en in totaal ook veertien titelsquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Kimi
Zes wereldkampioenen op de grid in 2012!
Zo goed was die Renault gedurende het jaar niet meer, dus daar hebben ze veel werk te verzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef Fokkingvet het volgende:
Goed nieuws! Ik denk dat Lotus een betere keuze is dan Williams, Williams is echt rock-bottom en moet volgend jaar alles vanaf nul opbouwen.De Lotus Renault was aan het begin van het jaar helemaal geen slechte auto.
Ben benieuwd wat ze gaan doen; Petrov, Senna of Grosjean ernaast? En dan zitten ze ook nog met de kwestie Kubica.
Kubica staat volgend jaar op de loonlijst van Ferrari..quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Googolplexian het volgende:
Nu gaan we pas falen zienKimi & fit? Dacht 't niet!!
Zwaai maar dag met het handje naar F1, Kubica
Er zal inderdaad veel afhangen van zijn motivatie, daar ligt ook een taak voor Renault om hem te begeleiden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Googolplexian het volgende:
Nu gaan we pas falen zienKimi & fit? Dacht 't niet!!
Aan de blikjes "Redbull" zal het ook niet liggen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zal inderdaad veel afhangen van zijn motivatie, daar ligt ook een taak voor Renault om hem te begeleiden.
Waarom is dat goed nieuws?? Hoe vaak is zo' n terugkeer een succes gebleken? Weer een geval van het tegenhouden van talent. Vergne, Grosjean, dat zijn talenten voor wie nu geen plek meer is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef Fokkingvet het volgende:
Goed nieuws! Ik denk dat Lotus een betere keuze is dan Williams, Williams is echt rock-bottom en moet volgend jaar alles vanaf nul opbouwen.De Lotus Renault was aan het begin van het jaar helemaal geen slechte auto.
Ben benieuwd wat ze gaan doen; Petrov, Senna of Grosjean ernaast? En dan zitten ze ook nog met de kwestie Kubica.
Mannen zoals Lauda, Prost en Mansell zijn allemaal nog wereldkampioen geworden na een sabbatical.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:45 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Waarom is dat goed nieuws?? Hoe vaak is zo' n terugkeer een succes gebleken? Weer een geval van het tegenhouden van talent. Vergne, Grosjean, dat zijn talenten voor wie nu geen plek meer is.
De mannen die jij nu noemt zijn wel van een andere orde dan Raikkonen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Mannen zoals Lauda, Prost en Mansell zijn allemaal nog wereldkampioen geworden na een sabbatical.
Tegenhouden van talent is onzin, want wat hebben Vergne en Grosjean nu laten zien? Grosjean heeft al in de F1 rondgetoert, nou daar was ik van onder de indruk...... Raikkonen is wereldkampioen geworden en heeft gewonnen in een auto die zeker niet de beste was.
Kijk, van mannen zoals De La Rosa en Trulli kun je zeggen dat het veldvulling is en eigenlijk niets meer te zoeken hebben in de F1.
Je weet nog wie de ontwerper van die auto was?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Als McLaren een auto had gebouwd die heel bleef dan had Kimi nu minstens 3 titels op zak gehad. Minstens.
Daarmee was hij dan de op 1 na succesvolste WC geweest die volgend jaar mee rijdt.
Voor Vettel en voor Alonso dus.
Maargoed, McLaren maakte in die tijd gewoon auto's waar nogal eens het een en ander aan afbrak.
Mijn god wat heb ik vaak razend, vloekend en tierend voor de TV gezeten destijds![]()
Jazeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je weet nog wie de ontwerper van die auto was?
Als Kimi in plaats van alleen hard rijden ook wat meer tijd had besteed aan de ontwikkeling van de wagen (zoals een Alonso, Schumacher, Senna, Prost, etc) had hij daar wat aan kunnen doen. Alleen kunnen hardrijden is (imho) niet genoeg om meervoudig wereldkampioen te worden. Je moet als coureur ook tijd investeren in het verbeteren (zowel in snelheid als betrouwbaarheid) van de auto.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Als McLaren een auto had gebouwd die heel bleef dan had Kimi nu minstens 3 titels op zak gehad. Minstens.
Daarmee was hij dan de op 1 na succesvolste WC geweest die volgend jaar mee rijdt.
Voor Vettel en voor Alonso dus.
Maargoed, McLaren maakte in die tijd gewoon auto's waar nogal eens het een en ander aan afbrak.
Mijn god wat heb ik vaak razend, vloekend en tierend voor de TV gezeten destijds![]()
imo kan een coureur vrij weinig aan betrouwbaarheid doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als Kimi in plaats van alleen hard rijden ook wat meer tijd had besteed aan de ontwikkeling van de wagen (zoals een Alonso, Schumacher, Senna, Prost, etc) had hij daar wat aan kunnen doen. Alleen kunnen hardrijden is (imho) niet genoeg om meervoudig wereldkampioen te worden. Je moet als coureur ook tijd investeren in het verbeteren (zowel in snelheid als betrouwbaarheid) van de auto.
Ik ga 'm niet inkoppen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:51 schreef bloodymary1 het volgende:
En Jos Verstappen is ook weer gaan doen waar hij het beste in was!
Ik denk dat ie het over zijn fenomenale starts heeftquote:
twitter:F1PaddockPass twitterde op dinsdag 29-11-2011 om 12:51:10There is talk at the moment Ricciardo has signed a deal to drive for Caterham (Lotus) in 2012 - to tie in with their use of the RBR KERS... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |