Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.quote:
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is toch aardig van 'm, zo maakt hij de vloer niet vies.
Ik werk met olie en wd40.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
Rotterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar woon je? Eijerkamp in Zutphen heeft best sjieke meubels
Is dit een verkapte je-mag-wel-een-keer-langskomen-post?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zijn wel wat gewend bij ons thuis, we hebben ook geen vloerbedekking enzo
Een ekte Helmonder dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vloer is altijd vies als je een vader hebt die standaard met zand enzo werkt.
Béétje uit de buurt dan..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam
Heb al besloten dat het een Swiss Sense bed wordt.
Van mij mag je.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is dit een verkapte je-mag-wel-een-keer-langskomen-post?
Ja hij heeft zelfs de Pabo gedaan, wat is dezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ekte Helmonder dus.
Dat is dan wel weer vreemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van mij mag je.
[..]
Ja hij heeft zelfs de Pabo gedaan, wat is dezen.
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan gevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vreemd.
Achja, mensen maken wel eens verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan geven
Is ook zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, mensen maken wel eens verkeerde keuzes.
Heeft ie je ook slecht opgevoed dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn pa echt geen les kan geven
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft ie je ook slecht opgevoed dan?
En die kon ook al niet lesgevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.
Die zou wel les kunnen geven denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En die kon ook al niet lesgeven![]()
![]()
Dus je hebt dat losbandige van je moeder?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat heeft grotendeels mijn moeder gedaan.
Nee, van m'n vaderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dus je hebt dat losbandige van je moeder?
Ik zou hem arresteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
topickiller, die vader van Heroinjunk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |