Oke. Ik wacht af.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nog geen tijd aan gespendeerd, te hectisch even, las vanochtend wel een stukje van een analist die hetzelfde signaleerde, maar had een andere rekensom.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Nederland, Duitsland, Luxemburg, Denemarken, Zweden.
Even correctie erop: Oostenrijk en Finland hebben ook AAA en dat zijn wel eurolanden, i.t.t. Denemarken en Zweden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ouch...
Net de AEX binnen een minuut van -2 naar -3
Dus we hebben 6 Euro landen en 8 landen in Europa met AAA?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
[..]
Even correctie erop: Oostenrijk en Finland hebben ook AAA en dat zijn wel eurolanden, i.t.t. Denemarken en Zweden.
Wel raar, want de Nederlandse economie is groter dan die van Zweden, Finland en Denemarken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:13 schreef the85mc het volgende:
Nederland heeft officieel geen AAA rating van 3 bureau's maar van 2. Officieel hebben we dus geen AAA.
Ik dacht frankrijk, duitsland, denemarken, zweden, finland.
Misschien interessant artikel. Oke het is FOX maargoedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus we hebben 6 Euro landen en 8 landen in Europa met AAA?
Dat zullen toch geen echte insiders zijn geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, en dan vraag ik me af; wie heeft er nu zo lopen verkopen dan? Want er zijn aardig wat volumes doorgedrukt de afgelopen tijd. Wie zit daar achter? En wie heeft met name gekocht? Ik heb soms het idee dat tijdens dit soort enorme dalingen in korte tijd je een wisseling van de handen ziet. (zag je dacht ik ook bij de 2008 crisis waar insiders een 3/4 maand voor de crisis enorm veel liepen te verkopen)
W-w-wooot? Laten ze niet gebeuren...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef RvLaak het volgende:
Durk zegt net dat bij een afwaardering SG wel eens over de kop kan gaan door afschrijvingen... Hoe realistisch is dat?
dat dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
W-w-wooot? Laten ze niet gebeuren...
UK moet er ook nog bij, geen euro, wel EU. Daarnaast Noorwegen en Zwitserland: geen euro, geen EU.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus we hebben 6 Euro landen en 8 landen in Europa met AAA?
Je weet waar een krediet rating voor staat? De mate waarin wordt geacht dat een bedrijf of land zijn schuld kan terugbetalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:14 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Wel raar, want de Nederlandse economie is groter dan die van Zweden, Finland en Denemarken.
Wellicht, Frankrijk is ook blut. Maar ik ben meer benieuwd naar de technische mogelijkheden. Kan een bank failliet puur en alleen op afschrijvingen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
W-w-wooot? Laten ze niet gebeuren...
Dat is mij bekend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je weet waar een krediet rating voor staat? De mate waarin wordt geacht dat een bedrijf of land zijn schuld kan terugbetalen.
Ja.. wie weet proberen die Amerikanen Europa toch verder in het nauw te jagen hè...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef RvLaak het volgende:
Durk zegt net dat bij een afwaardering SG wel eens over de kop kan gaan door afschrijvingen... Hoe realistisch is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |