Veel te duur en misschien nog wel meer beperkingen dan de NL BV.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Meerdere BV's???
Ga naar je boekhouder, als je dan toch 20k/ maand winst draait zet je beter een SPRL op in een van België's geliefde buurlandjes.
Dat blijft ook een 'angst' bij mij, het kan toch niet goed blijven gaan? Daarom zit ik ook 1 dag in de week te werken aan nieuwe ideeënquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Of ik dit zelf ooit heb gehad, nee. Wel heb ik dit in mijn directe omgeving al meegemaakt. Dat maakte in het begin ontzettend veel winst. Ongeveer een jaar tot 3 jaar later gaat het over de kop. Verder geloof ik trouwens geen zak van dit topic.
Dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef Skiet het volgende:
Lol in Mei een bedrijf starten en in iets meer dan 3 maanden 20000 netto winst per maand behalen. Geloof je het zelf?
Kan prima. Olie-platform, staalfabriek, verzekeringsmaatschappij, mijnbouw, et cetera.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef Skiet het volgende:
Lol in Mei een bedrijf starten en in iets meer dan 3 maanden 20000 netto winst per maand behalen. Geloof je het zelf?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb iets vergelijkbaars zat ook financieel aan de grond (niet zo extreem) ging om een paar duizend euro. Denk kan wel gaan afwachten tot ik het heb afbetaald, maar dat gaat wel een tijd duren.
Dus vorig jaar een weblog gestart (september) je weet wel (datditkaninnederland) vanaf januari tot juni ruim 2300 euro verdient via Adsense. Daarna de website verkocht voor 2000 euro. (inkomsten liepen terug ging teveel tijd inzitten ook).
Nu ben ik bezig met het verkopen van domeinnamen (zie ook Adsense topic) en dat werpt ook zijn vruchten af. Google maar even op miljonairblog (zie je alles wat ik verdien).
Het gaat nu zo lekker met het " makkelijk " geld verdienen via Adsense / domeinnamen verkopen dat ik mij volgende week ga inschrijven bij de KVK (op advies van de belastingdienst) verdien teveel (naast mijn fulltime werk) en wordt nu als ondernemer gezien.
Dus met andere woorden bovenstaande heeft mij in amper 1 jaar tijd een hoop geholpen (schulden aflossen). Kan helaas nog geen zeiljacht kopen.
Wel heel vet dat je dat vanuit huis kunt doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef flyguy het volgende:
[..]
Kan prima. Olie-platform, staalfabriek, verzekeringsmaatschappij, mijnbouw, et cetera.
Natuurlijk kan je dat vanuit huis aansturen. En bovendien bezit je het bedrijf en heb je managers om het te leiden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wel heel vet dat je dat vanuit huis kunt doen
3 maandenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef flyguy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat vanuit huis aansturen. En bovendien bezit je het bedrijf en heb je managers om het te leiden.
Ts schiet drugsdealers neerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:58 schreef JanJ86 het volgende:
[..]
Nee kwestie van marktwerking, zolang ik enige aanbieder ben heb ik ook geen concurrentie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |