het is beter dan volledig kansloos zijn. ik heb met alles 0 actie, en ook 0 kansen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Seks krijgen is misschien niet heel moeilijk nee, maar een vaste relatie krijgen met een leuke kerel is ook niet per definitie makkelijk omdat je een meisje bent natuurlijk. Net waar je voor wil gaan.
meisjes hosselen, pua enzo.quote:Maar goed, op dit moment maak jij naar eigen zeggen geen kansen bij de dames. Wat is je eerstvolgende stap om hier wat aan te veranderen?
Dat is onzin, je hebt wel kansen gehad maar je durfde nooit wat. Dat moet veranderen. Je hebt wel kansen als je maar dingen probeert. Kan je niet gelukkig worden van vrienden? Of hobbies? Je moet niet alleen een vriendin willen MLiG.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is beter dan volledig kansloos zijn. ik heb met alles 0 actie, en ook 0 kansen.
Wat maakt het uit dat anderen het makkelijker hebben dan jij? Je hebt er helemaal niks aan om dat steeds te herhalen, beter zorg je er juist voor dat jouw kansen gaan stijgen en er straks mensen zijn (zelfs meisjes) die kanslozer zijn dan jij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is beter dan volledig kansloos zijn. ik heb met alles 0 actie, en ook 0 kansen.
[..]
meisjes hosselen, pua enzo.
en gelukkig voelen en dan alles wat ik moet doen gaan doen voor me eigen leven enzo.
maar het moet allebei tegelijk! en dat is zo moeilijk.
ik heb geen motivatie om te gaan oefenen met meisjes versieren. laatste poging is februari-maart ofzo, en is nog gepost in het topic.
en ik heb geen motivatie zonder dat ik me gelukkig voel
en ik heb geen leuk leven en voel me niet gelukkig zonder contact/kansen met de meisjes.
rot op met kansen. toen ik over het liefdesverdriet van me schoolvriendinnetje toen ik 16 was een beetje heen begon te komen. zag ik dat ik geen kansen had, en dat het alleen maar minder elke keer werd. als je dat een tijdje meemaakt/merkt en dan de vooruitzichten bedenkt, dan begin je te denken en in te zien dat het voor altijd kansloos isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is onzin, je hebt wel kansen gehad maar je durfde nooit wat. Dat moet veranderen. Je hebt wel kansen als je maar dingen probeert. Kan je niet gelukkig worden van vrienden? Of hobbies? Je moet niet alleen een vriendin willen MLiG.
En waar ligt dat aan denk je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op met kansen. die "kansen" zijn er steeds minder.
Ik kan daar nu over meepraten aangezien ik nu ook facebook heb. Je kan toch één profielfoto doen, en dan voor de rest gewoon je gegevens invullen. En je interesses, welke films je leuk vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh over kansen. een meisje op faceboek probeert me opnieuw toe te voegen nu ze heeft opgemerkt dat ze me gewist heeft. maar ik heb geen leuke facebook enzo. en het kost teveel moeite om het leuk te maken want ik heb niets leuks neer te zetten, en leuke fotos enzo
Wat bedoel je met kansen? Je bent helemaal vrij om te gaan en staan waar je wilt en aan te spreken wie je wil. Als je dat niet durft of het lukt niet is het wat anders, maar je moet niet beweren dat je geen kansen krijgt en dat je daarom nooit meisjes ontmoet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op met kansen. toen ik over het liefdesverdriet van me schoolvriendinnetje toen ik 16 was een beetje heen begon te komen. zag ik dat ik geen kansen had, en dat het alleen maar minder elke keer werd. als je dat een tijdje meemaakt/merkt en dan de vooruitzichten bedenkt, dan begin je te denken en in te zien dat het voor altijd kansloos is
oh over kansen. een meisje op faceboek probeert me opnieuw toe te voegen nu ze heeft opgemerkt dat ik haar gewist heb. maar ik heb geen leuke facebook enzo. en het kost teveel moeite om het leuk te maken want ik heb niets leuks neer te zetten, en leuke fotos enzo
en er zijn daar ook geen kansen ofzo, niet in julie hoofd gaan halen dat ze echt elke dag alles van mij checkt omdat zij zo superdol op me is , verliefd op me is, en me half stalkt. dat is neit zzo.
Waarom heb je die meid in eerste instantie verwijderd? omdat jouw FB saai was? en je wilt haar om die reden ook niet opnieuw toevoegen? No offence maar je schiet je zo wel in je eigen voeten... zo kan ik er wel inkomen dat je geen kansen hebt. Dat gebeurt niet als je continu je eigen ruiten ingooit alvorens je de kans benut hebt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op met kansen. toen ik over het liefdesverdriet van me schoolvriendinnetje toen ik 16 was een beetje heen begon te komen. zag ik dat ik geen kansen had, en dat het alleen maar minder elke keer werd. als je dat een tijdje meemaakt/merkt en dan de vooruitzichten bedenkt, dan begin je te denken en in te zien dat het voor altijd kansloos is
oh over kansen. een meisje op faceboek probeert me opnieuw toe te voegen nu ze heeft opgemerkt dat ik haar gewist heb. maar ik heb geen leuke facebook enzo. en het kost teveel moeite om het leuk te maken want ik heb niets leuks neer te zetten, en leuke fotos enzo
en er zijn daar ook geen kansen ofzo, niet in julie hoofd gaan halen dat ze echt elke dag alles van mij checkt omdat zij zo superdol op me is , verliefd op me is, en me half stalkt. dat is neit zzo.
Dit. Je hoef je maar een aantal dingen over jezelf in te vullen. Andere vrienden kunnen jou ook 'taggen' op een foto. Hierdoor krijg je toch meer foto's in je profiel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan daar nu over meepraten aangezien ik nu ook facebook heb. Je kan toch één profielfoto doen, en dan voor de rest gewoon je gegevens invullen. En je interesses, welke films je leuk vindt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG, als jij angsten overwint, je studie afmaakt en daarna eventueel een baan krijgt, waarom zou je dan kansloos blijven bij vrouwen? Als je studeert leer je ook een beetje communicatieskills. Als je dat hebt en gewoon wat te doen hebt zoals werk/studie, dan ben je echt niet kansloos. Blijf jezelf verbeteren als persoon en groeien, dan zal je zien dat het enige wat jou kansloos maakt dat negatieve denken is.
Oke dus jij bent ka sloos voor de rest van je leven zeg je zelf?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
in te zien dat het voor altijd kansloos is
En jezelf goed verzorgen elke dag, schone kleren aan. Als je dan probeert jezelf niet bewust af te zonderen dan kan het idd niet anderens dan dat je contacten opdoet. Alleen al in van die werkgroepjes waar je wel samen moet werken. Zorg dat je eventueel goed bent in je studie, dan zullen mensen vaker naar jou toe komen met vragen. En ze zullen het leuk vinden om met je samen te werken als je er goed in bent. (aan mlig dus, maar mss hebben meer mensen er wat aan)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]Als je gewoon elke dag naar je studie gaat maak je daar vanzelf wel vrienden. Een beetje op tijd naar bed gaan en op tijd opstaan helpt daar ook wel bij, zodat je niet als een zombie bij college zit
.
Dan moet je wel andere vrienden hebben (en dan moeten er foto's van je zijn gemaakt).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dit. Je hoef je maar een aantal dingen over jezelf in te vullen. Andere vrienden kunnen jou ook 'taggen' op een foto. Hierdoor krijg je toch meer foto's in je profiel.
Boeiend, ik heb gewoon 1 profielfoto gemaakt met de webcam. Prikbord en rest van het profiel vind ik veel leuker. Nieuwe foto's komen vanzelf wel. Ik ga ook geen oude foto's van schooluitjes erop gooien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan moet je wel andere vrienden hebben (en dan moeten er foto's van je zijn gemaakt).
Goed bezig!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef Newbie114 het volgende:
Yeey net met een meisje gezoend![]()
Full story komt morgen
Nee maar wel 2de persoon ooitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goed bezig!
Je eerste zoen?
Op het prikbord verschijnt ook niets als je geen vrienden hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb gewoon 1 profielfoto gemaakt met de webcam. Prikbord en rest van het profiel vind ik veel leuker. Nieuwe foto's komen vanzelf wel. Ik ga ook geen oude foto's van schooluitjes erop gooien.
Dan heb je uberhaupt niks aan facebook, zonder vrienden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Op het prikbord verschijnt ook niets als je geen vrienden hebt
je staat dan wel in contact met jezelfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je uberhaupt niks aan facebook, zonder vrienden.
De rest van de wereld heeft het en ik heb het gevoel dat ik het ook zou moeten hebben, inclusief interessante vrienden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je uberhaupt niks aan facebook, zonder vrienden.
Fok is toch geen datingsite?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
oefen op fok, maak een ultiem wreed fobo aan. dat heb ik ook niet maar dan ben je gewoon beter op fok dan ik. stap2: gotta fobo them all, lurken en reageren. stap3: peuter msn/facebook/linkedin/etc los. stap4. via cam naar elkaar zwaaien. stap5 date
einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |