o nou ik vond het mooie schoenen en suus ook dus ik zou zeggen; kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gedaan. En was niet eens Suus' idee
imbecielquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee je broek hoort ergens op half 11 te hangen met boxer erboven uit
boxers omgquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee je broek hoort ergens op half 11 te hangen met boxer erboven uit
oké hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan me geen fuck schelen.
Of zal ik rebels zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
o nou ik vond het mooie schoenen en suus ook dus ik zou zeggen; kopen
Vreemd dat je die conclusie trekt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee eruit ziet alsof je 50 jaar oud bent
ik vind dat anders wel opwindend als ik dat zie (bij bepaalde mensen dan)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef Dastan het volgende:
je hoort je ondergoed dus niet boven je riem te dragen jezus
jwlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef Dastan het volgende:
je hoort je ondergoed dus niet boven je riem te dragen jezus
Ik had het over dat plaatje jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vreemd dat je die conclusie trekt.
ik niet, dat schreef ik alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had het over dat plaatje ja
r_r hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken meerdere rare jongens.
ik ben helemaal geen rare jongenquote:
Dankje.quote:
welwaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen rare jongen
sander dan?quote:
quote:
quote:
Jan toch een van die rare jongons.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie dan? (en niet etsu zeggen want dat is ook niet zo)
oja janquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan toch een van die rare jongons.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu is een vreemde, aparte, rare jongen. Hij houdt ervan om met naaktslakken te knuffelen en hij eet graag vlinders.
Ieuwwwwwuiweuewiwu bah rare jongong inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu is een vreemde, aparte, rare jongen. Hij houdt ervan om met naaktslakken te knuffelen en hij eet graag vlinders.
quote:
Maar toch houden we van hemquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat ben je ook een lieverdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar toch houden we van hem
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar toch houden we van hem
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
kaabee ik moest lachen toen ik die cookiemonsterrrrr zag in je fobo
ja en mij eruit gehaald rip kb ripquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:45 schreef Etsu het volgende:
r_r ik zou me vereerd voelen want zie mijn onderschrift ja?
Sterke teksten. Oh wacht...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daarna begint ze te lachen. Hard te lachen. Lachen is gezond, maar zo hard als ze nu lacht scheuren je mondhoeken uit. Pijnlijke zaak, maar dat heb je soms, als iets gewoon zo grappig is.
Erg vereerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:45 schreef Etsu het volgende:
r_r ik zou me vereerd voelen want zie mijn onderschrift ja?
als ik r_r zat ben, kom jij er weer inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja en mij eruit gehaald rip kb rip
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterke teksten. Oh wacht...
Geil.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik r_r zat ben, kom jij er weer in
Impliceren dat ik deze zou overwegenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:47 schreef Etsu het volgende:
jezus sander, doe gewoon die donkerblauwe
je weet maar nooit met jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat ik deze zou overwegen.
ben jij dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je zo'n overhemd niet mooi vinden?
Stekelenburg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
JE SPIEGEL IS VIESquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik waardeer je mening.quote:
Wacht ff.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zie bar weinig moet ik zgeggen
Spiegel is niet vies. Inzepen en dan niet goed afdoen, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE SPIEGEL IS VIES
maar overhemd is wel mooi hoor
o mooi jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
1quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef yosander het volgende:
Oké, welke?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
1 dan maarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef yosander het volgende:
Oké, welke?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Misschien draag ik wel zulke kleur broekenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
kleur vloekt met spijkerstof van je roek
Dat is pertinent onwaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar jij bent niet hip genoeg voor die schoenen
Suus is net wegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt incapabel met breezerfoto's maken.
Kan je het nou beter zien, junkie?
Moet je de douche eens zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:54 schreef Etsu het volgende:
tering wat een vieze spiegelik zou dood gaan daar
Dat bedoel ik ook, dan moet je niet dezelfde kleur schoenen hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Misschien draag ik wel zulke kleur broeken
Knoopjes dicht man.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt incapabel met breezerfoto's maken.
Kan je het nou beter zien, junkie?
Nee man.quote:
Ja best wel hè. Wil ze allebei. Als ik alleen ben doe ik lekker die andere aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JE SPIEGEL IS WEL VIESSSS VIES
EN SANDER GA VOOR DE NAVY KLEUR! WANT NAVY IS GEIL.
kkgay tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
bovendien scheert iedereen tegenwoordig zijn borsthaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo iedereenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:56 schreef Dastan het volgende:
bovendien scheert iedereen tegenwoordig zijn borsthaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()