1x heb ik in competitie vorm tegen ze moeten spelen. Mijn clan werd met 12-0 en 12-0 afgeslacht op de_dust2quote:
Bypasses zeker. Ik speelde in een top 3 clan op clanbase. Neem van mij aan dat er hard in gecheat wordtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x heb ik in competitie vorm tegen ze moeten spelen. Mijn clan werd met 12-0 en 12-0 afgeslacht op de_dust2HeatoN & Potti werden geen 1x gekilld
Ach, net 1 vraagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef outtayourleague het volgende:
ik ben duidelijk te vroeg, want we zitten nog in het gaming uurtje geloof ik...
Ik speelde in een Engelse top 25 clan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Bypasses zeker. Ik speelde in een top 3 clan op clanbase. Neem van mij aan dat er hard in gecheat wordt
We zijn nog even in het gamers uurtje blijven hangenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Aalbers het volgende:
ik moest direct aan marinus van der lubbe denken, maar die zal het wel niet zijn
Dat klopt, en nu nog zijn echte naamquote:
Het antwoord John Williams is de vorige keer goed bevallen met die initialen, dus daar kies ik weer voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat klopt, en nu nog zijn echte naam
Helaas... Voornaam is Jonathan We......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het antwoord John Williams is de vorige keer goed bevallen met die initialen, dus daar kies ik weer voor
Dat valt me van je tegen Baszhquote:
quote:
Die hebben (bijna) dezelfde kleuren. Dit wapen is echter anders.quote:
quote:
ja! nu je het zegtquote:
Stand deel 2360 (dubbele punten jwtz!)quote:
Ik herken wat kleuren van Catalonië in de vlag. Correct me if i'm wrongquote:
inderdaad. ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik herken wat kleuren van Catalonië in de vlag. Correct me if i'm wrong
Thxquote:
Plaats van mijn favoriete museumquote:
I knowquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding staat ook bij museum vliegbasis deelen,
Wat isquote:Hetis de benaming van een niet-aanvalsverdrag tussen nazi-Duitsland en de Sovjet-Unie, gedateerd op 23 augustus 1939, genoemd naar de ondertekenaars: de Duitse minister van Buitenlandse Zaken
en zijn sovjetcollega
. De overeenkomst staat ook bekend als het Duits-Russisch pact, Hitler-Stalin pact, Monsterverbond of het Duivelspact.
uiteraardquote:
Hitler's waterloo bedoel ik niet.quote:
Close.... Lijken hadden ze bij dit bloedbad wel opgeruimd. In massa graven wel te verstaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ja ik weet wat je bedoelt, op de Pools-Russische grens, waar ze de lijken nooit hassen opgeruimd
Stalin heeft liters bloed op zijn handen ja. Maar toch zoek ik een bepaald soort gebeurtenis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Wasknijper21 het volgende:
Je zou ook 'WO II' als antwoord kunnen geven
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef Wasknijper21 het volgende:
ja, maar hoe heet het... begon met een K geloof ik?
Ja! Dat zeg ik ookquote:
Met persoonlijke goedkeuring van Stalin. Stukje geschiedenis:quote:
De Polen hebben zich kranig geweerd in de 2e WO. Helaas werden ze door zowel Sovjet-Unie als Nazi Duitsland schandalig onder vuur genomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Flitspaal het volgende:
Die andere zal wel gewoon Poolse actie heten.
Nee, het NKVD (latere KGB)quote:
Oh dat probeer ik helemaal niet, ik bewaar mijn WOII 2.0 - vragen juist voor als jij online bent, gezien jij de xpert bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
Sorry Wasknijper, Met WO2 vragen kan je me niet verslaanIk ben een poging aan het wagen om af te studeren als 2e Wereldoorlog historicus
[ afbeelding ]
wendy van Dijk?quote:
Wie is deze mevrouw?
Kijk naar mijn knipoogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Wasknijper21 het volgende:
Oh dat probeer ik helemaal niet, ik bewaar mijn WOII 2.0 - vragen juist voor als jij online bent, gezien jij de xpert bent
wendy van Dijk?
Had gekund, maar neequote:
Nee, vanavond is dé avondquote:
Nu weten jullie het wel, toch?quote:is a Grammy winning Miami-based soul and R&B singer-songwriter, who won fame in the 1970s with hits such as "Clean Up Woman" and "Tonight Is the Night".
Ongelooflijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |