Nou oke dan omdat je zo aandringt (je hebt gelijk ik wil het graag vertellenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je het graag kwijt wilt moet je het gewoon posten natuurlijk.
Nee dat is het hem niet ik vind haar niet meer leuk gewoon. Het is wel een meisje waar ik een kans bij zou hebben maar die interesse in haar is gewoon weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke leg uit, want kennelijk moet je een manier bedenken hoe je haar wel te pakken kan krijgen. Je moet kansen creeren! Ze niet afwachten!
[..]
slecht excuus! Muziek films en hobbys doen het altijd goed. Dus er is gesprekstof!
[..]
is dat niet zo omdat je voor je eigen idee geen kans maakt en je het gevoel negeert / blokkeert? Zeg maar je zelf tegen mogelijke teleurstelling beschermen?
En in plaats van dat je ervaring op gaat doen qua interactie met meisjes laat je het bij voorbaat al zitten. Beetje jammer hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het hem niet ik vind haar niet meer leuk gewoon. Het is wel een meisje waar ik een kans bij zou hebben maar die interesse in haar is gewoon weg.
Dus ik moet nu achter een meisje aan wat ik niet meer leuk vind puur als oefening? Als ik haar echt had gevonden was ik er wel achter aan gegaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En in plaats van dat je ervaring op gaat doen qua interactie met meisjes laat je het bij voorbaat al zitten. Beetje jammer hoor!
Inderdaad gemiste kans.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En in plaats van dat je ervaring op gaat doen qua interactie met meisjes laat je het bij voorbaat al zitten. Beetje jammer hoor!
Precies zoals ik het zeg eigenlijk ik krijg het niet voor elkaar om een praatje met haar te maken. Omdat je hele tijd in de bus zit of met een gids door de stad loopt of wat dan ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Inderdaad gemiste kans.
Maar hij krijgt haar ook niet te "pakken" dus hoe dan denken wel kans te maken?
Heloef vertel want bovenstaande snap ik even niet.
Je moet niks uiteraard, maar je zou gewoon een praatje met haar kunnen maken puur voor de interactie ja. Gewoon een beetje oefenen met bijvoorbeeld flirten, je hoeft haar niet het bed in te krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus ik moet nu achter een meisje aan wat ik niet meer leuk vind puur als oefening? Als ik haar echt had gevonden was ik er wel achter aan gegaan.
Nou ik ga geen tijd steken in iemand die ik niet leuk vind. Ik kan al met een meisje praten gewoon vriendschappelijk dus dat heeft geen oefening nodig. Aangezien ik haar toch niet wil versieren zie ik het nut niet om aan te pappen met haar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:56 schreef ook_gek het volgende:
Heloef vertel want bovenstaande snap ik even niet.
Maar je hebt haar toch nog niet eens gesproken? Maar goed, zelf weten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ga geen tijd steken in iemand die ik niet leuk vind. Ik kan al met een meisje praten gewoon vriendschappelijk dus dat heeft geen oefening nodig. Aangezien ik haar toch niet wil versieren zie ik het nut niet om aan te pappen met haar.
Je krijgt haar niet te pakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ga geen tijd steken in iemand die ik niet leuk vind. Ik kan al met een meisje praten gewoon vriendschappelijk dus dat heeft geen oefening nodig. Aangezien ik haar toch niet wil versieren zie ik het nut niet om aan te pappen met haar.
Nee ik heb haar niet gesproken misschien dat dat vanavond gebeurt. Maar in ieder geval het hoeft van niet meer zo nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar je hebt haar toch nog niet eens gesproken? Maar goed, zelf weten.
Ik snap dat het overkomt als een excuus. Maar ik kan mijn gevoel niet sturen helaas en ik vind haar niet meer interessant. Dat klinkt heel vaag en alles dat begrijp ik maar ja zo is het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je krijgt haar niet te pakken.
Je denkt dat je geen gesprek kan hebbem met haar omdat ze op een bepaalde manier praat.
En opeens is ze niet meer interesant. Dat laatste klinkt als eem excuus in mijn oren.
Want eerst was het leuk meisje dit dat. Dan verschillende dingen waarom je geen contact krijgt.
En nu is opeens het gevoel weg, een veilig excuus om niks meer te proberen.
Je hoeft ook niet perse hoteldebotel van iemand te zijn om ermee te flirten. Juist als je er nuchterder tegen aan kijkt lijkt het mij dat je er beter mee kan oefenen dan als je er als een kwijlende idioot naast staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat het overkomt als een excuus. Maar ik kan mijn gevoel niet sturen helaas en ik vind haar niet meer interessant. Dat klinkt heel vaag en alles dat begrijp ik maar ja zo is het wel.
Ok, opzoek naar een ander dan maarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat het overkomt als een excuus. Maar ik kan mijn gevoel niet sturen helaas en ik vind haar niet meer interessant. Dat klinkt heel vaag en alles dat begrijp ik maar ja zo is het wel.
Daar heb je een punt. Ik zal eens wat proberen vanavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse hoteldebotel van iemand te zijn om ermee te flirten. Juist als je er nuchterder tegen aan kijkt lijkt het mij dat je er beter mee kan oefenen dan als je er als een kwijlende idioot naast staat.
Dus ik vind inderdaad dat je je er wat makkelijk vanaf maakt, dat dit niet het meisje van je dromen is maakt niet zoveel uit. Je kan op haar wat dingen uitproberen, van haar reactie leren en kijken waar jij je zelf prettig bij voelt. En als er dan iemand voorbij komt die je wel leuk vindt gaat het flirten misschien daardoor weer wat soepeler.
Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb alleen geen idee hoe of waar te beginnen (en snap nog steeds niet helemaal wat het exact allemaal is, ondanks jouw verwoede pogingen het uit te leggen laatst).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Je hoeft ook niet perse hoteldebotel van iemand te zijn om ermee te flirten. Juist als je er nuchterder tegen aan kijkt lijkt het mij dat je er beter mee kan oefenen dan als je er als een kwijlende idioot naast staat.
Dus ik vind inderdaad dat je je er wat makkelijk vanaf maakt, dat dit niet het meisje van je dromen is maakt niet zoveel uit. Je kan op haar wat dingen uitproberen, van haar reactie leren en kijken waar jij je zelf prettig bij voelt. En als er dan iemand voorbij komt die je wel leuk vindt gaat het flirten misschien daardoor weer wat soepeler.
Grotere stappen moet je in kleiner opdelen, dan is het opeens heel behapbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb alleen geen idee hoe of waar te beginnen (en snap nog steeds niet helemaal wat het exact allemaal is, ondanks jouw verwoede pogingen het uit te leggen laatst).
Maar dat is zeker wat te hoog gegrepen als ik nog moeite heb met oogcontact maken met vrouwen zeker?
Bij logische dingen wel ja, ik heb er hier grote moeite mee om het eerste kleine stapje te vinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Grotere stappen moet je in kleiner opdelen, dan is het opeens heel behapbaar.
Begin eerst maar eens met het oogcontact inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb alleen geen idee hoe of waar te beginnen (en snap nog steeds niet helemaal wat het exact allemaal is, ondanks jouw verwoede pogingen het uit te leggen laatst).
Maar dat is zeker wat te hoog gegrepen als ik nog moeite heb met oogcontact maken met vrouwen zeker?
Goedzo!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik zal eens wat proberen vanavond.
Maak je geen zorgen ik heb ook geen flauw idee waar ik moet beginnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij de waardevolle tips die constant voorbij komen opeens nodig denkt te hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Mpj het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Is het het waard om de zestien delen een keertje terug te lezen?
Ik zou het niet gaan teruglezen het meeste is toch onzin.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Mpj het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Is het het waard om de zestien delen een keertje terug te lezen?
Nee, dus in al die delen geen spanning en sensatie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij de waardevolle tips die constant voorbij komen opeens nodig denkt te hebben.
En hij heeft gezoend! Dat wordt nog wel wat met hem, vooral als hij zich niet meer zo druk maakt om kleine dingen als niet meteen terug sms'en.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet gaan teruglezen het meeste is toch onzin.
Maar het belangrijkste is dat ons voorheen onzekere puber Newbie een date heeft als hij straks terugkomt uit Frankrijk.
MLIG, geef hier eens antwoord op. Het heeft allemaal toch geen zin, dus waarom kan je het dan niet accepteren ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dus jij bent ka sloos voor de rest van je leven zeg je zelf?
Nou klaar toch. Opgelost, gooi je pua boek maar weg. Zo klaar voor de rest van je leven. Perfect zo!
Geef nou eens 1 reden waarom je niet bij bovenstaande neer leg?
Waarom moeite doen als je toch van de rest van je leven kansloos bent?
Vertel het maar eens.
En toen versierde je hem? Zo niet is dat een beetje offtopic vrees ik, hoe vervelend het ook was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, dus in al die delen geen spanning en sensatie?
Bij mij wel, ik ben bestolen in een bioscoop zonder dat ik het door had. Door een neger. Ik kan er nog steeds niet mee omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |