Wat is dat nou eigenlijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef maen het volgende:
midden in herkansingsweken, en Wordfeud houdt me zo lekker bezig...
Leuke seriequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:53 schreef lemonlime het volgende:
Ik ga zo lekker Rick Stein in Spanje op de bbc kijken.. lekker puh!![]()
Daarna nog wel wat tabellen aanvullen, anders ga ik morgen te veel stressen
Vorige week zat ik zelf in Spanjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuke serie. Helaas wel weer de laatste. Deze ep is een herhaling van vorige week.
Ja, dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
Als je nog bergen werk hebt zijn alle topics op FOK! ineens interessant.
Het werd een 5.5quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:42 schreef luckass het volgende:
Is de SOG SC weg?
Morgenavond her waar ik >4.8 voor moet halen, maar ik heb sinds kort Facebook.
Gehaaldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Eergisteren dat ding ingeleverdbah, nu afwachten.
Nu SOG tot 27 septemberoftewel vakantie
whehe, ik zit nu aan een paper te werken, vak dat ik op afstand volg is begonnen, en ondanks dat ik het heel tof vind, dat vak, en het paper dat ik ga schrijven, ben ik nog helemaal in vakantie/SOG modusquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Het werd een 5.5.
Nu bezig met thesis, iedere keer een zin typen en dan weer even het rondje Facebook / FOK! / Youtube.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, ik zit nu aan een paper te werken, vak dat ik op afstand volg is begonnen, en ondanks dat ik het heel tof vind, dat vak, en het paper dat ik ga schrijven, ben ik nog helemaal in vakantie/SOG modus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef luckass het volgende:
Oh ja, dit is voor het eerst dat ik een scriptie in het Engels moet doen. Wat typt dat zwaar zeg.*grinnik* ik moest er laatst één voor de verandering in het Nederlands doen, wat een hel was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef luckass het volgende:
Oh ja, dit is voor het eerst dat ik een scriptie in het Engels moet doen. Wat typt dat zwaar zeg.Da's wel even een omschakeling ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* IJsdraakje moet eigenlijk een samenvatting maken, maar de opdracht is onzinnig, dus SOG.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gewoon doen, als je antwoord hebt, heb je dat in ieder geval gehad.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:37 schreef Lente_ninja het volgende:
Ook leuk: ik kan niet verder met m'n werk tot ik een bepaald mailtje heb gehad van een docent, maar mijn mail was nogal geëmotioneerd en nu durf ik niet te kijken of ik antwoord heb
Maar ik duuuuhuuuhuuurf niehiet!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon doen, als je antwoord hebt, heb je dat in ieder geval gehad.
Beter dan er de halve dag tegenaan te hikken.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar ik duuuuhuuuhuuurf niehiet!![]()
Mja, toch maar doen. Zit niets anders op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |