abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100519576
Als je trouwens alleen al de OP leest wil dat wel eens helpen :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:51:15 #102
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100519700
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef debeterebob het volgende:
Jawohl dat klopt, wie heeft deze OP eigenlijk gemaakt?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100520849
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Jawohl dat klopt, wie heeft deze OP eigenlijk gemaakt?
Supersoep dacht ik.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:16:25 #104
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100525731
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef debeterebob het volgende:
ja maar dan ga je wel lijken op supersoep.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Supersoep dacht ik.
dacht ik ook.

ik heb een vraag. iemand dmde mij "dames op paiq hebben veelal problemen. de vooroordelen zijn niet ongegrond"

Ik vraag me best wel erg af, wat zijn de problemen, en wat zijn de vooroordelen?

Ik zie op paiq(ik heb allemaal photocheats gedaan, zodat ik extra dingen kon zien) alleen maar lieve schattige en leuke meisjes. Ik doe nog niet zoveel verder trouwens hoor.
maar wil het wel graag weten.
Zoekt hij (die me dmde) soms een zekere vrouw met pittig kapsel ofzo?
en wat wordt bedoelt met "problemen". problemen als in dat het nog in de catogory zielige meisjes voor wanhopige mannen kan worden gecatoriseerd is alleen maar goed!
waar denkt hij aan met ze "problemen"?
Of bedoelt hij problemen dat het hopeloos is?(bijv heroine-verslaafd, nog meer dan 5 jaar straf moeten uitzitten in de gevangenis, 5 kinderen van 3 loverboys, etcetc).

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-08-2011 21:22:24 ]
pi_100526045
Dat is wel erg overtrokken en kort door de bocht. Ik heb trouwens ook op paiq gestaan :+ Maar ik heb nooit zulke problemen gehad en ben redelijk normaal geloof ik :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:26:09 #106
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100526237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is wel erg overtrokken en kort door de bocht. Ik heb trouwens ook op paiq gestaan :+ Maar ik heb nooit zulke problemen gehad en ben redelijk normaal geloof ik :P
hoe zijn de meeste meisjes op paiq?
pi_100526307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe zijn de meeste meisjes op paiq?
Net zoals in de echte wereld? allemaal verschillend?
Helaas.. Je zult niet iets vinden waar de zielige meisjes voor t oprapen liggen die zich dolgraag aan je voeten zullen werpen en maar zwanger willen worden opdat je ze nooit meer verlaat
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:31:11 #108
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100526454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Net zoals in de echte wereld? allemaal verschillend?
Helaas.. Je zult niet iets vinden waar de zielige meisjes voor t oprapen liggen die zich dolgraag aan je voeten zullen werpen en maar zwanger willen worden opdat je ze nooit meer verlaat
kan ik wel me kansen vergroten?

stel nou je gaat juist lelijke en slechte fotos op paiq zetten zodat je laag wordt beoordeelt.
dan gaat dat auto-matching je misschien vaker koppelen aan de kanslozen, die door iedereen zijn afgewezen als lelijk, of later pas na zon' "beoordeling waarom ze geblokeerd werden".
als het allemaal klopt wat ik zeg dan zou je denken dat die "Wanhopiger" zijn.

en dan zet je 1 zo goed mogelijke foto van jezelf neer die je dan gebruikt om met haar te chatten., of je wist alle express slechte vlak voordat ze ze te zien krijgt.

quote:
*knip
vinden waar de zielige meisjes voor t oprapen liggen die zich dolgraag aan je voeten zullen werpen en maar zwanger willen worden opdat je ze nooit meer verlaat
*knip
jij snapt het. maar dan moet ze wel van binnen heel lief zijn en niet eng doen.
en dat " nooit meer verlaten " is als ze leuk is heel erg wederzijds.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-08-2011 21:38:48 ]
pi_100526509
Oh my god are u for real?

Probeer t zou ik zeggen
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:35:39 #110
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100526666
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh my god are u for real?

Probeer t zou ik zeggen
dat kost heel veel tijd en moeite. dat kan ik niet, daarom vraag ik het.
er staat zon ding hoe goed de "uiterlijkheden" bij elkaar passen als je een match hebt.
is dat uiterlijkheden hoe dicht gemiddelde fotoscores bij elkaar liggen? of uiterlijkheden hoe hoog haar fotoscore is en wordt met mijn geen rekening gehouden?
of is dat niets met foto-score, en alleen maar met data van hoogte en gewicht enzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-08-2011 21:41:37 ]
pi_100526975
Even mijn frustratie eruit;

Ik had gisteravond een verjaardag en op een gegeven moment zat er een leuk meisje tegenover me. Ik wist niet meer zo heel goed waar ik moest kijken. Ik had op zich gewoon graag gewild dat ik haar gewoon aan had kunnen kijken en gewoon een praatje had kunnen maken :)

Ben teleurgesteld in mezelf.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:43:54 #112
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100527003
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef benzin het volgende:

Ik had gisteravond een verjaardag en op een gegeven moment zat er een leuk meisje tegenover me. Ik wist niet meer zo heel goed waar ik moest kijken. Ik had op zich gewoon graag gewild dat ik haar gewoon aan had kunnen kijken en gewoon een praatje had kunnen maken :)

herkenbaar. Bloos jij nog veel? dat is het ergste van allemaal!

en volgens pua, op een getimed moment (na a2)een vertikal scan doen en dan pas doen alsof je voor het eerst opmerkt dat ze "leuk" is. ik neem aan dat je met leuk bedoelt dat ze er leuk uitzag, en dat er niet zoveel gezegd is over en weer tussen jullie.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:54:50 #113
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100527548
vertical scan geeft mij geen stiffie, maar als het jou helpt :D binnenkort een masquerade met man vrouw van 1:3, yeey *;
Spreading the Word
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:55:11 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100527565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef benzin het volgende:

waarom teleurgesteld in je zelf? Je bent niet weg gelopen ;)
Kom op man volgende kee beter

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

herkenbaar. Bloos jij nog veel? dat is het ergste van allemaal!

en volgens pua, op een getimed moment (na a2)een vertikal scan doen en dan pas doen alsof je voor het eerst opmerkt dat ze "leuk" is. ik neem aan dat je met leuk bedoelt dat ze er leuk uitzag, en dat er niet zoveel gezegd is over en weer tussen jullie.
echt kap met dat pua, je houd je teveel vast aan geschreven regels en dat werkt niet. Zeker niet in jou geval!

Betreft blozen, Krijg je dat als je haar aan kijkt? Dan kijk je toch net boven haar ogen. NIET teveel anders valt het op ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:06:14 #115
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100528130
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

waarom teleurgesteld in je zelf? Je bent niet weg gelopen ;)
Kom op man volgende kee beter
ik kan je uit ervaring vertellen dat "volgende keer" precies hetzelfde gebeurt. het is heel moeilijk om wat anders te doen als je dat nooit gedaan hebt.

het gezegde "volgende keer beter"is wel de instelling die een succesvol iemand heeft na een faal(tje).
quote:
Betreft blozen, Krijg je dat als je haar aan kijkt? Dan kijk je toch net boven haar ogen. NIET teveel anders valt het op ;)
ik heb er niet veel last meer van. vroeger was het soms heel erg bij mij, bij bijna alle meisjes waarvan ik dacht "ohjee". of soms hoefde ik dat nieteens te denken, maar als het eenmaal begon of ik dacht eraan werd het heel snel heel erg. als ik eraan dacht, of het al een beetje voelde opkomen begon/verergerde het juist.

als je vlakbij een meisje op de bank zit, en je weet dat ze jou kan zien enzo, is dat een heel erg grote aanleiding om te gaan beginnen met blozen. dus als benzin daar ook last van heeft, dat is echt "the worst".

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
vertical scan geeft mij geen stiffie, maar als het jou helpt :D binnenkort een masquerade met man vrouw van 1:3, yeey *;
waar zijn dat soort dingen dan?! wat heeft iemand hieraan? Denk aan wat firefly heeft gezegd over alleen maar validatiezoeken.

[ Bericht 26% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-08-2011 22:15:43 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:15:11 #116
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100528633
't is iets wat je ook zelf kunt organiseren, soort themafeestje, gewoon doen w/
Spreading the Word
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:16:14 #117
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100528688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't is iets wat je ook zelf kunt organiseren, soort themafeestje, gewoon doen w/
en jij hebt dus 3vrouw:1man uitnodigingen verstuurd? en rsvp ontvangen ofzo?
netjes.

ik zit ook vaak te kijken waar de opleidingen met vrouwen hun uitjes organiseren enzo. doe ik al een tijdje. ik doe altijd al dat ik op internet soms ga opzoeken waar de meisjes kunnen/zullen zijn. en dat ik de man/vrouw verhoudingen ga inschatten enzo, en wat ik zou kunnen gaan doen.
Ik doe er verder nooit wat mee.

[ Bericht 8% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-08-2011 22:23:31 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:18:39 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100528842
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik kan je uit ervaring vertellen dat "volgende keer" precies hetzelfde gebeurt. het is heel moeilijk om wat anders te doen als je dat nooit gedaan hebt.
maar als je uit je huidige situatie wilt komen moet je toch iets anders doen dan wat je nu doet. Dus iets anders wat je met alle grote mogelijkheid nog nooit gedaan hebt.

[qoute]
het gezegde "volgende keer beter"is wel de instelling die een succesvol iemand heeft na een faal(tje).

[/quote]
Nee want als je er van uit gaat dat het keer op keer niet goed gaat en dus niet beter gaat kan je net zo goed ophouden. Want dan heeft het allemaal geen nut. Je zal keer op keer op je bek gaan. Maar uit eindelijk gaat het lukken. Jij hebt ook niet in 1x kunnen lopen, je moet gewoon blijven oefenen.

quote:
waar zijn dat soort dingen dan?! wat heeft iemand hieraan? Denk aan wat firefly heeft gezegd over alleen maar validatiezoeken.

ah man dat hele validatiezoeken is slap gelul, je moet niet nadenken over je gedrag. Als je iets wel of niet doet wegens dat validatie verhaal ben je op dat moment direct je zelf niet meer.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:19:53 #119
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100528906
ow ik heb gewoon een antwoord van 50%, 16 mensen waarvan 12 vrouwen. ik ben geen gastheer, er is een gastvrouw. volgende ronde is bij mij, daarna bij een ander die gastgever is. soort little society ;)
Spreading the Word
pi_100529158
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en jij hebt dus 3vrouw:1man uitnodigingen verstuurd? en rsvp ontvangen ofzo?
netjes.

ik zit ook vaak te kijken waar de opleidingen met vrouwen hun uitjes organiseren enzo. doe ik al een tijdje. ik doe altijd al dat ik op internet soms ga opzoeken waar de meisjes kunnen/zullen zijn. en dat ik de man/vrouw verhoudingen ga inschatten enzo, en wat ik zou kunnen gaan doen.
Ik doe er verder nooit wat mee.

Weet je waar leuke meisjes zijn? Bij de kick-in. :Y En op je universiteit.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:24:26 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100529215
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als ik zie hoe erg ik vooruit ben gegaan gewoon in mezelf nu ik hier over mijn problemen heb gepraat, is het echt niet normaal meer. Toen ik hier begon was ik depressief, had telkens de slechte dingen van mijn verleden achter me aan en had telkens terugvallen door meisjes die me ineens niet meer wilden zien en door mijn ouders. Nu ben ik echter vrolijk, ik drink nogsteeds maar wordt er niet meer depressief van (wel soms eenzaam maar dan ga ik naar muziek luisteren en dan houd ik het in toom), ik heb zelfs een date (de eerste ooit) en een heel leuk meisje dat mij volgens mij ook leuk vind. Mijn problemen hebben al 1 hele maand hun lelijke koppen niet meer opgestoken waardoor ik er intussen ook van overtuigd ben geraakt dat professionele hulp niet meer nodig is alleen een luisterend oor zo af en toe.

Het beste is dat dit allemaal door jullie komt, omdat jullie mij de kracht hebben gegeven mijn leven aan te pakken en geluisterd hebben naar mijn probleempjes die ik toen kon relativeren en uiteindelijk weer succesvol heb opgelost en/of weggedrukt. Door jullie geniet ik weer echt van het leven :D dus hartelijk bedankt :)
Je maakt een grapje? _O-
Nee hoor mooi man dat wij je zo hebben kunnen helpen.

Nou mensen ik heb een dilemma (ja alweer ja :') ) er zit een redelijk leuk meisje bij ons in de reisgroep waar ik nog een nog een kans bij maak ook waarschijnlijk. Ze is niet superslank maar een beetje mollig maar heeft wel mooie borsten (ja je moet wat he :') ). Moet nog even kijken hoe ik dit in godsnaam ga aanpakken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:27:42 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100529438
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ja dat heb ik bijvoorbeeld al bekeken.

de opleiding met de meeste meisjes doet met kick-in gewoon mee tussen alle anderen.
en dan met opleiding zelf (communicatie wetenschappen) gaan ze op kamp.
en dan komen ze terug, en doen ze weer 1 dag mee met een iets op de oude markt.
dat kamp is "omgeving enschede". en het programma is nog niet bekend, maar ik houd het in de gaten.(voor de meisjes hoor! en niet dat ik er wat mee doe, maar ik houd het in de gaten omdat het me bezighoudt altijd hoe ik een vriendin kan krijgen, waar ze zijn enzo. en dat ik dan bekijk hoe dat in hemelsnaam zou kunnen gebeuren, want onmogelijke opgave.).

en ik heb ook al hbo intro's allemaal afgestruind enzo. (en met afstruinen bedoel ik informatie en programmaboekjes downoaden :) )
pi_100529684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat heb ik bijvoorbeeld al bekeken.

de opleiding met de meeste meisjes doet met kick-in gewoon mee tussen alle anderen.
en dan met opleiding zelf (communicatie wetenschappen) gaan ze op kamp.
en dan komen ze terug, en doen ze weer 1 dag mee met een iets op de oude markt.
dat kamp is "omgeving enschede". en het programma is nog niet bekend, maar ik houd het in de gaten.(voor de meisjes hoor! en niet dat ik er wat mee doe, maar ik houd het in de gaten omdat het me bezighoudt altijd hoe ik een vriendin kan krijgen, waar ze zijn enzo. en dat ik dan bekijk hoe dat in hemelsnaam zou kunnen gebeuren, want onmogelijke opgave.).

en ik heb ook al hbo intro's allemaal afgestruind enzo. (en met afstruinen bedoel ik informatie en programmaboekjes downoaden :) )
lol je komt in mijn stad studeren :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:31:24 #124
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100529687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

en nee, ik kom ze niet tegen.
behalve ineens schreeuwende vrouwen met " bestuur, bestuur!" en allemaal andere veels te zelfverzekerde vrouwen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:32:12 #125
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100529735
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

lol je komt in mijn stad studeren :D
ik zit al jaren op utwente. nog steeds 1ste jaars omdat ik nooit heenga maar wel ingeschreven sta. echt dikke faal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')