jwlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef Dastan het volgende:
je hoort je ondergoed dus niet boven je riem te dragen jezus
Ik had het over dat plaatje jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vreemd dat je die conclusie trekt.
ik niet, dat schreef ik alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had het over dat plaatje ja
r_r hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken meerdere rare jongens.
ik ben helemaal geen rare jongenquote:
Dankje.quote:
welwaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen rare jongen
sander dan?quote:
quote:
quote:
Jan toch een van die rare jongons.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie dan? (en niet etsu zeggen want dat is ook niet zo)
oja janquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan toch een van die rare jongons.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu is een vreemde, aparte, rare jongen. Hij houdt ervan om met naaktslakken te knuffelen en hij eet graag vlinders.
Ieuwwwwwuiweuewiwu bah rare jongong inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu is een vreemde, aparte, rare jongen. Hij houdt ervan om met naaktslakken te knuffelen en hij eet graag vlinders.
quote:
Maar toch houden we van hemquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat ben je ook een lieverdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar toch houden we van hem
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar toch houden we van hem
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
kaabee ik moest lachen toen ik die cookiemonsterrrrr zag in je fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |