abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100554573
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zeker, die grote partijen kunnen al handelen als ze een paar cent winst hebben. Dan krijg je gemakkelijk een soort "ruis" :)
LXIV misschien wel, maar ik niet, hoor ;)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:49:59 #27
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100554593
Ik heb net even wat geprobeerd met een sprinter op de AEX. Blijkt dat je geen S/L kun meegeven aan die dingen bij Binck wtf?!
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_100554636
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De vraag is wat Apple naast de iPad, iPod, iPhone kan doen voor de toekomst. Op een gegeven moment is dat spul ook weer oud en zijn de margins daar op ook enorm laag dus zullen ze met iets anders moeten komen. Ze pakken het goed aan door de Apple fan boys expliciet met bagger materiaal op te schepen. Bagger in de zin van dat ze al lang beter materiaal hebben maar daar gewoon mee wachten om er dan een versie 2.0 of 3.0 van te maken. Hierdoor creeren ze een leuke cash positie wat goed van pas komt voor R&D.

Ze zijn bij Apple natuurlijk ook al lang met deze vraag bezig en ik zou er echt veel voor over hebben om eens een kijkje te mogen nemen op de R&D vloer daar.
Ze verkopen emotie, een beleving. Ik vraag me af hoe lang apple nog 'hip' is. Ik heb een ipod mini gehad toen die net op de markt kwam, maar ik vond het echt bagger. Na 6 weken kapot. Wel geld terug gekregen van de schreeuwmarkt, dat dan wel.
pi_100554689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb net even wat geprobeerd met een sprinter op de AEX. Blijkt dat je geen S/L kun meegeven aan die dingen bij Binck wtf?!
Dat is toch al heel lang zo? Ik kan me die frustratie nog wel herinneren maar dat is volgens mij al erg lang geleden.

Sowieso moeten mensen gewoon van dat soort producten afblijven. Er zijn betere producten die goedkoper zijn met een betere hefboom. Toekomst gewijs zie ik het ook gebeuren dat de turbo's, sprinters, speeders verdwijnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_100554695
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ze verkopen emotie, een beleving. Ik vraag me af hoe lang apple nog 'hip' is. Ik heb een ipod mini gehad toen die net op de markt kwam, maar ik vond het echt bagger. Na 6 weken kapot. Wel geld terug gekregen van de schreeuwmarkt, dat dan wel.
Cowon iAudio rulez. Maar verkoopt niet ;)
pi_100554728
quote:

[..]

Aan de andere kant, Apple is al hip sinds de originele iPod in 2001. 10 jaar hip zijn, lukt lang niet alle merken.
pi_100554735
S_E, kun jij trouwens zien welke sectoren eigenlijk het hardste geraakt zijn deze en vorige week?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:53:39 #33
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100554767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:52 schreef sitting_elfling het volgende:

Dat is toch al heel lang zo? Ik kan me die frustratie nog wel herinneren maar dat is volgens mij al erg lang geleden.

Dat wist ik dus niet. Best wel slecht.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_100554770
quote:

[..]

Dat is allemaal leuk en aardig maar ze doen dat wel erg goed. Zie hoeveel cash ze hebben. Ze hebben genoeg centen om eens wat op overname pad te gaan. Apple bio fuel? Apple F1 racing team? Apple Bank? Apple Supermarkt? Apple V2.0 6tdi? Ik noem maar wat :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:53:45 #35
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_100554773
Dinosaur, hoe zit het nu met TNT Express? Ze zitten onder de 6.36. Daaronder werd het problematisch toch?
Bedankt Hans.
pi_100554814
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is allemaal leuk en aardig maar ze doen dat wel erg goed. Zie hoeveel cash ze hebben. Ze hebben genoeg centen om eens wat op overname pad te gaan. Apple bio fuel? Apple F1 racing team? Apple Bank? Apple Supermarkt? Apple V2.0 6tdi? Ik noem maar wat :P
tegen wie lul je nou eigenlijk? Tegen jezelf? Gaat het nog wel meneer S_E?
pi_100554850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
S_E, kun jij trouwens zien welke sectoren eigenlijk het hardste geraakt zijn deze en vorige week?
Yip. Welke index?
pi_100554872
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef bascross het volgende:
Dinosaur, hoe zit het nu met TNT Express? Ze zitten onder de 6.36. Daaronder werd het problematisch toch?
Nog geen tijd aan gespendeerd, te hectisch even, las vanochtend wel een stukje van een analist die hetzelfde signaleerde, maar had een andere rekensom.
pi_100554888
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yip. Welke index?
S&P? en misschien DAX?

gewoon om een idee te krijgen van de verdeling.
pi_100555040
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

tegen wie lul je nou eigenlijk? Tegen jezelf? Gaat het nog wel meneer S_E?
:') Ik had de verkeerde gequote, kan gebeuren.
pi_100555062
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ze mogen met hun 73 miljard wel eens iets gaan doen - ze hebben werkelijk géén excuus om geen dividend uit te keren en toch doen ze 't niet.
pi_100555152
op fondsniveau jankt dat aardig op en neer daar in de steets
pi_100555217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Ze mogen met hun 73 miljard wel eens iets gaan doen - ze hebben werkelijk géén excuus om geen dividend uit te keren en toch doen ze 't niet.
Waarom zouden ze? De aandeelhouders van Apple hebben liever een iPad 3.0 als kado dan een paar procent dividend. En geen dividend uitkeren scheelt een boel centjes voor zo'n bedrijf als Apple.
pi_100555296
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? De aandeelhouders van Apple hebben liever een iPad 3.0 als kado dan een paar procent dividend. En geen dividend uitkeren scheelt een boel centjes voor zo'n bedrijf als Apple.
misschien kopen ze IJsland wel, verhuizen ze, en dan spreken ze met zichzelf af dat ze geen belasting op zichzelf hebben (de keunigin betaalt immers ook geen belasting). Zomaar een idee, de wereld is er gek genoeg voor.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 16:08:59 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_100555443
Wat is er met SocGen (-20%) en BNP (-10%)?

Voorkennis over Franse afwaardering?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_100555486
Hoor net op RTLZ dat Frankrijk 1 van de 6 EU landen is met een AAA rating, welke zijn de andere 5?
pi_100555495
quote:
11s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

misschien kopen ze IJsland wel, verhuizen ze, en dan spreken ze met zichzelf af dat ze geen belasting op zichzelf hebben (de keunigin betaalt immers ook geen belasting). Zomaar een idee, de wereld is er gek genoeg voor.
Haha Apple Island.. niet zo'n slecht idee eigenlijk.

Ik had een andere vraag: ik handel nu vooral in turbo's maar wil op termijn opties gaan beleggen. Nu zie ik altijd margin staan als ik opties wil kopen. Moet je die hoeveelheid geld op je bankrekening hebben staan voordat je kunt kopen (ook al houdt je niet tot de uitoefendatum)?
pi_100555556
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef RvLaak het volgende:
Hoor net op RTLZ dat Frankrijk 1 van de 6 EU landen is met een AAA rating, welke zijn de andere 5?
Nederland, Duitsland, Luxemburg, Denemarken, Zweden.
pi_100555565
En ik wil graag wat boeken lezen over optie strategieen, welke zouden jullie aanraden?
pi_100555586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Nederland, Duitsland, Luxemburg, Denemarken, Zweden.
ouch...

Net de AEX binnen een minuut van -2 naar -3 :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')