Oké. PM of DM je even wat en waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden die buren weten wat een koolmonoxidevergiftiging is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:11 schreef AnneX het volgende:
De buren zijn terug van kampeer/zeilvakantie in Friesland.
En kochten bij de kringloopwinkel een electrisch kacheltje voor 3,50 euro voor in de tent
's avonds.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:11 schreef AnneX het volgende:
De buren zijn terug van kampeer/zeilvakantie in Friesland.
En kochten bij de kringloopwinkel een electrisch kacheltje voor 3,50 euro voor in de tent
's avonds.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zouden die buren weten wat een koolmonoxidevergiftiging is?
Over je ontlasting nog maar niet te beginnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:21 schreef AnneX het volgende:
Vooral ab en met name penicilline heeft dat effect.
( stinken uit je zweetporiën en pies)
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
WB Lieen bedankt voor je kaartje!
FC, vreselijk![]()
Anne : rug is nog niet overtis er echt goed ingeschoten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Boycot ik uit solidariteit met het niet doorgaan van Oranje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:38 schreef borisz het volgende:
Zeit für Fussball. Deutschland gegen Brasilien.
Helemaal niegtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:38 schreef borisz het volgende:
Zeit für Fussball. Deutschland gegen Brasilien.
Nee, nergens last vanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Over je ontlasting nog maar niet te beginnenJe hebt verschillende AB-kuren gehad, toch? Je zal wel wat last van buikloop gehad hebben?
* Leintjeuh is dol op poeppraat
Welke smaakquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eet smakelijk! ik zit al ff aan de doritos
Je moet niet vasten.quote:
Prettigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst van vanavond:
[ afbeelding ]
Meteen geproefd ook. Erg smakelijk
Het is al donker dus we mogen weer eten en zuipen van de Rammeledan.quote:
Dan neem ik maar een glaasje port.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is al donker dus we mogen weer eten en zuipen van de Rammeledan.
ik had limonadequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan neem ik maar een glaasje port.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk vrouwtje bij Knevel en Ten Brink
Ze woont in Londen en heeft een aardige visie van wat er gebeurd is.
En wallen onder dr ogenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft een tsjechische achternaam en een engels accent. Watskebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |