Nice. En eens. Week helemaal niks ftw.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, studeren... na 1 januari weer..
Oh, en ik had trouwens het equivalent van een 7,5/8 voor m'n essay
En? Al geweest?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef Maraca het volgende:
Hmm. Heb een grotere tas nodig. Normaal dump ik alles in de auto en parkeer ik voor de deur van de uni, maar dat is toch anders als je naar de bieb gaat en een stuk met de metro moet
Nu nog wachten tot de bieb open gaat
Mocht nietquote:
Dit is hélemaal goedgekomen, dus er staat hier een 3,000 woorden lang essay klaar om uitgeprint te wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is de motivatie wel aanwezig, maar de inspiratie (essay) laat nog even op zich wachten..
heb hier een stuk of 20 boeken liggen die me toch echt wel verder zouden moeten helpen, inmiddels al talloze artikelen op JSTOR gevonden met 'nuttige informatie', maar de grote lijn van m'n argument wil gewoon maar niet tevoorschijn komenen dat resulteert in SOG
Zit je me nu gewoon te schoppen?quote:
Nummer twee ook, blijquote:Op zondag 19 februari 2012 17:45 schreef luckass het volgende:
Intussen mijn eerste mastervakje binnengekopt, ondanks de SOG.
Seinfeld is hier momenteel erg populairquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb 6 tentamens de komende week, maar dat Recht geneuzel wil er niet in. Slechte series kijken bevalt me momenteel beter. Morgen weer een dag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |