abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100558640

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Finally, someone let me out of my cage
pi_100558720
Met deze TT durft niemand nog te posten, hihi
pi_100558841
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:28 schreef minibeer het volgende:
Met deze TT durft niemand nog te posten, hihi
Jawel hoor, maar om jullie nou allerlei successen in te gaan wrijven vind ik ook weer zoiets. :P

En verder even in het algemeen ben ik het eens met wat ook_gek zei, je moet jezelf niet steeds met anderen vergelijken. Daar heb je niet zoveel aan, vooral niet als je er negatief bij afsteekt.
pi_100558943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar om jullie nou allerlei successen in te gaan wrijven vind ik ook weer zoiets. :P
Weet ik :+, was ook niet serieus.
Sommige vrienden doen dat wel, dan gaan ze vergelijken met hoeveel meisjes ze gezoend hebben of seks hadden om dan te concluderen dat ze zelf blijkbaar erg aantrekkelijk moeten zijn :r.
pi_100559199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:02 schreef moneyfornothing het volgende:

Ja, oefenen! Ga nou gewoon mensen even aankijken, het hoeft maar een paar tellen. Het maakt niet uit of ze wel of niet terugkijken, begin nou maar klein zodat je het straks zelf allemaal prima durft. De rest komt daarna wel weer.
Ok, ik ga het wel proberen.

woensdag 10 augustus 2011 @ 17:46:24 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100559348
Im de tijd dat ik mee post hier zijn een aantal dingen me opgevallen wat vaak ook het of een deel
Van het probleem is.

Mensen willen van alles, vinden dat ze ergens recht op hebben. Van mening zijn dat ze geen kansen krijgen. Maar ze doen er zelf niks aan om dit alles te krijgen. Of ze willen er wel wat aan doen maar dan ook direct in 1x alles hebben. Of ze weten niet waar te beginnen.

je kan van alles willen. Maar in de meeste gevallen hier. Doe rustig aan bouw het op. Niet direct alles willen, dat lukt niet en dan denk je dus te falen. De kans op succes zijn kleine stappen.

Wat me ook op valt is wat moet ik wel en niet doen. Vrouwen vinden dit dat leuk dus doe ik dat. Stel dat? Wat als? Denken denken en denken. Ik wil precies weten wat ik moet doen. Vertel het me hoe het moet.

er zijn geen handboeken en stappen plannen voor boven staande. Tuurlijk kan je altijd algemene dingen gebruiken tijdens een gesprek. Denk aan hobbys, muziek, films, weer, nieuws. Maar voor de rest wees creatief

Ook merk ik dat mensen hier zich graag willen spiegelen, net zo zijn als die ander die wel alles in hun ogen heeft.

heeft geen nut, wees je zelf. Je bent zelf in 1 ding echt goed! Je zelf zijn. Niemand anders kan dat voor je. Dus probeer niet iets anders te zijn dan ne zelf.

Mensen vragen zich ook af hoe een ander naar hun kijkt of over hun denkt. Ze denken vast dit of ze denken vast dat.

niet over na denken. Doe wat jij wilt en fuck de rest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_100559870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Lol, klinkt alsof het voor jou een feel-good topic is :D.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:28:52 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100560759
Leugenachtige TT.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:33:14 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100560906
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

Weet ik :+, was ook niet serieus.
Sommige vrienden doen dat wel, dan gaan ze vergelijken met hoeveel meisjes ze gezoend hebben of seks hadden om dan te concluderen dat ze zelf blijkbaar erg aantrekkelijk moeten zijn :r.
Gelukkig heb ik vrienden die net zo onsuccesvol zijn als ik dat scheelt.
C'est la vie
pi_100561745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vind ik ook, terwijl het voor vrouwen helemaal niet echt een prestatie is vind ik. Sterker nog, vrouwen die geen aandacht van mannen krijgen zijn in mijn ogen écht draken. Iedere mooie of normaal uitziende vrouw krijgt simpelweg aandacht, wordt wel mee geflirt. Geen succes ook, lijkt me eerder normaal. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik klink als een wijf maar er ontbrak wat, een gevoel.
Oja. Wie kent dat gevoel trouwens dat als je ''eindelijk'' iemand hebt, je eigenlijk helemaal geen interesse meer in die persoon hebt en denkt wat is dit voor saai persoon. Feitelijk houd ik meer van het spelletje..
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:57:40 #11
238453 hasjman
utter madness
pi_100561825
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Totdat ze een vriendin krijgen en dan plotseling geen tijd meer hebben.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:09:55 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100562283
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook maar heb ook vrienden die bijna 20 x zo succesvol zijn als ik maar dan kom ik weer terug bij die anderen, en dan kan ik het niet helpen me toch beter te voelen om het met hun over meisjes te hebben dan met die andere kerel.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100563081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:55 schreef Mpj het volgende:
Oja. Wie kent dat gevoel trouwens dat als je ''eindelijk'' iemand hebt, je eigenlijk helemaal geen interesse meer in die persoon hebt en denkt wat is dit voor saai persoon. Feitelijk houd ik meer van het spelletje..
Nouja, ik ken niet het gevoel dat iemand die ik graag wou interesse in me kreeg; ik ken wel het gevoel dat meiden interesse in me tonen waar ik totaal geen interesse in heb. Dat heeft het ook niet helemaal idd; al is dat ook wel prima voor je ego.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:55:17 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100563902
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:57 schreef hasjman het volgende:

[..]

Totdat ze een vriendin krijgen en dan plotseling geen tijd meer hebben.
Ik heb er een die is wel succesvol, veel afgevallen heeft al geneukt maar die zie ik niet zo heel vaak meer. Dus ik ken het gevoel al dat je totaal mislukt bent, vooral omdat die vent ook nog een jaar jonger is. :')

Maar goed het is nou eenmaal zo kan er weinig aan doen.
C'est la vie
pi_100566685
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
Leugenachtige TT.
Ja kan ik er wat aan doen dat al die niet-hosselaars hier komen posten _O-
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:16:36 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100567127
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja kan ik er wat aan doen dat al die niet-hosselaars hier komen posten _O-
Ik ga al hoor. :(
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:19:02 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_100567232
Hosselen? :+
pi_100567270
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga al hoor. :(
Jij bent baas, dan mag je blijven.
pi_100567292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
Hosselen? :+
hossollen voor de leven jwz
:')
pi_100567345
Maar Heloef, heb je al gesolliciteerd of nog niet? :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:29:47 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100567722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:21 schreef Mpj het volgende:
Maar Heloef, heb je al gesolliciteerd of nog niet? :)
Nee heb het maar gelaten over drie weken begint de school weer en ik zit nu al bij de radio.
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:30:05 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100567733
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jij bent baas, dan mag je blijven.
Oh dank je.
C'est la vie
pi_100567912
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee heb het maar gelaten over drie weken begint de school weer en ik zit nu al bij de radio.
Hahaha. Verdien je bij de radio ook geld?

quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er een die is wel succesvol, veel afgevallen heeft al geneukt maar die zie ik niet zo heel vaak meer. Dus ik ken het gevoel al dat je totaal mislukt bent, vooral omdat die vent ook nog een jaar jonger is. :')

Maar goed het is nou eenmaal zo kan er weinig aan doen.
Niksgunner. Is toch beter voor hem, zie het als een soort ''voorbeeld'' zou ik zeggen. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, ik ken niet het gevoel dat iemand die ik graag wou interesse in me kreeg; ik ken wel het gevoel dat meiden interesse in me tonen waar ik totaal geen interesse in heb. Dat heeft het ook niet helemaal idd; al is dat ook wel prima voor je ego.
Dat is ook niks maar is inderdaad goed voor je ego (in het begin voor mij dan). Op een gegeven moment word ik er moe van.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:36:21 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100568026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hahaha. Verdien je bij de radio ook geld?
Nee ik verdien er geen geld mee, was het maar zo'n feest. _O-

quote:
[..]

Niksgunner. Is toch beter voor hem, zie het als een soort ''voorbeeld'' zou ik zeggen. :P
Hoho ik heb nergens gezegd dat ik hem het niet gun.
Ik ben alleen enorm jaloers. :')
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:37:58 #25
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100568125
Ontopic graag.
pi_100568158
Is toch wel ontopic. Naar mijn idee. :)
pi_100572751
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wie zegt dat het mijn successen zouden zijn? ;)
Nee maar ik zit hier inderdaad niet om tips te krijgen, maar een feel-good topic is het vooral als ik over vooruitgang lees.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ok, ik ga het wel proberen.

Goedzo, en wel echt doen hè!
Dat is tenminste nog een kleine overzichtelijke stap, als dat je straks gewoon lukt verzinnen we de volgende stap wel. :)
pi_100572862
Iemand van mijn middelbare school die altijd erg slecht was met meisjes sms't net dat ie een vriendin heeft. Het bewijs dat versieren te leren is denk ik :).
Nooit gedacht dat hij eerder een vriendin zou hebben dan ik though :{
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:02:21 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100572864
Ik heb dat mens niet meer gezien sinds vanmiddag, een beetje jammer.
C'est la vie
pi_100573127
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
Ach joh, komt wel goed, neem een voorbeeld aan newbie :P
(de volgende keer dat je haar ziet dan)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:07:49 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100573145
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
Iemand van mijn middelbare school die altijd erg slecht was met meisjes sms't net dat ie een vriendin heeft. Het bewijs dat versieren te leren is denk ik :).
Ik weet hoe je je voelt, echt. :')
C'est la vie
pi_100573181
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
Iedereen kan wel een vriendin krijgen. Je hebt toch ook onnoemelijk lelijke meisjes die ook een vriend willen én vaak ook krijgen. Met andere woorden vaak past op ieder potje wel een dekseltje. Soort zoekt soort.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
Ik snap er niets van. Je vond haar toch niks?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:08:46 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100573186
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ach joh, komt wel goed, neem een voorbeeld aan newbie :P
(de volgende keer dat je haar ziet dan)
Ik zou alleen met haar praten he.
Vind haar toch niet meer leuk, dus zo erg is het ook weer niet.
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:09:26 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100573220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:08 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik snap er niets van. Je vond haar toch niks?
Klopt maar ik zou er gewoon mee gaan praten als een soort van oefening.
C'est la vie
pi_100573227
Volgens mij werkt versieren niet, je moet gewoon iemand in een school of werk situatie geleidelijk proberen te leren kennen. Hoe vaak zie je in de praktijk gebeuren dat iemand daadwerkelijk op een meisje afstapt. Zelden.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_100573258
Na decennia meelurken op FOK! toch maar een account aangemaakt dus hier gaat ie dan.

In de loop van dit jaar realiseerde ik mij dat mijn familie en vrienden mij jarenlang hebben voorgelogen, wat ik vaak hoorde was "je komt vanzelf wel iemand tegen". Dat gaat dus niet altijd op.

Tijd voor actie dus. Van het werk hoef ik het niet te hebben (geen vrouwen) en ook in de vriendenkring niet (een aantal collega's zijn namelijk mijn vriendenkring). Ik heb mij ingeschreven op relatieplanet, weinig eisen gesteld aan de match-instellingen: noordelijke provincies en leeftijd lager of gelijk aan die van mij. Dit levert een paar matches per week op van structureel 30 jaar met een waslijst aan eisen of een kind en de uitgebreide reacties van mijn kant leveren consequent een 'geen interesse' op.

Dat word dus niets. Afijn vakantie tijd, ik heb een paar honderd euro op zak dus kijken of ik het in een weekje kroegen onder de knie kan krijgen. Van de drie jaarlijkse stapavonden met collega's weet ik inmiddels dat jezelf compleet klem zuipen niet gaat werken dus dat is een begin.

De eerste avond schuif ik aan de bar, mooi op tijd voordat de drukte binnenkomt en een drink tempo waarmee later blijkt dat ik redelijk nuchter de avond door kom. Het doel is simpel: observeren.

Tweede avond: ik weet inmiddels dat er aan de bar bar weinig actie is en ik de dansvloer op zal moeten. Dat is mij nog een stap te ver maar ik sta de hele avond bij de dansvloer en maak in de loop van de avond een paar praatjes met een aantal mensen. Ook vind ik een lotgenoot waarmee ik de onuitgesproken afspraak heb om samen te staan bierdrinken als er verder geen actie is. Zulke vooruitgang is goed voor het zelfvertrouwen en ik word er een stuk vrolijker van (doet wonderen voor je uitstraling).

Derde avond: ik giet er voor de zekerheid een dubbele vodka in en waag mij op de dansvloer. Ik weet inmiddels dat eigenlijk niemand kan dansen, dus met een beetje 'Jamiroquai-en', kneiterhard meezingen met de smartlappen en de verbeterde uitstraling van de avond ervoor doe ik het best goed. Veel gedanst met een aantal van de aanwezige dames en een aantal van hen later die week nog vaker. Zo heb ik ook het oogcontact en hele basale flirt skills nog wat kunnen ontwikkelen.

Wat mij erg is opgevallen: De dames met wie het op die manier klikte (ongeveer 1 op 20, de rest gaf vrij duidelijk te kennen mijn aandacht niet op prijs te stellen) zijn willekeurig verdeeld! Het waren niet de minder aantrekkelijke of oudere die bijvoorbeeld meer openstonden. Nu ik er over nadenk is dat ook wel logisch. De buitenkant of leeftijd zegt natuurlijk ook niets over wie of wat erin zit. Maar het was wel een aanname die ik zelf had, 'ik moet met minder genoegen nemen', niet waar dus!

En toen zat ik vast. Verder als hoe heet jij?, kom jij hier vaker?, ruikt dit naar chloroform? en andere simpele praat kom ik niet. Ik weet dat ik verdomde snel tot actie over moet maar in tegenstelling tot het eerdere kan ik dat niet simpelweg observeren, en daarbij voelt het niet natuurlijk om al na 5 minuten iemand vast te pakken (wat ik veel zie gebeuren).

Ik hoop dat iemand tips heeft, en anders zal ik hier in ieder geval mijn vorderingen blijven melden.
pi_100573435
Ga je dus alleen uit, naar zo'n bar? Vind je dat niet moeilijk?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:14:13 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100573490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dit vroeg ik me dus ook af, voor mij is dat echt niks.
C'est la vie
pi_100573560
Ja ik voel me zo'n loser dan. Probeer met zo'n gevoel dan maar eens op de versiertoer te gaan.
pi_100573575
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In het begin wel, je moet heel erg oppassen niet in een hoekje te eindigen, maar zodra je wat interactie hebt en wat danst valt het wel mee.
pi_100573619
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Volgens mij werkt versieren niet, je moet gewoon iemand in een school of werk situatie geleidelijk proberen te leren kennen. Hoe vaak zie je in de praktijk gebeuren dat iemand daadwerkelijk op een meisje afstapt. Zelden.
Ligt er een beetje aan waar je bent en wat je doel is, want in het uitgaansleven stapt er heel vaak iemand op een meisje af. Vooral als het maar voor een avondje is (bij wijze van tenminste) is het best vaak een kwestie van gewoon zomaar op iemand afstappen. Voor de vaste relatie is het inderdaad zo dat mensen elkaar via school/werk/vrienden leren kennen waarna het wat wordt. Neemt niet weg dat ook dat niet helemaal vanzelf gaat, ook dan zal je je intenties kenbaar moeten maken tenzij de ander er echt alles voor over heeft om jou te krijgen. :P
Zelf heb ik wel een ex die ik via het uitgaan ken omdat hij gewoon op me afstapte, maar geen idee hoe vaak uit zoiets een vaste relatie komt.
pi_100573626
Hoe oud ben je?

Met uitgaan gaat het contact maken/flirten sneller maar ik vind wel dat je als je uitgaat, je niet per definitie voor een relatie moet gaan zoeken zegmaar. Meer voor een ONS, iets onserieus..
pi_100573706
31
pi_100573730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef SpackJarrow het volgende:

[..]

In het begin wel, je moet heel erg oppassen niet in een hoekje te eindigen, maar zodra je wat interactie hebt en wat danst valt het wel mee.
Volgens mij ben je al lekker bezig, en dat in zo'n korte tijd al! Maar je loopt dus vast op de gesprekken? Waar heb je het zoal al over gehad of kwam je ook echt niet verder dan de zinnen die je al noemde? En waar heb je het dan zoal over in het dagelijkse leven met o.a. vrienden? Misschien dat je daar inspiratie uit kunt putten.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:18:45 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100573738
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ja ik voel me zo'n loser dan. Probeer met zo'n gevoel dan maar eens op de versiertoer te gaan.
Dat niet eens. Ik vind er geen hol aan eerder.
C'est la vie
pi_100573784
Wel oud. En je hebt nog nooit een (serieuze) relatie gehad dus?

quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Klopt maar ik zou er gewoon mee gaan praten als een soort van oefening.
Slim idee. Is ze knap?
pi_100573850
Ja ik vind het uberhaupt niet zo leuk om naar een kroeg te gaan dus dan sta ik me daar kapot te ergeren.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:21:49 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100573899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Mpj het volgende:

[..]

Slim idee. Is ze knap?
Nee niet echt maar wel leuk op zich.
C'est la vie
pi_100573911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:

Goedzo, en wel echt doen hè!
Dat is tenminste nog een kleine overzichtelijke stap, als dat je straks gewoon lukt verzinnen we de volgende stap wel. :)
Ik hoop dat het me lukt. Vind het moeilijk om erin te geloven, maar ik ga mijn best doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef SpackJarrow het volgende:
Verder als hoe heet jij?, kom jij hier vaker?, ruikt dit naar chloroform? en andere simpele praat kom ik niet.
Ik mest lachen :') Als het antwoord op die vraag "ja" is, is het versieren waarschijnlijk tamelijk eenvoudig.

Ik ben niet in staat om advies te geven of je te helpen, aangezien ook ik mezelf ongeveer dezelfde dingen afvraag.

Wat ik echter wel wil zeggen is dat ik vind dat je goed op weg bent! Je doet je best om te observeren wat het probleem is en actie te ondernemen. Dat is al heel wat, en ik weet zeker dat je er met die vaardigheden wel komt. Hulde! _O_
pi_100573930
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee niet echt maar wel leuk op zich.
Ze is niet knap? Hoe kan je dan met haar gaan flirten/proberen, like why?!
pi_100573952
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Volgens mij ben je al lekker bezig, en dat in zo'n korte tijd al! Maar je loopt dus vast op de gesprekken? Waar heb je het zoal al over gehad of kwam je ook echt niet verder dan de zinnen die je al noemde? En waar heb je het dan zoal over in het dagelijkse leven met o.a. vrienden? Misschien dat je daar inspiratie uit kunt putten.
Het hield inderdaad op na een zin of vijf. Met de meeste collega's heeft het ook een paar weken geduurd om echt goede diepgaande gesprekken te voeren. Tenzij ik nieuwe mensen in een bepaalde situatie tref (trein vertraging/stroomuitval om maar wat te noemen) dan loopt het wel een half uurtje.
pi_100573953
quote:
Na decennia meelurken op FOK! toch maar een account aangemaakt dus hier gaat ie dan.

In de loop van dit jaar realiseerde ik mij dat mijn familie en vrienden mij jarenlang hebben voorgelogen, wat ik vaak hoorde was "je komt vanzelf wel iemand tegen". Dat gaat dus niet altijd op.

Tijd voor actie dus. Van het werk hoef ik het niet te hebben (geen vrouwen) en ook in de vriendenkring niet (een aantal collega's zijn namelijk mijn vriendenkring). Ik heb mij ingeschreven op relatieplanet, weinig eisen gesteld aan de match-instellingen: noordelijke provincies en leeftijd lager of gelijk aan die van mij. Dit levert een paar matches per week op van structureel 30 jaar met een waslijst aan eisen of een kind en de uitgebreide reacties van mijn kant leveren consequent een 'geen interesse' op.

Dat word dus niets. Afijn vakantie tijd, ik heb een paar honderd euro op zak dus kijken of ik het in een weekje kroegen onder de knie kan krijgen. Van de drie jaarlijkse stapavonden met collega's weet ik inmiddels dat jezelf compleet klem zuipen niet gaat werken dus dat is een begin.

De eerste avond schuif ik aan de bar, mooi op tijd voordat de drukte binnenkomt en een drink tempo waarmee later blijkt dat ik redelijk nuchter de avond door kom. Het doel is simpel: observeren.

Tweede avond: ik weet inmiddels dat er aan de bar bar weinig actie is en ik de dansvloer op zal moeten. Dat is mij nog een stap te ver maar ik sta de hele avond bij de dansvloer en maak in de loop van de avond een paar praatjes met een aantal mensen. Ook vind ik een lotgenoot waarmee ik de onuitgesproken afspraak heb om samen te staan bierdrinken als er verder geen actie is. Zulke vooruitgang is goed voor het zelfvertrouwen en ik word er een stuk vrolijker van (doet wonderen voor je uitstraling).

Derde avond: ik giet er voor de zekerheid een dubbele vodka in en waag mij op de dansvloer. Ik weet inmiddels dat eigenlijk niemand kan dansen, dus met een beetje 'Jamiroquai-en', kneiterhard meezingen met de smartlappen en de verbeterde uitstraling van de avond ervoor doe ik het best goed. Veel gedanst met een aantal van de aanwezige dames en een aantal van hen later die week nog vaker. Zo heb ik ook het oogcontact en hele basale flirt skills nog wat kunnen ontwikkelen.

Wat mij erg is opgevallen: De dames met wie het op die manier klikte (ongeveer 1 op 20, de rest gaf vrij duidelijk te kennen mijn aandacht niet op prijs te stellen) zijn willekeurig verdeeld! Het waren niet de minder aantrekkelijke of oudere die bijvoorbeeld meer openstonden. Nu ik er over nadenk is dat ook wel logisch. De buitenkant of leeftijd zegt natuurlijk ook niets over wie of wat erin zit. Maar het was wel een aanname die ik zelf had, 'ik moet met minder genoegen nemen', niet waar dus!

En toen zat ik vast. Verder als hoe heet jij?, kom jij hier vaker?, ruikt dit naar chloroform? en andere simpele praat kom ik niet. Ik weet dat ik verdomde snel tot actie over moet maar in tegenstelling tot het eerdere kan ik dat niet simpelweg observeren, en daarbij voelt het niet natuurlijk om al na 5 minuten iemand vast te pakken (wat ik veel zie gebeuren).

Ik hoop dat iemand tips heeft, en anders zal ik hier in ieder geval mijn vorderingen blijven melden.
Hoi :), en ik wil even zeggen: respect hoor, ik zou niet zo snel in mijn eentje naar een kroeg gaan. Ik heb soms ook wel dat ik na een paar zinnen uitgepraat ben, maar meestal zeg je toch niet veel in zo'n kroeg of disco, je maakt wat simpele grapjes want meer kan je toch niet echt verstaan.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:23:54 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574002
Ik denk dat ik later echt geen ONS heb.
Zie mij niet zo snel een meisje mee naar huis krijgen, als ze het innerlijk niet zien wordt het lastig.
C'est la vie
pi_100574017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef SpackJarrow het volgende:

[..]

Het hield inderdaad op na een zin of vijf. Met de meeste collega's heeft het ook een paar weken geduurd om echt goede diepgaande gesprekken te voeren. Tenzij ik nieuwe mensen in een bepaalde situatie tref (trein vertraging/stroomuitval om maar wat te noemen) dan loopt het wel een half uurtje.
O dat heb ik ook. Meestal duurt het echt nog veel langer voordat ik mensen goed ken. Ik zou eigenlijk ook wel willen dat dat iets sneller ging, maar helaas.
pi_100574023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Mpj het volgende:

Tot mijn twintigste wel wat rondgescharreld, daarna werd het snel minder (weinig uitgaan verhuizen etc.) het sluipt er in.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:24:50 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574042
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ze is niet knap? Hoe kan je dan met haar gaan flirten/proberen, like why?!
Ze is wel leuk.
Ze is niet echt superknap nee, maar ik ook niet dus tsja.
C'est la vie
pi_100574047
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Zie mij niet zo snel een meisje mee naar huis krijgen, als ze het innerlijk niet zien wordt het lastig.
Jawel joh, meisjes kijken volgens mij meer naar het innerlijk dan je denkt.
pi_100574091
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Haha, houd eens op met jezelf steeds te kleineren. Werk er dan ook aan..

quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ach nee man, misschien lelijke meisjes ja.
pi_100574097
quote:
En toen zat ik vast. Verder als hoe heet jij?, kom jij hier vaker?, ruikt dit naar chloroform? en andere simpele praat kom ik niet.
Haha; dat vraag ik ook vaak!

Maar zonder ongein; leuke introductiepost! Herkenbaar verhaal. Misschien moet je het verdere stappen ondernemen niet zo zeer zoeken in nadenken over gespreksonderwerpen, maar meer focussen op dat dansen met de dames, iets wat je wel al lukte. Het is vanuit daar makkelijker om steeds een stapje verder te gaan; wat lichamelijk contact bij het dansen is voor de meeste vrij normaal.
Wil je toch wat leuks om over te praten... kijk gewoon eens om je heen en gebruik dat! Mensen die opvallend dansen? Mensen die er opvallend uitzien? Mensen die op een podium of bar dansen? Mensen die maar wat in een hoekje staan? Meiden met hoge hakken, jongens met een vreemde kledingstijl? Zeg er iets over; vraag haar mening erover... probeer er iets grappigs van te maken. Het beste is in mijn ogen om het wel zoveel mogelijk positief te houden.
pi_100574099
Een vriend van me heeft ook een kutkop die heeft ook altijd redelijk wat sjans (iig meer dan ik) omdat ie gewoon iedereen aanspreekt en allemaal flauwe grapjes maakt.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:26:02 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574105
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef minibeer het volgende:

[..]

Naar welk innerlijk kan je kijken als je in een kroeg staat waar je amper iets hoort en 8 biertjes op hebt?
C'est la vie
pi_100574134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef SpackJarrow het volgende:

[..]

Hmm dat maakt het wel wat lastiger. Het is ook weer zoiets om van te voren gesprekken te gaan verzinnen, maar misschien het observeren weer te gebruiken en te kijken naar haar kleding/haar/schoenen en daar een opmerking over maken? Of praten over iets wat je al eerder zag gebeuren die avond en anders over de tent zelf of de muziek.
pi_100574139
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar zonder ongein; leuke introductiepost! Herkenbaar verhaal. Misschien moet je het verdere stappen ondernemen niet zo zeer zoeken in nadenken over gespreksonderwerpen, maar meer focussen op dat dansen met de dames, iets wat je wel al lukte. Het is vanuit daar makkelijker om steeds een stapje verder te gaan; wat lichamelijk contact bij het dansen is voor de meeste vrij normaal.
Wil je toch wat leuks om over te praten... kijk gewoon eens om je heen en gebruik dat! Mensen die opvallend dansen? Mensen die er opvallend uitzien? Mensen die op een podium of bar dansen? Mensen die maar wat in een hoekje staan? Meiden met hoge hakken, jongens met een vreemde kledingstijl? Zeg er iets over; vraag haar mening erover... probeer er iets grappigs van te maken. Het beste is in mijn ogen om het wel zoveel mogelijk positief te houden.
Als je iets gaat zoeken om over te praten lukt dat nooit bij mij, een beetje jammer :')
pi_100574194
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je iets gaat zoeken om over te praten lukt dat nooit bij mij, een beetje jammer :')
Dan worden het altijd van die dingen als 'wat is dat nou weer voor broek :')'
Ik weet niet of dat soort opmerkingen op prijs gesteld wordt :').
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:27:58 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Mpj het volgende:

[..]

Haha, houd eens op met jezelf steeds te kleineren. Werk er dan ook aan..
Ik kleineer mezelf niet maar in one-night standsland (ja rare benaming ik weer het :') ) draait het gewoon om uiterlijk. Daarom zie ik mijzelf daar nou niet enorm veel hosselen. Moet het meer van school, werk, vrienden etcetera hebben denk ik.
C'est la vie
pi_100574261
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nouja, het is ook niet echt zoeken. Ik hoef bij een uitgaansgelegenheid maar ff om me heen te kijken om iets te zien wat me opvalt... al is het maar een overdreven grote inkijk of super hoge hakken. Er is altijd wel iets wat je opvalt toch?
pi_100574318
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dan worden het altijd van die dingen als 'wat is dat nou weer voor broek :')'
Ik weet niet of dat soort opmerkingen op prijs gesteld wordt :').
Sowieso beetje raar om naar iets te zoeken en helemaal te gaan voorbereiden. Moet een beetje vanzelf gaan, 't is geen sollicitatiegesprek ofzo. Maarre.. je quote jezelf?

quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kleineer mezelf niet maar in one-night standsland (ja rare benaming ik weer het :') ) draait het gewoon om uiterlijk. Daarom zie ik mijzelf daar nou niet enorm veel hosselen. Moet het meer van school, werk, vrienden etcetera hebben denk ik.
:P.

Toch viel het me wel op dat je jezelf wel eens wegcijfert met opmerkingen over je eigen uiterlijk, maar ik kan het fout hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, het is ook niet echt zoeken. Ik hoef bij een uitgaansgelegenheid maar ff om me heen te kijken om iets te zien wat me opvalt... al is het maar een overdreven grote inkijk of super hoge hakken. Er is altijd wel iets wat je opvalt toch?
En dan maak je een opmerking over de enorme inkijk of de hoge hakken?
pi_100574325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, maar ik schrijf altijd bijna alles gelijk af, misschien doe ik dat ook zelf wel fout. Over heel hoge hakken zou ik misschien nog wat durven zeggen, maar iets over inkijk of iets negatiefs gaat me dan wat te ver :{
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:32:18 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574394
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef Mpj het volgende:
[..]

:P.

Toch viel het me wel op dat je jezelf wel eens wegcijfert met opmerkingen over je eigen uiterlijk, maar ik kan het fout hebben.
Dat klopt wel.
Maar ik heb niet zo'n geweldig uiterlijk dat is nou eenmaal zo, gelukkig heb ik het innerlijk nog.
C'est la vie
pi_100574404
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja, maar ik schrijf altijd bijna alles gelijk af, misschien doe ik dat ook zelf wel fout. Over heel hoge hakken zou ik misschien nog wat durven zeggen, maar iets over inkijk of iets negatiefs gaat me dan wat te ver :{
Sowieso denk ik dat je niet moet gaan staan bitchen over van alles, dan lijk je net een wijf. :P
Misschien voor de volgende keer dan? Even 5 minuten rust nemen en een beetje om je heen kijken wat er gebeurt en dan voor jezelf opmerkingen verzinnen. En daarna uiteraard in de praktijk toepassen. :7 Of ga je niet zo vaak uit?
pi_100574414
quote:

[..]

Sowieso beetje raar om naar iets te zoeken en helemaal te gaan voorbereiden. Moet een beetje vanzelf gaan, 't is geen sollicitatiegesprek ofzo. Maarre.. je quote jezelf?
Ik wou even iets toevoegen aan mijn post en ik ben te lui om te editten O-). Ik bereid me ook nooit voor ofzo, maar soms zie je die dingen en dan denk je van 'ik zou er iets over kunnen zeggen, maar dat is een beetje ongepast' (bijvoorbeeld over inkijk). Maar soms gaat het heel goed hoor, is heel erg mood-afhankelijk en ik kan het niet echt sturen, dat vind ik meer een beetje jammer.
pi_100574418
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Voor zover ik in de kroeg/dancing zie zal ik uiteindelijk wel de lichamelijk contact kant opmoeten, maar wat gesprek stof van eerder op de dag/avond is misschien wel handig idd. Zal de volgende keer eens kijken wat bijvoorbeeld overdag in de stad is gebeurd (evenement o.i.d.). Commentaar op andere mensen zie ik niet zo zitten, pik er dan meestal net haar vriendin uit.
pi_100574473
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat klopt wel.
Maar ik heb niet zo'n geweldig uiterlijk dat is nou eenmaal zo, gelukkig heb ik het innerlijk nog.
En aan je uiterlijk ben je ook al aan het werk, dus strak heeft je innerlijk niet zoveel meer over om te compenseren en dan komt het helemaal goed! Maar het is wel zo dat meiden over het algemeen verliefd worden op het innerlijk, dus dat valt ook weer mee.
pi_100574485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef moneyfornothing het volgende:
Voor de vaste relatie is het inderdaad zo dat mensen elkaar via school/werk/vrienden leren kennen waarna het wat wordt. Neemt niet weg dat ook dat niet helemaal vanzelf gaat, ook dan zal je je intenties kenbaar moeten maken tenzij de ander er echt alles voor over heeft om jou te krijgen. :P
Ik had hierover laatst ook iets gepost. Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe bijbaan; veel sociale contacten met leeftijdsgenoten aldaar. Nu werkt er ook een meid die ik wel leuk vind; niet verliefd, maar zo'n type wat ik graag eens beter wil leren kennen of wel eens mee zou willen daten. Mijn vraag was een paar dagen geleden... hoe kan ik iets met haar opbouwen op een natuurlijke manier?

Reacties toen waren eigenlijk wel logisch; niet druk om maken... vraag haar een keer spontaan mee om wat eten/drinken te halen tijdens een pauze oid. Uiteraard hebben we nog niet samen pauze gehad. Wel samen gewerkt... laatst was het een rustig moment en schoot het even door mijn hoofd... zal ik vragen of ze na het werk tijd/zin heeft om..... mh... nee, komt toch wat teveel uit de lucht vallen.... nee doe toch maar niet..... *zucht*
pi_100574523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Sowieso denk ik dat je niet moet gaan staan bitchen over van alles, dan lijk je net een wijf. :P
Misschien voor de volgende keer dan? Even 5 minuten rust nemen en een beetje om je heen kijken wat er gebeurt en dan voor jezelf opmerkingen verzinnen. En daarna uiteraard in de praktijk toepassen. :7 Of ga je niet zo vaak uit?
Hahaha, ik bitch niet zo hoor, het is in de praktijk meer dat ik soms niet zoveel zeg, en dat komt dan een beetje ongezellig over.
Maar ik denk dat (iig voor mezelf) het niet werkt als ik eerst opmerkingen ga verzinnen, het moet gewoon in één keer gebeuren anders voel ik me er heel raar bij (zoiets dat als je heel vaak hetzelfde woord zegt dat het dan raar gaat klinken :+)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:35:27 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En aan je uiterlijk ben je ook al aan het werk, dus strak heeft je innerlijk niet zoveel meer over om te compenseren en dan komt het helemaal goed! Maar het is wel zo dat meiden over het algemeen verliefd worden op het innerlijk, dus dat valt ook weer mee.
Maar je moet wel de aandacht trekken met je uiterlijk voordat ze je innerlijk überhaupt leren kennen.
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:36:30 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100574567
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat niet eens. Ik vind er geen hol aan eerder.
Kijk en daar zit het probleem, jij hebt anderen nodig om het naar je zin te hebben. En dat moet je dus voorkomen. Daar had Firefly3 ook gelijk in. Je moet niet afhankelijk zijn van iets of iemand om je goed te voelen.

@SpackJarrow
Helemaal topm man, je bent prima op weg. Maar je loopt vast bij sociale contacten of ziet ik dat verkeerd?

Wat je kan doen is eerst gezellig dansen met een leuke meid en als haar drankje op is zeggen van. Jo loop anders even mee naar de bar halen we een drankje. Aan de bar kan je even gezellig uit de drukte praten. En dan eens kijken hoe dat verder gaat.

Eind van de avond als het niks gebeurd is tot volgende keer zeggen en zorgen dat je er dan ook echt bent ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_100574578
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar je moet wel de aandacht trekken met je uiterlijk voordat ze je innerlijk überhaupt leren kennen.
Eh, je kan ze aanspreken ;)
Dat moeten knappe jongens zoals ik ( :')) uiteindelijk ook doen
pi_100574594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En toch kijken de meeste mensen eerst naar het uiterlijk.

quote:

[..]

Dat klopt wel.
Je kan altijd nog proberen om rijk te worden, dan zien alle mooie vrouwen je ook wel staan. En dan bedoel ik écht mooie. :P

Tegen een vrouw beginnen (die je niet kent) over inkijk vind ik persoonlijk nogal respectloos. Zou ik zelf nóóit doen, laat staan dat ik uberhaupt begin, durf ik niet eens denk ik.
pi_100574609
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Hahaha, ik bitch niet zo hoor, het is in de praktijk meer dat ik soms niet zoveel zeg, en dat komt dan een beetje ongezellig over.
Maar ik denk dat (iig voor mezelf) het niet werkt als ik eerst opmerkingen ga verzinnen, het moet gewoon in één keer gebeuren anders voel ik me er heel raar bij (zoiets dat als je heel vaak hetzelfde woord zegt dat het dan raar gaat klinken :+)
Oh ik bedoelde ook niet dat jij bitcht, alleen dat je dat inderdaad beter niet moet doen omdat jij ook al aangaf liever niet negatief te gaan zitten doen. :P
En je hoeft ook niet van te voren dingen te verzinnen, bedoelde meer dat je zo voor jezelf even kan oefenen om opmerkingen te maken over dingen in je omgeving. Zodat dingen je misschien eerder opvallen en je sneller een reactie tevoorschijn tovert ofzo.
pi_100574651
quote:
En dan maak je een opmerking over de enorme inkijk of de hoge hakken?
Nouja ik wel... ik heb wel eens gezegd... *zie je die pumps van die meid daar?*... *ik wou die ook aantrekken vanavond; maar gelukkig niet gedaan want het blijkt dus niet zo uniek*... whatever; dat soort onzin komt bij mij dan altijd op; en ik moet zeggen dat de helft van de meiden me met een raar gezicht aankijken en niet snappen waar ik het over heb; en sommige vinden het meteen leuk. Mijn taktiek; ik weet het anders ook niet.
pi_100574691
quote:

[..]

Dat klopt wel.
ma ook als je vind dat je en minder mooi gezicht hebt, betekent dat niet dat je geen kledingsstijl kunt hebben.. en dan bedoel ik niet ga met vrienden ziekelijk dure dingen kopen. Ik ga wel eens met m'n ZUS shoppen in Maastricht ofzo, ik weet dat zij stijl heeft en bovendien is ze een meid en weet ze wat meiden graag zien.. Het geeft ook echt een zelfvertrouwen boost (heeft het mij althans gegeven) wat uiterlijk betreft!
Vergeef mij trouwens voor het slecht verwoorden van mezelf, niet echt een sterk punt...
sup?
pi_100574696
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja ik wel... ik heb wel eens gezegd... *zie je die pumps van die meid daar?*... *ik wou die ook aantrekken vanavond; maar gelukkig niet gedaan want het blijkt dus niet zo uniek*... whatever; dat soort onzin komt bij mij dan altijd op; en ik moet zeggen dat de helft van de meiden me met een raar gezicht aankijken en niet snappen waar ik het over heb; en sommige vinden het meteen leuk. Mijn taktiek; ik weet het anders ook niet.
O ik dacht dat je tegen die meid zelf begon van: 'Dat zijn wel hoge pumps, zeg' :P
pi_100574700
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je ze vandaan haalt. Als je mensen via werk/school/vrienden leert kennen hoef je al minder te doen om de aandacht te trekken en dan kan je je innerlijk zijn werk laten doen. Zo lang je niet compleet afstotelijk bent zal je uiterlijk mensen ook niet zodanig afschrikken dat ze helemaal niks met je te maken willen hebben en dan kan je het nog prima compenseren met leuke opmerkingen en andere gezelligheid.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:39:32 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kijk en daar zit het probleem, jij hebt anderen nodig om het naar je zin te hebben. En dat moet je dus voorkomen. Daar had Firefly3 ook gelijk in. Je moet niet afhankelijk zijn van iets of iemand om je goed te voelen.
Er zijn gewoon dingen die doe je liever met mensen die . Ik ben geen geweldig type dat op een avond 20 vrienden maakt in een kroeg. Nou ja dat lukte me dan wel weer tijdens een huldiging van Ajax maar goed. :')

In ieder geval naar een kroeg gaan in mijn eentje is gewoon niks voor mij.
C'est la vie
pi_100574739
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik had hierover laatst ook iets gepost. Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe bijbaan; veel sociale contacten met leeftijdsgenoten aldaar. Nu werkt er ook een meid die ik wel leuk vind; niet verliefd, maar zo'n type wat ik graag eens beter wil leren kennen of wel eens mee zou willen daten. Mijn vraag was een paar dagen geleden... hoe kan ik iets met haar opbouwen op een natuurlijke manier?

Reacties toen waren eigenlijk wel logisch; niet druk om maken... vraag haar een keer spontaan mee om wat eten/drinken te halen tijdens een pauze oid. Uiteraard hebben we nog niet samen pauze gehad. Wel samen gewerkt... laatst was het een rustig moment en schoot het even door mijn hoofd... zal ik vragen of ze na het werk tijd/zin heeft om..... mh... nee, komt toch wat teveel uit de lucht vallen.... nee doe toch maar niet..... *zucht*
Praat je überhaupt al met haar? Anders kan je in ieder geval beginnen met haar te groeten in het voorbij gaan en vragen hoe het met haar is enzo.
pi_100574746
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

O ik dacht dat je tegen die meid zelf begon van: 'Dat zijn wel hoge pumps, zeg' :P
Nee juist niet tegen die meid zelf; juist als je met een meid staat te praten; dat je met haar eens de zaal in kijkt van... wat gebeurt er om ons heen; en hoe denkt zij over bepaalde dingen.
pi_100574768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

ma ook als je vind dat je en minder mooi gezicht hebt, betekent dat niet dat je geen kledingsstijl kunt hebben.. en dan bedoel ik niet ga met vrienden ziekelijk dure dingen kopen. Ik ga wel eens met m'n ZUS shoppen in Maastricht ofzo, ik weet dat zij stijl heeft en bovendien is ze een meid en weet ze wat meiden graag zien.. Het geeft ook echt een zelfvertrouwen boost (heeft het mij althans gegeven) wat uiterlijk betreft!
Vergeef mij trouwens voor het slecht verwoorden van mezelf, niet echt een sterk punt...
Je verwoordt jezelf prima voor zover ik zie. Maar volgens mij is een zus(je) ook wel een voordeel, omdat je dan gewoon meer contact hebt met meisjes/vrouwen van ongeveer je eigen leeftijd.
pi_100574789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde ook niet dat jij bitcht, alleen dat je dat inderdaad beter niet moet doen omdat jij ook al aangaf liever niet negatief te gaan zitten doen. :P
En je hoeft ook niet van te voren dingen te verzinnen, bedoelde meer dat je zo voor jezelf even kan oefenen om opmerkingen te maken over dingen in je omgeving. Zodat dingen je misschien eerder opvallen en je sneller een reactie tevoorschijn tovert ofzo.
Ah zo, nee dan heb je wel een punt :P.
pi_100574818
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je verwoordt jezelf prima voor zover ik zie. Maar volgens mij is een zus(je) ook wel een voordeel, omdat je dan gewoon meer contact hebt met meisjes/vrouwen van ongeveer je eigen leeftijd.
Ik heb een paar dagen geleden een topic gestart omdat ik juist GEEN contact heb met meiden en dat meer wil... en nu dus op de zieligste manier ooit (via internet) doe..
sup?
pi_100574820
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Praat je überhaupt al met haar? Anders kan je in ieder geval beginnen met haar te groeten in het voorbij gaan en vragen hoe het met haar is enzo.
Ow jawel hoor; ze heeft me zelfs al een bijnaam gegeven welke niemand anders echt snapt; dat is wel grappig ;). (bijnaam in positieve zin trouwens; niet een verkapte vorm van pesten oid). Ik ben ook niet nerveus oid wanneer ik haar zie of met haar praat. Gaat allemaal wel prima verder... maar het is gewoon net als met alle andere collega's eigenlijk...
pi_100574824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee juist niet tegen die meid zelf; juist als je met een meid staat te praten; dat je met haar eens de zaal in kijkt van... wat gebeurt er om ons heen; en hoe denkt zij over bepaalde dingen.
Ok grappig, nooit gedaan zo (of ook maar aan gedacht) :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:41:41 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574840
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

Ik heb een mooie kop, al zeg ik het zelf. :')
Het is eerder de rest wat me niet zo aanstaat kledingstijl heb ik door de jaren heen wel verbeterd.
C'est la vie
pi_100574890
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is eerder de rest wat me niet zo aanstaat kledingstijl heb ik door de jaren heen wel verbeterd.
en je hebt niet toevallig een zus(je) of een goede vriendin? Een moeder telt trouwens even niet.
sup?
pi_100574899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ow jawel hoor; ze heeft me zelfs al een bijnaam gegeven welke niemand anders echt snapt; dat is wel grappig ;). (bijnaam in positieve zin trouwens; niet een verkapte vorm van pesten oid).
Dan ben je al op de goede weg lijkt me. Maar dan zou ik nu inderdaad proberen meer praatjes met haar te maken en eventueel al wat te flirten als je denkt dat ze daar wel voor open staat. Misschien al met iets simpels als alleen een dikke knipoog ofzo.
pi_100574921
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Veel meisjes vinden een beetje vet ook wel mooi hoor, dacht ik. (tenminste, ik denk dat je het daarover hebt, no offense)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:43:39 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

en je hebt niet toevallig een zus(je) of een goede vriendin? Een moeder telt trouwens even niet.
Wel een goede vriendin, kan ik enorm goed mee praten.
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:44:05 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100574960
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Veel meisjes vinden een beetje vet ook wel mooi hoor, dacht ik. (tenminste, ik denk dat je het daarover hebt, no offense)
Ja daar heb ik het over.
C'est la vie
pi_100575049
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nouja je hoort best vaak dat de dames liever een zachter buikje hebben om tegenaan te kruipen dan een sixpack, dus die lopen er zeker wel rond. Alleen het verschil tussen een lief zacht buikje en een dikke pens verpesten het voor sommigen. :P
pi_100575063
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Wel een goede vriendin, kan ik enorm goed mee praten.
Vraag haar om eens mee te gaan shoppen, zij weten de winkels meestal wel te vinden, en als ze student is blijft het meestal ook nog aan de goedkope kant (wat je aan het kledingsstuk niet hoeft te zien trouwens) en vooral belangrijk zijn combinaties van kleding en daar weten ze veel van ;)
sup?
pi_100575108
@ook_gek: Die van de bar zal ik volgende keer proberen. Sociale contacten gaan verder prima tot het om een vrouw gaat waar ik interesse in heb.

@heloef: ik ben er vrij snel achter gekomen dat uitstraling veeeeel verder gaat dan uiterlijk als je elkaar voor het eerst ziet. Misschien dat dat later alsnog een reden is om iemand af te wijzen kan, zover ben ik nog niet gekomen.

@iedereen: Dit is voor het eerst dat ik echt met een concreet doel naar de kroeg ga en ik heb nog niet gemerkt dat ik mij schaam om iets te proberen zoals bijvoorbeeld dansen of aanspreken o.i.d terwijl ik daar vijf jaar geleden nog geen seconde over na zou denken. Zijn er meer van mijn leeftijd die dat ook zo ervaren?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:46:49 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100575119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

Vraag haar om eens mee te gaan shoppen, zij weten de winkels meestal wel te vinden, en als ze student is blijft het meestal ook nog aan de goedkope kant (wat je aan het kledingsstuk niet hoeft te zien trouwens) en vooral belangrijk zijn combinaties van kleding en daar weten ze veel van ;)
Ik ben een keer met haar mee gaan shoppen, heb ik haar wel gevraagd er naar.
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:47:34 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100575156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nouja je hoort best vaak dat de dames liever een zachter buikje hebben om tegenaan te kruipen dan een sixpack, dus die lopen er zeker wel rond. Alleen het verschil tussen een lief zacht buikje en een dikke pens verpesten het voor sommigen. :P
Ik hoor eerder: sixpack. :9~
_O-
C'est la vie
pi_100575220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan ben je al op de goede weg lijkt me. Maar dan zou ik nu inderdaad proberen meer praatjes met haar te maken en eventueel al wat te flirten als je denkt dat ze daar wel voor open staat. Misschien al met iets simpels als alleen een dikke knipoog ofzo.
Ja zoiets dacht ik ook al aan. Alleen een opvallende knipoog voelt voor mij dan weer heel erg onnatuurlijk. Misschien wel een keer nafluiten als ze heel oncharmant met allemaal spullen aan het slepen is... meestal als het als een grap geïnterpreteerd wordt dan heb ik er geen moeite mee.
pi_100575246
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:

[..]

_O-
Nee dat is het enige waar je naar luistert!
Maar serieus, er zijn genoeg dames die het zachte buikje verkiezen boven de sixpack voor hun partner. Dat de meeste het er mooi uit vinden zien bij een model of die mooie jongen op het strand is een ander verhaal, het gaat nu even om de kerel die uiteindelijk bij hen in bed mag kruipen voor vaker dan een nachtje. ;)
pi_100575273
quote:

[..]

_O-
Een sixpack zie je niet als je een shirt aan hebt, en om nou je shirt uit te doen als je op versiertoer gaat (hoewel er wel zijn die het doen :'))
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:50:18 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100575298
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Een sixpack zie je niet als je een shirt aan hebt, en om nou je shirt uit te doen als je op versiertoer gaat (hoewel er wel zijn die het doen :'))
Ze trekken gewoon een strak shirtje aan. Zie je het doorheen.
C'est la vie
pi_100575325
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze trekken gewoon een strak shirtje aan. Zie je het doorheen.
Gay.
pi_100575361
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja zoiets dacht ik ook al aan. Alleen een opvallende knipoog voelt voor mij dan weer heel erg onnatuurlijk. Misschien wel een keer nafluiten als ze heel oncharmant met allemaal spullen aan het slepen is... meestal als het als een grap geïnterpreteerd wordt dan heb ik er geen moeite mee.
Fluiten is inderdaad ook een goede, vooral als je je daar prettiger bij voelt. Ik loop ook vaak aardig mee te flirten op het werk en meestal is het toch een beetje ouwehoeren maar dingen als nafluiten past dan prima binnen het luchtig sjansen. Meeste vatten het toch eerder op als een compliment of een grapje dan dat ze er moeilijk over gaan doen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:51:27 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100575364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef SpackJarrow het volgende:
@heloef: ik ben er vrij snel achter gekomen dat uitstraling veeeeel verder gaat dan uiterlijk als je elkaar voor het eerst ziet. Misschien dat dat later alsnog een reden is om iemand af te wijzen kan, zover ben ik nog niet gekomen.
Ik heb geen flauw idee wat ik uitstraal eigenlijl :')
C'est la vie
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:52:02 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100575403
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

Gay.
Zeg dat maar als er 3 blondjes omheen dansen.
C'est la vie
pi_100575463
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat ik uitstraal eigenlijl :')
Hij heeft wel gelijk dat uitstraling belangrijk is, zelfs belangrijker dan uiterlijk, voor vrouwen. Daar kun je best veel mee doen. Als je een lekker ding bent is het uiteraard altijd mooi meegenomen, maar voor veel meiden is alleen een leuke kop niet genoeg als relatiemateriaal.
pi_100575491
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Zeg dat maar als er 3 blondjes omheen dansen.
Schuif nou maar niet alles af op je uiterlijk :6
pi_100575494
quote:

[..]

_O-
Het is ook de leeftijd joh; onder de 20 is het voor vele ventjes die geen aanleg hebben om dik te worden een koud kunstje om een sixpack te krijgen. Voor de meiden geldt dat op die leeftijd ook nog vaak als stereotype ideaalbeeld. Kijk ik naar de jongens die een paar jaar boven de 20 zijn, daarbij verdwijnt de sixpack vaak als sneeuw voor de zon (tenzij ze er echt hard voor blijven werken, maar dat zijn uitzonderingen in mijn kringen). Hetzelfde geldt dit bij de dames... hun wensen worden wat dat betreft minder stereotype... ze krijgen een eigen mening; eigen voorkeuren; en het is echt zo dat velen een sixpack niet als ideaal meer zien. Echt dik blijft meestal wel een nadeel; maar een beetje welvaartsvet kan geen kwaad hoor.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:54:13 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100575524
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

Schuif nou maar niet alles af op je uiterlijk :6
Ja maar het trekt wel vrouwen aan als je er goed uit ziet en atletisch bent. :6
C'est la vie
pi_100575553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef SpackJarrow het volgende:
Waarom vallen vrouwen altijd op die ongrijpbare kutdingen als uitstraling? ;(
pi_100575584
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:36 schreef minibeer het volgende:

[..]

Eh, je kan ze aanspreken ;)
Dat moeten knappe jongens zoals ik ( :')) uiteindelijk ook doen
Ik ben nog nooit begonnen met een vrouw aanspreken in het openbaar. Nooit, dat durf ik niet eens. Ik ben bang om afgewezen te worden en ik heb ook geen zin om me echt open te stellen. Toch proberen veel met mij te sjansen, zelfs als ik er geen zin in heb. Soms wordt zelfs mijn zusje er gek van als er meisjes bijv. heel overdreven kijken.

Vannacht in Parijs op het vliegveld kwam er een meisje naar mij toe, ik zat te wachten aan zo'n soort bar aangezien ik naar Nederland moest vliegen en ik had al de hele tijd oogcontact met haar etc, kwam ze naar me toegelopen en naast me zitten en zei: waarom nodig je me niet uit om bij je te zitten? :P Zo begon het gesprek. Brutaal maar gewaagd en leuk. Is wel een leuke tip om te doen als je een leuk meisje ziet zitten en als jullie dan oogcontact hebben.

Zo heb ik heel veel voorbeelden die ik kan noemen alleen al van deze nacht.. en dan moet je je voorstellen dat ik verlegen ben, mensen soms niet in hun ogen durf aan te kijken omdat ik bang ben dat ze negatief over mij gaan denken en eigenlijk heel onzeker ben over van alles. En sommige mensen hebben dat ook wel tegen mij gezegd, dat ik erg onzeker overkom. Dat gaan mensen op de meet wel merken.

En toch flirten veel met mij. Het is raar. :)
pi_100575601
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar het trekt wel vrouwen aan als je er goed uit ziet en atletisch bent. :6
Als ze stil in een hoekje zouden staan met hun biertje en schaapachtig naar een stel tieten zouden staan staren zouden er geen drie blonde chicks om hen heen dansen hoor. Daarvoor maakt hij ook echt wel gebruik van zijn social skills, en niet alleen de mooie jongens hebben wel eens vrouwen om hen heen dansen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:56:38 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100575630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee dat is het enige waar je naar luistert!
Maar serieus, er zijn genoeg dames die het zachte buikje verkiezen boven de sixpack voor hun partner. Dat de meeste het er mooi uit vinden zien bij een model of die mooie jongen op het strand is een ander verhaal, het gaat nu even om de kerel die uiteindelijk bij hen in bed mag kruipen voor vaker dan een nachtje. ;)
Meeste mannen willen niet meer dan een nachtje bij een vrouw in bed kruipen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_100575646
Het minste wat je kan doen vind ik is om wel een strak lichaam te hebben.Dat is iets wat je helemaal in eigen hand hebt, tenzij je een of andere ziekte hebt. Alles wat je maar in eigen hand kunt hebben heb ik goed op orde. Asperger heb ik geen invloed op. Als je alles waar je invloed op kunt hebben op orde hebt is het gewoon een kwestie van hopen dat iemand het in je ziet zitten.
pi_100575666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:55 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit begonnen met een vrouw aanspreken in het openbaar. Nooit, dat durf ik niet eens. Ik ben bang om afgewezen te worden en ik heb ook geen zin om me echt open te stellen. Toch proberen veel met mij te sjansen, zelfs als ik er geen zin in heb. Soms wordt zelfs mijn zusje er gek van als er meisjes bijv. heel overdreven kijken.

Vannacht in Parijs op het vliegveld kwam er een meisje naar mij toe, ik zat te wachten aan zo'n soort bar aangezien ik naar Nederland moest vliegen en ik had al de hele tijd oogcontact met haar etc, kwam ze naar me toegelopen en naast me zitten en zei: waarom nodig je me niet uit om bij je te zitten? :P Zo begon het gesprek. Brutaal maar gewaagd en leuk. Is wel een leuke tip om te doen als je een leuk meisje ziet zitten en als jullie dan oogcontact hebben.

Zo heb ik heel veel voorbeelden die ik kan noemen alleen al van deze nacht.. en dan moet je je voorstellen dat ik verlegen ben, mensen soms niet in hun ogen durf aan te kijken omdat ik bang ben dat ze negatief over mij gaan denken en eigenlijk heel onzeker ben over van alles. En sommige mensen hebben dat ook wel tegen mij gezegd, dat ik erg onzeker overkom. Dat gaan mensen op de meet wel merken.

En toch flirten veel met mij. Het is raar. :)
chick magnet
Nee maar echt, ik wil wel eens zien hoe dat in zijn werk gaat. Kleed je je heel duur ofzo :P?
pi_100575711
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meeste mannen willen niet meer dan een nachtje bij een vrouw in bed kruipen.
Dat moeten die mannen zelf weten, dit was even puur voor die paar kerels hier die wel gewoon een relatie willen. ;)
pi_100575741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat moeten die mannen zelf weten, dit was even puur voor die paar kerels hier die wel gewoon een relatie willen. ;)
gewoon? GEWOON?
:P
pi_100575755
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben een keer met haar mee gaan shoppen, heb ik haar wel gevraagd er naar.
en als je dan voor de spiegel staat nadat je je aangekleed hebt, en natuurlijk gewassen/geschoren/jezelf eventueel een knipoog hebt gegeven (dat doen meer mannen dan iedereen denkt), denk je dan eerder wat een gedrocht of toch wel een knappe vent, dat laatste geeft ook weer zelfvertrouwen boost :)
sup?
pi_100575781
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef minibeer het volgende:

[..]

gewoon? GEWOON?
:P
Wat, bestaan die helemaal niet? :o
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:59:20 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100575800
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah, zo. Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen net zoveel naar uiterlijk kijken als mannen. Maar inderdaad, six pack is niet bijzonder belangrijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_100575835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jawel, want vaste relatie -> meer seks
:')
pi_100575843
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Fluiten is inderdaad ook een goede, vooral als je je daar prettiger bij voelt. Ik loop ook vaak aardig mee te flirten op het werk en meestal is het toch een beetje ouwehoeren maar dingen als nafluiten past dan prima binnen het luchtig sjansen. Meeste vatten het toch eerder op als een compliment of een grapje dan dat ze er moeilijk over gaan doen.
Heb ik altijd al moeilijk gevonden; met dat soort dingen meedoen in een groep. Tegenwoordig probeer ik er wat relaxter mee om te gaan; gewoon hard doorwerken, totdat me iets te binnen schiet om te zeggen of te doen (zonder er bij na te denken verder). Daar waar ik vroeger vaak wat erbij stond te kijken en totaal niet betrokken raakte (omdat ik niet bezig was, maar alleen maar nadacht over wat er gebeurde, kwam er ook niets in me op). Je kunt denk ik beter je eigen lijn volgen dan geforceerd proberen mee te doen.
pi_100575871
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef minibeer het volgende:

[..]

chick magnet
Nee maar echt, ik wil wel eens zien hoe dat in zijn werk gaat. Kleed je je heel duur ofzo :P?
Nee, gewoon normale merken. Soms wel eens duur, maar niet altijd en gisteravond en vannacht liep ik bijv. simpelweg in een joggingbroek omdat ik 10 tot 12u moest reizen zo ongeveer. Ik zag er zelfs niet uit omdat ik niet goed had geslapen (wallen), geirriteerd was etc. Ik weet niet wat het is.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ah, zo. Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen net zoveel naar uiterlijk kijken als mannen. Maar inderdaad, six pack is niet bijzonder belangrijk.
En toch willen vrouwen heus geen dikke vent met een dikke pens. Misschien een paar ja, maar zullen die er zelf nou zo schitterend uitzien? Ik betwijfel het.
pi_100575931
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijken wel ja, ik kijk zelf ook genoeg. Maar als ik kijk waar ik verliefd op was dan is het uiterlijk telkens minder belangrijk geweest dan om alleen naar te kijken. Dus voor een nachtje zou het wel voorop staan, als ik überhaupt aan one night stands zou doen, maar voor een relatie is dat echt niet meer zo belangrijk. Zo lang je niet erg afstotelijk bent uiteraard.
pi_100575967
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Het is niet helemaal ongrijpbaar. Voor mij was het ik heb vakantie+ik heb het naar mijn zin+ik heb niets te verliezen+ik heb de situatie onder controle want niet dronken=big smile en opeens krijg je links en rechts wat aandacht, toen viel voor mij het kwartje.

Dus als ik half het idee heb dat ik het niet naar mijn zin heb kan ik ook net zo goed gelijk weer naar huis want dan word het ook niets. Dat is dan de andere kant.
pi_100576027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heb ik altijd al moeilijk gevonden; met dat soort dingen meedoen in een groep. Tegenwoordig probeer ik er wat relaxter mee om te gaan; gewoon hard doorwerken, totdat me iets te binnen schiet om te zeggen of te doen (zonder er bij na te denken verder). Daar waar ik vroeger vaak wat erbij stond te kijken en totaal niet betrokken raakte (omdat ik niet bezig was, maar alleen maar nadacht over wat er gebeurde, kwam er ook niets in me op). Je kunt denk ik beter je eigen lijn volgen dan geforceerd proberen mee te doen.
Je moet het inderdaad niet meteen gaan forceren, maar ik zou zeggen probeer eens om haar na te fluiten en kijk naar haar reactie. Misschien krijg je de smaak nog wel te pakken. :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:03:25 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576064
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Daarom kan je ook beter kippen houden.
Vrouwen soms. _O-
C'est la vie
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:03:26 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100576066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die bestaan wel, hoor. Maar mannen die moeite hebben met versieren of sjans krijgen, willen een ego boost. En die ego boost willen ze krijgen door te horen dat ze zeer knap en gewild zijn door vrouwen.

Iemand zoals Mylifeisgrey droomt hoogswaarschijnlijk dat hij baas boven baas wordt, dat alle vrouwen hem zien als de prijs en daardoor heeft hij zoveel angsten. Hij is te veel met zichzelf bezig.
pi_100576090
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:01 schreef SpackJarrow het volgende:

[..]

Het is niet helemaal ongrijpbaar. Voor mij was het ik heb vakantie+ik heb het naar mijn zin+ik heb niets te verliezen+ik heb de situatie onder controle want niet dronken=big smile en opeens krijg je links en rechts wat aandacht, toen viel voor mij het kwartje.

Dus als ik half het idee heb dat ik het niet naar mijn zin heb kan ik ook net zo goed gelijk weer naar huis want dan word het ook niets. Dat is dan de andere kant.
9 van de 10 keer vindt ik uitgaan niet zo bijzonder.
Eigenlijk :P
pi_100576110
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrouwen soms. _O-
Ben jij degene die dat altijd zegt :P?
pi_100576123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je moet het inderdaad niet meteen gaan forceren, maar ik zou zeggen probeer eens om haar na te fluiten en kijk naar haar reactie. Misschien krijg je de smaak nog wel te pakken. :P
Ik vind fluiten geen goed idee. Al die asociale bouwvakkers enzovoort fluiten ook altijd naar meisjes ja.
pi_100576133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:00 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nee, gewoon normale merken. Soms wel eens duur, maar niet altijd en gisteravond en vannacht liep ik bijv. simpelweg in een joggingbroek omdat ik 10 tot 12u moest reizen zo ongeveer. Ik zag er zelfs niet uit omdat ik niet goed had geslapen (wallen), geirriteerd was etc. Ik weet niet wat het is.

[..]

En toch willen vrouwen heus geen dikke vent met een dikke pens. Misschien een paar ja, maar zullen die er zelf nou zo schitterend uitzien? Ik betwijfel het.
Een dikke vent met een dikke pens is weer het andere uiterste. Er zijn er genoeg met een klein buikje waar veel vrouwen, ook mooie ja, niet meteen over zullen vallen en de kerel die er aan vast zit zelfs liever hebben dan zo'n mooiboi.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:04:36 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576139
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

9 van de 10 keer vindt ik uitgaan niet zo bijzonder.
Eigenlijk :P
Ik let eigenlijk totaal niet bezig met vrouwen dan.
Meer met bier, dansen en mijn vrienden. _O-
C'est la vie
pi_100576172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die bestaan wel, hoor. Maar mannen die moeite hebben met versieren of sjans krijgen, willen een ego boost. En die ego boost willen ze krijgen door te horen dat ze zeer knap en gewild zijn door vrouwen.

Iemand zoals Mylifeisgrey droomt hoogswaarschijnlijk dat hij baas boven baas wordt, dat alle vrouwen hem zien als de prijs en daardoor heeft hij zoveel angsten. Hij is te veel met zichzelf bezig.
Ik bedoelde dus mannen die een relatie willen, dat zijn toch niet alleen de kerels die verder kansloos zijn?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:05:20 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576179
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ben jij degene die dat altijd zegt :P?
Nee iemand anders. :P
Maar soms is het een hele goede uitspraak. _O-
C'est la vie
pi_100576191
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vind fluiten geen goed idee. Al die asociale bouwvakkers enzovoort fluiten ook altijd naar meisjes ja.
Vuilnismannen ook 'he popje' :'). Maar meestal reageren meisjes wel positief. Wat natuurlijk niet zegt dat ze dan die vuilnisman als relatiemateriaal of wat dan ook zien. Het is denk ik meer zelfbevestiging ofzo.
pi_100576229
quote:

[..]

Iemand die je al kent nafluiten als ze een beetje staat te klunzen of iets dergelijks kan prima hoor. Dat is heel wat anders dan het stereotype bouwvakker die alles nafluit.
pi_100576274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je weet hoe het gaat he.. nu zit ik met dat idee in mijn hoofd; en nu komt er OF geen goede situatie meer voor OF het gaat heel onspontaan over komen. Ik kijk wel wat er in me op komt de volgende keer.
pi_100576315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Iemand die je al kent nafluiten als ze een beetje staat te klunzen of iets dergelijks kan prima hoor. Dat is heel wat anders dan het stereotype bouwvakker die alles nafluit.
Dat is anders ja, ik dacht dat je bedoelde naar een willekeurig meisje fluiten.
pi_100576327
quote:

[..]

Daarom kwam het juist in me op; ze weet dat ik bouwkunde studeer... in dat opzicht heeft het weer wat dubbelzinnigs ;).
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:08:10 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576353
Ik hoef eigenlijk geen relatie, vind ik mezelf een beetje jong voor.
Eerder gewoon wat vrouwelijke aandacht.
C'est la vie
pi_100576366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Daarom kwam het juist in me op; ze weet dat ik bouwkunde studeer... in dat opzicht heeft het weer wat dubbelzinnigs ;).
_O- Zeg dat het voor studie moet
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:08:15 #149
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100576368
Kutzooi ik vraag aan dat chickie thuis of ze nog zin heeft om iets te doen als ik terug ben, antwoord: wacht ben f weg kom straks terug. Ik voel me nu nog kutter als daarnet toen ik kekker ging lotsen van teveel sigaretten
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:08:52 #150
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100576399
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrouwen soms. _O-
Kijk, dit is mijn mening van wat uitstraling betekent.

Weet je hoe als je op een feest komt, heb je meteen al een idee van wat voor soort mensen er rond lopen? Of als je iemand nieuw leert kennen, heb je al een idee wat voor soort mens het is? Je kan het totaal verkeerd hebben, maar toch heb jij dat idee.

Dat is uitstraling. Wat veel mensen niet begrijpen is dat ZIJ ZELF ook een uitstraling hebben en een indruk achterlaten. Als jij weet wat voor soort indruk jij achter laat, weet jij ook hoe je dat kan beinvloeden om de juiste indurk achter te laten.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:08:56 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:08 schreef Newbie114 het volgende:
Kutzooi ik vraag aan dat chickie thuis of ze nog zin heeft om iets te doen als ik terug ben, antwoord: wacht ben f weg kom straks terug. Ik voel me nu nog kutter als daarnet toen ik kekker ging lotsen van teveel sigaretten
Jongen maak je niet druk. :')
Wacht ff ze is zo terug.
C'est la vie
pi_100576404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je weet hoe het gaat he.. nu zit ik met dat idee in mijn hoofd; en nu komt er OF geen goede situatie meer voor OF het gaat heel onspontaan over komen. Ik kijk wel wat er in me op komt de volgende keer.
Dat is waar, beter bewaar je het voor die ene goede situatie die misschien langskomt. Ik denk dat er nog best veel momenten zijn waarbij het prima kan, ligt er wel een beetje aan wat voor werk het is. Maar als de sfeer onder je collega's in het algemeen al wat losser is kan het helemaal al vrij makkelijk, vooral als het meer als grap overkomt. Of inderdaad iets anders dan fluiten, maar wel iets flirterigs waarbij je je prettig voelt.
pi_100576412
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

_O- Zeg dat het voor studie moet
Hahaha; heb binnenkort tentamens; ik studeer alleen maar meid ;).
pi_100576458
quote:
kekker lotsen, doe ik ook wel eens
je hoeft er niet zo'n probleem van te maken, ze is gewoon even weg :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:10:11 #155
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100576500
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Jongen maak je niet druk. :')
Wacht ff ze is zo terug.
Ik lig hier ziek op de grond bij de receptie zonder matties hoezo maak je niet druk?
pi_100576516
Once long ago in the vast lands of the desert there was a great and vast river that had to be crossed for animals to seek food and water elsewhere in the desert. As it was on this day Fox(man) had come to the point where it had to cross the river in its travels. As it stood contemplating the best way to cross the river safely Fox's(mans) life long enemy Scorpion(woman) came upon it and began to talk to Fox.(man)

"Fox(man) as I was walking along the river bank looking for food I noticed a particularily easy place to cross the river where the water is not so deep and not so swift. As it is I would like to cross over myself also but as I am so small it would be impossible. Would you be willing to take me across if I show you this place to cross the river?" asked Scorpion(women).

"Why should I take you across? How could I possibly trust you will not sting me on the way across as we have been life long enemies?" asked Fox(man).

"Why would I sting you? For if I stung you it would mean you would drown then both of us would die." replied Scorpion(women).

Fox(man) thought this over for a bit while carefully watching Scorpion(women) with a distrustful eye. Eventually Fox(man) said, "Show me where the place is and I will take you across."

"First place me on your back and then I will show you. For otherwise you may jump in and leave me behind once I show you." replied Scorpion(woman).

Fox(man) thought this over for a bit while carefully watching Scorpion(women) with a distrustful eye. Then walked over to Scorpion(women) and allowed him to climb onto its back. Scorpion(women) directed Fox(man) to where the river was not so deep nor so swift such that it was a safer place to cross over. As Fox(man) was swimming across the river and had reached the middle of the river Fox(man) felt a sharp stinging sensation on its back and realized it had been stung by Scorpion(women). Fox(man) cried out, "How could you sting me we shall both drown now?"

Scorpion(woman) replied, "It is better we should both perish than that my enemy should live."
UITGESCHREVEN
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:10:45 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576538
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik lig hier ziek op de grond bij de receptie zonder matties hoezo maak je niet druk?
Over dat meisje, niet over het feit dat je ziek bent.
C'est la vie
pi_100576546
quote:

[..]

O. Dan zou ik zeggen, ga naar bed ofzo. Ziek versieren wil meestal niet zo.
pi_100576579
quote:
Relax! Ze is zo terug en nu loop je je weer helemaal druk te maken om helemaal niks. Als je dit soort dingen naar haar laat blijken gaat het juist fout, omdat je nu te wanhopig/panisch o.i.d. overkomt om helemaal niks. Dus haal diep adem en wacht gewoon even, haal je niet meteen allerlei doemscenario's in je hoofd.
pi_100576583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef picardmike het volgende:
...
pi_100576612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat is waar, beter bewaar je het voor die ene goede situatie die misschien langskomt. Ik denk dat er nog best veel momenten zijn waarbij het prima kan, ligt er wel een beetje aan wat voor werk het is. Maar als de sfeer onder je collega's in het algemeen al wat losser is kan het helemaal al vrij makkelijk, vooral als het meer als grap overkomt. Of inderdaad iets anders dan fluiten, maar wel iets flirterigs waarbij je je prettig voelt.
De sfeer is heel los ja; het is (semi-)horeca. Ik flirt echter nooit, dus er zijn niet echt veel dingen waar ik me zo prettig bij voel. Het gaat meer om langzaam een beetje de grenzen te verleggen wat dat betreft.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:11:57 #162
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100576625
damn het gaat snel hier... heb een half uur moeten bijlezen sinds gisteren...

first @Newbie114 gefeliciteerd met je zoenactie. Jammer dat je je nu weer minder voelt...

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:55 schreef Mpj het volgende:

Ik herken dit wel om eerlijk te zijn. Ik kom niet zoveel vrouwen tegen in het dagelijks leven (al meerdere malen over gepost, maar er reageert nooit iemand op dus waarom ik het doe weet ik niet mjah) maar als ik een keer een leuke vrouw tegenkom en het klikt. dates enzo dan heb ik of dat ik het ga verkloten (ik word needy / jaloers / etc) of ik vind niets meer aan de persoon omwille van een afknapper of wat dan ook... Best irritant.
na na na na na na na Badjasman!
pi_100576637
quote:

[..]

Wat voor onzin typ jij nou weer dan, zogenaamd dronken zeker. :')
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:13:31 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576727
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef minibeer het volgende:

[..]

En stop gewoon maar met alcohol.
Tot dat je 21 bent ofzo probeer het dan nog een keer. :')
C'est la vie
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:13:33 #165
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100576731
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:10 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik wil deze nog even uitzitten
pi_100576750
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Ik hoef eigenlijk geen relatie, vind ik mezelf een beetje jong voor.
Eerder gewoon wat vrouwelijke aandacht.
dat ben ik zoooo met je eens, ik ben 18 en opzich een relatie lijkt me niet verkeerd, maar gwn met meiden op msn ofzo vind ik ook een leuke avond :D
@de negatieven En nee, ik ga niet zoveel om met meiden in het buitenleven, dus maar via msn. En ja, ik kom wel buiten en ik zit niet de hele tijd achter m'n pc, maar vrienden hebben ook aandacht nodig ;)...
sup?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:13:59 #167
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100576753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:12 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat voor onzin typ jij nou weer dan, zogenaamd dronken zeker. :')
Was et maar waar.
pi_100576784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De sfeer is heel los ja; het is (semi-)horeca. Ik flirt echter nooit, dus er zijn niet echt veel dingen waar ik me zo prettig bij voel. Het gaat meer om langzaam een beetje de grenzen te verleggen wat dat betreft.
Kijk dat scheelt al, en nou hop hop die grenzen gaan verleggen! Ik weet haast zeker dat het je heel erg mee gaat vallen als de eerste leuke reacties binnenkomen. :P
Niks mis met klein beginnen, maar ik denk wel dat het belangrijk is als je een keer wat verder wil komen dan alleen vriendschap om wat te gaan flirten.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:14:58 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

dat ben ik zoooo met je eens, ik ben 18 en opzich een relatie lijkt me niet verkeerd, maar gwn met meiden op msn ofzo vind ik ook een leuke avond :D
Ik dacht dan eerder aan zoenen met meiden maar goed.
C'est la vie
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:15:12 #170
13411 NaRRaToR
pi_100576806
quote:

[..]

ging het bij jou de vorige keer ook niet enorm mis toen je met (teveel) alcohol een slechte indruk maakte op een grietje thuis? misschien slim om daar lering uit te trekken?
pi_100576862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

@de negatieven En nee, ik ga niet zoveel om met meiden in het buitenleven, dus maar via msn. En ja, ik kom wel buiten en ik zit niet de hele tijd achter m'n pc, maar vrienden hebben ook aandacht nodig ;)...
Er zijn hier op FOK! vast genoeg meisjes die wel avonden op MSN willen chatten met jou.

Overigens haal ik daar zelf geen voldoening uit. Dat deed ik toen in klas 1 zat.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Was et maar waar.
Natuurlijk. Je wilt aandacht, vraag het aan dat meisje.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:16:19 #172
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100576875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:15 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ging het bij jou de vorige keer ook niet enorm mis toen je met (teveel) alcohol een slechte indruk maakte op een grietje thuis? misschien slim om daar lering uit te trekken?
Mensen het heet lezen ik heb geen alcohol op.
pi_100576898
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet zo hard van stapel lopen he jongen?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:16:51 #174
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100576905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef Mpj het volgende:

[..]

Er zijn hier op FOK! vast genoeg meisjes die wel avonden op MSN willen chatten met jou.

Overigens haal ik daar zelf geen voldoening uit. Dat deed ik toen in klas 1 zat.

[..]

Natuurlijk. Je wilt aandacht, vraag het aan dat meisje.
Dude. Laat ook maar.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:16:55 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576910
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Mensen het heet lezen ik heb geen alcohol op.
Ja dat zeg je nergens. _O-
Ga gewoon slapen dan voel je je morgen vast beter.
C'est la vie
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:17:26 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100576942
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

Niet zo hard van stapel lopen he jongen?
Ik wordt nou niet echt blij van chatten met meisjes op msn.
Ben ik nu raar ofzo?
C'est la vie
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:17:40 #177
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100576957
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wil deze even uitzitten en ik zei dat et komt door teveel sigaretten.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:17:56 #178
13411 NaRRaToR
pi_100576971
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:

[..]

precies... mjah fout van mij nog assumption is the the mother of all fuckups :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:18:34 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100577014
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Is het geen alcohol dan zijn het sigaretten. _O-
Probeer aub later geen drugs jongen, ik vrees dan het ergste.
C'est la vie
pi_100577015
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wordt nou niet echt blij van chatten met meisjes op msn.
Ben ik nu raar ofzo?
Nee, maar iedereen heeft zo z'n eigen ding. De één houdt van praatjes maken met meisjes op MSN en de ander wilt ze liever zoenen. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ben je al afgevallen?
pi_100577093
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:

[..]

ja had al zo'n vermoeden.. was 50/50 voor mij xD
Maar gwn met ze praten, geeft ergens toch wel wat verlichting als het niet in het dagelijks leven wil lukken.
sup?
pi_100577099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:18 schreef Mpj het volgende:
Nee, maar iedereen heeft zo z'n eigen ding. De één houdt van praatjes maken met meisjes op MSN en de ander wilt ze liever zoenen. :')
Right.... :D
pi_100577161
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Kijk dat scheelt al, en nou hop hop die grenzen gaan verleggen! Ik weet haast zeker dat het je heel erg mee gaat vallen als de eerste leuke reacties binnenkomen. :P
Niks mis met klein beginnen, maar ik denk wel dat het belangrijk is als je een keer wat verder wil komen dan alleen vriendschap om wat te gaan flirten.
Yes; in de praktijk is er meestal wel een of andere gozer die me te snel af is OF ze heeft een relatie. We zullen zien waar we dit keer op uit gaan komen ;).
pi_100577164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:20 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

ja had al zo'n vermoeden.. was 50/50 voor mij xD
Maar gwn met ze praten, geeft ergens toch wel wat verlichting als het niet in het dagelijks leven wil lukken.
En ken je die meisjes dan vanuit real life of heb je ze nog nooit gezien?
pi_100577183
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:18 schreef Mpj het volgende:
Jack de ripper sneed ze het liefst open. Ieder zijn ding, niets raars aan en dat moet je gewoon accepteren.
pi_100577242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Yes; in de praktijk is er meestal wel een of andere gozer die me te snel af is OF ze heeft een relatie. We zullen zien waar we dit keer op uit gaan komen ;).
Wat een pure optimist ben je toch :P
pi_100577258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef Mpj het volgende:

[..]

En ken je die meisjes dan vanuit real life of heb je ze nog nooit gezien?
deels wel deels niet, vreemde meiden praten best gemakkelijk, maar ik ben wel bang dat ik dan met neppe antwoorden en karakters overspoeld wordt, dus ik praat ook met meiden die ik wel ken ;)
sup?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:23:56 #188
13411 NaRRaToR
pi_100577283
quote:

[..]

en ook dat herken ik maar al te goed xD
pi_100577301
quote:

[..]

We gaan het zien inderdaad, ik ben benieuwd!
Oh en een beetje flirten als ze een relatie heeft kan soms ook best, vooral als je het dan luchtig houdt. Tenzij ze echt aangeeft absoluut niet gediend te zijn van dat soort dingen gaan veel meiden er tot op zekere hoogte wel in mee. Het is dan meer ouwehoeren, maar ach wat zou het als jij daardoor wat losser wordt qua flirten toch? Dus mocht ze bezet zijn vind ik dat je alsnog een beetje moet kunnen gaan flirten. :7
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:29 #190
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100577316
Ik zeg wel tegen t meisje laat het maar weten en ga gewoon pitten voordat ik ook nog kou vat.
pi_100577317
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jack de ripper sneed ze het liefst open. Ieder zijn ding, niets raars aan en dat moet je gewoon accepteren.
Nou, sluit ik me volledig bij aan.

Overigens moet ik er morgen om 8u beginnen bij men at work en ik heb de hele nacht al niet geslapen en ik heb net geblowd. Ik weet nu al dat het niks wordt morgen. Sorry voor off topic maar ik zit er mee. :r

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:23 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

deels wel deels niet, vreemde meiden praten best gemakkelijk, maar ik ben wel bang dat ik dan met neppe antwoorden en karakters overspoeld wordt, dus ik praat ook met meiden die ik wel ken ;)
Ja, wees voorzichtig..
pi_100577332
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat een pure optimist ben je toch :P
Ja ik weet het; niet dat ik me er echt kut over voel; ik ben gewoon sarcatisch geworden op dit gebied.
pi_100577382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oh en een beetje flirten als ze een relatie heeft kan soms ook best, vooral als je het dan luchtig houdt. Tenzij ze echt aangeeft absoluut niet gediend te zijn van dat soort dingen gaan veel meiden er tot op zekere hoogte wel in mee. Het is dan meer ouwehoeren, maar ach wat zou het als jij daardoor wat losser wordt qua flirten toch? Dus mocht ze bezet zijn vind ik dat je alsnog een beetje moet kunnen gaan flirten. :7
Maar wat heeft het dan voor nut om te flirten als ze bezet is? Als oefening ofzo?
pi_100577401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nou, sluit ik me volledig bij aan.

Overigens moet ik er morgen om 8u beginnen bij men at work en ik heb de hele nacht al niet geslapen en ik heb net geblowd. Ik weet nu al dat het niks wordt morgen. Sorry voor off topic maar ik zit er mee. :r

[..]

Ja, wees voorzichtig..
Ah joh, als je nu naar bed gaat slaap je lekker en ben je gewoon fit volgens mij.
pi_100577429
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:25 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar wat heeft het dan voor nut om te flirten als ze bezet is? Als oefening ofzo?
Ja, dat zeg ik toch ook haast letterlijk? Zo kan hij er wat losser in worden en dat is alleen maar in zijn voordeel. Sowieso wordt er zoveel geflirt door bezette mensen, kan vaak prima als je elkaars grenzen gewoon respecteert.
pi_100577463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Die gast van mijn middelbare school die net een eerste vriendin heeft heeft haar ook afgepakt :7.
Niet dat ik dat aardig vind ofzo, maar het is toch wel zeker een beetje pimpin' op de een of andere manier.
pi_100577485
Ik ga trouwens nu nog even studeren en ik heb net een perfecte handstand gedaan :P.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:28:21 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100577528
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Die gast van mijn middelbare school die net een eerste vriendin heeft heeft haar ook afgepakt :7.
Niet dat ik dat aardig vind ofzo, maar het is toch wel zeker een beetje pimpin' op de een of andere manier.
Alles kan kapot.
C'est la vie
pi_100577539
quote:

[..]

Haha, ja ach zij is er zelf in meegegaan toch? Sneu voor die andere kerel maarja weet hij ook weer waar hij staat. :P
pi_100577551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch ook haast letterlijk? Zo kan hij er wat losser in worden en dat is alleen maar in zijn voordeel. Sowieso wordt er zoveel geflirt door bezette mensen, kan vaak prima als je elkaars grenzen gewoon respecteert.
Nee dat zei je niet letterlijk, anders had ik het niet gevraagd.
pi_100577574
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:25 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vind dit zelf ook erg moeilijk; al snap ik het principe maar al te goed. Het is enerzijds leren om te flirten en los te zijn... en anderzijds mogelijkheden creëeren. Andere meiden om je heen gaan anders met je om; daar kunnen weer kansen ontstaan... de meid in kwestie kan weer single worden of zelfs haar relatie voor jou beëindigen als ze je echt ziet zitten. Ik heb echter ook de grootste moeite om me daar dan echt voor te motiveren... ik geef eerlijk toe; ik ben gewoon niet zo'n "mensen"-persoon... ik ben het liefst op mezelf en 90% van de mensen boeien me totaal niet.
pi_100577618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:28 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nee dat zei je niet letterlijk, anders had ik het niet gevraagd.
Ik zeg toch ook haast letterlijk. Maar goed er stond dus wel gewoon in dat als hij er losser van wordt qua flirten dat mooi meegenomen is en dat is ook het antwoord wat ik net naar je herhaalde. Vandaar.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:30:56 #203
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100577645
quote:
Ik ga trouwens nu nog even studeren en ik heb net een perfecte handstand gedaan :P.
mijn absoluut favoriete zwembadmove!
Spreading the Word
pi_100577866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind dit zelf ook erg moeilijk; al snap ik het principe maar al te goed. Het is enerzijds leren om te flirten en los te zijn... en anderzijds mogelijkheden creëeren. Andere meiden om je heen gaan anders met je om; daar kunnen weer kansen ontstaan... de meid in kwestie kan weer single worden of zelfs haar relatie voor jou beëindigen als ze je echt ziet zitten. Ik heb echter ook de grootste moeite om me daar dan echt voor te motiveren... ik geef eerlijk toe; ik ben gewoon niet zo'n "mensen"-persoon... ik ben het liefst op mezelf en 90% van de mensen boeien me totaal niet.
Ik ben precies hetzelfde. Maar oké, oefenen is goed.
pi_100577973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:35 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ben precies hetzelfde. Maar oké, oefenen is goed.
ja, maar de eerste stap naar dat oefenen is vaak wel lastig.. Hoe begin je en bij wie begin je, uiteindelijk zal dat allemaal vanzelfsprekend worden, maarja.. in het begin is dat toch wel lastig
sup?
pi_100578292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

ja, maar de eerste stap naar dat oefenen is vaak wel lastig.. Hoe begin je en bij wie begin je, uiteindelijk zal dat allemaal vanzelfsprekend worden, maarja.. in het begin is dat toch wel lastig
Het is wat ik aangeef; ik word pas gemotiveerd om echt wat te doen aan mijn sociale vaardigheden wanneer ik iemand tegenkom die me interesseert en waar ik meer mee wil/meer van wil weten. Het gaat niet zozeer om het niet weten wat te doen of wat te zeggen... opzich ben ik best creatief wat dat betreft, al komt dat er nog lang niet altijd uit.
Mijn leven is prima; ik vermaak me prima, meestal is er totaal geen impuls om iets te veranderen. Af en toe zie ik iets interessants en verlang ik naar iets anders... wat me heel even de neiging geeft om mijn leven op zijn kop te zetten om me maar te trainen om dat te bereiken... maar het is niet wie ik ben. Moet ik mezelf veranderen in zo'n persoon om dit probleem te tackelen?
pi_100578537
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is wat ik aangeef; ik word pas gemotiveerd om echt wat te doen aan mijn sociale vaardigheden wanneer ik iemand tegenkom die me interesseert en waar ik meer mee wil/meer van wil weten. Het gaat niet zozeer om het niet weten wat te doen of wat te zeggen... opzich ben ik best creatief wat dat betreft, al komt dat er nog lang niet altijd uit.
Mijn leven is prima; ik vermaak me prima, meestal is er totaal geen impuls om iets te veranderen. Af en toe zie ik iets interessants en verlang ik naar iets anders... wat me heel even de neiging geeft om mijn leven op zijn kop te zetten om me maar te trainen om dat te bereiken... maar het is niet wie ik ben. Moet ik mezelf veranderen in zo'n persoon om dit probleem te tackelen?
nja jezelf veranderen vind ik over het algemeen (in dit geval, dus dat je een prettig leven hebt) minder, je moet namelijk vooral oppassen dat je niet teveel veranderd!
sup?
pi_100578728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:49 schreef 2l33t4u het volgende:

[..]

nja jezelf veranderen vind ik over het algemeen (in dit geval, dus dat je een prettig leven hebt) minder, je moet namelijk vooral oppassen dat je niet teveel veranderd!
Waarom moet ik daarvoor oppassen? Ik bedoel; ik vind mijn leven op de meeste vlakken prima ja; maar dit gedoe met meiden heeft me al een keer een depressie bezorgt... ga ik op dezelfde voet verder met het risico op nog grotere problemen in de toekomst; of ga ik mezelf veranderen in de hoop dat het in de toekomst beter wordt?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:53:23 #209
13411 NaRRaToR
pi_100578742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je zou het kunnen proberen om te zien of het je vooruitgang boekt ook in tijden dat je die drang niet hebt. Al is het maar om ervaring op te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom moet ik daarvoor oppassen? Ik bedoel; ik vind mijn leven op de meeste vlakken prima ja; maar dit gedoe met meiden heeft me al een keer een depressie bezorgt... ga ik op dezelfde voet verder met het risico op nog grotere problemen in de toekomst; of ga ik mezelf veranderen in de hoop dat het in de toekomst beter wordt?
Dit zeker..... ik heb dat ook. ik merk gewoon om mij heen dat al mijn vrienden samen gaan wonen etc en ik blijf maar achter. mijn sociale leven is daardoor al helemaal in het slop geraakt en ik ben er bang voor om in een negatieve spiraal terecht te komen als ik niet NU actie onderneem.
pi_100578969
Een depressie omdat je geen vrouwen kan versieren enzovoort? Ik kom net uit Afrika en daar maken ze zich iedere dag zorgen hoe ze uberhaupt aan eten komen. Depressies kennen ze niet eens. En mensen hier schieten in depressies omdat ze niet kunnen versieren. Wat een wereld eigenlijk. :') :P Maar ja, hoe oud ben je? Hoe zie je eruit; ben je lelijk ofzo?
pi_100579006
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:53 schreef NaRRaToR het volgende:
Dit zeker..... ik heb dat ook. ik merk gewoon om mij heen dat al mijn vrienden samen gaan wonen etc en ik blijf maar achter. mijn sociale leven is daardoor al helemaal in het slop geraakt en ik ben er bang voor om in een negatieve spiraal terecht te komen als ik niet NU actie onderneem.
Een belangrijk deel van de actie die je moet ondernemen is trouwens om rustig te blijven; geniet van je leven ook op jezelf en neem dat hele relatie/vrouwen gedoe niet te serieus; het is maar 1 facet en je kunt zelf bepalen hoeveel waarde je er nou precies aan hecht. Het tweede is inderdaad concreet actie ondernemen om je kansen te vergroten; iets wat ik nog maar in beperkte mate doe.
pi_100579156
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:58 schreef Mpj het volgende:
Een depressie omdat je geen vrouwen kan versieren enzovoort? Ik kom net uit Afrika en daar maken ze zich iedere dag zorgen hoe ze uberhaupt aan eten komen. Depressies kennen ze niet eens. En mensen hier schieten in depressies omdat ze niet kunnen versieren. Wat een wereld eigenlijk. :') :P Maar ja, hoe oud ben je? Hoe zie je eruit; ben je lelijk ofzo?
Absoluut; ik ben iemand die nogal heftige emoties heeft en ben best labiel... dat heb ik deels ook geërft. Depressie bestaat wel degelijk in Afrika; dat het er te pauper is om die diagnose te stellen voor veel mensen is een ander verhaal. Bovendien is gevoel relatief; ik kan het zwaarder hebben met een afwijzing dan iemand anders met het beïndigen van een relatie van 5 jaar. Is maar net hoe je er in je hoofd mee omgaat.

Ik ben trouwens 23 en ik vind mezelf niet lelijk.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 01:06:06 #213
13411 NaRRaToR
pi_100579305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een belangrijk deel van de actie die je moet ondernemen is trouwens om rustig te blijven; geniet van je leven ook op jezelf en neem dat hele relatie/vrouwen gedoe niet te serieus; het is maar 1 facet en je kunt zelf bepalen hoeveel waarde je er nou precies aan hecht. Het tweede is inderdaad concreet actie ondernemen om je kansen te vergroten; iets wat ik nog maar in beperkte mate doe.
oh het is absoluut niet dat het mijn leven beheerst. in tegendeel. ik heb een goede baan, een eigen huisje wat ik zelf heb opgeknapt en waar ik trots op ben, ik ben lekker bezig met sporten enzo dus wat dat betreft heb ik niets te klagen hoor. En ik ben niet desperate op zoek naar een vriendin, die ervaring heb ik al meerdere malen gehad maar het is alweer een tijdje geleden en tjah het zou wel weer eens fijn zijn om niet elke dag alleen thuis te komen :) het is ook niet zo het versieren maar meer het sociale leven wat bij mij de afgelopen jaren een daling heeft gemaakt en daar probeer ik wat aan te doen. ik zoek ook nieuwe vrienden (waarmee ik wel op stap kan omdat de meeste nu saai bankhangers geworden zijn terwijl we elke week wel op stap waren). en dat is naarmate je ouder wordt ook moeilijker.

Maar het is wel zo dat ik onder druk wordt gezet (echt letterlijk) door familie / en sommige vrienden. elke keer dat ik ze zie (varierend van meerdere keren per week tot maandelijks) is het onderwerp altijd mijn liefdesleven (en nee dat is niet gewoon een gevoel wat ik heb, het is echt een onderwerp wat altijd aan bod komt) en daar word ik wel een beetje schijtziek van. Dat heb ik ook al meerdere keren aangegeven. op ondersteuning van die personen kan ik dan overigens weer niet rekenen. als ik om hulp / advies vraag is het antwoord standaard euh jaaa geen idee. je komt vast wel een keer weer iemand tegen. Lekker tegenstrijdig is dat i know...
pi_100579495
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:06 schreef NaRRaToR het volgende:
als ik om hulp / advies vraag is het antwoord standaard euh jaaa geen idee. je komt vast wel een keer weer iemand tegen. Lekker tegenstrijdig is dat i know...
Ja klopt; als je IRL advies vraagt over hoe te versieren of hoe je een relatie moet krijgen komt er nooit wat zinnigs uit. Ze weten niet hoe ze het zelf doen, dat is het mooie ervan :P.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 01:14:08 #215
13411 NaRRaToR
pi_100579624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja klopt; als je IRL advies vraagt over hoe te versieren of hoe je een relatie moet krijgen komt er nooit wat zinnigs uit. Ze weten niet hoe ze het zelf doen, dat is het mooie ervan :P.
oh nee daar vraag ik geen advies over... dat moet ik al zeker niet zoeken bij die personen... die hebben allemaal hun vriendin toegediend gekregen uit de vriendschappelijke relaties van de ouders van beide partijen :X :X :X een soort van modern uithuwelijken dus. dus nee die gaan me met versieren ook niet helpen...

Maar je hebt mijn post wel gelezen right? ik geef ook aan dat versieren niet de main concern is, maar mijn sociale leven an sich. Daar hebben ze al helemaal geen kaas van gegeten xD

ik taai em af. morgen weer vroeg de wekker.
pi_100579761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:14 schreef NaRRaToR het volgende:
Maar je hebt mijn post wel gelezen right? ik geef ook aan dat versieren niet de main concern is, maar mijn sociale leven an sich. Daar hebben ze al helemaal geen kaas van gegeten xD
Nee dat klopt; is ook logisch; iedereen begint te settelen, drukke baan, wellicht al de eerste kinders... er is simpelweg veel minder tijd en wellicht ook minder behoefte om vaak wat leuks te doen met vrienden. Ik denk dat je daar als single op latere leeftijd gewoon aan moet wennen; je hebt namelijk evengoed je werk, je sport en verenigingen/hobbies waar je veel leuke interacties met mensen hebt.
pi_100580198
quote:
True, puur luxeprobleem.
pi_100580367
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

True, puur luxeprobleem.
Ik was liever een afrikaanse womanizer dan wat ik nu ben :P. Ik vind eigen welvaart persoonlijk makkelijker te sturen dan succes in versieren/liefdesleven. Ik snap niet dat je liefde luxe kunt noemen... het is nogal fundamenteel in mijn ogen.
pi_100580915
quote:
quote:
Depressiviteit in ontwikkelingslanden
Bijna al het onderzoek naar depressiviteit is uitgevoerd in rijke, westerse landen. Maar tachtig procent van de wereldbevolking leeft in ontwikkelingslanden. Vaak onder heel moeilijke omstandigheden.

Deskundigen zeggen dat in de Derde Wereld de meeste depressieve mensen leven. Daar zijn weinig psychiaters en niet veel mensen kunnen antidepressiva betalen. Maar vijf procent van de mensen in Afrika en China die aan een depressie lijden, wordt behandeld.
Er zijn onderzoeken die tegenspreken dat er zoveel depressieve mensen daar zouden zijn, maar een ding is zeker, depressies kennen ze ook in Afrika.
pi_100581033
quote:
Hey Straw; wat ben jij nog laat wakker ;).

Maar nogal logisch idd; depressiviteit is een ziekte die een bepaalde percentage van de bevolking heeft. Het heeft weinig te maken met hoe je levensomstandigheden zijn, maar meer met hoe je omgaat met de gebeurtenissen in je leven.
pi_100581247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik was liever een afrikaanse womanizer dan wat ik nu ben :P. Ik vind eigen welvaart persoonlijk makkelijker te sturen dan succes in versieren/liefdesleven. Ik snap niet dat je liefde luxe kunt noemen... het is nogal fundamenteel in mijn ogen.
Toch net wat minder essentieel dan schoon drinkwater en eten.
pi_100581549
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

Toch net wat minder essentieel dan schoon drinkwater en eten.
Laten we bij deze besluiten dat Nederlanders dan vanaf nu nergens meer over mogen klagen en wanneer ze het toch doen, we die klachten absoluut niet serieus nemen, want ze gaan per definitie nergens om. Zo simpel is het; absoluut gezien gaat het helemaal nergens over... onze problemen zijn in absolute zin eigenlijk altijd peuleschillen. Je hebt gelijk.
Vanaf nu; positieve verhalen; niet zeiken!
pi_100581925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Er zijn onderzoeken die tegenspreken dat er zoveel depressieve mensen daar zouden zijn, maar een ding is zeker, depressies kennen ze ook in Afrika.
Ik zeg ook niet dat er geen depressieve mensen zijn, natuurlijk moet dat wel, maar ik ben daar drie weken geweest, heb superveel mensen gesproken en leren kennen en iedereen daar heeft heel veel hoop. Ze hebben niet veel, sommige helemaal niks, die slapen in een hutje wat ongeveer mijn WC is of wat op een kippenhop lijkt, mense hebben geen zekerheid of er eten is enzovoort en zijn vanaf kleins af aan simpelweg tegenslagen gewend, die liggen er niet wakker van als ze geen meisjes kunnen versieren, die hebben andere dingen aan hun hoofd. :') Dat was mijn punt.

Ik heb één meisje leren kennen, uit een rijke familie (en als je daar rijk bent, ben je ook écht rijk) die depressief was omdat haar vriendje was vreemdgegaan en ze ''AL'' 26 is (haar eigen woorden) en nog steeds niet getrouwd is. Ze was telkens aan het huilen enzovoort, maar ik kan met de volle 100% zeggen dat de meeste mensen daar helemaal niet over nadenken en al helemaal niet depressief van raken. For sure.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 03:53:09 #224
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100584164
ik heb niets te melden. ik heb geen zin om mee te praten over mensen die ik niet zo goed ken die in afrika wonen ofzoiets en vreemd nederlands praten.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:14 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er geen depressieve mensen zijn, natuurlijk moet dat wel, maar ik ben daar drie weken geweest, heb superveel mensen gesproken en leren kennen en iedereen daar heeft heel veel hoop. Ze hebben niet veel, sommige helemaal niks, die slapen in een hutje wat ongeveer mijn WC is of wat op een kippenhop lijkt, mense hebben geen zekerheid of er eten is enzovoort en zijn vanaf kleins af aan simpelweg tegenslagen gewend, die liggen er niet wakker van als ze geen meisjes kunnen versieren, die hebben andere dingen aan hun hoofd. :') Dat was mijn punt.

Ik heb één meisje leren kennen, uit een rijke familie (en als je daar rijk bent, ben je ook écht rijk) die depressief was omdat haar vriendje was vreemdgegaan en ze ''AL'' 26 is (haar eigen woorden) en nog steeds niet getrouwd is. Ze was telkens aan het huilen enzovoort, maar ik kan met de volle 100% zeggen dat de meeste mensen daar helemaal niet over nadenken en al helemaal niet depressief van raken. For sure.
Is het erg ongezond en zou er wat aan gedaan moeten worden als ik dit soort dingen van vrouwen niet erg vind en juist bij het lezen ervan wanhpoige drangen krijgt dat ik haar wilt tegenkomen/ontmoeten/"hebben" alles!. als ik dit lees dan wordt me nieuwsgierigheid echt miljoen keer gewekt. en me verlangens naar romantiek enzo komen helemaal naar boven.
hoe was ze, wat deed ze? waar kan je meisjes als haar tegenkomen? jij hebt haar gezien, jij hebt haar gesproken, jij bent haar tegengekomen! Is ze eigenlijk een heel leuk meisje die alleen maar een beetje zielig is?

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 11-08-2011 04:04:57 ]
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:05:50 #225
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100588692
Excuses voor vannacht, ik heb zo mijn momenten...
pi_100595171
quote:
Ze was telkens aan het huilen enzovoort, maar ik kan met de volle 100% zeggen dat de meeste mensen daar helemaal niet over nadenken en al helemaal niet depressief van raken. For sure.
Dat kun je nooit weten. In mijn ogen was die meid die je hebt leren kennen gewoon een zeikwijf die bij iedereen meteen haar hele shit neer gaat leggen... wie doet dat nou? Aanstellers en zeikers idd. Wil niet zeggen dat wanneer die mensen in een sloppenwijk vrolijk op je overkomen, ze niet depressief kunnen raken om andere zaken dan eten of drinken.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:20:57 #227
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100599339
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef Axel1988 het volgende:

Wil niet zeggen dat wanneer die mensen in een sloppenwijk vrolijk op je overkomen, ze niet depressief kunnen raken om andere zaken dan eten of drinken.
Natuurlijk kunnen ze ook om andere zaken depressief worden, maar dit zal minder snel door de welvaartsziektes die wij hier kennen komen, eerder door wat grotere problemen.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_100601484
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat er geen depressieve mensen zijn,

quote:
Depressies kennen ze niet eens.
Welles. :6

quote:
natuurlijk moet dat wel, maar ik ben daar drie weken geweest, heb superveel mensen gesproken en leren kennen en iedereen daar heeft heel veel hoop. Ze hebben niet veel, sommige helemaal niks, die slapen in een hutje wat ongeveer mijn WC is of wat op een kippenhop lijkt, mense hebben geen zekerheid of er eten is enzovoort en zijn vanaf kleins af aan simpelweg tegenslagen gewend, die liggen er niet wakker van als ze geen meisjes kunnen versieren, die hebben andere dingen aan hun hoofd. :') Dat was mijn punt.

Als ik er zelf over nadenk dan lijkt het me dat je in Afrika ook moeilijker depressief raakt. Je moet immers wel je bed uit, werken om te overleven. Ze zijn te druk om depressief te raken. Terwijl in het westen genoeg mensen hun bed/huis niet uitkomen als ze depressief zijn. Die 'luxe' hebben wij. Maar ik snap nooit zo goed waarom men het een luxe-ziekte moet noemen, alsof het dan niets meer voorsteld of zo.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:01:06 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100604122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 03:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

Is het erg ongezond en zou er wat aan gedaan moeten worden als ik dit soort dingen van vrouwen niet erg vind en juist bij het lezen ervan wanhpoige drangen krijgt dat ik haar wilt tegenkomen/ontmoeten/"hebben" alles!. als ik dit lees dan wordt me nieuwsgierigheid echt miljoen keer gewekt. en me verlangens naar romantiek enzo komen helemaal naar boven.
hoe was ze, wat deed ze? waar kan je meisjes als haar tegenkomen? jij hebt haar gezien, jij hebt haar gesproken, jij bent haar tegengekomen! Is ze eigenlijk een heel leuk meisje die alleen maar een beetje zielig is?
Waarom trekken dit soort mensen je zo aan dan?

Ik zal er zelf nooit aan beginnen. Ik zal niet zo snel voor "probleem" gevallen gaan.

Waarom jij dan wel? Makkelijke prooi of juist niet?
pi_100604411
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zal er zelf nooit aan beginnen. Ik zal niet zo snel voor "probleem" gevallen gaan.

makkelijke prooi? Integendeel zelfs...."probleem" gevallen zijn wat meer voor de doorgewinterde relatie-specialisten ;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_100604880
quote:

[..]

Probleemgevallen zijn in zijn ogen misschien eerder wanhopig, en zullen daarom wel een relatie met hem aan willen gaan en hem nooit verlaten. Of hij hoeft zich bij probleemgevallen niet minderwaardig te voelen, kan ook.

Zit ik er ver naast MLiG?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:20:58 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100605041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

makkelijke prooi? Integendeel zelfs...."probleem" gevallen zijn wat meer voor de doorgewinterde relatie-specialisten ;)
Wel nee juist niet. Onzeker meisje, of 1 met slechte jeugd of mindere tijd achter de rug zijn een makkelijke prooi.

Doeeef respecteer ze geef ze een gevoel dat ze speciaal zijn en je hebt ze.

Kind kan de was doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Probleemgevallen zijn in zijn ogen misschien eerder wanhopig, en zullen daarom wel een relatie met hem aan willen gaan en hem nooit verlaten. Of hij hoeft zich bij probleemgevallen niet minderwaardig te voelen, kan ook.

Ik denk inderdaat dat dit het is. Grote kans van slagen.

Je moet iemand willen of intresse in hebben om de persoon. Niet on wat ze is of wat ze heeft.
pi_100605128
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wel nee juist niet. Onzeker meisje, of 1 met slechte jeugd of mindere tijd achter de rug zijn een makkelijke prooi.

Doeeef respecteer ze geef ze een gevoel dat ze speciaal zijn en je hebt ze.

Kind kan de was doen.

helemaal waar, maar dat is in het begin. Daarna beginnen vaak de problemen..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:31:28 #234
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100605453
Ik heb nog een keer jullie hulp nodig, al denken jullie vast dat ik toch alleen aandacht wil, dus houd ik wel weer op met postten hier. Alleen dit kleine dingetje. Nu weer gesprek met het meisje van gister en ze heeft nog steeds niets laten weten. Zal ik het nog een keertje vragen (in de trant van: dus, wat vind je ervan?)
pi_100605547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb nog een keer jullie hulp nodig, al denken jullie vast dat ik toch alleen aandacht wil, dus houd ik wel weer op met postten hier. Alleen dit kleine dingetje. Nu weer gesprek met het meisje van gister en ze heeft nog steeds niets laten weten. Zal ik het nog een keertje vragen (in de trant van: dus, wat vind je ervan?)
God, jij springt volgens mij echt voor een trein als je een keer verlaten wordt.
Ron Paul 2012
pi_100605623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

God, jij springt volgens mij echt voor een trein als je een keer verlaten wordt.
ff chillen ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:35:24 #237
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100605642
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

He joh bedankt. Goed voor me zoiets. Dankje dankje. Bovenal een goede inhoudelijke reactie.
pi_100605669
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

He joh bedankt. Goed voor me zoiets. Dankje dankje.
Niet dan? Gisteren doe je al moeilijk en word je al depressief als iemand zegt "ik ben zo terug". Just saying. Leer daar eens mee om te gaan.
Ron Paul 2012
pi_100605701
quote:

[..]

He joh bedankt. Goed voor me zoiets. Dankje dankje.
hehe,
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niet dan? Gisteren doe je al moeilijk en word je al depressief als iemand zegt "ik ben zo terug". Just saying. Leer daar eens mee om te gaan.
Die jongen valt bijna om van de hormonen :7 Komt echt wel goed :s)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:39:51 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100605791
Moment gaat effe mis
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:44:42 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100605944
quote:

[..]

He joh bedankt. Goed voor me zoiets. Dankje dankje. Bovenal een goede inhoudelijke reactie.
Man man man doe eens rustig aan zeg. Er gaat in je leven veel ergere dingen tegen je gezegt worden dan dit. Lekker laten gaan ipv overdreven reageren.

Een olifantenhuid opbouwen noemen ze dat ook wel ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat ventje is 16 en dus zwaar puber. Iets met laat gaan, en hij groeid er wel over heen.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:45:38 #242
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100605974
Maarehm zal ik dat dan nog eens aan haar vragen?
pi_100605997
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef Newbie114 het volgende:
Maarehm zal ik dat dan nog eens aan haar vragen?
Doe gewoon wat joa
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:48:30 #244
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100606084
quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Doe gewoon wat joa
Net wel gevraagd wat ze de rest van de vakantie ging doen, toen zette ze in de 4 dingendie ze op noemde (slapen eten werken helpen) niet met mij n keer iets doen maar ik ga het gewoon vragen nu.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:52:03 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100606199
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Net wel gevraagd wat ze de rest van de vakantie ging doen, toen zette ze in de 4 dingendie ze op noemde (slapen eten werken helpen) niet met mij n keer iets doen maar ik ga het gewoon vragen nu.
Als je nog wat tijd over hebt? Zin om wat samen te doen, je moet natuurlijk ook even ontspannen en iets leuks doen ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:53:24 #246
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100606250
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je nog wat tijd over hebt? Zin om wat samen te doen, je moet natuurlijk ook even ontspannen en iets leuks doen ;)
Het ging over het meisje thuis ze zegt ehm weetniet.
Daarna zei ze dat ze het leuker vond om n keer als ze uit was te buurten dan iets te gaan doen. (in het algemeen) omdat ze nooit echt tijd heeft met werk enzo.
Ze zei wel dat het haar wel leuk leek om n keer te gaan buurten als we uitgingen.
Dus ik ben verward.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:26:05 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100607384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Het ging over het meisje thuis ze zegt ehm weetniet.
Daarna zei ze dat ze het leuker vond om n keer als ze uit was te buurten dan iets te gaan doen. (in het algemeen) omdat ze nooit echt tijd heeft met werk enzo.
Ze zei wel dat het haar wel leuk leek om n keer te gaan buurten als we uitgingen.
Dus ik ben verward.
Ze wilt je niet :)

Wat is de meest gebruikte smoes om een date of vervolg date af te zeggen.

Te druk met werken of iets anders. Te druk is het meest gebruikte excuus.

Niemand is 24uurbper dag aan het werk ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:49:52 #248
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100608352
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze wilt je niet :)

Wat is de meest gebruikte smoes om een date of vervolg date af te zeggen.

Te druk met werken of iets anders. Te druk is het meest gebruikte excuus.

Niemand is 24uurbper dag aan het werk ;)
Dacht ik al, maar ik dacht het iets anders want ze zei van dat buurten en toen zei ik van ja ik ga wel proberen meer uit te gaan dus komen we elkaar nog wel tegen, en zij zei: 'jaaaa moet je doen dat is leeeeuuk' dus wat ik denk is dat ze me opzich wel leuk vind maar sowieso niet meer wil doen dan alleen een keer (al dan niet dronken) te zoenen. Daar heb ik zelf eigenlijk niet zo'n zin in.

Dat wordt binnenkort weer lekker zuipen met de vriendengroep en proberen de halfkapotte vriendschap tussen het meisje wat ik voor deze leuk vond te repareren. Vooral dat laatste kon over alles met haar praten (daarom denk ik ook dat ik haar leuk vond)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:24:43 #249
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100609651
quote:

[..]

gaat vanzelf
quote:
misschien, maar niet bewust hoor.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Ik lees overal dat doorgewinterde relatie-specialisten geen probleemgevallen willen. Omdat ze dat lastig vinden, geen relatiemateriaal vinden, en beter kunnen krijgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

weet niet. Een beetje. het gaat niet bewust hoor!

het is echt heel erg met me. Als ik denk aan dat soort meisjes, wordt me interesse helemaal vanzelf gewekt. Me oren spitsen zich. ik weet geen andere voorbeelden, maar lanterfanteraar had het een tijdje terug ook dat ze liefst een dakloze zielige jongen wilde ofzoiets.

voor "perfecte alles op orde meisjes" ben ik een beetje bang, way out of my leage.

voor de echt "makkelijke"(voor seks) o.n.s sletten enzo waar weleens over wordt gesproken heb ik ook niet veel interesse uit mezelf. niet dat ik wel een o.n.s gratis zou kunnen krijgen hoor, of met hun om kan gaan! Bij hun kan ik niet degeen zijn die 'de man' is en het escaleert. en ik weet ook niet hoe ik er op in moet gaan als hun wat doen, en alles eigenlijk.
bijvoorbeeld dat meisje die naar me toe liep met haar openingszin " zou je mij willen neuken". niet dat dat serieus is, of dat ik het serieus nam. maar het zegt wel wat over haar.
Ik weet moeilijk hoe ik daar mee om moet gaan. ik heb verlangen naar verliefd op elkaar zijn, handjes vasthouden. het gevoel dat je elkaar gevonden hebt. dat ze blij met me is
kort door de bocht, een vriendin.

andere meiden schrikken me vanzelf al een beetje af. het is niet bewust, het is me gevoel.
dus vanzelf! ja!

ik heb het slecht uitgelegd..... maar ik moet weg voor eten.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:54:39 #250
13411 NaRRaToR
pi_100610808
wehehehehe kassameisjes zijn leuk om mee te spelen :P beetje lief lachen en vriendelijk hoi zeggen is tegenwoordig al genoeg om ze helemaal uit hun ritme te krijgen. Het arme ding vergat eerst de helft te scannen, en daarna vergat ze wisselgeld en bonnetjes. fun stuff :D

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

weet niet. Een beetje. het gaat niet bewust hoor!

het is echt heel erg met me. Als ik denk aan dat soort meisjes, wordt me interesse helemaal vanzelf gewekt. Me oren spitsen zich. ik weet geen andere voorbeelden, maar lanterfanteraar had het een tijdje terug ook dat ze liefst een dakloze zielige jongen wilde ofzoiets.

voor "perfecte alles op orde meisjes" ben ik een beetje bang, way out of my leage.

voor de echt "makkelijke"(voor seks) o.n.s sletten enzo waar weleens over wordt gesproken heb ik ook niet veel interesse uit mezelf. niet dat ik wel een o.n.s gratis zou kunnen krijgen hoor, of met hun om kan gaan! Bij hun kan ik niet degeen zijn die 'de man' is en het escaleert. en ik weet ook niet hoe ik er op in moet gaan als hun wat doen, en alles eigenlijk.
bijvoorbeeld dat meisje die naar me toe liep met haar openingszin " zou je mij willen neuken". niet dat dat serieus is, of dat ik het serieus nam. maar het zegt wel wat over haar.
Ik weet moeilijk hoe ik daar mee om moet gaan. ik heb verlangen naar verliefd op elkaar zijn, handjes vasthouden. het gevoel dat je elkaar gevonden hebt. dat ze blij met me is
kort door de bocht, een vriendin.

andere meiden schrikken me vanzelf al een beetje af. het is niet bewust, het is me gevoel.
dus vanzelf! ja!

ik heb het slecht uitgelegd..... maar ik moet weg voor eten.
Ben je er niet bang voor bij zo'n meisje dat door onzekerheid van beide kanten jullie beiden in een diep dal terecht komen.

Ik snap heel goed dat je je misschien veilig voelt voor "zwakkere" meisjes en dat je een soort empathie hebt voor ze en ze wilt helpen... maar (no offence) je vind het al moeilijk om jezelf te helpen, waarom denk je dat je een meisje met dezelfde kwaliteiten wel te kunnen helpen?
pi_100610889
Dat iemand wilt stappen/buurten wil niet zeggen dat ze je leuk vind. Maar hoe oud ben je Newbie, erg jong nog toch? Heb eens wat meer vertrouwen in jezelf en hang niet zo veel op aan een lieve glimlach van een meid. Kun je niet een beetje genieten en jezelf ontwikkelen? Heb je op de lange termijn véél meer aan, en die meiden ook! :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:29:27 #252
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100612183
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat iemand wilt stappen/buurten wil niet zeggen dat ze je leuk vind. Maar hoe oud ben je Newbie, erg jong nog toch? Heb eens wat meer vertrouwen in jezelf en hang niet zo veel op aan een lieve glimlach van een meid. Kun je niet een beetje genieten en jezelf ontwikkelen? Heb je op de lange termijn véél meer aan, en die meiden ook! :)
Ben haar al aan het vergeten, maar heb gewoon zin in een sigaret en dat verwar ik nu met gevoelens voor haar (fysieke gevoelens dan) maar ik ben gestopt, rook er max. 1 vanavond. Ik ben 16 net trouwens 2 nieuwe chicks geregeld om mee te gaan stonden naast me te afwassen, zijn misschien niet moeders mooisten (meer PLORK) maar aardig en anders was ik vanavond het 5de wiel aan de wagen net als gister en geen zin in want dan krijg ik nog meer zin in sigaretten ...
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:34:32 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100615289
Je bent wel verslavings gevoelig?
Drank en roken..... Pas je op!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:44:57 #254
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100615758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:34 schreef ook_gek het volgende:
Je bent wel verslavings gevoelig?
Drank en roken..... Pas je op!
Ben blijkbaar wel verslavingsgevoelig gezien ik nu al zin heb in sigaretten. Maar ik houd me wel bezig totdat ik niet meer wil roken ;)
Drank tsjah. Ga ik ook mee minderen (of gewoon tijdje niet meer doet me vast goed, nu drink ik gewoon door tot de fles leeg is (of de portomonnee, het kratje of de kelder)
pi_100615806
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:44 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ben blijkbaar wel verslavingsgevoelig gezien ik nu al zin heb in sigaretten. Maar ik houd me wel bezig totdat ik niet meer wil roken ;)
Drank tsjah. Ga ik ook mee minderen (of gewoon tijdje niet meer doet me vast goed, nu drink ik gewoon door tot de fles leeg is (of de portomonnee, het kratje of de kelder)
Om bij de club van 27 te horen moet je nog een paar jaar mee ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:56:40 #256
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100616384
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Om bij de club van 27 te horen moet je nog een paar jaar mee ;)
Club van 27? Het is eigenlijk sowieso mijn plan om nog een paar jaar mee te gaan :P
pi_100617252
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:56 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Club van 27? Het is eigenlijk sowieso mijn plan om nog een paar jaar mee te gaan :P
Kurt Cobian, Amy Whinehouse zijn op hun 27ste de pijp uit gegaan en horen daarom bij die club.

Goed zo ik ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:18:18 #258
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100617736
de club van 100 trekt me meer. maar dan zal ik hier niet meer posten. of dan heb ik meer posts dan tong80. ja nu hoef ik al geen 100 meer te worden ;(
Spreading the Word
pi_100619906
mijn moeder net: 'minibeer, wanneer doe je nou een vriendin?'
kutwijf :')
pi_100619959
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef minibeer het volgende:
Wat?
14 SHADES OF GREY
pi_100620283
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat?
Dat ze net doet alsof ik gewild ben door hordes dames maar ik ze allemaal afwijs
pi_100620382
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat ze net doet alsof ik gewild ben door hordes dames maar ik ze allemaal afwijs
Ach wacht maar tot ze gaat vragen wanneer je kindertjes gaat maken met een van die chickies
14 SHADES OF GREY
pi_100620487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach wacht maar tot ze gaat vragen wanneer je kindertjes gaat maken met een van die chickies
Oh dat doet ze ook altijd, ook bij bv. neven die net een nieuwe vriendin hebben enzo.
pi_100620511
Dit topic gaat trouwens way too slow.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:16:28 #265
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100620566
Sinds zondag niks gehoord van mijn wezen.. Vrees dat hij me niet wil :'(

Ok nu zeggen jullie natuurlijk: 'oh op naar de volgende', maar zo makkelijk gaat dat niet ( jaja daarom post ik hier natuurlijk ook).

Voor niks een nieuwe bh besteld en voor niks anticonceptie.

[ Bericht 10% gewijzigd door lanterfanteraar op 11-08-2011 22:24:43 ]
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:27:57 #266
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100621115
Plus extreem toezicht hier thuis. Ik moet verslag uitbrengen van elke stap die ik zet. Nu kan ik dus niet weer iemand van internet ontmoeten ( niet dat ik iemand daar zo snel geschikt voor acht).
pi_100621134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sinds zondag niks gehoord van mijn wezen.. Vrees dat hij me niet wil :'(

Ok nu zeggen jullie natuurlijk: 'oh op naar de volgende', maar zo makkelijk gaat dat niet ( jaja daarom post ik hier natuurlijk ook).

Voor niks een nieuwe bh besteld en voor niks anticonceptie.

Welcome to the club.
Vanwaar dat toezicht?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:29:22 #268
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100621174
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:

[..]

Welcome to the club.
Vanwaar dat toezicht?
Ja eh. bescherming.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:40:31 #269
13411 NaRRaToR
pi_100621720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja eh. bescherming.
dat zegt ook niet zo heel veel... je wordt bedreigt? je bent het huis uit en woont op jezelf en dat gaat je niet zo goed af? jeugdzorg? curatele?

En wat is er mis mee om verantwoording af te leggen dat je een date over de vloer krijgt? is toch geen geheim?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:44:08 #270
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100621904
laat maar, privé.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:48:12 #271
13411 NaRRaToR
pi_100622113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
laat maar, privé.
ok duidelijk! :) vrijheid blijheid.
pi_100622383
quote:
Komt heel erg bekend voor ;(
pi_100622651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Hey, geen ' :)'. :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:01:10 #274
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100622770
Zien jullie hieronder ook die bh-reclame?
Wat voor beha's vinden jullie mooi? Of boeit dat jullie niks, omdat ze toch uitgaan? En is rood hoerig?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:03:45 #275
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100622931
ik krijg de pabo-collectie, ook wel aardig
Spreading the Word
pi_100623057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat voor beha's vinden jullie mooi? Of boeit dat jullie niks, omdat ze toch uitgaan? En is rood hoerig?
Boeit niet heel veel eigenlijk, ik vind gewoon zwart meestal wel mooi.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:07:09 #277
13411 NaRRaToR
pi_100623114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik een ibood reclame... maar ik vind lingerie wel heel erg sexy. Fijner en mooier als dat een dame meteen naakt de kamer in komt. rood hoerig? hmmm nooit zo over gedacht, maar in de slaapkamer maakt dat niet zo uit :)
pi_100623432
quote:
ja dat krijg ik bij verjaardagen van familie ook altijd op mijn bordje, "hebbie geen vriendin".
Met een gewoon "nee" als antwoord nemen ze dan ook weer geen genoegen. Ik weet niet wat ze dan willen horen,"ik kan geen vriendin krijgen"? Verjaardagen kom ik dus ook niet meer.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:16:41 #279
13411 NaRRaToR
pi_100623558
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

ja dat krijg ik bij verjaardagen van familie ook altijd op mijn bordje, "hebbie geen vriendin".
Met een gewoon "nee" als antwoord nemen ze dan ook weer geen genoegen. Ik weet niet wat ze dan willen horen,"ik kan geen vriendin krijgen"? Verjaardagen kom ik dus ook niet meer.
oh heel herkenbaar en ik word daar ook echt schijtziek van. Snap best dat ze het goed bedoelen en ja ik weet dat ik al even geen vriendin heb gehad maar come on cut me some slack.....
pi_100623652
Ja ik zie er opzich wel oke uit en heb mijn leven op orde enzo dus waarschijnlijk denken ze dat ik een reden heb om geen vriendin te hebben maar dat is dus niet zo. En dan blijven ze maar doorvragen en doorvragen.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:20:41 #281
13411 NaRRaToR
pi_100623728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ja ik zie er opzich wel oke uit en heb mijn leven op orde enzo dus waarschijnlijk denken ze dat ik een reden heb om geen vriendin te hebben maar dat is dus niet zo. En dan blijven ze maar doorvragen en doorvragen.
gewoon niet op antwoorden... ben ik ook mee gestopt. heb ze gemeld dat als ik een vriendin heb dat ze het vanzelf te weten komen. en dat ze er ook niet meer naar hoeven te vragen omdat het me ergert.
pi_100624128
Hmm, ging er bij mij simpelweg om dat de meeste mensen in Afrika daar werkelijk niet over na denken. Dingen waar wij ons druk om maken (bijv. moeite met versieren) zijn voor hun niks omdat er belangrijkere dingen zijn (overleven), en voor ons zeker wel luxe probleempjes. Alles hier is vanzelfsprekend, daar niet. Ik heb het zelf ervaren en ik ben me er ook van bewust dat ik eigenlijk alles heb, maar dat kan je alleen maar zien en er iets over zeggen als je er zelf ook daadwerkelijk bent geweest.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Dat krijg ik ook altijd te horen. Dat is standaard bij iedereen volgens mij, ze weten vast niets beters te vragen/zeggen. Grappige is bij mij altijd als ik zeg ''nee'' dat ze mij niet geloven. Tja, vraag het dan ook niet. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat kun je nooit weten. In mijn ogen was die meid die je hebt leren kennen gewoon een zeikwijf die bij iedereen meteen haar hele shit neer gaat leggen... wie doet dat nou? Aanstellers en zeikers idd. Wil niet zeggen dat wanneer die mensen in een sloppenwijk vrolijk op je overkomen, ze niet depressief kunnen raken om andere zaken dan eten of drinken.
Mensen in een sloppenwijk komen niet altijd per definitie vrolijk over maar hebben wel iets anders aan hun hoofd dan chickies hosselen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 03:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb niets te melden. ik heb geen zin om mee te praten over mensen die ik niet zo goed ken die in afrika wonen ofzoiets en vreemd nederlands praten.

[..]

Ze is te knap en normaal voor jou denk ik. Heeft haar leven goed op orde (is advocaat) en te oud, 26 jaar al.

[ Bericht 46% gewijzigd door Mpj op 11-08-2011 23:39:02 ]
pi_100624243
De relatie tussen man en vrouw zal daar ook een stuk minder gecompliceerd liggen. Hier in de westerse wereld heb je met zoveel bullshit te maken.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:33:34 #284
13411 NaRRaToR
pi_100624289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Mpj het volgende:
Hmm, ging er bij mij simpelweg om dat de meeste mensen in Afrika daar werkelijk niet over na denken. Dingen waar wij ons druk om maken (bijv. moeite met versieren) zijn voor hun niks omdat er belangrijkere dingen zijn (overleven), en voor ons zeker wel luxe probleempjes. Alles hier is vanzelfsprekend, daar niet. Ik heb het zelf ervaren en ik ben me er ook van bewust dat ik eigenlijk alles heb, maar dat kan je alleen maar zien en er iets over zeggen als je er zelf ook daadwerkelijk bent geweest.
er zijn zat mensen ook niet in Afrika die het moeilijk hebben en waarvoor dingen niet vanzelfsprekend zijn en daar HARD voor moeten vechten (ik spreek uit ervaring). Dat we hier wat meer luxe hebben dat klopt. maar shit happens jammer dan. je kunt niet kiezen waar je geboren wordt en daar moet je het beste van maken.

Kan het nu weer ontopicm want dit klinkt enorm als zelfverheerlijking en offtopic...
pi_100624458
Ach lekker boeiend wat die Afrikanen uitspoken, met die dooddoener kan je alles wel wegwuiven. Je hebt altijd wel baas boven baas qua problemen of iets dergelijks, daar doe je niks aan en je kan beter naar jezelf kijken en aan jezelf werken dan je daar druk over maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat is wel vervelend altijd, maar je doet er alleen zo weinig aan. Als je al aangegeven hebt die vragen zat te zijn houdt het wel een beetje op, misschien proberen te negeren?
pi_100624820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:53 schreef benzin het volgende:

[..]

De kans voor je om te zeggen: omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit.
pi_100625185
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:03:22 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100625411
quote:
Dat doen vrienden van vroeger altijd als ik ze naar een tijdje weer zie. Vragen ze of het al gebeurd is of ik al een vriendin heb. Counter ik altijd heel makkelijk met: Wat denk jezelf? Zeggen ze altijd van zelf nee hoef ik het niet te doen.
C'est la vie
pi_100625437
Vandaag op mijn werk trouwens, een meisje, ik ken haar niet zo heel lang en ze zei na een gesprek in de pauze: we kunnen wel een keertje ergens wat drinken, ik sms je nog wel (want mijn nummer heeft ze sowieso d.m.v. ruilen van dagen etc) :) Is dit een date of simpelweg wat drinken als vrienden? Ik ken haar niet zo goed, paar keer mee gepraat. Geen idee wat nou haar bedoeling is, en dat ga ik ook niet vragen natuurlijk. .
pi_100625480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
Vandaag op mijn werk trouwens, een meisje, ik ken haar niet zo heel lang en ze zei na een gesprek in de pauze: we kunnen wel een keertje ergens wat drinken, ik sms je nog wel (want mijn nummer heeft ze sowieso d.m.v. ruilen van dagen etc) :) Is dit een date of simpelweg wat drinken als vrienden? Ik ken haar niet zo goed, paar keer mee gepraat. Geen idee wat nou haar bedoeling is, en dat ga ik ook niet vragen natuurlijk. .
Waarom zou je het niet vragen? Zij weet het beste wat haar intenties zijn.
pi_100625506
quote:
Het einde proves otherwise.

Leuk filmpje wel.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:06:17 #292
13411 NaRRaToR
pi_100625522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
ik beschouw elke afspraak waarin ik alleen met een vrouw ben (zonder anderen dus) en waarbij je samen iets gaat doen als een date. Dit kan ook vriendschappelijk zijn hoor. maar 1 op 1 is een date imo.
pi_100625540
Dat weet Mpj'tje zelf ook wel.
Ron Paul 2012
pi_100625545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vind ik te opdringerig overkomen eigenlijk. :) Lijkt er dan op alsof ik veel verwacht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:06 schreef Supersoep het volgende:
Dat weet Mpj'tje zelf ook wel.
Anders had ik het er niet neergezet.
pi_100625673
Tuurlijk wel. Doe je altijd.
Ron Paul 2012
pi_100625721
Iets neerzetten waarvan ik het antwoord al weet?
pi_100625732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:06 schreef Mpj het volgende:

[..]

Vind ik te opdringerig overkomen eigenlijk. :) Lijkt er dan op alsof ik veel verwacht.

[..]

Anders had ik het er niet neergezet.
Tsja, wij kunnen ook niet ruiken wat zij wil natuurlijk. Maar goed noem het zelf een date naar haar toe en zolang ze niet reageert met 'ewww een date met jou? Wat denk je zelf mooi niet hoor ik wil gewoon gratis drankjes van je aftroggelen!' zit je goed!
Wil je dat überhaupt wel dat het een date is eigenlijk?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:20:47 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100626042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat ga je haar toch niet gewoon botweg vragen?
C'est la vie
pi_100626098
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat ga je haar toch niet gewoon botweg vragen?
Botweg niet nee, maar je kan zoiets best normaal verpakken lijkt me.
pi_100626123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja, wij kunnen ook niet ruiken wat zij wil natuurlijk. Maar goed noem het zelf een date naar haar toe en zolang ze niet reageert met 'ewww een date met jou? Wat denk je zelf mooi niet hoor ik wil gewoon gratis drankjes van je aftroggelen!' zit je goed!
Wil je dat überhaupt wel dat het een date is eigenlijk?
Ik betaal niks voor haar. Ik stuur haar wel een smsje, wanneer gaan we daten? :P Dat het als een soort ''grap'' overkomt. :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:23:24 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100626140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Botweg niet nee, maar je kan zoiets best normaal verpakken lijkt me.
Na ja vind het een beetje raar om gewoon te gaan vragen, je merkt het vanzelf wel.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')