abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:32:52 #126
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100529782
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en nee, ik kom ze niet tegen.
behalve ineens schreeuwende vrouwen met " bestuur, bestuur!" en allemaal andere veels te zelfverzekerde vrouwen.
als er ergens diversiteit is, is het wel op een universiteit.. serieus, van alles daar

ok bij jouw TU misschien wat minder.. maar nog.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:33:25 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100529815
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

als er ergens diversiteit is, is het wel op een universiteit.. serieus, van alles daar

ok bij jouw TU misschien wat minder.. maar nog.
offtopic. maar het is geen echte TU meer.

de vrouwen die daar rondlopen zijn allemaal heel zelfverzekerd, en hebben teveel ambitie ofzoiets. dat shrikt af. het heeft geen zieligheidsfactor. moeilijk uit te leggen.
ze hebben ook al heel veel leuke/betere jongens om mee om te gaan enzo.
en ook nog andere vrouwen, die zijn soort van "zal zij lesbisch zijn?" type. heel erg is dat....
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:35:54 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100529952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

offtopic. maar het is geen echte TU meer.

de vrouwen die daar rondlopen zijn allemaal heel zelfverzekerd, en hebben teveel ambitie ofzoiets. dat shrikt af. het heeft geen zieligheidsfactor. moeilijk uit te leggen.
Ze zijn niet lelijk genoeg?
Ja ik ken dat. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100530042
Het zijn vooral Duitsers en die willen wel eens niet volledig inburgeren.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:37:58 #130
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100530065
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze zijn niet lelijk genoeg?
Ja ik ken dat. :')
ja maar ook heel zelfverzekerd he.
5 jaar terug (ofzoiets.)
toen ging ik een keer de taktiek toepassen van alleen en eenzaam aan het begin van pauze aan een tafeltje in de kantine gaan zitten.

en toen kwam er zon groep meisjes bij. en die waren allemaal aan het praten over hoe vol hun teletop(toen nog geen blackboard) en alles was, en al hun activiteiten waar ze zonder problemen hunzelf helemaal dol voor draaiden. echt veels te succesvol enzo zijn hun allemaal.
hoe het afliep maakt niet uit. maar gewoon zoals altijd. dat ik steeds meer onopvallend een klein stukje wegschuif, en dan "nonchalant toevallig ineens wegloop".
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:38:49 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100530112
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef debeterebob het volgende:
Het zijn vooral Duitsers en die willen wel eens niet volledig inburgeren.
ohja, die zijn er ook.
dat zijn de dikke duitse meisjes. ik ken geen niet-dikke.

of naja "kennen".... ik heb ze nooit gezien.
pi_100530178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ohja, die zijn er ook.
dat zijn de dikke duitse meisjes. ik ken geen niet-dikke.

of naja "kennen".... ik heb ze nooit gezien.
Dat is onzin. Wat wel weer zo is, is dat ze ook overal en altijd buiten staan te roken :7
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:41:15 #133
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100530223
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is onzin. Wat wel weer zo is, is dat ze ook overal en altijd buiten staan te roken :7
het zijn altijd dikke negerinnen die duitsers dacht ik.

wat jij nu schetst, dan krijg ik wat anders in me hoofd. hele leuke meisjes lijken me dat.
voor het nut van waar je die kan vinden, waar staan ze te roken dan? gebouwnummer/naam en welke deur is gewenst.
edit: oh je zegt :"overal"
pi_100530273
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat heb ik bijvoorbeeld al bekeken.

de opleiding met de meeste meisjes doet met kick-in gewoon mee tussen alle anderen.
en dan met opleiding zelf (communicatie wetenschappen) gaan ze op kamp.
en dan komen ze terug, en doen ze weer 1 dag mee met een iets op de oude markt.
dat kamp is "omgeving enschede". en het programma is nog niet bekend, maar ik houd het in de gaten.(voor de meisjes hoor! en niet dat ik er wat mee doe, maar ik houd het in de gaten omdat het me bezighoudt altijd hoe ik een vriendin kan krijgen, waar ze zijn enzo. en dat ik dan bekijk hoe dat in hemelsnaam zou kunnen gebeuren, want onmogelijke opgave.).

en ik heb ook al hbo intro's allemaal afgestruind enzo. (en met afstruinen bedoel ik informatie en programmaboekjes downoaden :) )
Doe voor de verandering eens positief en ga er wel wat mee doen. :)
pi_100530328
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

lol je komt in mijn stad studeren :D
Daar studeert hij al zo'n 5 jaar. ;)

Nou ja, hij schrijft zich althans al 5 jaar in.
pi_100530397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ook heel zelfverzekerd he.
5 jaar terug (ofzoiets.)
toen ging ik een keer de taktiek toepassen van alleen en eenzaam aan het begin van pauze aan een tafeltje in de kantine gaan zitten.

en toen kwam er zon groep meisjes bij. en die waren allemaal aan het praten over hoe vol hun teletop(toen nog geen blackboard) en alles was, en al hun activiteiten waar ze zonder problemen hunzelf helemaal dol voor draaiden. echt veels te succesvol enzo zijn hun allemaal.
hoe het afliep maakt niet uit. maar gewoon zoals altijd. dat ik steeds meer onopvallend een klein stukje wegschuif, en dan "nonchalant toevallig ineens wegloop".
Als je nou eens niet wegloopt en van de ervaring leert? Communicatieskills opdoen. :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:45:30 #137
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100530477
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar studeert hij al zo'n 5 jaar. ;)

Nou ja, hij schrijft zich althans al 5 jaar in.
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

lol je komt in mijn stad studeren :D
ja. mijn hosselpogingen in de hele lage nummers van deze reeks uitgebreid beschreven waren ook "in jouw stad".
en vorig jaar mijn eerste hosselpoging na advies van socios dat dat "prima kon"(geld gaan bieden voor seks aan meisjes in cafes), was ook in jouw stad. en nu ga ik uitloggen, voordat er hier weer oorlog over is.
pi_100530536
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

ja. mijn hosselpogingen in de hele lage nummers van deze reeks uitgebreid beschreven waren ook "in jouw stad".
en vorig jaar mijn eerste hosselpoging na advies van socios dat dat "prima kon"(geld gaan bieden voor seks aan meisjes in cafes), was ook in jouw stad. en nu ga ik uitloggen, voordat er hier oorlog daarover komt.
Socios zei dat het prima kon? Wow. Niet meer luisteren naar Socios dus. :P

Uitloggen? Hoezo?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:47:03 #139
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100530552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Socios zei dat het prima kon? Wow. Niet meer luisteren naar Socios dus. :P
ja dat heb ik nu geleerd.
pi_100530860
Mag ik vragen MLiG waarom je die studie precies gaat doen, terwijl (zonder veroordelend te willen doen) je psyche toch al knap ingewikkeld is?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:59:46 #141
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100531271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan ik wel me kansen vergroten?

stel nou je gaat juist lelijke en slechte fotos op paiq zetten zodat je laag wordt beoordeelt.
dan gaat dat auto-matching je misschien vaker koppelen aan de kanslozen, die door iedereen zijn afgewezen als lelijk, of later pas na zon' "beoordeling waarom ze geblokeerd werden".
als het allemaal klopt wat ik zeg dan zou je denken dat die "Wanhopiger" zijn.

en dan zet je 1 zo goed mogelijke foto van jezelf neer die je dan gebruikt om met haar te chatten., of je wist alle express slechte vlak voordat ze ze te zien krijgt.

[..]

jij snapt het. maar dan moet ze wel van binnen heel lief zijn en niet eng doen.
en dat " nooit meer verlaten " is als ze leuk is heel erg wederzijds.

No offence maar zo accuraat is dat matching systeem niet daar. Ik heb zelf redelijk hoog beoordeelde foto's (zonder te willen patsen ofzo), en toch krijg ik telkens de meest afschuwlijke gedrochten als matches. Vrouwen die 100+kg wegen of vrouwen die echt lelijk zijn.

Dan kan je idd zeggen ben niet zo kieskeurig enzo en ja ik ben kritisch dat weet ik. Ik hoef geen fotomodel (heb ik al eens gehad is ook allemaal maar mwoah mwoah) maar een beetje een normaal gezicht vind ik toch wel een vereiste. Misschien dat er in deze regio alleen maar van dat soort meiden op paiq zitten maar toch...

Dus dat matchingsysteem is ook niet alles (ik heb de beste resultaten gehad bij speeddates op paiq)

Ik zou zelf niet zoveel moeite doen om aan zielige meisjes te komen. maar als het jou dat waard is dan zou ik het doen.
na na na na na na na Badjasman!
pi_100531329
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef debeterebob het volgende:
Mag ik vragen MLiG waarom je die studie precies gaat doen, terwijl (zonder veroordelend te willen doen) je psyche toch al knap ingewikkeld is?
Wat heeft een technische studie met zijn psyche te maken?
pi_100531393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat heeft een technische studie met zijn psyche te maken?
sorry verkeerd gelezen; ik dacht dat hij met sociale wetenschappen op kamp ging...
pi_100531432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

No offence maar zo accuraat is dat matching systeem niet daar. Ik heb zelf redelijk hoog beoordeelde foto's (zonder te willen patsen ofzo), en toch krijg ik telkens de meest afschuwlijke gedrochten als matches. Vrouwen die 100+kg wegen of vrouwen die echt lelijk zijn.

Dan kan je idd zeggen ben niet zo kieskeurig enzo en ja ik ben kritisch dat weet ik. Ik hoef geen fotomodel (heb ik al eens gehad is ook allemaal maar mwoah mwoah) maar een beetje een normaal gezicht vind ik toch wel een vereiste. Misschien dat er in deze regio alleen maar van dat soort meiden op paiq zitten maar toch...

Dus dat matchingsysteem is ook niet alles (ik heb de beste resultaten gehad bij speeddates op paiq)

Ik zou zelf niet zoveel moeite doen om aan zielige meisjes te komen. maar als het jou dat waard is dan zou ik het doen.
Matching gaat om innerlijk. Als jij aan zulke vrouwen gekoppeld wordt, dan heb je blijkbaar om de een of andere reden veel met ze gemeen?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:03:39 #145
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100531511
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef debeterebob het volgende:
weet niet, omdat ik het zou moeten doen ofzoiets. met een vriendin als ik gelukkig was zou ik het ook gaan doen.

en ik heb wat probleempjes maar dat komt vooral omdat ik het nut van me leven niet inzie zonder een vriendin. steeds langer ook totaal geen kansen op ooit een vriendin is zwaar kut, dat gaat atlijd mis! het is heel erg!. het wordt steeds erger

ik wil veel liever een vriendin, of zeker weten dat ik ooit kans daar op maak. met een vriendin dan heb je echt zon geweldig gevoel van 2 zielen worden 1, en dan weet je dat er iemand "achter" je staat. en dan het gevoel, dat je allebei hetzelfde van elkaar denkt enzo!.

en dat lijkt gewoon niet te gaan lukken enzo. en dan houdt ik me altijd in dat ik niet vriendin aan seks wil koppelen enzo, want meisjes zeggen altijd dat jongens alleen maar met ze omgaan voor de seks. maar ik wil ALLES!.

maar seks is er ook helemaal niet. nooit niet voor mij. en geen kansen erop ook. en dan anderen erover horen, en weten, en wat je mist enzo, en beste tijd van je leven moet het zijn, en weet ik het wat allemaal. dan wordt je echt helemaal gefrustreerd/verdrietig en alles enzo.
het is heel erg allemaal!
enige slechte oplossing voor seks krijgen is naar een prostituee. maar dat kost weer zoveel, en het is vaak neit leuk enzo.

je wordt er echt helemaal gek van. en dan lanterfanteraar heeft precies hetzelfde zon beetje , maar zij kan wel seks krijgen (because she's a girl! om weer even tegen te praten posts die soms komen dat het ook allemaal moeilijk zou zijn voor meisjes)
pi_100531613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weet niet, omdat ik het zou moeten doen ofzoiets. met een vriendin als ik gelukkig was zou ik het ook gaan doen.

en ik heb wat probleempjes maar dat komt vooral omdat ik het nut van me leven niet inzie zonder een vriendin. geen kansen op een vriendin is zwaar kut, dat gaat atlijd mis. het wordt steeds erger

ik wil veel liever een vriendin, of zeker weten dat ik ooit kans daar op maak. met een vriendin dan heb je echt zon geweldig gevoel van 2 zielen worden 1, en dan weet je dat er iemand "achter" je staat. en dan het gevoel, dat je allebei hetzelfde van elkaar denkt enzo!.

en dat lijkt gewoon niet te gaan lukken enzo. en dan houdt ik me altijd in dat ik niet vriendin aan seks wil koppelen enzo, want meisjes zeggen altijd dat jongens alleen maar met ze omgaan voor de seks. maar ik wil ALLES!.

maar seks is er ook helemaal niet. nooit niet voor mij. en geen kansen erop ook. en dan anderen erover horen, en weten, en wat je mist enzo, en beste tijd van je leven moet het zijn, en weet ik het wat allemaal. dan wordt je echt helemaal gefrustreerd/verdrietig en alles enzo.
het is heel erg allemaal!
enige slechte oplossing voor seks krijgen is naar een prostituee. maar dat kost weer zoveel, en het is vaak neit leuk enzo.

je wordt er echt helemaal gek van. en dan lanterfanteraar heeft precies hetzelfde zon beetje , maar zij kan wel seks krijgen (because she's a girl! om weer even tegen te praten posts die soms komen dat het ook allemaal moeilijk zou zijn voor meisjes)
Een ding is zeker, je maakt meer kans op een vriendin als je je studie afmaakt en je onder de mensen begeeft op de uni dan wanneer je dat niet doet. :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:05:24 #147
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100531617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Matching gaat om innerlijk. Als jij aan zulke vrouwen gekoppeld wordt, dan heb je blijkbaar om de een of andere reden veel met ze gemeen?
De matching doet ook wat met de beoordeling van foto's en ik kan je verzekeren dat ik de dames die ik niet aantrekkelijk vind niet hoog beoordeel via dat systeem.

Overigens zitten er ook vragen bij over mensen hun fysiek. Ik heb daarin duidelijk aangegeven dat ik daar niet op val. Mjah als meiden aan de andere kant gaan liegen om hun fysiek dan kan het wel weer xD
na na na na na na na Badjasman!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:07:24 #148
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100531731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een ding is zeker, je maakt meer kans op een vriendin als je je studie afmaakt en je onder de mensen begeeft op de uni dan wanneer je dat niet doet. :)
ja maar geen garantie is dat aardbei! en ik heb kon het niet meer volhouden.
richard had het wel tot ze 26ste volgehouden. ik faal sinds me 19de.
als het garantie had (dat ik wist dat ik kansen had) zou ik wel meer gaan doen. als ik iets had om naar uit te kijken had ik wel meer motivatie voor alles.

en dat van seks is ook heel erg hoor, het is wel minder erg en opzich nog wel een negeerbaar gevoel. maar elke dag enzo dat willen, het is echt elke dag enzo 10tallen keren heel erg.
pi_100531812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]

Seks krijgen is misschien niet heel moeilijk nee, maar een vaste relatie krijgen met een leuke kerel is ook niet per definitie makkelijk omdat je een meisje bent natuurlijk. Net waar je voor wil gaan.

Maar goed, op dit moment maak jij naar eigen zeggen geen kansen bij de dames. Wat is je eerstvolgende stap om hier wat aan te veranderen?
pi_100531983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar geen garantie is dat aardbei! en ik heb kon het niet meer volhouden.
Het is wel een garantie dat je kansen er groter door worden. Je wil toch niet thuis blijven de rest van je leven en niks doen? Waarom kon je het niet volhouden. Denk je dat het nu wel gaat lukken, en zo niet, wat moet er gebeuren dat het wel gaat lukken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')