1x heb ik in competitie vorm tegen ze moeten spelen. Mijn clan werd met 12-0 en 12-0 afgeslacht op de_dust2quote:
Bypasses zeker. Ik speelde in een top 3 clan op clanbase. Neem van mij aan dat er hard in gecheat wordtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x heb ik in competitie vorm tegen ze moeten spelen. Mijn clan werd met 12-0 en 12-0 afgeslacht op de_dust2HeatoN & Potti werden geen 1x gekilld
Ach, net 1 vraagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:32 schreef outtayourleague het volgende:
ik ben duidelijk te vroeg, want we zitten nog in het gaming uurtje geloof ik...
Ik speelde in een Engelse top 25 clan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Bypasses zeker. Ik speelde in een top 3 clan op clanbase. Neem van mij aan dat er hard in gecheat wordt
We zijn nog even in het gamers uurtje blijven hangenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Aalbers het volgende:
ik moest direct aan marinus van der lubbe denken, maar die zal het wel niet zijn
Dat klopt, en nu nog zijn echte naamquote:
Het antwoord John Williams is de vorige keer goed bevallen met die initialen, dus daar kies ik weer voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat klopt, en nu nog zijn echte naam
Helaas... Voornaam is Jonathan We......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het antwoord John Williams is de vorige keer goed bevallen met die initialen, dus daar kies ik weer voor
Dat valt me van je tegen Baszhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |