Liever een man met lichaamsbeharing dan een jongetje met geen haren.
In de zomer is mijn haar lichtblond, in de winter donkerblondquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn baard is eckte ginger. M'n hoofdhaar neigt in de winter naar rossig. In de zomer gewoon blond.
Ik ben alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook pedofiel of efebofiel.
Je weet dat hij in die scene met een bijl het hoofd van de dame die hij anaal penetreert slaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]dat niet.
dat doe ik alleen bij jeweetwelomg
hou opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet dat hij in die scene met een bijl het hoofd van de dame die hij anaal penetreert slaat?
Je ermee bemoeienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet met uitdrukkingen kunnen leven.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je ermee bemoeien
Impliceren dat ik dat niet kanuitdrukkingen
maar die specifieke uitdrukking
watskebeurtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
In Londen zijn ze ook helemaal gek geworden.
Ik weet heus wel dat er rellen zijn, maar er zal wel weer iets gebeurd zijn waardoor Hero zegt dat ze gek geworden zijn.quote:
dat zei je zelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er zijn geen rellen om het voetbal
doosquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik in eerste instantie.
Je bent goed aan het assimileren in Almere (voel die alliteratie en die eindrijm dan).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
daarbij moet het buitenland afgeschaft worden
Mooie ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je bent goed aan het assimileren in Almere (voel die alliteratie en die eindrijm dan). [ afbeelding ]
Een leuke voor de kennismakingsochtend wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Daarmee kun je volgend jaar de troll van je studie worden.
Hehehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
Een leuke voor de kennismakingsochtend wel.
Bij het onderdeel:
Wat verwacht je van de studie?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar mijn klasgenoten.
Toen ik het eerst las, dacht ik "huh, heb ik dat getypt?"quote:
Ik ook. Blegh, ik wil stiekem al naar school.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar mijn studiegenoten.
Sukkelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Toen ik het eerst las, dacht ik "huh, heb ik dat getypt?"
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Toen ik het eerst las, dacht ik "huh, heb ik dat getypt?"
Met toompje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben benieuwd naar mijn klasgenoten. Zeker meer meisjes dan jongens.
twee en een half mens niet mogenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik weet van vijf mensen dat ik met ze Nederlands heb, maar ik mag de helft al niet.dat wordt wat
Ik ook, hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook. Blegh, ik wil stiekem al naar school.![]()
er zit een historie achter -Dora-quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En ik dacht dat de KLB-SC de naam had gemeen te zijn voor nieuwkomers
Tja, rechtse gedachten alom hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
En ik dacht dat de KLB-SC de naam had gemeen te zijn voor nieuwkomers
Grappenmakerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tja, rechtse gedachten alom hier.
Impliceren dat jij rechts bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op nieuwelingen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op nieuwelingen.
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat jij rechts bent.
het is een hijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Nee, want ik ben niet tegen Dora, ik lach juist om haar grappen.
quote:
nee ik heb anderen plannon dit weekeindequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Etsu het volgende:
de vraag is met wie
omg dastan jij toch niet he
wat ga je doen danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee ik heb anderen plannon dit weekeinde
Impliceren dat we naar klassieke, dan wel renaissancistische dan wel neo-classicistische normen typen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
dastannetje dat rijtje is niet echt symmetrisch
Die baard altijd ginger komt omdat die regelmatig opnieuw moet gaan groeien, en die hoofdharen zitten dagenlang in de zon. Ik denk dat met m'n baard hetzelfde zou gebeuren als ik 'm echt lang laat staan maar dat is gewoon vies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In de zomer is mijn haar lichtblond, in de winter donkerblondDus het is wel redelijk herkenbaar. Behalve die baard.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat we naar klassieke, dan wel renaissancistische dan wel neo-classicistische normen typen.
lekker zo de melk uit je snor zuigenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die baard altijd ginger komt omdat die regelmatig opnieuw moet gaan groeien, en die hoofdharen zitten dagenlang in de zon. Ik denk dat met m'n baard hetzelfde zou gebeuren als ik 'm echt lang laat staan maar dat is gewoon vies.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Criminal Minds is echt te ziek gewoon soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |