Is er geen bijzondere truc ofzo? Ik heb altijd moeite de ander te laten terug kijken en als het lukt dan kijk ik zelf weg omdat ik er niet tegen kanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met het oogcontact inderdaad.
Sowieso is oogcontact belangrijk bij flirten, dus misschien moet jij dat eerst onder de knie gaan krijgen. Zo moet je niet zomaar minutenlang iemand recht in haar ogen gaan zitten staren, het is ook vaak het even in de ogen kijken, wegkijken en weer terugkijken dat het veel beter doet.
Stap 1: Oefenen met oogcontact. Probeer bijvoorbeeld eens iemand 3 seconden in de ogen te kijken. Dat is nog te overzien toch? De eerste keer doe je het misschien nog geen 1 seconde en kijk je alweer weg, maar na een tijdje heb je er geen moeite meer mee wat langer te kijken.
Het liefst tijdens een gesprek natuurlijk, maar voor die tijd kan je ook in het voorbij gaan op straat al oogcontact proberen te maken. Voordeel is dat je beide een andere kant op loopt en er heus niks engs zal gebeuren na dat momentje.
Ik heb wel ergere offtopicness gezien, deze post bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En toen versierde je hem? Zo niet is dat een beetje offtopic vrees ik, hoe vervelend het ook was.
Hehe, ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Is er geen bijzondere truc ofzo? Ik heb altijd moeite de ander te laten terug kijken en als het lukt dan kijk ik zelf weg omdat ik er niet tegen kan
Tip voor benzin en mlig praat met de kapper/kapster (ga je er niet naartoe moet je gewoon naartoe gaan) je krijgt zo makkelijk een interessant gesprek, begin over hoe kut het weer wel niet is in nl en of de kapper/kapster al vakantie heeft genomen etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere offtopicness gezien, deze post bijvoorbeeld.
Ik ga zo ff douchen en dan naar de kapper trouwens.
hoi. eergister ofzo was hier dikke fittie, firefly en halcon zijn gebanned, maar verder niet zoveel geloof ik. Kut dat je bestolen was manquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Mpj het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Is het het waard om de zestien delen een keertje terug te lezen?
Ik ben meestal blij wanneer mijn kapster eens even stil is. Ik heb echter geen vaste kapster, pak regelmatig een andere. Laatste keer had ik een heel leuke, heb daarmee de hele tijd over fotografie gepraat (haar studie naast het werk). Opvallend is dat het knippen veel langer duurt wanneer je interessant gesprek met iemand hebt, dan wanneer je niets terug zegt. Kwestie van prioriteiten dus... rust aan de kop en snel klaar is meestal ook prettig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tip voor benzin en mlig praat met de kapper/kapster (ga je er niet naartoe moet je gewoon naartoe gaan) je krijgt zo makkelijk een interessant gesprek, begin over hoe kut het weer wel niet is in nl en of de kapper/kapster al vakantie heeft genomen etc.
Iets waar ik mezelf ook wel eens op betrap is dat als iemand interesse (en dan bedoel ik niet seksueel maar gewoon, hij of zij probeert een gesprek te beginnen of op gang te houden) dat iemand naar iets vraagt, dat ik dan antwoord geef en dan niks meer zeg. Terwijl je natuurlijk op zijn minst even hetzelfde terug kan vragen (bijv. en hoe was jouw vakantie?...). Niet dat ik dit nooit doe maar als ik de gesprekspartner niet goed ken heb ik soms de neiging om het gesprek op zo'n manier (onbewust) af te kappen, en dan realiseer ik me iets later pas dat het een beetje onbeschoft was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tip voor benzin en mlig praat met de kapper/kapster (ga je er niet naartoe moet je gewoon naartoe gaan) je krijgt zo makkelijk een interessant gesprek, begin over hoe kut het weer wel niet is in nl en of de kapper/kapster al vakantie heeft genomen etc.
Maar het is wel goed voor je verlegenheid ik heb het zelf ook gedaan de vorige keer, redelijk goed gesprek gehad en beter geknipt dan normaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben meestal blij wanneer mijn kapster eens even stil is. Ik heb echter geen vaste kapster, pak regelmatig een andere. Laatste keer had ik een heel leuke, heb daarmee de hele tijd over fotografie gepraat (haar studie naast het werk). Opvallend is dat het knippen veel langer duurt wanneer je interessant gesprek met iemand hebt, dan wanneer je niets terug zegt. Kwestie van prioriteiten dus... rust aan de kop en snel klaar is meestal ook prettig.
Maar dit zijn kapsters/kappers die de hele dag haar moeten knippen. Die zijn maar wat blij als je met ze praat denk ik (vorige keer stond ze al de hele dag alleen en er waren ook maar 1 of 2 klanten geweest)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iets waar ik mezelf ook wel eens op betrap is dat als iemand interesse (en dan bedoel ik niet seksueel maar gewoon, hij of zij probeert een gesprek te beginnen of op gang te houden) dat iemand naar iets vraagt, dat ik dan antwoord geef en dan niks meer zeg. Terwijl je natuurlijk op zijn minst even hetzelfde terug kan vragen (bijv. en hoe was jouw vakantie?...). Niet dat ik dit nooit doe maar als ik de gesprekspartner niet goed ken heb ik soms de neiging om het gesprek op zo'n manier (onbewust) af te kappen, en dan realiseer ik me iets later pas dat het een beetje onbeschoft was.
Als je verlegen bent dan is het zeker goed. Gelukkig ben ik niet verlegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:48 schreef Newbie114 het volgende:
Maar het is wel goed voor je verlegenheid ik heb het zelf ook gedaan de vorige keer, redelijk goed gesprek gehad en beter geknipt dan normaalal duurde het wel 5 minuutjes langer (ik heb niet zo'n ingewikkeld kapsel)
Ik wel. Gelukkig hielp het meisje daar gister wat mee (of het was gewoon toeval dat ik verkeerd ingeschat heb, maar het verschil is er niet) (en ja ik ben er heel blij meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je verlegen bent dan is het zeker goed. Gelukkig ben ik niet verlegen.
Wat wil je, je bent 16. 50% van de 16 jarige is verlegen en de meerderheid van de rest is domweg asociaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wel. Gelukkig hielp het meisje daar gister wat mee (of het was gewoon toeval dat ik verkeerd ingeschat heb, maar het verschil is er niet) (en ja ik ben er heel blij mee)
Dat laatste heb je zeker gelijk in.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat wil je, je bent 16. 50% van de 16 jarige is verlegen en de meerderheid van de rest is domweg asociaal.
Nou het is meer dat als je ergens op de dansvloer staat de kans op een foto groot is. Of als je ergens gezellig wat aan het drinken bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vriend van mij gaat ook altijd photobomben, gewoon bij willekeurige mensen erbij staan op de foto, of een keer een fototoestel meenemen. Dan kom je vanzelf wel aan heel veel foto's met allemaal mensen.
Ik sta ook met een vriendin op de foto. Weet alleen niet meer wanneer en waar. Ik voel me lichtelijk alcoholistisch nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou het is meer dat als je ergens op de dansvloer staat de kans op een foto groot is. Of als je ergens gezellig wat aan het drinken bent.
Maar ik sta ook vaak met vriendinnen op de foto.
Niks speciaals aan.
Haha kwestie van wennenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik sta ook met een vriendin op de foto. Weet alleen niet meer wanneer en waar. Ik voel me lichtelijk alcoholistisch nu.
Ik ga een camera kopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha kwestie van wennen
Neem van mij aan dat je nog lang geen alcohollist bent
Soms sta ik ook met vrouwen op de foto die ik die zelfde avond heb leren kennen. De eerst volgende keer dat je elkaar tegen komt is het meteen van hey of hoi hoi. En voor je het weet sta je te praten.
Interesant? Haha tja wanneer vind jij een leven interesant? Want dan pas kan ik antwoord geven of mijn leven dat wel of niet is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga een camera kopen.
Hoe is jou leven eigenlijk zo interessant geworden dat je overal wel iets interessants beleefd? Wil dat namelijk echt weten
Nee jij komt toch vaak op de foto.. Althans zo begrijp ik je netquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Interesant? Haha tja wanneer vind jij een leven interesant? Want dan pas kan ik antwoord geven of mijn leven dat wel of niet is.
En ik heb nooit een camera bij me.
Nou jij hebt ooit zelf gezegd dat mensen met je mee willen omdat er altijd wel iets geks gebeurt, en dat dit ook in de supermarkt gebeurt... Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Interesant? Haha tja wanneer vind jij een leven interesant? Want dan pas kan ik antwoord geven of mijn leven dat wel of niet is.
En ik heb nooit een camera bij me.
Tijdens stappen worden er veel foto's gemaakt ja. Maar dat is in mijn ogen niks speciaals. Echt de gekste foto's komen voorbijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee jij komt toch vaak op de foto.. Althans zo begrijp ik je net
Mijn idee bij het interessant maken van je leven:
Gewoon elk weekend genieten en af en toe beetje lef tonen. Met soms het gevolg dat je op je bek gaat.. Maar dan heb je ook weer wat te vertellen
Ik klink als een wijf maar er ontbrak wat, een gevoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |