abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104957421
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Kimi _O_

Zes wereldkampioenen op de grid in 2012!
en in totaal ook veertien titels _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_104957444
Nu gaan we pas falen zien :D Kimi & fit? Dacht 't niet!!

Zwaai maar dag met het handje naar F1, Kubica :'(
Calm down, please!
pi_104957559
KIMI! 2012! YES!
pi_104957583
Goed nieuws! Ik denk dat Lotus een betere keuze is dan Williams, Williams is echt rock-bottom en moet volgend jaar alles vanaf nul opbouwen.De Lotus Renault was aan het begin van het jaar helemaal geen slechte auto.

Ben benieuwd wat ze gaan doen; Petrov, Senna of Grosjean ernaast? En dan zitten ze ook nog met de kwestie Kubica.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2011 @ 09:45:49 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_104957759
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef Fokkingvet het volgende:
Goed nieuws! Ik denk dat Lotus een betere keuze is dan Williams, Williams is echt rock-bottom en moet volgend jaar alles vanaf nul opbouwen.De Lotus Renault was aan het begin van het jaar helemaal geen slechte auto.

Ben benieuwd wat ze gaan doen; Petrov, Senna of Grosjean ernaast? En dan zitten ze ook nog met de kwestie Kubica.
Zo goed was die Renault gedurende het jaar niet meer, dus daar hebben ze veel werk te verzetten.

Het lijkt me trouwens dat Kubica er niet meer terugkeert en zijn pijlen op Ferrari moet gaan richten,
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_104958388
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Googolplexian het volgende:

Zwaai maar dag met het handje naar F1, Kubica :'(
Kubica staat volgend jaar op de loonlijst van Ferrari..

Teminste dat hoop ik :)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:27:46 #157
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104958708
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Googolplexian het volgende:
Er zal inderdaad veel afhangen van zijn motivatie, daar ligt ook een taak voor Renault om hem te begeleiden.
pi_104958951
KIMI *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_104959104
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Er zal inderdaad veel afhangen van zijn motivatie, daar ligt ook een taak voor Renault om hem te begeleiden.
Aan de blikjes "Redbull" zal het ook niet liggen.. ;)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_104959201
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef Fokkingvet het volgende:

Waarom is dat goed nieuws?? Hoe vaak is zo' n terugkeer een succes gebleken? Weer een geval van het tegenhouden van talent. Vergne, Grosjean, dat zijn talenten voor wie nu geen plek meer is.
pi_104962574

'I don't really care what people say...'

:D
pi_104962944
OMG dit is lekker wakker worden _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104963689
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:45 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Waarom is dat goed nieuws?? Hoe vaak is zo' n terugkeer een succes gebleken? Weer een geval van het tegenhouden van talent. Vergne, Grosjean, dat zijn talenten voor wie nu geen plek meer is.
Mannen zoals Lauda, Prost en Mansell zijn allemaal nog wereldkampioen geworden na een sabbatical.

Tegenhouden van talent is onzin, want wat hebben Vergne en Grosjean nu laten zien? Grosjean heeft al in de F1 rondgetoert, nou daar was ik van onder de indruk...... Raikkonen is wereldkampioen geworden en heeft gewonnen in een auto die zeker niet de beste was.

Kijk, van mannen zoals De La Rosa en Trulli kun je zeggen dat het veldvulling is en eigenlijk niets meer te zoeken hebben in de F1.
pi_104963975
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Fokkingvet het volgende:

[..]

Mannen zoals Lauda, Prost en Mansell zijn allemaal nog wereldkampioen geworden na een sabbatical.

Tegenhouden van talent is onzin, want wat hebben Vergne en Grosjean nu laten zien? Grosjean heeft al in de F1 rondgetoert, nou daar was ik van onder de indruk...... Raikkonen is wereldkampioen geworden en heeft gewonnen in een auto die zeker niet de beste was.

Kijk, van mannen zoals De La Rosa en Trulli kun je zeggen dat het veldvulling is en eigenlijk niets meer te zoeken hebben in de F1.
De mannen die jij nu noemt zijn wel van een andere orde dan Raikkonen.
pi_104964242
Als McLaren een auto had gebouwd die heel bleef dan had Kimi nu minstens 3 titels op zak gehad. Minstens.

Daarmee was hij dan de op 1 na succesvolste WC geweest die volgend jaar mee rijdt.
Voor Vettel en voor Alonso dus.

Maargoed, McLaren maakte in die tijd gewoon auto's waar nogal eens het een en ander aan afbrak.

Mijn god wat heb ik vaak razend, vloekend en tierend voor de TV gezeten destijds :@ ;(
vosss is de naam,
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:17:00 #166
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_104964423
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Als McLaren een auto had gebouwd die heel bleef dan had Kimi nu minstens 3 titels op zak gehad. Minstens.

Daarmee was hij dan de op 1 na succesvolste WC geweest die volgend jaar mee rijdt.

Maargoed, McLaren maakte in die tijd gewoon auto's waar nogal eens het een en ander aan afbrak.

Mijn god wat heb ik vaak razend, vloekend en tierend voor de TV gezeten destijds :@ ;(
Je weet nog wie de ontwerper van die auto was?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_104964510
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Je weet nog wie de ontwerper van die auto was?
Jazeker.
vosss is de naam,
pi_104967265
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef vosss het volgende:

Als Kimi in plaats van alleen hard rijden ook wat meer tijd had besteed aan de ontwikkeling van de wagen (zoals een Alonso, Schumacher, Senna, Prost, etc) had hij daar wat aan kunnen doen. Alleen kunnen hardrijden is (imho) niet genoeg om meervoudig wereldkampioen te worden. Je moet als coureur ook tijd investeren in het verbeteren (zowel in snelheid als betrouwbaarheid) van de auto.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_104967402
Na de bekendmaking van Raikkonen is een groot deel van het veld bekend. Binnenkort worden de coureurs van Force India bekend gemaakt (hopen we) en weten we wie op zoek moet naar een ander stoeltje (de verwachting is Sutil).

bold bevestigd
onwaarschijnlijk

Red Bull Racing
Motor: Renault
Coureurs:
Sebastian Vettel (contract t/m 2014)
Mark Webber (contract t/m 2012)

Vodafone McLaren Mercedes
Motor: Mercedes
Coureurs:
Lewis Hamilton (contract t/m 2012)
Jenson Button (contract t/m 2014)

Scuderia Ferrari Marlboro
Motor: Ferrari
Coureurs:
Fernando Alonso (contract t/m 2016)
Felipe Massa (contract t/m 2012)

Mercedes GP Petronas F1 Team
Coureurs:
Michael Schumacher (contract t/m 2012)
Nico Rosberg (contract t/m 2015?)

Sauber F1 Team
Coureurs:
Kamui Kobayashi (contact t/m 2012)
Sergio Perez Mendoza (contact t/m 2012)

Marussia Virgin Racing
Motor: Cosworth
Coureurs:
Timo Glock (contract t/m 2014)
Charles Pic (contract t/m 2012)

Lotus - Renault GP
Coureurs:
Kimi Raikkonen (contact t/m 2013)
Vitaly Petrov (contact t/m 2012)
Geruchten: Romain Grosjean, Bruno Senna, Rubens Barrichello, Adrian Sutil
Robert Kubica heeft een contract voor 2012 maar wordt niet verwacht aan begin van seizoen, misschien later.
Petrov is ondanks een contract nog niet bevestigd.

AT&T Williams
Coureurs:
• Rubens Barrichello
• Pastor Maldonado
Geruchten: Adrian Sutil, Valtteri Bottas, Giedo van der Garde, Romain Grosjean, Bruno Senna, Jules Bianchi

Force India F1 Team
Coureurs:
• Adrian Sutil
• Paul Di Resta
Geruchten: Nico Hulkenberg, Karun Chandhok, Narain Karthikeyan

Scuderia Toro Rosso
Coureurs:
• Sebastian Buemi (claimt contract voor 2012)
• Jaime Alguersuari,
Gerucht: Daniel Ricciardo, Jean-Eric Vergne, Jules Bianchi

Caterham AirAsia Team
Coureurs:
Heikki Kovalainen (contract t/m 2013)
Jarno Trulli (contract voor 2012)
Gerucht: Daniel Ricciardo, Jean-Eric Vergne, Jerome D'Ambrosio, Giedo van der Garde, Karun Chandhok, Luis Razia, Davide Valsecchi
Trulli is ondanks een contract niet zeker.

HRT F1 Team
Motor: Cosworth
Coureurs:
Pedro de la Rosa (contract t/m 2013)
Vitantonio Liuzzi (heeft contract)
Gerucht: Javier Villa, Daniel Ricciardo, Giedo van der Garde, Dani Clos
Liuzzi zou na het aantrekken van De la Rosa ondanks een contract niet zeker meer zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 29-11-2011 22:11:02 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_104967411
En Jos Verstappen is ook weer gaan doen waar hij het beste in was!
pi_104968213
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als Kimi in plaats van alleen hard rijden ook wat meer tijd had besteed aan de ontwikkeling van de wagen (zoals een Alonso, Schumacher, Senna, Prost, etc) had hij daar wat aan kunnen doen. Alleen kunnen hardrijden is (imho) niet genoeg om meervoudig wereldkampioen te worden. Je moet als coureur ook tijd investeren in het verbeteren (zowel in snelheid als betrouwbaarheid) van de auto.
imo kan een coureur vrij weinig aan betrouwbaarheid doen.

Je denkt toch niet dat een coureur tegen een engineer kan vertellen van als we dit onderdeeltje van de motor eens zo en zo maken ipv hoe het nu is, dan is dat betrouwbaarder.

Zo werkt dat dus niet. Daar zitten een hele club technische mensen achter en die maken zoiets en die zorgen er ook voor dat zoiets betrouwbaarder gemaakt wordt. Althans dat is de bedoeling.

Geloof maar niet dat een coureur dat doet. Die is hooguit bezig met de perfecte afstelling van de auto, niet met de technische ontwikkeling ervan.

Het zijn coureurs, geen ingenieurs.

:)
vosss is de naam,
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:34:00 #172
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104971341
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:51 schreef bloodymary1 het volgende:
En Jos Verstappen is ook weer gaan doen waar hij het beste in was!
Ik ga 'm niet inkoppen.
pi_104971833
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik ga 'm niet inkoppen.
Ik denk dat ie het over zijn fenomenale starts heeft :@
vosss is de naam,
pi_104977391
@ sasquatsch: Petrov wordt niet genoemd in het persbericht van Lotus Renault. Verder vond ik ook dit bericht: Renault gives Petrov ‘stay or go’ deadline

Dus hij lijkt nog niet 100% zeker te zijn.

En bij Trulli lijken er steeds meer blaadjes op de rails te komen om de Trulli-train te kunnen voortzetten:

F1PaddockPass twitterde op dinsdag 29-11-2011 om 12:51:10 There is talk at the moment Ricciardo has signed a deal to drive for Caterham (Lotus) in 2012 - to tie in with their use of the RBR KERS... reageer retweet
pi_104998502
Vd garde op twitter.

Goodnight! Tomorrow interesting daY... I wish i can say more but i cant!...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')