stand deel 2360quote:
stand deel 2360quote:
quote:
Goed gezien! Ik zou nu kunnen vragen om het type er ook bij te zetten maar als je al gezien hebt dat daar XJ220 staat kan je dat ook wel intikkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:33 schreef Dopekoe het volgende:
jaguar
Gezien het typenummer bij de achterband
stand deel 2360quote:
stand deel 2360quote:
Wat isquote:Eenis een bouwvorm uit de klassieke Oudheid en in de romaanse en gotische kerkarchitectuur. Tevens is het een eretitel voor kerkgebouwen in de rooms-katholieke Kerk, ongeacht hun architectonische vorm.
, is een bijzondere eretitel die de paus geeft aan een grote of bijzondere kerk.
De toekenning van de titelheeft tot doel die specifieke kerk uit te zonderen van de andere kerkgebouwen. Het gaat vaak om een heiligdom, een plaats waar een bijzondere verering plaatsvindt. Andere
zijn uitverkoren vanwege hun historische betekenis.
stand deel 2360quote:
dat is wat anders, maar daar kan ik ook wel eens een vraag over stellenquote:
quote:
Jup. Volgens wikipedia is dat echt de 3de populairste variant.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:27 schreef Baszh het volgende:
ik vroeg me al af wat in hemelsnaam onderwaterijshockey was
Reken ik goed.quote:
Stand deel 2360quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klopt. Wil je de punten zelf uitdelen? Zit mobiel...
Stand deel 2360quote:
Stand deel 2360quote:
Stand deel 2360quote:
quote:
Dat boek ken ik niet.quote:
Suzuki Swift, maar dat brengt me niet dichterbij het antwoord...quote:
Wat voor boeken lees jijquote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:25 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
uhm, lezen is moeilijk voor mij
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:30 schreef Baszh het volgende:
ohw jonathan swift -> gullivers travels
Stand deel 2360 (dubbele punten jwtz!)quote:
Ik weet het niet, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ie te moeilijk isquote:
Inderdaad, het komt mij zo bekend voor....quote:
Stand deel 2360 (dubbele punten jwtz!)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef ß het volgende:
helsinkisyndroom. in ieder geval in de laatste top gear
Helsinki is geen syndroom, bovendien was het antwoord daarna vollediger.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn antwoord was onvoldoende dan?
Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Helsinki is geen syndroom, bovendien was het antwoord daarna vollediger.
beetje flauw inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat?
Ja, ik bedoelde toch ook gewoon Helsinkisyndroom.... Kon je er toch uit afleiden? Wat is dit
Beetje?quote:
Bashz kan nooit 9 punten hebben met dubbele punten topicquote:
Huey, Dewey, and Louiequote:
The Great Fire of London inderdaadquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef Ireyon het volgende:
BE - België
ET - Estland?
FI - Finland
MX - Mexico
PT - Portugal
?quote:
Waar is dit van?quote:FIRST WITCH.
When shall we three meet again
In thunder, lightning, or in rain?
SECOND WITCH.
When the hurlyburly's done,
When the battle's lost and won.
THIRD WITCH.
That will be ere the set of sun.
FIRST WITCH.
Where the place?
SECOND WITCH.
Upon the heath.
THIRD WITCH.
There to meet with.
FIRST WITCH.
I come, Graymalkin!
SECOND WITCH.
Paddock calls.
THIRD WITCH.
Anon.
ALL
Fair is foul, and foul is fair:
Hover through the fog and filthy air.
eerste regelsquote:
1x heb ik in competitie vorm tegen ze moeten spelen. Mijn clan werd met 12-0 en 12-0 afgeslacht op de_dust2quote:
Bypasses zeker. Ik speelde in een top 3 clan op clanbase. Neem van mij aan dat er hard in gecheat wordtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x heb ik in competitie vorm tegen ze moeten spelen. Mijn clan werd met 12-0 en 12-0 afgeslacht op de_dust2HeatoN & Potti werden geen 1x gekilld
Ach, net 1 vraagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef outtayourleague het volgende:
ik ben duidelijk te vroeg, want we zitten nog in het gaming uurtje geloof ik...
Ik speelde in een Engelse top 25 clan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Bypasses zeker. Ik speelde in een top 3 clan op clanbase. Neem van mij aan dat er hard in gecheat wordt
We zijn nog even in het gamers uurtje blijven hangenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Aalbers het volgende:
ik moest direct aan marinus van der lubbe denken, maar die zal het wel niet zijn
Dat klopt, en nu nog zijn echte naamquote:
Het antwoord John Williams is de vorige keer goed bevallen met die initialen, dus daar kies ik weer voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat klopt, en nu nog zijn echte naam
Helaas... Voornaam is Jonathan We......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het antwoord John Williams is de vorige keer goed bevallen met die initialen, dus daar kies ik weer voor
Dat valt me van je tegen Baszhquote:
quote:
Die hebben (bijna) dezelfde kleuren. Dit wapen is echter anders.quote:
quote:
ja! nu je het zegtquote:
Ik herken wat kleuren van Catalonië in de vlag. Correct me if i'm wrongquote:
inderdaad. ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik herken wat kleuren van Catalonië in de vlag. Correct me if i'm wrong
Thxquote:
Plaats van mijn favoriete museumquote:
I knowquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:32 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding staat ook bij museum vliegbasis deelen,
Wat isquote:Hetis de benaming van een niet-aanvalsverdrag tussen nazi-Duitsland en de Sovjet-Unie, gedateerd op 23 augustus 1939, genoemd naar de ondertekenaars: de Duitse minister van Buitenlandse Zaken
en zijn sovjetcollega
. De overeenkomst staat ook bekend als het Duits-Russisch pact, Hitler-Stalin pact, Monsterverbond of het Duivelspact.
uiteraardquote:
Hitler's waterloo bedoel ik niet.quote:
Close.... Lijken hadden ze bij dit bloedbad wel opgeruimd. In massa graven wel te verstaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:44 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ja ik weet wat je bedoelt, op de Pools-Russische grens, waar ze de lijken nooit hassen opgeruimd
Stalin heeft liters bloed op zijn handen ja. Maar toch zoek ik een bepaald soort gebeurtenis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Wasknijper21 het volgende:
Je zou ook 'WO II' als antwoord kunnen geven
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:46 schreef Wasknijper21 het volgende:
ja, maar hoe heet het... begon met een K geloof ik?
Ja! Dat zeg ik ookquote:
Met persoonlijke goedkeuring van Stalin. Stukje geschiedenis:quote:
De Polen hebben zich kranig geweerd in de 2e WO. Helaas werden ze door zowel Sovjet-Unie als Nazi Duitsland schandalig onder vuur genomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef Flitspaal het volgende:
Die andere zal wel gewoon Poolse actie heten.
Nee, het NKVD (latere KGB)quote:
Oh dat probeer ik helemaal niet, ik bewaar mijn WOII 2.0 - vragen juist voor als jij online bent, gezien jij de xpert bentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
Sorry Wasknijper, Met WO2 vragen kan je me niet verslaanIk ben een poging aan het wagen om af te studeren als 2e Wereldoorlog historicus
[ afbeelding ]
wendy van Dijk?quote:
Wie is deze mevrouw?
Kijk naar mijn knipoogquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Wasknijper21 het volgende:
Oh dat probeer ik helemaal niet, ik bewaar mijn WOII 2.0 - vragen juist voor als jij online bent, gezien jij de xpert bent
wendy van Dijk?
Had gekund, maar neequote:
Nee, vanavond is dé avondquote:
Nu weten jullie het wel, toch?quote:is a Grammy winning Miami-based soul and R&B singer-songwriter, who won fame in the 1970s with hits such as "Clean Up Woman" and "Tonight Is the Night".
Ongelooflijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |