abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102474059
:(

En vakkenvullen is suf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 september 2011 @ 12:55:05 #52
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_102474212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
:(

En vakkenvullen is suf.
Maar je zal tenminste niet snel de volgende situatie krijgen

Ik: *volg netjes de gegeven instructies en zet blikken ananas in schap*
Baas: goed gedaan, maar voor ik je opdracht afteken zou ik het netter vinden als je alle etiketten precies goed draait.
Ik: maar dat stond niet in de opdracht! :( (in gedachte: en ik heb nog meer te doen vandaag!)
Baas: doe het toch maar. :6
Ik: (half uur later) Oke, ze staan met de etiketten naar voren.
Baas: mooi, heel goed. Maar weet je wat nķg beter zou staan? Als alle rijen even lang waren, dan kan Google ze beter vinden.
Ik: maar... maar... dat stond niet in de... ;( *gaat vloekend aan het werk terwijl haar andere opdrachten zich blijven opstapelen)
Ik: (weer hele tijd later) Oke, gebeurt. Kunt u dan NU eindelijk mijn opdracht (waar ik allang aan heb voldaan) aftekenen?! :(
Baas: Ja, dat ziet er keurig uit... maar weet je wat? Ik denk dat de perzikblikken veel beter in dat schap zouden staan.

Grrrrrrrrr............. 8)7
pi_102474341
Oh bah, dat is schijtirritant. Kan me goed voorstellen dat je dan zoiets hebt van zoek het uit.

Ondertussen vordert mijn presentatietje, al gaat het wat traag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 september 2011 @ 14:53:18 #54
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_102477743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh bah, dat is schijtirritant. Kan me goed voorstellen dat je dan zoiets hebt van zoek het uit.

Ondertussen vordert mijn presentatietje, al gaat het wat traag. :')
Ja, maar hij moet wel die opdrachten aftekenen anders is het einde oefening. Tja... :')
pi_102779235
Nog 2,5 uur te gaan, dan moet mn paper af zijn.. *zucht* ik moet nog 3 bladzijden maar daar ga ik echt niet aan komen...

Ik heb geloof ik ff een schop onder mn kont nodig heb
pi_102779296
Ik ben de laatste tijd echt wat aan het uitvoeren, maar wel nog steeds achterlopen natuurlijk :').
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:34:23 #57
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_102779443
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef luckass het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt wat aan het uitvoeren, maar wel nog steeds achterlopen natuurlijk :').
Inderdaad. Gewoon een goed tempo hebben maar 3 weken achterlopen. :')
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_102864212
Ik heb de afgelopen weken echt geen fuck gedaan. Nu moet ik morgen een hoop shit doen en ik kan me er maar niet toe zetten. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102865749
quote:
11s.gif Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb de afgelopen weken echt geen fuck gedaan. Nu moet ik morgen een hoop shit doen en ik kan me er maar niet toe zetten. :'(
He ik ook.
pi_102876521
ja hoi! :) :W :P
Ja doei.
pi_102878412
Hm, ik kom er net achter dat de deadline van mijn bachelor eindwerk over 1,5 week is.
pi_102879088
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef luckass het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat de deadline van mijn bachelor eindwerk over 1,5 week is.
oeh, succes!!!

Ik heb morgen mijn afstudeer presentatie, wel 10 minuten lang :')
Aangezien mijn onderzoek vreselijk ingewikkeld was, maar mijn ouders het ook willen snappen, ga ik maar een klein (en redelijk onbelangrijk) stukje presenteren. Wel in het engels, maar met slides in het nederlands zodat iedereen het een beetje kan volgen.

Wel een vreselijke klus.. engelse termen vertalen :N
waarom doe ik dit weer op het laatste moment!! :(
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_102879247
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef lemonlime het volgende:

[..]

oeh, succes!!!

Ik heb morgen mijn afstudeer presentatie, wel 10 minuten lang :')
Aangezien mijn onderzoek vreselijk ingewikkeld was, maar mijn ouders het ook willen snappen, ga ik maar een klein (en redelijk onbelangrijk) stukje presenteren. Wel in het engels, maar met slides in het nederlands zodat iedereen het een beetje kan volgen.

Wel een vreselijke klus.. engelse termen vertalen :N
waarom doe ik dit weer op het laatste moment!! :(
Ik dacht dat ik gewoon de hele periode had (tot en met eind oktober), niet dus :'). Plannen |:( .

En waarom niet gewoon alles in het Engels? :P
pi_102879481
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:48 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik gewoon de hele periode had (tot en met eind oktober), niet dus :'). Plannen |:( .

En waarom niet gewoon alles in het Engels? :P
Omdat m'n ouders en familie het dan niet gaat snappen ben ik bang. En de presentatie is echt voor hen, maakt geen deel uit van het cijfer oid. Dus het moet simpel, leuk en toch ook nog een beetje interessant.

En alles in het nederlands kan ik niet.. mijn wetenschappelijk brein is daar niet op ingesteld :')
pi_102879547
Mijn familie gaat gewoon pech hebben. Studeer niet voor niets Engels :P
Ja doei.
pi_102879607
Als ik in het Nederlands vertel waar ik mee bezig ben snappen ze er al niks van _O-.
pi_102879664
Ik ga ook echt een heel klein stukje vertellen, en meer over wat ik heb gedaan het afgelopen half jaar, dan wat de uitkomst is.
En het is best een goede oefening eigenlijk :Y alle onderzoek zou toch voor leken een klein beetje inzichtelijk gemaakt moeten kunnen worden.
pi_102942601
Ik moet lezen... en als ik eenmaal bezig ben is 't echt wel leuk en interessant enzo..

Maar beginnen.. ik ben er zķ uit na bijna 3 maanden vakantie :')!
Ja doei.
pi_102992449
Nou, ik heb eindelijk een goedkeuring van m'n tentative thesis voor het research paper dat ik moet schrijven, dus ben nu maar begonnen... :o hoeft maar 2500 woorden te zijn, maar heb nog nooit een RP geschreven, dus dat wordt nog leuk. Essays zijn geen probleem, want ik heb een uitgesproken eigen mening *) maar dit is weer andere koek..

Maar eerst nog even thee drinken O-)
Ja doei.
pi_103243346
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef luckass het volgende:
Bijna klaar *O*. Vanavond nog even de samenvatting schrijven, morgen inleveren.
pi_103416061
Zit bij mijn ouders aan een enorm bureau (coffee company leestafel-formaat) in mijn gerenoveerde kamer, als het studeren NU nog niet wil lukken :D Ben de grote stad met alle ADE verleidingen ontvlucht! Dat zit dus wel snor!! ..ben nu dus nog steeds sociale media en fok aan het bekijken ;(!
Worry is a misuse of imagination
pi_103417207
Ah, jij ook al!

Zit wel braaf met m'n artikelen voor me ;( dat wel..
Ja doei.
pi_103419503
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, jij ook al!

Herkenbaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103421422
Ben bijna begonnen *)

over een anderhalf uur komen de gasten voor vanavond :')
Ja doei.
pi_103421453
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, jij ook al!

Heb inmiddels wel iets gedaan, maar moet nog veel meer doen. Nog véél meer. Meh ;(

Succes ^O^
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')