Jawohl dat klopt, wie heeft deze OP eigenlijk gemaakt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef debeterebob het volgende:
Als je trouwens alleen al de OP leest wil dat wel eens helpen
Supersoep dacht ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jawohl dat klopt, wie heeft deze OP eigenlijk gemaakt?
ja maar dan ga je wel lijken op supersoep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef debeterebob het volgende:
Als je trouwens alleen al de OP leest wil dat wel eens helpen
dacht ik ook.quote:
hoe zijn de meeste meisjes op paiq?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is wel erg overtrokken en kort door de bocht. Ik heb trouwens ook op paiq gestaanMaar ik heb nooit zulke problemen gehad en ben redelijk normaal geloof ik
Net zoals in de echte wereld? allemaal verschillend?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe zijn de meeste meisjes op paiq?
kan ik wel me kansen vergroten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Net zoals in de echte wereld? allemaal verschillend?
Helaas.. Je zult niet iets vinden waar de zielige meisjes voor t oprapen liggen die zich dolgraag aan je voeten zullen werpen en maar zwanger willen worden opdat je ze nooit meer verlaat
jij snapt het. maar dan moet ze wel van binnen heel lief zijn en niet eng doen.quote:*knip
vinden waar de zielige meisjes voor t oprapen liggen die zich dolgraag aan je voeten zullen werpen en maar zwanger willen worden opdat je ze nooit meer verlaat
*knip
dat kost heel veel tijd en moeite. dat kan ik niet, daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh my god are u for real?
Probeer t zou ik zeggen
herkenbaar. Bloos jij nog veel? dat is het ergste van allemaal!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef benzin het volgende:
Even mijn frustratie eruit;
Ik had gisteravond een verjaardag en op een gegeven moment zat er een leuk meisje tegenover me. Ik wist niet meer zo heel goed waar ik moest kijken. Ik had op zich gewoon graag gewild dat ik haar gewoon aan had kunnen kijken en gewoon een praatje had kunnen maken
Ben teleurgesteld in mezelf.
waarom teleurgesteld in je zelf? Je bent niet weg gelopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef benzin het volgende:
Even mijn frustratie eruit;
Ik had gisteravond een verjaardag en op een gegeven moment zat er een leuk meisje tegenover me. Ik wist niet meer zo heel goed waar ik moest kijken. Ik had op zich gewoon graag gewild dat ik haar gewoon aan had kunnen kijken en gewoon een praatje had kunnen maken
Ben teleurgesteld in mezelf.
echt kap met dat pua, je houd je teveel vast aan geschreven regels en dat werkt niet. Zeker niet in jou geval!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
herkenbaar. Bloos jij nog veel? dat is het ergste van allemaal!
en volgens pua, op een getimed moment (na a2)een vertikal scan doen en dan pas doen alsof je voor het eerst opmerkt dat ze "leuk" is. ik neem aan dat je met leuk bedoelt dat ze er leuk uitzag, en dat er niet zoveel gezegd is over en weer tussen jullie.
ik kan je uit ervaring vertellen dat "volgende keer" precies hetzelfde gebeurt. het is heel moeilijk om wat anders te doen als je dat nooit gedaan hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom teleurgesteld in je zelf? Je bent niet weg gelopen
Kom op man volgende kee beter
ik heb er niet veel last meer van. vroeger was het soms heel erg bij mij, bij bijna alle meisjes waarvan ik dacht "ohjee". of soms hoefde ik dat nieteens te denken, maar als het eenmaal begon of ik dacht eraan werd het heel snel heel erg. als ik eraan dacht, of het al een beetje voelde opkomen begon/verergerde het juist.quote:Betreft blozen, Krijg je dat als je haar aan kijkt? Dan kijk je toch net boven haar ogen. NIET teveel anders valt het op
waar zijn dat soort dingen dan?! wat heeft iemand hieraan? Denk aan wat firefly heeft gezegd over alleen maar validatiezoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
vertical scan geeft mij geen stiffie, maar als het jou helptbinnenkort een masquerade met man vrouw van 1:3, yeey
en jij hebt dus 3vrouw:1man uitnodigingen verstuurd? en rsvp ontvangen ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't is iets wat je ook zelf kunt organiseren, soort themafeestje, gewoon doen
maar als je uit je huidige situatie wilt komen moet je toch iets anders doen dan wat je nu doet. Dus iets anders wat je met alle grote mogelijkheid nog nooit gedaan hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan je uit ervaring vertellen dat "volgende keer" precies hetzelfde gebeurt. het is heel moeilijk om wat anders te doen als je dat nooit gedaan hebt.
ah man dat hele validatiezoeken is slap gelul, je moet niet nadenken over je gedrag. Als je iets wel of niet doet wegens dat validatie verhaal ben je op dat moment direct je zelf niet meer.quote:waar zijn dat soort dingen dan?! wat heeft iemand hieraan? Denk aan wat firefly heeft gezegd over alleen maar validatiezoeken.
Weet je waar leuke meisjes zijn? Bij de kick-in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en jij hebt dus 3vrouw:1man uitnodigingen verstuurd? en rsvp ontvangen ofzo?
netjes.
ik zit ook vaak te kijken waar de opleidingen met vrouwen hun uitjes organiseren enzo. doe ik al een tijdje. ik doe altijd al dat ik op internet soms ga opzoeken waar de meisjes kunnen/zullen zijn. en dat ik de man/vrouw verhoudingen ga inschatten enzo, en wat ik zou kunnen gaan doen.
Ik doe er verder nooit wat mee.
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik zie hoe erg ik vooruit ben gegaan gewoon in mezelf nu ik hier over mijn problemen heb gepraat, is het echt niet normaal meer. Toen ik hier begon was ik depressief, had telkens de slechte dingen van mijn verleden achter me aan en had telkens terugvallen door meisjes die me ineens niet meer wilden zien en door mijn ouders. Nu ben ik echter vrolijk, ik drink nogsteeds maar wordt er niet meer depressief van (wel soms eenzaam maar dan ga ik naar muziek luisteren en dan houd ik het in toom), ik heb zelfs een date (de eerste ooit) en een heel leuk meisje dat mij volgens mij ook leuk vind. Mijn problemen hebben al 1 hele maand hun lelijke koppen niet meer opgestoken waardoor ik er intussen ook van overtuigd ben geraakt dat professionele hulp niet meer nodig is alleen een luisterend oor zo af en toe.
Het beste is dat dit allemaal door jullie komt, omdat jullie mij de kracht hebben gegeven mijn leven aan te pakken en geluisterd hebben naar mijn probleempjes die ik toen kon relativeren en uiteindelijk weer succesvol heb opgelost en/of weggedrukt. Door jullie geniet ik weer echt van het levendus hartelijk bedankt
ja dat heb ik bijvoorbeeld al bekeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je waar leuke meisjes zijn? Bij de kick-in.En op je universiteit.
lol je komt in mijn stad studerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat heb ik bijvoorbeeld al bekeken.
de opleiding met de meeste meisjes doet met kick-in gewoon mee tussen alle anderen.
en dan met opleiding zelf (communicatie wetenschappen) gaan ze op kamp.
en dan komen ze terug, en doen ze weer 1 dag mee met een iets op de oude markt.
dat kamp is "omgeving enschede". en het programma is nog niet bekend, maar ik houd het in de gaten.(voor de meisjes hoor! en niet dat ik er wat mee doe, maar ik houd het in de gaten omdat het me bezighoudt altijd hoe ik een vriendin kan krijgen, waar ze zijn enzo. en dat ik dan bekijk hoe dat in hemelsnaam zou kunnen gebeuren, want onmogelijke opgave.).
en ik heb ook al hbo intro's allemaal afgestruind enzo. (en met afstruinen bedoel ik informatie en programmaboekjes downoaden)
en nee, ik kom ze niet tegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je waar leuke meisjes zijn? Bij de kick-in.En op je universiteit.
ik zit al jaren op utwente. nog steeds 1ste jaars omdat ik nooit heenga maar wel ingeschreven sta. echt dikke faal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
lol je komt in mijn stad studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |