Daar heb je een punt. Ik zal eens wat proberen vanavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse hoteldebotel van iemand te zijn om ermee te flirten. Juist als je er nuchterder tegen aan kijkt lijkt het mij dat je er beter mee kan oefenen dan als je er als een kwijlende idioot naast staat.
Dus ik vind inderdaad dat je je er wat makkelijk vanaf maakt, dat dit niet het meisje van je dromen is maakt niet zoveel uit. Je kan op haar wat dingen uitproberen, van haar reactie leren en kijken waar jij je zelf prettig bij voelt. En als er dan iemand voorbij komt die je wel leuk vindt gaat het flirten misschien daardoor weer wat soepeler.
Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb alleen geen idee hoe of waar te beginnen (en snap nog steeds niet helemaal wat het exact allemaal is, ondanks jouw verwoede pogingen het uit te leggen laatst).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Je hoeft ook niet perse hoteldebotel van iemand te zijn om ermee te flirten. Juist als je er nuchterder tegen aan kijkt lijkt het mij dat je er beter mee kan oefenen dan als je er als een kwijlende idioot naast staat.
Dus ik vind inderdaad dat je je er wat makkelijk vanaf maakt, dat dit niet het meisje van je dromen is maakt niet zoveel uit. Je kan op haar wat dingen uitproberen, van haar reactie leren en kijken waar jij je zelf prettig bij voelt. En als er dan iemand voorbij komt die je wel leuk vindt gaat het flirten misschien daardoor weer wat soepeler.
Grotere stappen moet je in kleiner opdelen, dan is het opeens heel behapbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb alleen geen idee hoe of waar te beginnen (en snap nog steeds niet helemaal wat het exact allemaal is, ondanks jouw verwoede pogingen het uit te leggen laatst).
Maar dat is zeker wat te hoog gegrepen als ik nog moeite heb met oogcontact maken met vrouwen zeker?
Bij logische dingen wel ja, ik heb er hier grote moeite mee om het eerste kleine stapje te vinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Grotere stappen moet je in kleiner opdelen, dan is het opeens heel behapbaar.
Begin eerst maar eens met het oogcontact inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb alleen geen idee hoe of waar te beginnen (en snap nog steeds niet helemaal wat het exact allemaal is, ondanks jouw verwoede pogingen het uit te leggen laatst).
Maar dat is zeker wat te hoog gegrepen als ik nog moeite heb met oogcontact maken met vrouwen zeker?
Goedzo!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik zal eens wat proberen vanavond.
Maak je geen zorgen ik heb ook geen flauw idee waar ik moet beginnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij de waardevolle tips die constant voorbij komen opeens nodig denkt te hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Mpj het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Is het het waard om de zestien delen een keertje terug te lezen?
Ik zou het niet gaan teruglezen het meeste is toch onzin.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Mpj het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Is het het waard om de zestien delen een keertje terug te lezen?
Nee, dus in al die delen geen spanning en sensatie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij de waardevolle tips die constant voorbij komen opeens nodig denkt te hebben.
En hij heeft gezoend! Dat wordt nog wel wat met hem, vooral als hij zich niet meer zo druk maakt om kleine dingen als niet meteen terug sms'en.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet gaan teruglezen het meeste is toch onzin.
Maar het belangrijkste is dat ons voorheen onzekere puber Newbie een date heeft als hij straks terugkomt uit Frankrijk.
MLIG, geef hier eens antwoord op. Het heeft allemaal toch geen zin, dus waarom kan je het dan niet accepteren ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dus jij bent ka sloos voor de rest van je leven zeg je zelf?
Nou klaar toch. Opgelost, gooi je pua boek maar weg. Zo klaar voor de rest van je leven. Perfect zo!
Geef nou eens 1 reden waarom je niet bij bovenstaande neer leg?
Waarom moeite doen als je toch van de rest van je leven kansloos bent?
Vertel het maar eens.
En toen versierde je hem? Zo niet is dat een beetje offtopic vrees ik, hoe vervelend het ook was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, dus in al die delen geen spanning en sensatie?
Bij mij wel, ik ben bestolen in een bioscoop zonder dat ik het door had. Door een neger. Ik kan er nog steeds niet mee omgaan.
Sociosquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja. mijn hosselpogingen in de hele lage nummers van deze reeks uitgebreid beschreven waren ook "in jouw stad".
en vorig jaar mijn eerste hosselpoging na advies van socios dat dat "prima kon"(geld gaan bieden voor seks aan meisjes in cafes), was ook in jouw stad. en nu ga ik uitloggen, voordat er hier weer oorlog over is.
Hij heeft gezoend?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En hij heeft gezoend! Dat wordt nog wel wat met hem, vooral als hij zich niet meer zo druk maakt om kleine dingen als niet meteen terug sms'en.
O. Oké.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En toen versierde je hem? Zo niet is dat een beetje offtopic vrees ik, hoe vervelend het ook was.
Nog vorderingen qua dames betreft jij>quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft gezoend?
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
Lees maar even terug daar staat het hele verhaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft gezoend?
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
Neuh niet echt dacht een leuke gevonden te hebben maar die was toch niet zo leuk als ik dacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
O. Oké.
[..]
Nog vorderingen qua dames betreft jij>
Vriend van mij gaat ook altijd photobomben, gewoon bij willekeurige mensen erbij staan op de foto, of een keer een fototoestel meenemen. Dan kom je vanzelf wel aan heel veel foto's met allemaal mensenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand je gaat vertellen hoe jij moet zijn ben jij je zelf niet meer en zul je falen.
Betreft die foto met 1 of meerdere vrouwen. Dat is ook niks speciaals. Het is maar een foto niet meer niet minder. Heb genoeg van dat soort foto's. Nee dan ook van mij aan dat het niks speciaals is.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh niet echt dacht een leuke gevonden te hebben maar die was toch niet zo leuk als ik dacht.
Je schrijfstijl doet me een beetje denken aan Latijnse teksten die ik op de middelbare school moest vertalenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
Van uit de bus meld ik dat het met die meid niks gaat worden. Waarom hoor ik u zeggen? Ik krijg haar ten eerste niet te pakken. Ten tweede de kans dat ik er een intelligent kan voeren acht ik aan de manier waarop ze praat en waar over nihil. Ten derde mist er een soort gevoel, vrij moeilijk om het te omschrijven wat ik nou precies daarmee bedoel.
Als ik vanavond achter een PC zit zal ik het opzoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lees maar even terug daar staat het hele verhaal
Waarom duimpje naar benedenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik vanavond achter een PC zit zal ik het opzoeken.
Maar in ieder geval gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |