Maar je zal tenminste niet snel de volgende situatie krijgenquote:
Ja, maar hij moet wel die opdrachten aftekenen anders is het einde oefening. Tja...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh bah, dat is schijtirritant. Kan me goed voorstellen dat je dan zoiets hebt van zoek het uit.
Ondertussen vordert mijn presentatietje, al gaat het wat traag.
Inderdaad. Gewoon een goed tempo hebben maar 3 weken achterlopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef luckass het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt wat aan het uitvoeren, maar wel nog steeds achterlopen natuurlijk.
He ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb de afgelopen weken echt geen fuck gedaan. Nu moet ik morgen een hoop shit doen en ik kan me er maar niet toe zetten.
oeh, succes!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef luckass het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat de deadline van mijn bachelor eindwerk over 1,5 week is.
Ik dacht dat ik gewoon de hele periode had (tot en met eind oktober), niet dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef lemonlime het volgende:
[..]
oeh, succes!!!
Ik heb morgen mijn afstudeer presentatie, wel 10 minuten lang![]()
Aangezien mijn onderzoek vreselijk ingewikkeld was, maar mijn ouders het ook willen snappen, ga ik maar een klein (en redelijk onbelangrijk) stukje presenteren. Wel in het engels, maar met slides in het nederlands zodat iedereen het een beetje kan volgen.
Wel een vreselijke klus.. engelse termen vertalen![]()
waarom doe ik dit weer op het laatste moment!!
Omdat m'n ouders en familie het dan niet gaat snappen ben ik bang. En de presentatie is echt voor hen, maakt geen deel uit van het cijfer oid. Dus het moet simpel, leuk en toch ook nog een beetje interessant.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon de hele periode had (tot en met eind oktober), niet dus. Plannen
.
En waarom niet gewoon alles in het Engels?
Bijna klaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef luckass het volgende:
Hm, ik kom er net achter dat de deadline van mijn bachelor eindwerk over 1,5 week is.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, jij ook al!
Zit wel braaf met m'n artikelen voor medat wel..
Heb inmiddels wel iets gedaan, maar moet nog veel meer doen. Nog véél meer. Mehquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, jij ook al!
Zit wel braaf met m'n artikelen voor medat wel..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |