dit klinkt nog ergerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef golfer het volgende:
"Wij van WC Eend adviseren... WC Eend"
ooh? vind dat wel een grappig programma maar heb de aflevering bij de C&A gemist. waarom moesten ze gillen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef borisz het volgende:
HNTM niet wat voor je FFT?
Lekker overdreven gillen bij de kleding van C&A.
Nu heb ik niks tegen C&A, maar wel waarop die gilscenes in scene zijn gezet..
C&A sponsorde de show vorig jaar. En iedere keer als er een kledingshoot was met C&A kleding of ze kregen een nieuw shirtje dan waren ze allemaal zo nep blij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh? vind dat wel een grappig programma maar heb de aflevering bij de C&A gemist. waarom moesten ze gillen?
AAAAAAAAHHHHH OOOH MY GOD!!!!! WAT EEN TOF SHIRT! DIE WIL IIIIIIIK! OH C&A IS ZOOOO TOOF!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
C&A sponsorde de show vorig jaar. En iedere keer als er een kledingshoot was met C&A kleding of ze kregen een nieuw shirtje dan waren ze allemaal zo nep blij.
ik dacht dat je em al uit had vanwege je post gisterenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Zo, bakkie bamisoep achter de kiezen en nu weer verder janken met het boek dat ik lees.
Nee, zo snel gaat dat niet met een boek van ruim 600 pagina's. Gisteren in begonnen. Daar heb ik wel een dag of 5 voor nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat je em al uit had vanwege je post gisteren
633 om precies te zijn.quote:
Bij de kaft begon het al te prikken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
En vanaf het begin al huilen geblazen?
ok fijn dat ze zich goed voeltquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis
Moeder ziet er goed uit en voelt zich ook goed, maar het is tot morgenvroeg afwachten wat de onderzoekjes zeggen
ik kan aan het begin van een boek/film niet huilen want dan zit ik er nog niet in (dan ken ik de hoofdrolspelelers/karakters) nog niet goed genoeg om mee te leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij de kaft begon het al te prikken.
Kan totaal geen kwaad. Gewoon ontdooien en bakken en opeten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hey luitjes van CUL, ik had een klein vraagje, lijkt me onnodig om een heel topic over te openen dus vraag ik het hier even.
Ik had een halve kilo gehakt ingevroren een weekje geleden op -18, en nu zie ik dat de tupper waarin het zat een heel klein beetje openstond. Kan dat veel kwaad? Het is gewoon één grote homp vlees en m'n vriezer is redelijk schoon. Zal wel te eten zijn zonder dat er allerlei bacteriën inzitten oid., toch?
Volgende keer toch maar eens douchen proberen zonder dat ding bij je te hebben?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
gebeld door KPN; mn telefoon is niet meer te redden. ik mag een vergelijkbaar nieuw toestel uitzoeken
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Moeder ziet er goed uit en voelt zich ook goed, maar het is tot morgenvroeg afwachten wat de onderzoekjes zeggen
Klopt. Daar staat een zelfportret van Tonio op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de kaft begon het al te prikken.
Ik denk dat er emotioneel wat mis is met mensen die gelijk aan het begin van een boek/film al gaan huilen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan aan het begin van een boek/film niet huilen want dan zit ik er nog niet in (dan ken ik de hoofdrolspelelers/karakters) nog niet goed genoeg om mee te leven.
Hopelijk was het allemaal loos alarm.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Hmm, ik moest bij het begin van het Cirque du Soleil al huilen, telt dat ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat er emotioneel wat mis is met mensen die gelijk aan het begin van een boek/film al gaan huilen.
Top, thanks!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan totaal geen kwaad. Gewoon ontdooien en bakken en opeten.
Ja...maar merk wel dat ik me nog steeds heel erg zorgen maakquote:
Ach gossie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Vandaag ook weer overleefd. Maar vraag niet hoe, er is een oudje naar het ziekenhuis wegens verdenking gebroken heup. 'Gelukkig' was het een uitzendkracht die haar liet vallen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef golfer het volgende:
Ach gossie.![]()
Wanneer heb je jouw arbeidsvoorwaardengesprek?
Ja. Ik heb er even niks over te zeggen hoorquote:
Ook lekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee de bubbels zijn op. Maar er ligt wel een fles wodka in de vriezer
Duimen is toch helemaal niet meer nodig? Ja misschien wel omdat ik ws. die middag m'nquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
Ook lekker.![]()
dinsdag dus voor je duimen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En woensdag gaan we op vakantie geloof ik![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Duimen is toch helemaal niet meer nodig? Ja misschien wel omdat ik ws. die middag m'nAls het allemaal doorgaat (en daar ga ik natuurlijk van uit) ga je wel met een heerlijk gevoel met vakantie dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En woensdag gaan we op vakantie geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:46 schreef golfer het volgende:
Als het allemaal doorgaat (en daar ga ik natuurlijk van uit) ga je wel met een heerlijk gevoel met vakantie dan.Dat tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |