Wat is dat nou eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef maen het volgende:
midden in herkansingsweken, en Wordfeud houdt me zo lekker bezig...
Leuke seriequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:53 schreef lemonlime het volgende:
Ik ga zo lekker Rick Stein in Spanje op de bbc kijken.. lekker puh!![]()
Daarna nog wel wat tabellen aanvullen, anders ga ik morgen te veel stressen
Vorige week zat ik zelf in Spanjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuke serie. Helaas wel weer de laatste. Deze ep is een herhaling van vorige week.
Ja, dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
Als je nog bergen werk hebt zijn alle topics op FOK! ineens interessant.
Het werd een 5.5quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:42 schreef luckass het volgende:
Is de SOG SC weg?
Morgenavond her waar ik >4.8 voor moet halen, maar ik heb sinds kort Facebook.
Gehaaldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Eergisteren dat ding ingeleverdbah, nu afwachten.
Nu SOG tot 27 septemberoftewel vakantie
whehe, ik zit nu aan een paper te werken, vak dat ik op afstand volg is begonnen, en ondanks dat ik het heel tof vind, dat vak, en het paper dat ik ga schrijven, ben ik nog helemaal in vakantie/SOG modusquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Het werd een 5.5.
Nu bezig met thesis, iedere keer een zin typen en dan weer even het rondje Facebook / FOK! / Youtube.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, ik zit nu aan een paper te werken, vak dat ik op afstand volg is begonnen, en ondanks dat ik het heel tof vind, dat vak, en het paper dat ik ga schrijven, ben ik nog helemaal in vakantie/SOG modus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef luckass het volgende:
Oh ja, dit is voor het eerst dat ik een scriptie in het Engels moet doen. Wat typt dat zwaar zeg.*grinnik* ik moest er laatst één voor de verandering in het Nederlands doen, wat een hel was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef luckass het volgende:
Oh ja, dit is voor het eerst dat ik een scriptie in het Engels moet doen. Wat typt dat zwaar zeg.Da's wel even een omschakeling ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* IJsdraakje moet eigenlijk een samenvatting maken, maar de opdracht is onzinnig, dus SOG.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gewoon doen, als je antwoord hebt, heb je dat in ieder geval gehad.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:37 schreef Lente_ninja het volgende:
Ook leuk: ik kan niet verder met m'n werk tot ik een bepaald mailtje heb gehad van een docent, maar mijn mail was nogal geëmotioneerd en nu durf ik niet te kijken of ik antwoord heb
Maar ik duuuuhuuuhuuurf niehiet!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon doen, als je antwoord hebt, heb je dat in ieder geval gehad.
Beter dan er de halve dag tegenaan te hikken.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar ik duuuuhuuuhuuurf niehiet!![]()
Mja, toch maar doen. Zit niets anders op...
Maar je zal tenminste niet snel de volgende situatie krijgenquote:
Ja, maar hij moet wel die opdrachten aftekenen anders is het einde oefening. Tja...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh bah, dat is schijtirritant. Kan me goed voorstellen dat je dan zoiets hebt van zoek het uit.
Ondertussen vordert mijn presentatietje, al gaat het wat traag.
Inderdaad. Gewoon een goed tempo hebben maar 3 weken achterlopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef luckass het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt wat aan het uitvoeren, maar wel nog steeds achterlopen natuurlijk.
He ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb de afgelopen weken echt geen fuck gedaan. Nu moet ik morgen een hoop shit doen en ik kan me er maar niet toe zetten.
oeh, succes!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef luckass het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat de deadline van mijn bachelor eindwerk over 1,5 week is.
Ik dacht dat ik gewoon de hele periode had (tot en met eind oktober), niet dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef lemonlime het volgende:
[..]
oeh, succes!!!
Ik heb morgen mijn afstudeer presentatie, wel 10 minuten lang![]()
Aangezien mijn onderzoek vreselijk ingewikkeld was, maar mijn ouders het ook willen snappen, ga ik maar een klein (en redelijk onbelangrijk) stukje presenteren. Wel in het engels, maar met slides in het nederlands zodat iedereen het een beetje kan volgen.
Wel een vreselijke klus.. engelse termen vertalen![]()
waarom doe ik dit weer op het laatste moment!!
Omdat m'n ouders en familie het dan niet gaat snappen ben ik bang. En de presentatie is echt voor hen, maakt geen deel uit van het cijfer oid. Dus het moet simpel, leuk en toch ook nog een beetje interessant.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon de hele periode had (tot en met eind oktober), niet dus. Plannen
.
En waarom niet gewoon alles in het Engels?
Bijna klaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef luckass het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat de deadline van mijn bachelor eindwerk over 1,5 week is.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, jij ook al!
Zit wel braaf met m'n artikelen voor medat wel..
Heb inmiddels wel iets gedaan, maar moet nog veel meer doen. Nog véél meer. Mehquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, jij ook al!
Zit wel braaf met m'n artikelen voor medat wel..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
Mooi dat het hier altijd drukker wordt, voor de tentamens beginnen.
O ja, gehaald.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef luckass het volgende:
Geen tentamens, bachelor afgerond, nu wachten op het resultaat!
Toch jammer dat ze dat nooit leuk vinden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ben nu over mijn conclusie aan het nadenken en ik kan niet veel meer bedenken dan 'nou ja, lees 't paper, maar, daar staat in wat ik vind'.
Spannend!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Oei oei oei
Net mail dat mijn essay dat ik vorige week heb ingeleverd nagekeken is en dat ik 'm op kan halen. Ben zo benieuwd hoe ik 't gedaan heb. 't kan een massive fail zijn, maar ook een redelijk goed cijfer... m'n eerste essay hier in Engeland geschreven, dus heb totaal geen idee van hoe of wat.
Meteen maar geantwoord op zijn mail dat ik 'm vrijdag wel op kom halen, en of hij m'n cijfer wil doormailen
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Argh, en ik ben al zo slecht in het wachten op resultaten...
Nice. En eens. Week helemaal niks ftw.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, studeren... na 1 januari weer..
Oh, en ik had trouwens het equivalent van een 7,5/8 voor m'n essay
En? Al geweest?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef Maraca het volgende:
Hmm. Heb een grotere tas nodig. Normaal dump ik alles in de auto en parkeer ik voor de deur van de uni, maar dat is toch anders als je naar de bieb gaat en een stuk met de metro moet
Nu nog wachten tot de bieb open gaat
Mocht nietquote:
Dit is hélemaal goedgekomen, dus er staat hier een 3,000 woorden lang essay klaar om uitgeprint te wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is de motivatie wel aanwezig, maar de inspiratie (essay) laat nog even op zich wachten..
heb hier een stuk of 20 boeken liggen die me toch echt wel verder zouden moeten helpen, inmiddels al talloze artikelen op JSTOR gevonden met 'nuttige informatie', maar de grote lijn van m'n argument wil gewoon maar niet tevoorschijn komenen dat resulteert in SOG
Zit je me nu gewoon te schoppen?quote:
Nummer twee ook, blijquote:Op zondag 19 februari 2012 17:45 schreef luckass het volgende:
Intussen mijn eerste mastervakje binnengekopt, ondanks de SOG.
Seinfeld is hier momenteel erg populairquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb 6 tentamens de komende week, maar dat Recht geneuzel wil er niet in. Slechte series kijken bevalt me momenteel beter. Morgen weer een dag
Heb je geen snuggie?quote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Het is niet warm te krijgen hier in huis. Dat irriteert me. Me actief eraan ergeren is ook een vorm van SOG.
Een snuggie is een must-havequote:
Daar zou je de rest van je leven spijt van hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef Maraca het volgende:
Waarom ben ik geen vrijetijdskunde gaan studeren?
Vind ik een goede redenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef VKV het volgende:
[..]
Daar zou je de rest van je leven spijt van hebben.
Het was ergens goed voor! Een First (omgerekend een 9)quote:Op maandag 2 april 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, je bent in ieder geval op één manier goed bezig.
Ik heb ook nog geen woord op het digitale papier, máár ben wel naar de bibliotheek op en neer gefietst en heb nog 8 boeken gehaald voor m'n essay
Meld eens hoe het is gegaan als je wil?quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Morgen om 09.00 tentamen, geen enkel college geattendeerd, tot nu toe er niks aan gedaan en nog steeds niet in paniek. Wordt wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |